Dostawa amunicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa amunicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchola
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-02-27
  • ZamawiającyCentrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k. Tucholi
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00209723
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa amunicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k. Tucholi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366767703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plaskosz 7D

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: csslp@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csslp.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność szkoleniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa amunicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5be40d7e-cf11-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa amunicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5be40d7e-cf11-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej csslp@torun.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że ofertę i załączniki składane wraz
z ofertą należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy e-zamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Centrum
Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy z siedzibą: ul. Plaskosz 7D, 89-500 Tuchola, tel. 605 587 976, adres
e-mail csslp@torun.lasy.gov.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego, z którym
w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod
adresem iod@comp-net.pl
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.270.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Dostawa amunicji kulowej pełnopłaszczowej kaliber 223 Remington oraz 7,62 x 39 mm (pkt 3.1. pkt 1 lit. a i b
SWZ);

4.2.6.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości amunicji wycenionej w pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty, wskazany ilościowo w Ofercie („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie taka sama amunicja, jak opisana w SWZ i wyceniona przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub tylko jeden rodzaj amunicji wskazanej w SWZ i wycenionej przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała łącznie 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 3 ust 1 Umowy, w następujących ilościach poszczególnych rodzajów amunicji tj.

Część I
Amunicja kulowa pełnopłaszczowa kaliber 223 Remington FMJ (5,56 x 45 mm) – 85 000 szt. x 80 % = 68.000 szt.
Amunicja kulowa pełnopłaszczowa kaliber 7,62 x 39 mm wz. 43 FMJ – 4 500 szt. x 80 % = 3.600 szt.
Część II
Amunicja kulowa pełonopłaszczowa kaliber 9x19 mm FMJ– 65 000 szt. x 80 % = 52.000 szt.
Cześć III
Amunicja śrutowa „Trap” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24 g, numer śrutu 7,5, średnica śrucin 2,4 mm – 10 000 szt. x 80 % = 8.000 szt.
Amunicja śrutowa „Skeet” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24 g, numer śrutu
8 lub 9, średnica śrucin 2 mm – 10 000 szt. x 80 % = 8.000 szt.
Amunicja kulowa „Breneka” kaliber 12/70, o wadze kuli 28 g – 15 000 szt. x 80 % = 12.000 szt.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji,
a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Natomiast w przypadku zlecenia tych dostaw przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
(1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, (2) zmian na rynku sprzedaży amunicji lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców amunicji w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia bieżącej działalności Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa amunicji kulowej pełnopłaszczowej kaliber 9x19 mm (pkt 3.1. pkt 1 lit. c SWZ);

4.2.6.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości amunicji wycenionej w pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty, wskazany ilościowo w Ofercie („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie taka sama amunicja, jak opisana w SWZ i wyceniona przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub tylko jeden rodzaj amunicji wskazanej w SWZ i wycenionej przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała łącznie 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 3 ust 1 Umowy, w następujących ilościach poszczególnych rodzajów amunicji tj.

Część I
Amunicja kulowa pełnopłaszczowa kaliber 223 Remington FMJ (5,56 x 45 mm) – 85 000 szt. x 80 % = 68.000 szt.
Amunicja kulowa pełnopłaszczowa kaliber 7,62 x 39 mm wz. 43 FMJ – 4 500 szt. x 80 % = 3.600 szt.
Część II
Amunicja kulowa pełonopłaszczowa kaliber 9x19 mm FMJ– 65 000 szt. x 80 % = 52.000 szt.
Cześć III
Amunicja śrutowa „Trap” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24 g, numer śrutu 7,5, średnica śrucin 2,4 mm – 10 000 szt. x 80 % = 8.000 szt.
Amunicja śrutowa „Skeet” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24 g, numer śrutu
8 lub 9, średnica śrucin 2 mm – 10 000 szt. x 80 % = 8.000 szt.
Amunicja kulowa „Breneka” kaliber 12/70, o wadze kuli 28 g – 15 000 szt. x 80 % = 12.000 szt.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji,
a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Natomiast w przypadku zlecenia tych dostaw przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
(1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, (2) zmian na rynku sprzedaży amunicji lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców amunicji w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia bieżącej działalności Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa amunicji śrutowej i kulowej kaliber 12/70 (pkt 3.1. pkt 1 lit. d-f SWZ);

4.2.6.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości amunicji wycenionej w pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty, wskazany ilościowo w Ofercie („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie taka sama amunicja, jak opisana w SWZ i wyceniona przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub tylko jeden rodzaj amunicji wskazanej w SWZ i wycenionej przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała łącznie 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 3 ust 1 Umowy, w następujących ilościach poszczególnych rodzajów amunicji tj.

Część I
Amunicja kulowa pełnopłaszczowa kaliber 223 Remington FMJ (5,56 x 45 mm) – 85 000 szt. x 80 % = 68.000 szt.
Amunicja kulowa pełnopłaszczowa kaliber 7,62 x 39 mm wz. 43 FMJ – 4 500 szt. x 80 % = 3.600 szt.
Część II
Amunicja kulowa pełonopłaszczowa kaliber 9x19 mm FMJ– 65 000 szt. x 80 % = 52.000 szt.
Cześć III
Amunicja śrutowa „Trap” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24 g, numer śrutu 7,5, średnica śrucin 2,4 mm – 10 000 szt. x 80 % = 8.000 szt.
Amunicja śrutowa „Skeet” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24 g, numer śrutu
8 lub 9, średnica śrucin 2 mm – 10 000 szt. x 80 % = 8.000 szt.
Amunicja kulowa „Breneka” kaliber 12/70, o wadze kuli 28 g – 15 000 szt. x 80 % = 12.000 szt.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji,
a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Natomiast w przypadku zlecenia tych dostaw przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku:
(1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, (2) zmian na rynku sprzedaży amunicji lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych dostawców amunicji w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia bieżącej działalności Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
Dla części I - III:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu amunicją, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2023r., poz. 1743).

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: (a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 2B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 70), f) art. 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 PZP - (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu amunicją, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1743).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Części:

dla Części I w wysokości 1200,00 zł
dla Części II w wysokości 900,00 zł
dla Części III w wysokości 500,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 82 1600 1462 1834 6590 2000 0001
z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawa amunicji na potrzeby CSS LP, Część nr ……”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie gwarancja lub poręczenie, określone w punktach 11.2.2. – 11.2.4. muszą być wystawione po zawarciu umowy konsorcjum/spółki.
11.9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2.2.-11.2.4. SWZ, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium,
w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. zostaną spełnione, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający informuje, o treści art. 117 ust. 2 PZP, zgodnie z którym warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 7.1 lit. b) SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP w przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy, którym jest oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Niewiążący wzór oświadczenia zamieszczony został w formularzu ofertowym i Zamawiający zaleca posłużenie się tym właśnie wzorem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do
SWZ.
1. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w
przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków, a mianowicie:
1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a) skutków działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
Strony, pomimo zachowania należytej staranności, nie mogły przewidzieć ani mu zapobiec, o ile mają one wpływ na termin
dostawy amunicji przez Wykonawcę, w tym w szczególności skutki działania siły wyżej w postaci epidemii, wojen, klęsk
żywiołowych,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, których wystąpienia Zamawiający, pomimo
zachowania należytej staranności, nie mógł przewidzieć w dniu zawarciu Umowy ;
2) zmianę sposobu wykonania dostawy lub Przedmiotu Umowy lub Wynagrodzenia w przypadku:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany
sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
b) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej – z
zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ilości i ceny jednostkowej za produkt objęty Umową,
c) korzystania przez Zamawiającego z czasowych promocji cen produktów, objętych przedmiotem Umowy. Zmiana taka
dopuszczalna jest tylko wówczas, gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego o promocji, wskazując który produkt jest nią
objęty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie umowy, na podstawie,
której dany produkt jest dostarczany,
d) zmiany przedmiotu dostawy poprzez zastąpienie produktów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie innymi produktami
o analogicznym przeznaczeniu
i spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w dokumentach stanowiących załącznik do Umowy; w
szczególności lecz nie wyłącznie zmiana taka jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się produktów nowszej generacji,
o lepszych parametrach, właściwościach użytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiającego;
3) zmianę ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że wynagrodzenie netto oraz ceny
jednostkowe produktów netto pozostają bez zmian, a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT – oraz odpowiednio
wynagrodzenie brutto i ceny jednostkowe produktów brutto;
4) zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku nie wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1, z
zastrzeżeniem, że okres przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 12 miesięcy;
2. Zmiana:
1) osób wskazanych w umowie po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,
2) miejsca dostawy lub ilości amunicji dostarczanych do wskazanych miejsc dostawy;
3) wzoru formularza protokołu zdawczo-odbiorczego,– nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
W przypadku konieczności dokonania zmiany w powyższym zakresie jako wystarczające przyjmuje się niezwłoczne
pisemne powiadomienie o tym fakcie drugiej strony.
3. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby. Jeżeli nie
dopełni tego obowiązku, korespondencję kierowaną przez Zamawiającego do Wykonawcy na adres wskazany we wstępie
niniejszej umowy uważa się za skutecznie doręczoną.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP oraz w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, dalej: „Specustawa”).
6.1.7. art. 7 ust. 1 pkt 1) Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. U. UE.L. 2006.134.1, dalej: „rozporządzenie 765/2006”) i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. UE.L. 2014.78.6, dalej: „rozporządzenie 269/2014”) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy;
6.1.8. art. 7 ust. 1 pkt 2 Specustawy: Zamawiający wykluczy wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy;
6.1.9. art. 7 ust. 1 pkt 3 Specustawy: Zamawiający wykluczy wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Specustawy;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obicie 2ch boków kanapy- Koronowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obicie 2ch boków kanapy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI