Dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice w 2024 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemkowice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-11
  • ZamawiającyGMINA SIEMKOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-03
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00006945
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Siemkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasiemkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Siemkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080024636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Siemkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspsiemkowice@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsiemkowice.szkolnastrona.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Radoszewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080023708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niemojewskich 1B

1.5.2.) Miejscowość: Radoszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspradoszewice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspradoszewice.szkolnastrona.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Lipniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080025216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Kolonia Lipnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@psplipnik.szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psplipnik.szkolnastrona.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Siemkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080056926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Siemkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@gminasiemkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemkowice.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zgodnie z treścią porozumienia zawartego na podstawie art. 38 ust. 2 Pzp., Gmina Siemkowice została upoważniona przez strony porozumienia do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zmówienia publicznego. Na mocy Porozumienia Zamawiający umocowany jest do dokonania czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem
postępowania w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiających włączenie z prawem do podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego dla jej jednostek organizacyjnych. Osobną umowę zawrze z wybranym wykonawcą Gminna Biblioteka Publiczna w Siemkowicach.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bfcce98-aa83-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006884/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRŚ.271.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt wykonawcy oleju opałowego w 2024 roku
w ilości szacunkowej 80 000 litrów w okresie od daty podpisania Umowy do 31.12.2024 r. dla jednostek organizacyjnych Gminy Siemkowice oraz dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Siemkowicach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385). Wykonawca winien posiadać ważną koncesję w okresie trwania umowy.
W przypadku gdy ważność kończy się w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej, ważnej koncesji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z ustawą oraz wzorem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-11 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pokoju do wynajęcia na godziny-Aleksandrów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pokoju do wynajęcia na godziny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont drogi gminnej ul. Szkolnej w m. Chróścina
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich i ciast
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemkowice: Przebudowa drogi w miejscowości Kije
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemkowice: Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa benzyny bezołowiowej, oleju napędowego oraz AdBlue dla SPZOZ w Lubartowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI