Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzudziałowo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającyGmina Szudziałowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081692
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Szudziałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 050659645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Szudziałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜857221404

1.5.8.) Numer faksu: ˜857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-13fbc42b-c8fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://epuap.gov.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofaniaoferty oraz do komunikacji wynosi 150 MBZgodnie ze wskazanymi informacjami w rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜zgodnie z rozdziałem22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜RGK.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 827686 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem siedmiu instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo.4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowej infrastruktury, mającej na celu produkcję energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej w gminie Szudziałowo, a w tym:1) instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku hydroforni w Babikach, w tym: projektowana moc instalacji 30 kW, 2) instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku hydroforni w Szudziałowie, w tym: projektowana moc instalacji 30 kW. 3) instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej w Szudziałowie Część A, w tym: projektowana moc instalacji 39,9 kW,4) instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej w Szudziałowie część B, w tym: projektowana moc instalacji 25 kW.5) instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej w Szudziałowie część C, w tym: projektowana moc instalacji 26,79 kW. 6) instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku oczyszczalni ścieków w Szudziałowie, w tym: projektowana moc instalacji 26,79 kW.7) instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Wiejskiego Ośrodka Aktywności Lokalnej w Zubrzycy Wielkiej, w tym: projektowana moc instalacji 9,99 kW1. Wraz z dostawą urządzeń na plac budowy, Zamawiający przewiduje możliwość żądania przedstawienia wyników badań modułów fotowoltaicznych w zakresie:1) flash test,2) wydajność modułów w standard test conditions (STC).2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeszkolił wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi instalacji, będącej przedmiotem zamówienia.3. Szczegółowy zakres prac określony jest w Dokumentacji projektowej , składającej się z :1) Projektów koncepcyjnych instalacji fotowoltaicznej, odrębnych dla każdego budynku.2) Przedmiarów robót, 3) Wymagania techniczne.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeszkolił wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi instalacji, będącej przedmiotem zamówienia5. Wykonawca zobowiązuje się do:a) poinformowania dystrybutora energii elektrycznej o planowanej ilości montażu nowych instalacji fotowoltaicznych oraz o planowanym terminie ich wykonania;b) weryfikacji stanu instalacji elektrycznej obiektu oraz wykonania pomiarów rezystancji uziemienia i rezystancji izolacji wraz z dostarczeniem protokołów z wykonanych pomiarów;c) modernizacji w niezbędnym zakresie istniejącej instalacji elektrycznej;d) przyłączenia instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z uzyskaniem w imieniu Użytkownika instalacji warunków przyłączenia oraz innych niezbędnych dokumentów formalno- prawnych;e) przeprowadzenia w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i regulacji we współpracy z operatorem sieci energetycznej.f) wyposażenia przedmiotowych elektrowni fotowoltaicznych we wszystkie zabezpieczenia zarówno po stronie DC jak i AC (w tym zabezpieczenia nadprądowe, przeciwpożarowe, przeciwporażeniowe, przepięciowe oraz instalację odgromową) zgodnie z obowiązującymi w czasie wykonywania instalacji przepisami oraz normami w tym zakresie. Instalacje elektryczne przedmiotowych elektrowni fotowoltaicznych muszą być wykonane zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane oraz innych obowiązujących przepisów i norm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty oceniane będą zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 17SWZ. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość okresu gwarancji na zabezpieczenie przeciw korozji wybudowanej konstrukcji wsporczej,

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość okresu gwarancji na inwertery

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜F. Długość okresu gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Czas reakcji grupy serwisowej na wypadek awarii

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin Realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie, b) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie, c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresied) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: -wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 25 kW każda. UWAGA 2: Mając na uwadze art. 117 ust.1 PZP Zamawiającyzastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 PZP, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawcówwspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca — Zamawiający nie dopuszcza możliwości tzw. sumowania doświadczenia.UWAGA 3: Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem włącznie w przypadku, kiedy dane dostawy lub usługi wykonał osobiście- Skieruje do wykonania zamówienia, osoby posiadające określone poniżej uprawnienia i kwalifikacje:- jednego pracownika posiadającego aktualny certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnego źródła energii – systemów fotowoltaicznych oraz / lub uprawnienia w zakresie montażu źródeł energii na stanowisku eksploatacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. lub równoważny

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜8.4.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZW przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.8.6. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜8.4.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu dostaw lub usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ), wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4.1 SWZ,,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z zał. Nr 3 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4.2 SWZUWAGA:Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami lub polega na zasobach innego podmiotu, wykaz o którym mowa w 8.3.1.a dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu jeden wykonawca bezpośrednio uczestniczył – brak możliwości sumowania doświadczenia8.6. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜1. Wraz z dostawą urządzeń na plac budowy, Zamawiający przewiduje możliwość żądania przedstawienia wyników badań modułów fotowoltaicznych w zakresie:1) flash test,2) wydajność modułów w standard test conditions (STC).Zamawiający wymaga przedmiotowych środków dowodowych:1. karty katalogowe materiałów wykorzystywanych do budowy przedmiotowych instalacji elektrycznych. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.2. dokumenty potwierdzające okresy gwarancji producenta konstrukcji wsporczych, paneli fotowoltaicznych i inwerterów. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜1. karty katalogowe materiałów wykorzystywanych do budowy przedmiotowych instalacji elektrycznych. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.2. dokumenty potwierdzające okresy gwarancji producenta konstrukcji wsporczych, paneli fotowoltaicznych i inwerterów. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ;3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).6) Dowód wpłacenia wadium.7) Dokumenty potwierdzające okresy gwarancji producenta konstrukcji wsporczych, paneli fotowoltaicznych i inwerterów8) Karty katalogowe materiałów wykorzystywanych do budowy instalacji fotowoltaicznych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym O/Sokółka 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 z dopiskiem „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo” przed upływem terminu składania ofert, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty. 12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜20.1 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).20.2 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.20.3 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:nr konta: 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030z adnotacją „Zabezpieczenie na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo”20.4 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego, przed jej podpisaniem. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu będzie uznane za skuteczne, jeżeli rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą zabezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, przed jej podpisaniem. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.20.5 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Kwota stanowiąca 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.20.6 Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady fizyczne i gwarancji, wynosząca 30% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.20.7 W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na jedną lub kilka form, o których mowa w przepisach ustawy – Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że zmiana formy zabezpieczenia zostanie dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.20.8 W sytuacji, gdy wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy, Wykonawca przed zawarciem aneksu, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności wniesionego zabezpieczenia wniesionego w formie innej niż pieniężna, albo jeśli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia, na warunkach zaakceptowanych przez Zamawiającego, na okres wynikający z aneksu do umowy.20.9 Zasady zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z zabezpieczenia należytego wykonania umowy w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, oraz obowiązki Wykonawcy związane z utrzymaniem zabezpieczenia w tym okresie określają przepisy art. 15r1 ustawy z 2 marca o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 z późn. zm.).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜21.1 Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.21.2 Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami Projektu Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnej na miniPortalu i udostępnionego również na ePUAP. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜określono w rozdziale 24.Maksymalny termin realizacji zamówienia nie później niż do 29.10.2021
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie łąk - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie łąk. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI