Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2019

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2019 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Poznań
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-28
  • Numer ogłoszenia653243-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 653243-N-2018 z dnia 2018-11-28 r.

Miasto Poznań: Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17 , 61841   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.poznan.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój nr 152

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2019 r.
Numer referencyjny: ZOU-XII.271.197.2018.HS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
21
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
21


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; - wzoru umowy z prawem opcji (zał. nr 5a do SIWZ) – dot. części 20 i 21. Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Dla części 20 i 21: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.20 i 1.21 (stosownie do każdej z części). - Zamawiający korzystając z prawa opcji określa: a) zakres minimalny tak zwany gwarantowany: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 3 numery w roku. b) zakres dodatkowy na prawach opcji: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo – do 2 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 1 numery w roku. c) zakres maksymalny (zakres minimalny - gwarantowany + zakres dodatkowy na prawach opcji): - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo do 4 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn 4 numery w roku. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.

II.5) Główny kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany właściwy dla danej części, na którą składana jest oferta Formularz cenowy - załącznik od 1.1 do 1.21; Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Osiedle Chartowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-10
data zakończenia: 2019-12-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Osiedle Fabioanowo-Kotowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-04
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Osiedle Górczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-03
data zakończenia: 2020-01-03
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Osiedle Grunwald Południe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-15
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Osiedle Grunwald Północ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-06
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Osiedle Jeżyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Osiedle Junikowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-15
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Osiedle Kiekrz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-30
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Osiedle Krzyżowniki-Smochowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-15
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Osiedle Kwiatowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-06
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Osiedle Ogrody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-26
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Osiedle Stare Winogrady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Osiedle Stary Grunwald
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-30
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Osiedle Święty Łazarz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-30
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Osiedle Świerczewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™. Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Osiedle Umultowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-11-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Osiedle Wilda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-29
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Osiedle Winiary
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Osiedle Zielony Dębiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy bez prawa opcji (zał. nr 5 SIWZ) – dot. części od 1 do 19; Dla części od 1 do 19: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy bez prawa opcji, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1 do 1.19 (stosownie do każdej z części). Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-27
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Osiedle Starołęka-Minikowo-Marlewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy z prawem opcji (zał. nr 5a do SIWZ) – dot. części 20 i 21. Dla części 20 i 21: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.20 i 1.21 (stosownie do każdej z części). - Zamawiający korzystając z prawa opcji określa: a) zakres minimalny tak zwany gwarantowany: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 3 numery w roku. b) zakres dodatkowy na prawach opcji: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo – do 2 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 1 numery w roku. c) zakres maksymalny (zakres minimalny - gwarantowany + zakres dodatkowy na prawach opcji): - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo do 4 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn 4 numery w roku. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-29
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Osiedle Strzeszyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie: a) składu komputerowego polegającego na: - wprowadzaniu tekstu, - skanowaniu zdjęć i obróbce, b) komputerowego składu tekstu polegającego na stworzeniu stron - układ graficzny, c) wydruku do korekty, d) naniesienia korekty, e) zebrania, f) falcowania, g) naświetlenia, h) wydruku gazetek/sprawozdań o wskazanych parametrach wykonania, i) dostarczenia, rozładunku i wniesienia do wskazanych miejsc lokalizacji zgodnie z załącznikami od 1.1 do 1.21 (Formularze cenowe) do Formularza ofertowego . Zamówienia gazetek/sprawozdań realizowane będą zgodnie z zapisami § 1 i 3: - wzoru umowy z prawem opcji (zał. nr 5a do SIWZ) – dot. części 20 i 21. Dla części 20 i 21: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy z prawem opcji, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ oraz Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.20 i 1.21 (stosownie do każdej z części). - Zamawiający korzystając z prawa opcji określa: a) zakres minimalny tak zwany gwarantowany: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo - 2 numery w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 3 numery w roku. b) zakres dodatkowy na prawach opcji: - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo – do 2 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn - 1 numery w roku. c) zakres maksymalny (zakres minimalny - gwarantowany + zakres dodatkowy na prawach opcji): - część 20 - osiedle Starołęka - Minikowo - Marlewo do 4 numerów w roku; - część 21 - osiedle Strzeszyn 4 numery w roku. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia zapotrzebowania osiedli na dodatkowe sprawozdania. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości usług w liczbie gwarantowanej. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby papier do realizacji zamówienia posiadał certyfikat FSC® lub PFSC™.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-13
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę audyt do przeprowadzania kontroli rozliczeń - Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie audyt do przeprowadzenia kontroli rozliczeń jedne działki na terenie ogródków działkowych Stowarzyszenia Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI