Usługa druku, oprawy i dostawy dwutygodnika "Ruch Muzyczny" dla Polskiego Wydawnictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa druku, oprawy i dostawy dwutygodnika "Ruch Muzyczny" dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyPolskie Wydawnictwo Muzyczne w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00055122
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa druku, oprawy i dostawy dwutygodnika "Ruch Muzyczny" dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Wydawnictwo Muzyczne w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363717113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krasińskiego 11a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-111

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pwm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwm.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa druku, oprawy i dostawy dwutygodnika "Ruch Muzyczny" dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02799576-8b36-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033340/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługa druku, oprawy i dostawy tytułów wydawniczych w tym dwutygodnika Ruch Muzyczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pwm

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl
(dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwm Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego".

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz dokumenty wymagane wraz z ofertą składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeKażdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa nie-zbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie za-mieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uzna-je go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupo-wa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.261.02.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywne wykonywanie usług w zakresie druku, oprawy i dostawy książek oraz wydawnictw nutowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej –
1) Zdolność techniczna
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej 1 sztuce następujących urządzeń technicznych:
a) maszyną offsetową półformatową B2 kolorową
b) trójnóżem,
c) maszyną do szycia drutem,
d) złamywarką.

2) Zdolność zawodowa
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, które powinien spełniać Wykonawca – wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej 1 umowę której przedmiotem były usługi druku, oprawy
i dostawy publikacji opatrzonych numerem ISBN, ISMN lub ISSN (np. książki, wydawnictwa nutowe, czasopisma) o wartości minimum 100 000 PLN brutto,
b) co najmniej 1 umowę która polegała na druku czasopisma (tygodnika, dwutygodnika lub miesięcznika) w technice offsetowej przez co najmniej 6 miesięcy.
Za jedną umowę będzie uważana również umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji i wartości.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Wykonawcę korzystającego z wiedzy i doświadczenia podmiotów trzecich, warunek określony w lit. a) lub b) powyżej musi być spełniony w całości przez jednego z tych Wykonawców lub jednego z tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Istotne zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 pkt od 2) do 4) oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacji:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wówczas zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto należne wykonawcy od dnia zmiany stawki. Wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
2) zmiany umowy związanych z wystąpieniem okoliczności siły wyższej i koniecznych modyfikacji w tym zakresie;
3) zmiany rodzaju papieru w sytuacji zaistnienia obiektywnych okoliczności powodujących niemożliwość druku na wskazanym papierze. Nowy papier powinien spełniać wszelkie wymogi wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla papieru równoważnego.
4) zmiany jakiegokolwiek terminu realizacji umowy. Terminy będą mogły być przedłużone o okres niezbędny na wykonanie Usługi w sytuacji gdy niemożność dotrzymania pierwotnego terminu wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. nieprzekazanie Wykonawcy materiałów w odpowiednim terminie).
5) zmiany okresu obowiązywania umowy wskazanego w § 2 ust. 1 o okres nie dłuższy niż 3 miesiące w sytuacji konieczności przedłużenia cyklu druku lub gdy maksymalna kwota wynagrodzenia Wykonawcy nie została wyczerpana do upływu pierwotnego terminu.
6) zmiany sposobu realizacji Usługi, w tym w szczególności sposobu pakowania, miejsca dostarczenia, wykończenia, w sytuacji gdy wprowadzenie takiej modyfikacji wynikać będzie z potrzeb organizacyjnych Zamawiającego lub wpływać będzie na lepszy sposób wykonania danego nakładu. Zmiana ta nie może skutkować zwiększeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przekazania próbek, o których mowa w pkt. 18.4 niniejszej IDW. Należy je składać w siedzibie zamawiającego Polskie Wydawnictwo Muzyczne al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków na Recepcji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-17:00 w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

Próbki składane jako przedmiotowy środek dowodowy, który służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert i w tym wypadku stosuje się art. 107 ust.3 .
W związku z tym nie dopuszcza się możliwości wezwania o uzupełnienie wspomnianych środków dowodowych. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, w tym niepodpisanie ich numerem Zadania, którego dotyczą, oraz złożenie próbek w ilości mniejszej lub większej niż wymaga Zamawiający skutkować będzie otrzymaniem „0” pkt w kryterium „jakość”.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę legalizację gaśnicy samochodowej-Zator
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę legalizację gaśnicy samochodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy opatrunków
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Budowa placów zabaw w gminie Jarocin”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Drukowanie miesięcznika Odra
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Druk i dostawa 10 książek naukowych posiadających nr ISBN
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI