Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻagań
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-07
  • ZamawiającyPowiat Żagański
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-25
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00461426
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684709976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9171836a-731f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035062/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego na lata 2024-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9171836a-731f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się przy pomocy Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 16.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”).
16.9.1. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
16.9.2. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, mogą być opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym (otaczającym).
16.10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym
zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (szczególnie SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
16.11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
16.12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych
jako załączniki do jednego formularza).
16.13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. ZALECA SIĘ STOSOWANIE AKTUALNIE WSPIERANYCH WERSJI OPROGRAMOWANIA.

16.14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego
dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez
formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Zgłoś problem”.

16.15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu)

16.16. Wykonawca ma obowiązek śledzić informacje na Platformie. Podstawowym źródłem informacji jest platforma e-Zamówieni. Wykonawca musi zadbać by osoba składająca ofertę
i podejmująca działania w imieniu Wykonawcy posiadała stosowne uprawnienia w systemie
e-zamówienia i miała dostęp do przedmiotowego postępowania. Zamawiający nie ma możliwości indywidualnego kierowania informacji/korespondencji na wskazane w ofercie adresy mailowe poprzez system e-zamówienia.
SZCZEGÓŁOWO WYMAGANIA DOTYCZĄCE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ ZOSTAŁY OPISANE W PKT. 16 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 38.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem danych osobowych jest Powiat Żagański ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Żagańskim jest Pan Maciej Gęsigóra, adres e-mai: iod@powiatzaganski.pl , tel. 68 479-34-60
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawę energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego” Nr ZP.272.17.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) osoby, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania mają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
i) osobom, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 38.2. Informacja dotycząca ograniczenia stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)
38.2.1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
38.2.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie jednej umowy z Powiatem Żagańskim, w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Żagańskiego na „Dostawę energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego” dla jednostek:
5.1.1. Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań (8 Punktów Poboru Energii),
5.1.2. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.3. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, filia w Szprotawie, ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa
(2 Punkty Poboru Energii),
5.1.4. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.5. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Jana Pawła II 9, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.6. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych, ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań (2 Punkty Poboru Energii),
5.1.7. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych, ul. Armii Krajowej 11, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.8. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szprotawska 28, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.9. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 10, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.10. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 4, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.11. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań
(3 Punkty Poboru Energii),
5.1.12. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Sobieskiego 69, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.13. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań (4 Punkty Poboru Energii),
5.1.14. Poradnia Psychologiczna – Pedagogiczna ul. Śląska 1, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.15. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im Janusza Korczaka, ul. Skarbowa 19-21, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.16. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Kolejowa dz. 494/12, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.17. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Ogrodowa 4, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.18. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Pałacowa 1, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.19. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Żagańska 15, 68-120 Iłowa (1 Punkt Poboru Energii),
5.1.20. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, ul. Nowogródzka 3, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii),

5.2. Szacunkowe / prognozowane 24-ro miesięczne zużycie energii elektrycznej dla wszystkich jednostek objętych postępowaniem (po zaokrągleniu w górę) wynosi 1.213.142,00 kWh
G11 – 1 punkty
C21 – 4 punktów
C11 – 29 punktów

5.3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla Zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 15%.

5.4. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w ofercie oraz umowie, przy czym Zamawiający deklaruje pobór energii elektrycznej w okresie trwania umowy na poziomie nie mniejszym niż 85% wskazanego w pkt. 5.2 SWZ.
5.5. Wykaz punktu poboru energii
Lp. Nazwa obiektu Taryfa
1. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
2. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
3. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
4. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
5. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
6. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
7. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
8. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań C11
9. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań C21
10. Starostwo Powiatowe w Żaganiu filia w Szprotawie ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa "Biura" C11
11. Starostwo Powiatowe w Żaganiu filia w Szprotawie ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa "Administracja" C11
12. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań "Budynek administracyjny" C11
13. Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Jana Pawła II 9, 68-100 Żagań "Biuro urzędu" C11
14. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań "Szkoła" C11
15. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań "Szkoła" C11
16. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Armii Krajowej 11, 68-100 Żagań "Warsztaty szkolne" C11
17. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szprotawska 28, 68-100 Żagań "Biuro" C11
18. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 10, 67-300 Szprotawa C21
19. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 4, 67-300 Szprotawa "Budynek sali gimnastycznej" C11
20. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań "Szkoła" C11
21. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań "Pracownia techniczna" C11
22. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań "Obiekt szkolny" C11
23. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy ul. Sobieskiego 69, 67-300 Szprotawa ”Obiekt szkolny, Internat” C21
24. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła" C11
25. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła" C11
26. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła" C11
27. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu, ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań "Szkoła-Warsztaty" C11
28. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Śląska 1, 68-100 Żagań "Biuro" C11
29. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im Janusza Korczaka, ul. Skarbowa 19-21, 68-100 Żagań G11
30. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa ul. Kolejowa dz. 494/12, 68-120 Iłowa "Oświetlenie boiska wielofunkcyjnego" C11
31. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa, ul. Ogrodowa 4, 68-120 Iłowa "Szkoła-Internat" C11
32. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa, ul. Pałacowa 1, 68-120 Iłowa "Szkoła" C11
33. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Iłowa, ul. Żagańska 15, 68-120 Iłowa "Sala gimnastyczna" C11
34. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, ul. Nowogródzka 3, 68-100 Żagań C21

5.6. Należność Wykonawcy za dostarczoną energię elektryczną w okresach rozliczeniowych, obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru (dokładny wykaz punktów poboru energii elektrycznej j/w) jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie danych pomiarowo – rozliczeniowych udostępnionych przez OSD i cen jednostkowych energii elektrycznej. Do tak wyliczonej ceny doliczana będzie opłata abonamentowa (handlowa), która przysługuje za każdy miesiąc w odniesieniu do każdego z układów pomiarowo-rozliczeniowych
5.7. Umowy dotyczące dostawy/sprzedaży energii elektrycznej dla punktów poboru energii określonych w pkt. 5.5 opisu przedmiotu zamówienia kończą się z dniem 31.12.2023r. i nie zawierają akcji promocyjnych ani programów lojalnościowych.
5.8. Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy/dostawcy energii w wersji elektronicznej Excel po wyborze oferty najkorzystniejszej, po uzgodnieniu z Wykonawcą takiego terminu.
5.9. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa, według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo musi zostać zaakceptowane przez radcę prawnego Starostwa Powiatowego w Żaganiu) do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD (lub złożenia w imieniu Zamawiającego wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych z OSD w przypadku, gdy Odbiorca nie posiada rozdzielonych umów (pierwsza zmiana sprzedawcy) oraz Zamawiający udzieli wszystkich niezbędnych informacji i dokumentów z tym związanych.
5.10. Zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy (art. 4j ust, 1 ustawy Prawo Energetyczne).
5.11. Zamawiający informuje, że dla wszystkich punktów PPE w niniejszym postępowaniu Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Sp z o.o. z siedzibą
w Poznaniu, jednostka organizacyjną: Zakład Sprzedaży Usług Dystrybucji Zielona Góra.
5.12. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał zawartą umowę generalną lub promesę umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, działającym na terenie, na którym Zamawiający ma swoje punkty poboru energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) – w związku z tym należy do umowy przedłożyć Oświadczenie o posiadaniu /zawarciu umowy generalnej lub promesy umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, działającym na terenie, na którym Zamawiający ma swoje punkty poboru energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) – zgodnie z wzorem załącznika nr 2.3 do SWZ)

Szczegółowo zostało to opisane w pkt. 5 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.1. nie podlegają wykluczeniu;
10.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.

10.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniżej wskazane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

10.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

10.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
10.2.2.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

10.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

10.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.2.2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia przez Wykonawcę
z postępowania (zgodnie z zapisami w pkt 9 SWZ Wykonawca przedłoży:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi formularz 3.2. do SWZ),
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

11.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

11.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1. lit b) SWZ i Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, O ILE WYKONAWCA WSKAZAŁ w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

11.5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1 lit b) SWZ, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Przepisy te stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

11.6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ppkt 11.2.2.1 lit b) SWZ pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

11.7. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
WYKONAWCY ZAGRANICZNI - wykaz podmiotowych śr. dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkana poza granicami RP został ujęty odpowiednio w pkt. 11 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.2.1.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: (zgodnie z warunkami opisanymi w ppkt 10.2.2.1 SWZ) Wykonawca przedłoży:
a) Aktualną Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

(W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument powinien potwierdzać spełnienie warunków przynajmniej przez jednego ze współpartnerów)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

18.2. Ofertę stanowi wypełniony „Interaktywny Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia sporządzony w oparciu o „Formularz asortymentowo - cenowy” w podziale na jednostki i lata dostaw energii (formularz nr 2.1 – załączyć do oferty)
18.3. WRAZ Z OFERTĄ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
2) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii (formularz nr 2.3)
3) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy generalnej podpisanej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej (formularz nr 2.3)
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej tych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia. (jeżeli dotyczy)
5) Oświadczenie o tym, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy bądź do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być sporządzone w oryginale w postaci elektronicznej i opatrzone odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Mocodawcę lub notarialnie potwierdzona „kopia” cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu za „zgodność z oryginałem” przez Notariusza (jeżeli dotyczy)
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień niniejszej SWZ. (jeżeli jest wymagane wniesienie wadium w danym postępowaniu)
6) Uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako Tajemnicy przedsiębiorstwa, o ile zastrzeżenie takie zostało złożone.
7) Równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

14.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w ust. 14.6 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
14.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp (jeżeli Zamawiający wymaga takiego warunku) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
14.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (jeżeli Zamawiający wymaga takiego warunku) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
14.4.1. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz odpowiednio:
a) o którym mowa w §9 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, dotyczy robót budowlanych, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) o którym mowa w §9 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, dotyczy dostaw lub usług, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
14.4.2. Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 Pzp, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór stosownego oświadczenia stanowi załącznik nr 3.3 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.
14.5. W przypadku, o którym mowa w pkt 14.3 i 14.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
14.6. Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, SKŁADA KAŻDY
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzając tym samym brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
14.7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
14.8. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należnego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonania zmian zostały określone w par. 9 załącznika do SWZ - TOM II - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (WZÓR UMOWY)
2. Szczegółowy zakres umowy został opisany w TOM II do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie OFERT o w niniejszym postępowaniu odbywa się przy pomocy Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Akceptowane będą faktury elektroniczne, stosowane będą płatności elektroniczne, informacje dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom opisano w pkt. 13 SWZ, informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia opisano w pkt. 14 SWZ, dodatkowa obligatoryjna przesłanka wykluczenia została opisana w pkt. 9.6 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.