Bezgotówkowa dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95/E5 oraz oleju napędowego ON/B7 do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bezgotówkowa dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95/E5 oraz oleju napędowego ON/B7 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2023-10-30
  • ZamawiającyKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00453313
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowa dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95/E5 oraz oleju napędowego ON/B7 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legionowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialystok@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowa dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95/E5 oraz oleju napędowego ON/B7 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-518fc08f-6ce5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128598/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliwa do samochodów służbowych OR KRUS w Białymstoku (benzyna bezołowiowa i olej napędowy) z podziałem na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (w przypadku zmiany
platformy zakupowej w trakcie trwania postępowania, Zamawiający poinformuje Wykonawców o tym fakcie oraz przekaże nową
instrukcję korzystania z platformy zakupowej). 2. Platforma Zakupowa jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków
komunikacji elektronicznej. 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta
w Platformie Zakupowej ani logowania do Platformy Zakupowej. 5. Za pośrednictwem posiadanego w Platformie Zakupowej konta
Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności:
przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. 6. Za pośrednictwem posiadanego
w Platformie Zakupowej konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Zewnętrznych odbywa się komunikacja
Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na
pytania. 7. Komunikacja przed upływem terminu składania ofert odbywa się za pośrednictwem zakładki „Pytania do postępowania”.
8. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest
widoczna w zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. 9. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich
Wykonawców o odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania bądź o wyborze oferty najkorzystniejszej i zamieszcza te informacje
w Platformie Zakupowej w zakładce „Dokumentacja postępowania”. 10. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy
Zakupowej przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika
Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do
autentykacji i podpisu. 11. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych
wymagań technicznych: 1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego): a) Mozzilla Firefox ver. 65 i
późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze, Internet Explorer
11; b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozzilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych
wersji przeglądarek; c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze; 2) oprogramowanie wbudowane w System: a) zainstalowane
środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do
przeglądarki Szafir SDK Web; c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. 12. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie
korzystania z usług Platformy Zakupowej dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy
Zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizacja obowiązku informacyjnego wynikającego z Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) zawarta jest w załączniku do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawarta jest w załączniku do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0100-OP.261.3.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezgotówkowa dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95/E5 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz podległych Placówek Terenowych KRUS w Augustowie, Bielsku Podlaskim, Grajewie, Hajnówce, Kolnie, Łomży, Mońkach, Siemiatyczach, Sokółce, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem, Zambrowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony stały opust

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezgotówkowa dostawa oleju napędowego ON/B7 do samochodów służbowych Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony stały opust

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

A. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy P.z.p. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835 ze zm.) i potwierdzą to, na wezwanie Zamawiającego, dokumentami określonymi w cz. XII pkt 3 ppkt 1 SWZ.

B. Spełniają warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w tym zakresie.

2. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, z późn. zm.).

3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w tym zakresie.

4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 ustawy Pzp., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170, z późn. zm.).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, z późn. zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część 1
Na podstawie art. 106 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu stacji paliw, na których można dokonywać bezgotówkowego tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95/E5 za pomocą wystawionych przez Wykonawcę kart tankowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy), w celu potwierdzenia dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną stacją paliw w granicach administracyjnych miast: Augustów, Białystok, Bielsk Podlaski, Dąbrowa Białostocka, Hajnówka, Grajewo, Kolno, Łomża, Mońki, Siemiatycze, Sokółka, Suwałki, Wysokie Mazowieckie, Zambrów oraz w miastach wojewódzkich na terenie kraju.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty bezgotówkowego tankowania, wydane przez Wykonawcę, na warunkach takich samych jak dla sieci stacji Wykonawcy.

Część 2
Na podstawie art. 106 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu stacji paliw, na których można dokonywać bezgotówkowego tankowania oleju napędowego ON/B7 za pomocą wystawionych przez Wykonawcę kart tankowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy), w celu potwierdzenia dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną stacją paliw w granicach administracyjnych Białystoku oraz w miastach wojewódzkich na terenie kraju.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty bezgotówkowego tankowania, wydane przez Wykonawcę, na warunkach takich samych jak dla sieci stacji Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część 1 - wykaz stacji paliw, na których można dokonywać bezgotówkowego tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95/E5 za pomocą wystawionych przez Wykonawcę kart tankowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy), w celu potwierdzenia dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną stacją paliw w granicach administracyjnych miast: Augustów, Białystok, Bielsk Podlaski, Dąbrowa Białostocka, Hajnówka, Grajewo, Kolno, Łomża, Mońki, Siemiatycze, Sokółka, Suwałki, Wysokie Mazowieckie, Zambrów oraz w miastach wojewódzkich na terenie kraju.
Część 2 - wykaz stacji paliw, na których można dokonywać bezgotówkowego tankowania oleju napędowego ON/B7 za pomocą wystawionych przez Wykonawcę kart tankowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy), w celu potwierdzenia dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną stacją paliw w granicach administracyjnych Białystoku oraz w miastach wojewódzkich na terenie kraju

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Przedmiotowe pełnomocnictwo lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, jest wymagane również w odniesieniu do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp; 2. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca razem z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w XIX pkt 2 ppkt 1 SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w cz. XIX pkt 2 ppkt 1 SWZ - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; b) zaświadczenia, o którym mowa w XIX pkt 2 ppkt 3 SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w XIX pkt 2 ppkt 4 SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w XIX pkt 2 ppkt 5 SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, -nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6 pkt 1 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące daty wystawienia tego dokumentu stosuje się odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie złoży dokumenty i oświadczenia wskazane w cz. XIX pkt 1 SWZ w zakresie, w którym
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem XII pkt 3 ppkt 1 lit. b) SWZ. Każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży oddzielnie dokumenty określone w cz. XIX pkt 2 ppkt 1 - 6 SWZ
potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa § 11 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Miastkowo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.