Dostawa artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzech

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubiewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-11
  • Numer ogłoszenia559433-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559433-N-2019 z dnia 2019-06-11 r.

Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej: Dostawa artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, krajowy numer identyfikacyjny 82109100000000, ul. Sucha  144 , 89-526  Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 33 412 25 wew. 306, , e-mail zp_sucha@sw.gov.pl, , faks 0-52 3341225 wew.316.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, 89-526 Lubiewo, ul. Sucha 144

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy
Numer referencyjny: OSS.2232.124.2019.PD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1-8
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1-8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów stanowiących rodzaj – zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy. Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej Część I: Lp. Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Ziemniaki 03212100-1 kg 36000 2 Ziemniaki 03212100-1 kg 8000 Część II: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Groch suszony 03212213-6 kg 350 2 Warzywa strączkowe suszone 03212210-5 kg 500 Część III: Lp. Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Warzywa 03221000-6 kg 1500 2 Warzywa 03221000-6 kg 50 5 Warzywa korzeniowe 03221110-0 kg 100 6 Warzywa korzeniowe 03221110-0 kg 500 7 Warzywa korzeniowe 03221110-0 kg 1600 10 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 900 11 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 900 12 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 200 13 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 150 14 Kapusta 03221410-3 kg 1500 15 Kapusta 03221410-3 kg 500 16 Kapusta 03221410-3 kg 1000 17 Kapusta 03221410-3 kg 300 18 Kapusta 03221410-3 kg 1200 18 Pomidory 03221240-0 kg 4500 19 Pomidory 03221240-0 kg 100 20 Ogórki 03221270-9 kg 200 21 Ogórki 03221270-9 kg 1200 22 Cebula 03221113-1 kg 5000 23 Cebula 03221113-1 kg 100 27 Burak ćwikłowy 03221111-7 kg 3000 29 Papryka 03221230-7 kg 500 30 Papryka 03221230-7 kg 100 31 Papryka 03221230-7 kg 100 33 Marchew 03221112-4 kg 6000 34 Sałata masłowa 03221320-5 kg 500 35 Sałata 03221310-2 kg 50 36 Sałata lodowa 03221310-2 Kg 100 37 Kalafior 03221420-6 kg 500 37 Grzyby 03221210-5 kg 1200 Część IV: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Banany 03222111-4 kg 600 2 Pomarańcze 03222220-1 kg 800 4 Cytryny 03222210-8 kg 1000 5 Mandarynki 03222240-7 kg 300 6 Brzoskwinie 03222332-9 kg 600 6 Owoce kiwi 03222118-3 kg 300 7 Winogrono 03222340-8 kg 150 8 Winogrono 03222340-8 kg 150 9 Nektarynki 03222332-9 kg 600 10 Gruszki 03222322-6 kg 500 14 Jabłka 03222321-9 Kg 1600 Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej OZ Zwartowo Część V: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Ziemniaki 03212100-1 kg 7500 2 ziemniaki 03212100-1 kg 1000 Część VI: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Groch suszony 03212213-6 kg 50 2 Warzywa strączkowe suszone 03212210-5 kg 70 Część VII: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Warzywa 03221000-6 kg 220 2 Warzywa 03221000-6 kg 15 3 Warzywa 03221000-6 kg 30 4 Warzywa 03221000-6 kg 350 5 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 20 6 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 25 7 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 30 8 Kapusta 03221410-3 kg 1000 9 Kapusta 03221410-3 kg 200 10 Kapusta 03221410-3 kg 150 11 Pomidory 03221240-0 kg 450 12 Ogórki 03221270-9 kg 400 13 Cebula 03221113-1 kg 1100 14 Kalafior 03221420-6 kg 20 15 Burak ćwikłowy 03221111-7 kg 400 16 Burakak ćwikłowy 03221111-7 kg 10 17 Fasola szparagowa 03221212-5 kg 10 18 Papryka 03221230-7 kg 200 19 Marchew 03221112-4 kg 1200 20 Sałata masłowa 03221320-5 kg 100 21 Sałata lodowa 03221310-2 kg 5 22 Grzyby 03221210-5 kg 170 Część VIII: Lp. Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Cytryny 03222210-8 kg 180 2 Pomarańcze 03222220-1 kg 160 3 Mandarynki 03222240-7 kg 20 4 Banany 03222332-9 kg 100 3 Brzoskwinie 03222332-9 kg 20 4 Owoce pestkowe 03222330-5 kg 70 Winogrono 03222334-3 kg 20 Owoce kiwi 03222118-3 kg 15 5 Jabłka 03222321-9 kg 450 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko i wyłącznie wg podziału podanego powyżej. 5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia: terminem wykonania zamówienia jest okres jednego roku od dnia 25.06.2019. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i zaświadczeń. 8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium oceny ofert jest – cena – waga kryterium – 60% - najkorzystniejszy czasu wymiany wadliwego towaru – waga kryterium - 40 %. 10. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego - Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej Sucha 144 89-526 Lubiewo ”sekretariat” do dnia 2019-06-19 do godz. 11°°. 11. Termin związania ofertą: okres 30 dni, od terminu składania ofert. 12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Informacje o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów; Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów. 14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna; Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.5) Główny kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03212213-6
03212100-1
03221110-0
03221200-9
03221410-3
03222111-4
03222222-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-06-25   lub zakończenia: 2020-06-24
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 2019-06-25 2020-06-24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. V SIWZ Oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niewystąpienie którejkolwiek z przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (dla Wykonawców składających ofertę samodzielnie) lub załącznik nr 3a do SIWZ (dla Wykonawców składających ofertę wspólnie); 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: a. nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; b. ceny artykułów, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; c. urzędowej stawki podatku VAT na artykuły stanowiących rodzaj – zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy. d. każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e. terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZIEMNIAKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Lp. Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Ziemniaki 03212100-1 kg 36000 2 Ziemniaki 03212100-1 kg 8000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: WARZYWA STRĄCZKOWE SUSZONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Groch suszony 03212213-6 kg 350 2 Warzywa strączkowe suszone 03212210-5 kg 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212213-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: WARZYWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Warzywa 03221000-6 kg 1500 2 Warzywa 03221000-6 kg 50 5 Warzywa korzeniowe 03221110-0 kg 100 6 Warzywa korzeniowe 03221110-0 kg 500 7 Warzywa korzeniowe 03221110-0 kg 1600 10 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 900 11 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 900 12 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 200 13 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 150 14 Kapusta 03221410-3 kg 1500 15 Kapusta 03221410-3 kg 500 16 Kapusta 03221410-3 kg 1000 17 Kapusta 03221410-3 kg 300 18 Kapusta 03221410-3 kg 1200 18 Pomidory 03221240-0 kg 4500 19 Pomidory 03221240-0 kg 100 20 Ogórki 03221270-9 kg 200 21 Ogórki 03221270-9 kg 1200 22 Cebula 03221113-1 kg 5000 23 Cebula 03221113-1 kg 100 27 Burak ćwikłowy 03221111-7 kg 3000 29 Papryka 03221230-7 kg 500 30 Papryka 03221230-7 kg 100 31 Papryka 03221230-7 kg 100 33 Marchew 03221112-4 kg 6000 34 Sałata masłowa 03221320-5 kg 500 35 Sałata 03221310-2 kg 50 36 Sałata lodowa 03221310-2 Kg 100 37 Kalafior 03221420-6 kg 500 37 Grzyby 03221210-5 kg 1200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: OWOCE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Banany 03222111-4 kg 600 2 Pomarańcze 03222220-1 kg 800 4 Cytryny 03222210-8 kg 1000 5 Mandarynki 03222240-7 kg 300 6 Brzoskwinie 03222332-9 kg 600 6 Owoce kiwi 03222118-3 kg 300 7 Winogrono 03222340-8 kg 150 8 Winogrono 03222340-8 kg 150 9 Nektarynki 03222332-9 kg 600 10 Gruszki 03222322-6 kg 500 14 Jabłka 03222321-9 Kg 1600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222111-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: ZIEMNIAKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Ziemniaki 03212100-1 kg 7500 2 ziemniaki 03212100-1 kg 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: WARZYWA STRĄCZKOWE SUSZONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI: Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Groch suszony 03212213-6 kg 50 2 Warzywa strączkowe suszone 03212210-5 kg 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212210-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: WARZYWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Warzywa 03221000-6 kg 220 2 Warzywa 03221000-6 kg 15 3 Warzywa 03221000-6 kg 30 4 Warzywa 03221000-6 kg 350 5 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 20 6 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 25 7 Warzywa liściaste 03221300-9 kg 30 8 Kapusta 03221410-3 kg 1000 9 Kapusta 03221410-3 kg 200 10 Kapusta 03221410-3 kg 150 11 Pomidory 03221240-0 kg 450 12 Ogórki 03221270-9 kg 400 13 Cebula 03221113-1 kg 1100 14 Kalafior 03221420-6 kg 20 15 Burak ćwikłowy 03221111-7 kg 400 16 Burakak ćwikłowy 03221111-7 kg 10 17 Fasola szparagowa 03221212-5 kg 10 18 Papryka 03221230-7 kg 200 19 Marchew 03221112-4 kg 1200 20 Sałata masłowa 03221320-5 kg 100 21 Sałata lodowa 03221310-2 kg 5 22 Grzyby 03221210-5 kg 170
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: OWOCE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Nazwa własna oferowanego produktu 1 Cytryny 03222210-8 kg 180 2 Pomarańcze 03222220-1 kg 160 3 Mandarynki 03222240-7 kg 20 4 Banany 03222332-9 kg 100 3 Brzoskwinie 03222332-9 kg 20 4 Owoce pestkowe 03222330-5 kg 70 Winogrono 03222334-3 kg 20 Owoce kiwi 03222118-3 kg 15 5 Jabłka 03222321-9 kg 450
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222210-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas wymiany wadliwego towaru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4- Solec Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI