Dostawa gazu propan do celów grzewczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Św

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazu propan do celów grzewczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świętnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-02
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ŚWIĘTNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00274686
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu propan do celów grzewczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świętnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ŚWIĘTNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411559545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Świętno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-224

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.swietno@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspswietno.bipweb.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu propan do celów grzewczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świętnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3790f5-0bfb-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zspswietno.bipweb.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zspswietno.bipweb.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zspswietno.bipweb.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych: Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w
Świętnie.
2. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się z
inspektorem ochrony danych pod adresem: kontakt@rodo-leszno.com.pl.
3. Cele przetwarzania/ podstawa prawna/ czas przechowywania:
a. Przeprowadzenie postępowania i udzielenia zamówienia publicznego / art. 6, ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze w zw. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
b. Archiwizacja danych / art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach / okres przechowywania:
zgodnie z art. 78 ustawy PZP przez okres 4 lat.
c. Realizacja umowy z wybranym oferentem / art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
dane dotyczą przez okres trwania umowy / 5 lat od zakończenia umowy.
d. Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej w przypadku wybranego oferenta / art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości, ustawą o
podatku dochodowym, ustawą o podatku od towarów i usług / czas przechowywania 6 lat.
4. Odbiorcy danych:
a. osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Pzp; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa
w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (szczególnej kategorii danych);
b. podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia;
5. Przysługujące Pani/Panu prawa
a. Prawo żądania dostępu do danych - (Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75
ustawy Pzp);
b. Prawo żądania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c. Prawo żądania usunięcia danych;
d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
e. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych
Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
Zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób
pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP Ś.261.2.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gazu propan na cele grzewcze dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świętnie w ilości 31 000 litrów

4.2.6.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-22 do 2023-08-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto (waga 100%) za całość zamówienia wraz z dzierżawą zbiorników

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Koncesja na obrót paliwami ciekłymi

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

kopia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 23:59

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna Skrzynka Podawcza - ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ŚWIĘTNIE

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór do komisu zabawek oraz gier dla dzieci- Piła
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór do komisu zabawek oraz gier dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI