„Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV w budynkach przy ul. Kaliskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV w budynkach przy ul. Kaliskiej 15-19 w Opolu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-12-29
  • ZamawiającyOpolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00552855
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV w budynkach przy ul.
Kaliskiej 15-19 w Opolu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: TBS Opole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531308741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 9A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-867

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otbs.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV w budynkach przy ul.
Kaliskiej 15-19 w Opolu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4e1c6af-98dd-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

B1.1.2. Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w części dotyczącej budynków wielorodzinnych w ramach Krajowego Planu Odbudowy

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/864069

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/864069

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych )

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych )

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-IV/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV dla budynków położonych w Opolu o mocy:
Część I: ul. Kaliska 15 – min.

Dane dotyczące poszycie dachu:
Budynki przykryte są stropodachem pełnym o tradycyjnym układzie warstw i zwieńczone attyką wyniesioną na wysokość ponad warstwę pokrycia.
Projekt hydroizolacji stropodachu wykonany został na podstawie rozwiązania systemowego z papy termozgrzewalnej, z ukształtowanym spadkiem 1,5% w warstwach styropianu. Układ warstw wg spisu przegród.
Stropodach z zewnętrznym odwodnieniem rozwiązany jest poprzez układ systemu koszy wpustowych na attyce oraz rur spustowych poprowadzonych na zewnątrz budynku wg odrębnego opracowania projektu branżowego. W stropodachu zlokalizowane są przebicia związane z lokalizacją klap dymowych.

2. Instalację paneli fotowoltaicznych należy zamontować na dachu budynków, po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji oraz systemu montażu z Zamawiającym.

3. Zamawiający przyjął (na podstawie faktycznego zużycia) uzyskanie ww. mocy – za współczynnik minimalny dla tego przedsięwzięcia. Zamawiający dopuszcza osiągnięcie przedmiotowej mocy poprzez konfigurację paneli pv o innych wymiarach i mocy jednostkowej.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzgodnienie, opinie itp. od uprawnionego konstruktora budowlanego oraz uzgodnienie rozmieszczenia instalacji paneli fotowoltaicznych z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 16 ustawy Prawo budowlane,
- zakup Urządzeń wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażem (przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia Urządzeń), uruchomieniem i skonfigurowaniem,
- montaż inwertera/falownika z możliwością zdalnego monitorowania pracy instalacji,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji prądu stałego DC – połączenie paneli z falownikiem,
- wykonanie instalacji prądu przemiennego AC - połączenie falownika z instalacją elektryczną budynku - w odpowiednim miejscu,
- wykonanie zabezpieczenia przeciwporażeniowego i przepięciowego,
- podłączenie nowej instalacji do instalacji elektrycznej obiektu,
- wykonanie instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i skuteczności uziemienia - po zakończeniu montażu instalacji fotowoltaicznej,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego, co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
- wykonanie dokumentów zgłoszeniowych w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji i niezwłoczne złożenie tych dokumentów u tego Operatora oraz uzyskanie akceptacji złożonych dokumentów bez uwag,
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
- szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji zabudowanych systemów, instalacji oraz urządzeń, na zasadach określonych w dokumentach zamówienia;
- dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
5. Wszystkie urządzenia i materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV dla budynków położonych w Opolu o mocy:

Część II: ul. Kaliska 17 – min.

Dane dotyczące poszycie dachu:
Budynki przykryte są stropodachem pełnym o tradycyjnym układzie warstw i zwieńczone attyką wyniesioną na wysokość ponad warstwę pokrycia.
Projekt hydroizolacji stropodachu wykonany został na podstawie rozwiązania systemowego z papy termozgrzewalnej, z ukształtowanym spadkiem 1,5% w warstwach styropianu. Układ warstw wg spisu przegród.
Stropodach z zewnętrznym odwodnieniem rozwiązany jest poprzez układ systemu koszy wpustowych na attyce oraz rur spustowych poprowadzonych na zewnątrz budynku wg odrębnego opracowania projektu branżowego. W stropodachu zlokalizowane są przebicia związane z lokalizacją klap dymowych.

2. Instalację paneli fotowoltaicznych należy zamontować na dachu budynków, po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji oraz systemu montażu z Zamawiającym.

3. Zamawiający przyjął (na podstawie faktycznego zużycia) uzyskanie ww. mocy – za współczynnik minimalny dla tego przedsięwzięcia. Zamawiający dopuszcza osiągnięcie przedmiotowej mocy poprzez konfigurację paneli pv o innych wymiarach i mocy jednostkowej.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzgodnienie, opinie itp. od uprawnionego konstruktora budowlanego oraz uzgodnienie rozmieszczenia instalacji paneli fotowoltaicznych z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 16 ustawy Prawo budowlane,
- zakup Urządzeń wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażem (przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia Urządzeń), uruchomieniem i skonfigurowaniem,
- montaż inwertera/falownika z możliwością zdalnego monitorowania pracy instalacji,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji prądu stałego DC – połączenie paneli z falownikiem,
- wykonanie instalacji prądu przemiennego AC - połączenie falownika z instalacją elektryczną budynku - w odpowiednim miejscu,
- wykonanie zabezpieczenia przeciwporażeniowego i przepięciowego,
- podłączenie nowej instalacji do instalacji elektrycznej obiektu,
- wykonanie instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i skuteczności uziemienia - po zakończeniu montażu instalacji fotowoltaicznej,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego, co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
- wykonanie dokumentów zgłoszeniowych w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji i niezwłoczne złożenie tych dokumentów u tego Operatora oraz uzyskanie akceptacji złożonych dokumentów bez uwag,
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
- szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji zabudowanych systemów, instalacji oraz urządzeń, na zasadach określonych w dokumentach zamówienia;
- dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
5. Wszystkie urządzenia i materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV dla budynków położonych w Opolu o mocy:

Część III: ul. Kaliska 19 – min.

Dane dotyczące poszycie dachu:
Budynki przykryte są stropodachem pełnym o tradycyjnym układzie warstw i zwieńczone attyką wyniesioną na wysokość ponad warstwę pokrycia.
Projekt hydroizolacji stropodachu wykonany został na podstawie rozwiązania systemowego z papy termozgrzewalnej, z ukształtowanym spadkiem 1,5% w warstwach styropianu. Układ warstw wg spisu przegród.
Stropodach z zewnętrznym odwodnieniem rozwiązany jest poprzez układ systemu koszy wpustowych na attyce oraz rur spustowych poprowadzonych na zewnątrz budynku wg odrębnego opracowania projektu branżowego. W stropodachu zlokalizowane są przebicia związane z lokalizacją klap dymowych.

2. Instalację paneli fotowoltaicznych należy zamontować na dachu budynków, po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji oraz systemu montażu z Zamawiającym.

3. Zamawiający przyjął (na podstawie faktycznego zużycia) uzyskanie ww. mocy – za współczynnik minimalny dla tego przedsięwzięcia. Zamawiający dopuszcza osiągnięcie przedmiotowej mocy poprzez konfigurację paneli pv o innych wymiarach i mocy jednostkowej.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzgodnienie, opinie itp. od uprawnionego konstruktora budowlanego oraz uzgodnienie rozmieszczenia instalacji paneli fotowoltaicznych z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 16 ustawy Prawo budowlane,
- zakup Urządzeń wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażem (przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia Urządzeń), uruchomieniem i skonfigurowaniem,
- montaż inwertera/falownika z możliwością zdalnego monitorowania pracy instalacji,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji prądu stałego DC – połączenie paneli z falownikiem,
- wykonanie instalacji prądu przemiennego AC - połączenie falownika z instalacją elektryczną budynku - w odpowiednim miejscu,
- wykonanie zabezpieczenia przeciwporażeniowego i przepięciowego,
- podłączenie nowej instalacji do instalacji elektrycznej obiektu,
- wykonanie instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i skuteczności uziemienia - po zakończeniu montażu instalacji fotowoltaicznej,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego, co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
- wykonanie dokumentów zgłoszeniowych w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji i niezwłoczne złożenie tych dokumentów u tego Operatora oraz uzyskanie akceptacji złożonych dokumentów bez uwag,
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
- szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji zabudowanych systemów, instalacji oraz urządzeń, na zasadach określonych w dokumentach zamówienia;
- dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
5. Wszystkie urządzenia i materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV dla budynków położonych w Opolu o mocy:

Część IV: ul. Kaliska 16-18 – min.

Dane dotyczące poszycie dachu:
Budynki przykryte są stropodachem pełnym o tradycyjnym układzie warstw i zwieńczone attyką wyniesioną na wysokość ponad warstwę pokrycia.
Projekt hydroizolacji stropodachu wykonany został na podstawie rozwiązania systemowego z papy termozgrzewalnej, z ukształtowanym spadkiem 1,5% w warstwach styropianu. Układ warstw wg spisu przegród.
Stropodach z zewnętrznym odwodnieniem rozwiązany jest poprzez układ systemu koszy wpustowych na attyce oraz rur spustowych poprowadzonych na zewnątrz budynku wg odrębnego opracowania projektu branżowego. W stropodachu zlokalizowane są przebicia związane z lokalizacją klap dymowych.

2. Instalację paneli fotowoltaicznych należy zamontować na dachu budynków, po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji oraz systemu montażu z Zamawiającym.

3. Zamawiający przyjął (na podstawie faktycznego zużycia) uzyskanie ww. mocy – za współczynnik minimalny dla tego przedsięwzięcia. Zamawiający dopuszcza osiągnięcie przedmiotowej mocy poprzez konfigurację paneli pv o innych wymiarach i mocy jednostkowej.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzgodnienie, opinie itp. od uprawnionego konstruktora budowlanego oraz uzgodnienie rozmieszczenia instalacji paneli fotowoltaicznych z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 16 ustawy Prawo budowlane,
- zakup Urządzeń wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażem (przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia Urządzeń), uruchomieniem i skonfigurowaniem,
- montaż inwertera/falownika z możliwością zdalnego monitorowania pracy instalacji,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji prądu stałego DC – połączenie paneli z falownikiem,
- wykonanie instalacji prądu przemiennego AC - połączenie falownika z instalacją elektryczną budynku - w odpowiednim miejscu,
- wykonanie zabezpieczenia przeciwporażeniowego i przepięciowego,
- podłączenie nowej instalacji do instalacji elektrycznej obiektu,
- wykonanie instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i skuteczności uziemienia - po zakończeniu montażu instalacji fotowoltaicznej,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego, co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
- wykonanie dokumentów zgłoszeniowych w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji i niezwłoczne złożenie tych dokumentów u tego Operatora oraz uzyskanie akceptacji złożonych dokumentów bez uwag,
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
- szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji zabudowanych systemów, instalacji oraz urządzeń, na zasadach określonych w dokumentach zamówienia;
- dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
5. Wszystkie urządzenia i materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę 300.000 zł.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
I. wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniem na budynku, instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kWp; oraz sporządził i złożył dokumenty zgłoszeniowe w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji i uzyskał akceptacji złożonych dokumentów bez uwag,

II. dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie:

a) 1 (jedną) osobą na stanowisko Kierownika robót elektrycznych, posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D – na stanowisko Dozoru, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci m.in. w zakresie:

- urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego, - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu co najmniej do 1 kV,

- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej;

b) 1 (jedną) osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne E – na stanowisko Eksploatacji, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci m.in. w zakresie:

- urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa na wezwanie
Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących
(dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona):

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp), Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.

2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp),
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp)
Zamawiający wymaga następujących dokumentów do tego warunku: Polisy ubezpieczeniowej

4. zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) Wykaz dwóch dostaw polegających na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniem na budynku, instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kWp oraz sporządzeniem i złożeniem dokumentów zgłoszeniowe w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji i uzyskaniem akceptacji złożonych dokumentów bez uwag, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane należycie (według wzoru: Załącznik Nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw wykonanych) Wykonawca załącza referencje od podmiotów na rzecz których wykonywał zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia prawdziwości przedstawionych referencji.

b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – zawierający informacje na temat osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za treść oferty, prawidłowość złożonej oferty a także niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 8 – Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/864069

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj.: wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót montażowych i instalacji elektrycznych, czyli pracowników fizycznych.
a. W każdej umowie o podwykonawstwo Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć postanowienia zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności wskazane w ust. 1.
b. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
c. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 6 Projektu Umowy

Przy realizacji zadania należy tak przewidzieć prace, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie budynków i prowadzić prace montażowe w sposób ich funkcjonowania. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń.
W związku z współfinansowaniem przedmiotu zamówienia z grantu OZE w ramach inwestycji KPO B1.1.2 wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w części dotyczącej budynków wielorodzinnych Przedsięwzięcie musi być realizowane zgodnie z regułą DNSH.

Zamawiający przewiduje możliwość organizowania dla wykonawców fakultatywnej wizji lokalnej po uprzednim kontakcie za pośrednictwem strony internetowej platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. Brak udziału w wizji lokalnej nie będzie podstawą do wykluczenia Wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę umycie grobu - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę umycie grobu mojej mamy - chodzi mi o posprzątanie w koło i umycie - wystarczy tylko płynem do mycia naczyń. Do tej pory opiekowała się moja siostra ale teraz ona nie może. Ja sama mieszkam za granicą więc nie mam możliwości. Lokalizacja: Nowa Wieś Królewska, Opole. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.