Dostawa oleju opałowego do budynków na terenie gminy Zatory w roku 2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego do budynków na terenie gminy Zatory w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZatory
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-28
  • ZamawiającyGmina Zatory
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-19
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00560461
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do budynków na terenie gminy Zatory w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zatory

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 106

1.5.2.) Miejscowość: Zatory

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 29 741 03 94

1.5.8.) Numer faksu: 29 741 03 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zatory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Zatorach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681454749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Zatory

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolazatory.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolazatory.edu.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Zatory jest upoważniona na podstawie zawartego porozumienia do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Umowy zawarte w wyniku postępowania będą podpisane przez każdego
Zamawiającego odrębnie.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do budynków na terenie gminy Zatory w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c51513fa-9e4c-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034852/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa oleju opałowego do budynków na terenie gminy Zatory w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminazatory.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://gminazatory.ezamawiajacy.pl/app/login
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie
zakupowej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Instrukcja korzystania z platformy
dostępna jest pod adresem:
https://gminazatory.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=gminazatory&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w instrukcji dostępnej pod adresem:
https://gminazatory.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=gminazatory&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Zamawiającego lekkiego oleju
opałowego Ekoterm Plus lub równoważnego w łącznej ilości 57 m3,
z zastrzeżeniem, że wielkość dostaw oleju opałowego może ulec zmianie, w zależności
od przebiegu panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym. Olej opałowy
będący przedmiotem dostawy musi mieć parametry określone w Polskiej Normie
PN-C-96024:2011. Przetwory naftowe. Oleje opałowe, dla oleju opałowego lekkiego L-1.
2. Miejsca dostawy oleju opałowego:
1) Zespół Placówek Oświatowych w Zatorach, ul. Jana Pawła II 69, 07-217 Zatory;
2) Hala sportowa przy Zespole Placówek Oświatowych w Zatorach, ul. Jana Pawła II 69, 07-217 Zatory;
3) Budynek po byłej Szkole Podstawowej w Ciskach, Ciski 23, 07-217 Zatory;
4) Ochotnicza Straż Pożarna w Pniewie, ul Strażacka 1, 07-214 Zatory;
5) Ochotnicza Straż Pożarna w Zatorach, ul. Strażacka 16, 07-217 Zatory.
3. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie określić ilości oleju, który zostanie dostarczony do Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, iż z przyczyn niezależnych od niego, może nastąpić mniejsze wykorzystanie ilości przedmiotu zamówienia bez konsekwencji dla Zamawiającego.
4. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczanego oleju opałowego – Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju
opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt
Wykonawcy.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego o następujących parametrach:
a) Gęstość w temp. 15°C – max. 860 kg/m3
b) Wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg
c) Lepkość kinematyczna temp. 20°C – max. 6 mm2/s
d) Temperatura płynięcia – max. -20°C
e) Temperatura zapłonu - min. 56 °C
f) Zawartość siarki – max. 0,1 % m/m
g) Zawartość wody – max. 200 mg/kg
h) Pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) – max. 0,3 % m/m
i) Pozostałość po spopielaniu - max. 0,01% m/m
j) Barwa czerwona.
6. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeby, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, do miejsca przeznaczenia oleju opałowego dla potrzeb ogrzewania budynków.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu
do tego przystosowanymi, tj. transport kołowy autocysterną zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz wężem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwowych będących w posiadaniu Zamawiającego. Sprzęt powinien posiadać aktualne badania techniczne odpowiadające wszelkim wymogom przy transporcie paliw płynnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości dostarczonego oleju wraz z każdą dostawą.
10. Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym
systemem sprzedaży paliw opartym na l (litrach) w temperaturze referencyjnej + 15° C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według poniższego wzoru:
K= K1+K2
K- całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
K2 – punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury”.
2. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez
Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w powyższej tabeli.
3. Ocena punktowa w kryterium „Termin płatności faktury” dokonana zostanie na podstawie długości terminu płatności faktury
podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i oceniona w sposób opisany w powyższej tabeli. Zamawiający informuje, że:
1) minimalny okres płatności wynosi 14 dni, maksymalny 30 dni. W przypadku, gdy wykonawca poda dłuższy niż 30-dniowy okres
płatności, ocenie będzie podlegał okres 30-dniowy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym terminu płatności faktury, zamawiający uzna na podstawie
oświadczenia o akceptacji przez Wykonawcę wszystkich postanowień SWZ, że Wykonawca zaoferował 14-dniowy okres płatności –
za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE
WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji, uprawnień w szczególności
koncesji, zezwolenia, licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (w tym olejami
opałowymi) wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku podmiotów zagranicznych dokumenty
wydane w kraju z którego pochodzi Wykonawca
Uwaga: Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać dostawy.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji*;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
*Zamawiający samodzielnie pobierze przedmiotowy dokument w oparciu o dane zamieszczone w formularzu ofertowym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
dokument potwierdzający posiadanie kompetencji, uprawnień w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (w tym olejami opałowymi) wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki. W przypadku podmiotów zagranicznych dokumenty wydane w kraju z którego pochodzi Wykonawca.
Uwaga: Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spółki cywilne) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać dostawy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień
ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
 Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
• w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach:
1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności : powódź, pożar i inne klęski żywiołowe.
2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://gminazatory.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Ząbki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI