Usługi druku książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi druku książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającyInstytut Wymiaru Sprawiedliwości
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00242512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługi druku książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141768967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 826 03 63

1.5.8.) Numer faksu: 22 826 24 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iws.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iws.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

państwowa jednostka organizacyjna prowadząca działalność naukowo-badawczą

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi druku książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5c1284-e7da-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zgodnie z Porozumieniem z dnia 16.11.2020 r. nr 2/20/DSF/NMF zawartym z Operatorem Programu - Ministrem Sprawiedliwości w sprawie dofinansowania projektu „Zintegrowany system zapobiegania przemocy domowej”, część zamawianych usług jest współfinansowana ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu Opera-cyjnego „Sprawiedliwość”

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e5c1284-e7da-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iws.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-publiczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający wymaga, aby w komunikacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcy stosowana była platforma elektroniczna e-Zamówienia znajdująca się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, oraz formularze elektroniczne dedykowane do opublikowanego postępowania.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi korzystać z aktywnego konta „Wykonawcy” na platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje w sprawie zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa„Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny.
Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują, powołując się na numer referencyjny postępowania, względnie na znak postępowania nadany przez Zamawiającego lub numer ogłoszenia (BZP).
Za datę przekazania zawiadomień, oświadczeń, wniosków i informacji przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-Zamówienia.
Zamawiający zamieszcza zawiadomienia i informacje dotyczące Wykonawców w zakresie prowadzonego postępowania, pod adresem: https://iws.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-publiczne. W razie konieczności odstąpienia przez Zamawiającego na podstawie art. 65 ustawy Pzp od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej do komunikacji z Zamawiającym właściwym do komunikacji będzie następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego:
zamowienia.@iws.gov.pl. Odstąpienie od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej poprzedza komunikat
Zamawiającego zamieszczony za pomocą formularza dodanego do opublikowanego postępowania na platformie e-Zamówienia lub pod adresem: https://iws.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-publiczne.
Wyłączywszy sytuacje opisane w art. 65 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z
Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zaleca się zabezpieczenie składanych podmiotowych środków dowodowych za pomocą zaklejonej koperty i odpowiednie oznaczenie, umożliwiające identyfikację Wykonawcy, nazwy postępowania oraz oznaczenia składanego środka dowodowego.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.220.139.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi dotyczące druku i dostawy książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości:
1) wynikających z procesu wydawniczego ujętego w planie wydawniczym na 2022 r.,
2) stanowiących projekty naukowe realizowane w latach 2022-2023,
3) planowanych jako dodruk publikacji z lat ubiegłych i z 2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowo-techniczna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, polegające na potwierdzeniu:
1) posiadania niezbędnego doświadczenia w realizacji w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających wyznaczony termin składania ofert, co najmniej dwóch usług druku książkowych publikacji naukowych, i każda z tych usług:
a) była lub jest świadczona przez okres co najmniej 6 miesięcy,
b) objęła lub obejmuje swoim zakresem co najmniej 10 książkowych publikacji naukowych,
c) jej wartość wyniosła lub wynosi, nie mniej niż 80 000,00 złotych brutto,
zwanych dalej „usługami referencyjnymi”.
Przez książkowe publikacje naukowe rozumie się książki o treści naukowej, wydane lub przyjęte do wydania w formie papierowej lub elektronicznej, przez wydawcę w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 1914) na zlecenie osób fizycznych lub prawnych albo jednostek nie posiadających osobowości prawnej, których przedmiot działalności obejmuje działalność naukową w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.);
2) dysponowania przez Wykonawcę osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: kierownikiem prac poligraficznych, posiadającym co najmniej wykształcenie średnie zawodowe w kierunku poligrafia lub w kierunku tożsamym, który przez okres co najmniej 6 miesięcy w ciągu 3 lat poprzedzających wyznaczony termin składania ofert był lub jest odpowiedzialny za kierowanie usługami referencyjnymi zrealizowanymi lub realizowanymi przez Wykonawcę składającego ofertę w niniejszym postępowaniu, a także przez innych wykonawców, w rozmiarze co najmniej 20 książkowych publikacji naukowych łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda wraz ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych, tj. próbki w postaci książkowej publikacji naukowej w twardej oprawie, o następujących cechach i parametrach:
1) format nie większy niż B5;
2) objętość min. 17 arkuszy;
3) druk 1 + 1,
4) papier offset biały 80 g;
5) oprawa twarda oklejana,
6) arkusze szyte nićmi,
7) tektura 2 mm,
8) grzbiet płaski lub zaokrąglony,
9) kapitałka biała lub kolorowa,
10) wyklejki zadrukowane jedno lub obustronnie;
11) druk oklejki 4 + 0,
12) folia błysk lub matowa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy ramowej dopuszczalna jest w zakresie i na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 p.z.p., w
szczególności w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których wejście w życie lub zmiana
nastąpiły po wszczęciu postępowania w celu zawarcia umowy ramowej , a które mają wpływ na realizację umowy ramowej i
z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy ramowej, w szczególności w
zakresie określonych w niej wysokości wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularzy elektronicznych na platformie elektronicznej e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. przedmiotowe środki dowodowe w formie papierowej na adres i miejsce: Sekretariat Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości, ul. Krakowskie Przedmieście 25, 00-071 Warszawa, I piętro, pokój nr 136 w godzinach od 08.00 do 16.00 w powszednie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 3

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI