„Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-11-17
  • ZamawiającySĄD REJONOWY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00482659
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 20-22

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83/341-95-47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@bialapodlaska.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

sąd powszechny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc5fd755-7e17-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc5fd755-7e17-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przez system zapewniający obsługę procesu udzielania
zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi
Sprawiedliwości, zwany dalej Systemem.
System do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, oraz składania ofert, oświadczeń i dokumentów dostępny jest pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Wymagania zostały opisane w Rozdziale 9 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej w okresie od 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
Rozpoczęcie świadczenia dostawy paliwa gazowego nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym wygaśnięciu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował paliwo gazowe, po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD oraz po skutecznym przeprowadzeniu zmiany sprzedawcy u OSD.
2. Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej. Dostarczanie gazu ma się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży
i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowy kompleksowej) i być wykonywana na warunkach, określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1385 z późn. zm), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
3. Standardy jakościowe gazu zgodnie z Rozdziałem 8 „Parametry jakościowe paliw gazowych, standardy jakościowe obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji” rozporządzenia Ministra Gospodarki
z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 1158).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Wykonawca powinien posiadać aktualną umowę z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), działająca na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego do punktów poboru. Obecnie sprzedaż realizowana jest w oparciu o umowę kompleksową z PGNIG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa. (z obowiązującym aneksem do 31 grudnia 2023r.).
5. Sąd Rejonowy w Białej Podlaskiej nie jest zwolniony od akcyzy na wyroby gazowe ,zgodnie
z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U z 2023 r., poz. 1542.).
6. Gaz ma być dostarczany do punktu zdawczo-odbiorczego, którym jest zespół urządzeń gazowych, służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącej własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu.
7. Paliwo u odbiorcy zużywane będzie przez kotły grzewcze.
8. Odbiorca zakwalifikowany jest przez właściwy dla niego system dystrybucyjny (OSD) do grupy taryfowej W -5.1_WA.
9. Obecnym OSD jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. .
10. Nr punktu poboru gazu (PPG): 8018590365500019256882
11. Grupa taryfowa BW-5.
12. Moc umowna 384kWh/h
13. Na koszt realizacji przedmiotu zamówienia składają się:
1) opłata za gaz (paliwo gazowe);
2) opłata abonamentowa;
3) opłata dystrybucyjna stała;
4) opłata dystrybucyjna zmienna;
5) wartość akcyzy.
14. Rozliczenia za dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego.
15. Koszty niezbilansowania ponosi Sprzedawca;
16. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe w 2024 roku przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. Prognozowane szacunkowe dostawy paliwa w poszczególnych miesiącach:
1) styczeń 2024 r. 119 000 kWh.
2) luty 2024 r. - 117 000 kWh.
3) marzec 2024 r. - 106 000 kWh.
4) kwiecień 2024 r. - 65 000 kWh.
5) maj 2024 r. - 12 500 kWh.
6) czerwiec 2024 r. - 5 000 kWh.
7) lipiec 2024 r. – 4 500 kWh.
8) sierpień 2024 r. - 4 300 kWh
9) wrzesień 2024 r. - 27 000 kWh
10) październik 2024 r. - 60 000 kWh
11) listopad 2024r. - 107 500 kWh
12) grudzień 2024r. – 147 000 kWh

RAZEM: 774 800 kWh.

17. Wykonawca jest zobowiązany do określenia ceny na wszystkie elementy zamówienia. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż cena oferty nie zawiera ewentualnych opłat za przekroczenie mocy umownej, opłat z tytułu niedostosowania się przez Zamawiającego do ograniczeń wprowadzonych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, na zasadach wynikających z taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
18. W przypadku przekroczenia mocy umownej, Zamawiający wyraża zgodę na wystawienie opłaty z tytułu przekroczenia, obliczoną zgodnie z zasadami zawartymi w Taryfie Operatora, opłat z tytułu niedostosowania się przez Zamawiającego do ograniczeń wprowadzonych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, oraz innych opłat ustalonych w Taryfie Operatora SD i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (dalej IRiESD) na zasadach wynikających z Taryfy Operatora oraz IRiESD.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
• Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydaną
przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
• Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
• Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Dokumenty należy przesłać według wzoru załącznika Nr 2A do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie lub
udziału podmiotów trzecich do złożenia w/w oświadczenia zobligowani są wszyscy wspólnicy oraz wskazane podmioty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie o aktualności danych (wg wzoru załącznika nr 5 do SWZ);
3) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedawcy) gazu ziemnego, wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
a. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
b. oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – zgodnie ze wzorem
załącznika. nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

przedmiotowy środek dowodowy składany w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej -
według wzoru załącznika Nr 4 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zamawiający może żądać od
wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

przedmiotowy środek dowodowy składany w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej -
według wzoru załącznika Nr 4 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zamawiający może żądać od
wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na
swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano
wyboru oferty na warunkach określonych w Rozdziale 17 ust. 13 SWZ .
2) Wszelkie zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której został wybrany Wykonawca odbywać się będą
zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nieodpłatny odbiór karpy drzew, głównie sosna i brzoza- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nieodpłatny odbiór karpy drzew, głównie sosna i brzoza. Termin:po 20.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI