Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁowicz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-16
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa im.Janusza Korczaka w Popowie z siedzibą w Łowiczu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00011821
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.Janusza Korczaka w Popowie z siedzibą w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001130176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 837 63 05

1.5.8.) Numer faksu: 46 837 63 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@popowsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: popowsp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7229023-aafc-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7229023-aafc-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7229023-aafc-11ee-a06e-7a3efa199397
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@popowsp.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się numerem referencyjnym postępowania: 1.2024

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia.
2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
5. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC: -parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, -zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, - zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo b) Tablet/Telefon: -parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, - przeglądarka Chrome 61 lub nowa
9. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
10. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
11. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania opisane zostały w Rozdziale 12 SWZ.
12. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
13. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Grażyna Sobieszek, e-mail: sekretariat@popowsp.pl, tel.: 46 837-63-05.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia.
2. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, szczegółowe wymagania opisane zostały w Rozdziale 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie.
2. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Popowie, ul. Poznańska 4, 99-400 Łowicz.
3. Wielkość dostaw: w okresie obowiązywania umowy przewiduje się łączną wielkość dostaw w ilości: 31 000 litrów oleju opałowego. Podana powyżej wielkość dostaw jest wielkością szacunkową. Faktyczna ilość dostaw oleju będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia ilości zamawianego oleju - Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu.
4. Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia minimum 50% szacowanego wolumenu ilości zamawianego oleju opałowego w trakcie realizacji zamówienia.
5.Pojemność zbiorników na paliwo: 4 zbiorniki po 2 000 litrów.
6. Wymagania dla oleju opałowego: parametry techniczne i chemiczne oleju opałowego w dniu dostawy muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków. w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. 2016 r., poz. 2008).
7. Warunki Realizacji Dostaw (WRD):
7.1. Przedmiotem niniejszych WRD są wymagania dotyczące wykonania dostaw oleju opałowego Lekkiego L1. Realizując dostawy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków wynikających zarówno z niniejszych WRD jak i obowiązujących norm i przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia.
7.2. Materiały: dostarczanym materiałem będzie olej opałowy lekki L-1 przeznaczony do zbiorników kotłowni centralnego ogrzewania, służący do ogrzewania pomieszczeń oraz podgrzewania ciepłej wody, o następujących parametrach:
- gęstość w temperaturze 15 st. C nie wyższa niż 0,860 kg/m3,
- temperatura zapłonu nie niższa niż 56 st. C,
- temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 st. C;
- zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % m/m,
- zawartość wody nie większa niż 0,020 m/m,
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie wyższa niż 0,3 % (m/m),
- całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg,
- pozostałość po spopieleniu nie wyższa niż 0,01 % (m/m),
- wartość opałowa nie niższa niż 42,60 MJ/kg,
- skład frakcyjny: do 250 st. C destyluje nie więcej niż 65% (V/V); do 350 st. C destyluje nie więcej niż 85 % (V/V);
- barwa czerwona
7.3. Sprzęt: Wykonawca powinien posiadać sprzęt umożliwiający wykonywanie dostaw – samochód cysternę do przewozu paliw płynnych, wyposażony min. w pompy, węże z końcówką do wlewu paliwa. Posiadanie oznacza: posiadanie sprzętu na własność, dzierżawę, albo umowę z firmą wypożyczającą sprzęt lub świadczącą usługi sprzętowe. Pojazd musi posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na transport paliw – oleju opałowego oraz musi być wyposażony w zalegalizowany licznik wydawanego oleju.
7.4. Transport: transport paliwa winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska oraz przepisów o transporcie materiałów niebezpiecznych. W cenę oleju należy wliczyć koszt transportu/rozładunku oleju opałowego do kotłowni.
7.5. Wykonywanie dostaw:
a) dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, określającego ilość oleju opałowego,
b) dostawy będą zamawiane drogą mailową przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego - Panią Grażynę Sobieszek – Dyrektora SP Popów,
c) przewidywana maksymalna wielkość jednej dostawy wynosi tyle, ile pojemność zbiorników,
d) przewidywalna minimalna jednorazowa dostawa oleju opałowego wynosi 2 000 litrów,
e) realizacja dostaw w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 2 dni od momentu dokonania zamówienia oleju licząc od dnia następnego. Termin wykonywania dostaw ustala się na dni robocze w godzinach: 8:00 do 14:00,
f) okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umowy.
7.6. Kontrola jakości dostaw: wraz z dostawą Wykonawca przedkłada świadectwo jakości dla każdej partii oleju. Świadectwo jakości powinno być wydane przez producenta lub akredytowane laboratorium. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości dostarczonego paliwa, Wykonawca pokryje w całości koszty jej naprawy oraz wymieni paliwo złej jakości na swój koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbek do badań laboratoryjnych od Wykonawcy (z komory autocysterny przed napełnieniem zbiornika magazynowego Zamawiającego) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub akredytowane laboratorium badawcze działające na zlecenie Zamawiającego, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji (PCA) w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy.
7.7. Obmiar i odbiór dostaw: jednostką rozliczeniową jest 1 litr dostarczonego do zbiornika kotłowni oleju opałowego lekkiego mierzony wg aparatury pomiarowej cysterny w temperaturze nalewu. Zamówiona ilość oleju opałowego winna być zgodna ze wskazaniami zalegalizowanego licznika oleju opałowego, zainstalowanego w samochodzie dowożącym olej. mPotwierdzeniem wskazań licznika będzie wydawany przez Wykonawcę tzw. dowód dostawy (oryginał) określający wielkość zrealizowanej dostawy oleju opałowego wyrażony w litrach. Upoważniony do odbioru pracownik Zamawiającego potwierdza zrealizowanie dostawy protokołem odbioru, który wskazuje miejsce dostawy oleju opałowego oraz zatankowaną ilość, według aparatury pomiarowej cysterny w temperaturze nalewu. Dokument ten będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT.
7.8. Podstawa płatności: rozliczanie następować będzie osobno za każdą dostawę, za ilość rzeczywiście dostarczonego oleju opałowego. Wartość dostawy obliczona będzie jako iloczyn objętości oleju wg licznika dystrybucyjnego oraz ceny jednostkowej sprzedaży za 1 litr oleju.
7.9. Należności za wykonane dostawy będą regulowane przez Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie do 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert wskazano w Rozdziale 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który wykaże, że posiada obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi – olejem opałowym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
Uwagi:
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy p.z.p.: „Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje robotynbudowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane”.
- poleganie na zasobach innych podmiotów – nie dotyczy, ze względu na treść art. 118 ust. 1 ustawy p.z.p.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 5 do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w ppkt 2.1 i 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnej na dzień złożenia koncesji w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki (zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
2. Dokument wskazany w pkt 1 składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 9.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) warunek określony w:
- Rozdziale 7 pkt 7.2. ppkt 7.2.2. zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
- Rozdziale 8 pkt 8.1. musi spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 7.2. ppkt 7.2.2. SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 2 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
d) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.3. SWZ.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W związku z ograniczoną ilością znaków w niniejszym polu (4000), rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte w Projekcie umowy - Załączniku Nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7229023-aafc-11ee-a06e-7a3efa199397

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postanowienia niniejszego ogłoszenia o zamówieniu dotyczą również Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Zamawiający dodaje nową obligatoryjną przesłankę wykluczenia z postępowania: na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2023 r., poz. 1497 ze zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2023 r., poz. 1497 ze zm.);
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2023 r., poz. 1497 ze zm.);
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. 2023 r., poz. 1497 ze zm.)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pokoju do wynajęcia na godziny-Aleksandrów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pokoju do wynajęcia na godziny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łowicz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łowicz: Dostawa materiałów wodociągowo-kanalizacyjnych 2024
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2024 roku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: 2 Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI