Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ustronie Morskie w 2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ustronie Morskie w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstronie Morskie
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyGMINA USTRONIE MORSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00053900
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ustronie Morskie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA USTRONIE MORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 35-15-597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ustronie-morskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Ustroniu Morskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 671-10-46-123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nadbrzeżna 20

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 35-15-803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@gok.ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gok.ustronie-morskie.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustroniu Morskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711797361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 3

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 35-15-095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gosir@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosir-ustronie-morskie.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Ustroniu Morskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711413372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8a

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 35-14-169

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.ustronie-morskie.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ustroniu Morskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711632335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 35-15-528

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkola.ustronie-morskie.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Energia Ustronie Morskie Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711815283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 35-14-186

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.byczkowiak@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ustronie-morskie.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający, Gmina Ustronie Morskie, w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych. Zamawiający jest odpowiedzialny za rozliczenie podatku od towarów i usług w imieniu własnym i jednostek organizacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać odrębne faktury (podając NIP podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenie podatku od towarów i usług dla poszczególnych Odbiorców wymienionych poniżej oraz dostarczać wystawione faktury do ich siedzib.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ustronie Morskie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32478452-8a7f-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022762/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zamawiający może komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
3. Przesłanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu poczty elektronicznej lub „miniPortalu” (https://miniportal.uzp.gov.pl).
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza się jedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu „miniPortal” (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, z zastrzeżeniem pkt 1, za pomocą poczty elektronicznej.
3. Korzystanie z „miniPortalu” jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej, w formacie danych: .doc, .docx, .rtf, .pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .png, .tif, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .zip, .7z (zalecane).
8. Sposób złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym zaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
9. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w systemie „miniPortal”.
10. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego).
11. Zamawiający zaleca zapoznanie się z opublikowaną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych opinią dot. elektronicznego podpisywania ofert: https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.4.2022.IKIV

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej czynnej - całodobowej do punktów poboru energii szczegółowo opisanych w załączniku do specyfikacji warunków zamówienia „zestawienie obiektów objętych przedmiotem zamówienia”. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi ok. 1 100 544 [kWh/10 miesięcy].

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium, jakim jest najniższa cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz – na żądanie zamawiającego – oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają m.in. przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy,
b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
d) w przypadku zaistnienia konieczności uruchomienia dodatkowych punktów poboru mocy, przy czym nowy punkt powinien zostać uruchomiony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego,
e) w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia liczby punktów poboru mocy,
f) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
g) w zakresie ceny wyłącznie w przypadku: ustawowej zmiany podatku VAT, ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym; zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej, a ponadto w razie zmiany taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w tym Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego; zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej.
2. Zmiany cen, o których mowa w pkt 1 lit. g), nie wymagają aneksu do umowy. W takim przypadku ceny za energię elektryczną dostarczaną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą ze wskazanych zmian, przy czym zmianie nie ulega wartość netto.
3. Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego na piśmie o zmianie ceny energii elektrycznej, w zakresie opisanym w pkt 1 lit. g), dostarczanej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej korekty.
4. Wykonawca wystawiając fakturę uwzględni na niej stawki podatków i opłat aktualne dla danego okresu rozliczeniowego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz adres strony internetowej do składania ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą: https://miniportal.uzp.gov.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Moryń
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa targowiska w Osjakowie wraz z infrastrukturą
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ustronie Morskie: Budowa instalacji fotowoltaicznej CSR HELIOS
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ustronie Morskie: Przebudowa i rozbudowa amfiteatru w Ustroniu Morskim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: ,,Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa oleju opałowego - Kochcice
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI