Przygotowanie i opracowanie merytoryczne, edytorskie oraz graficzne (przygotowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i opracowanie merytoryczne, edytorskie oraz graficzne (przygotowanie do druku) publikacji/albumu prezentującej wybrane zagadnienia gosp oraz projekty dofinansowane z Fund Eur.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045598
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i opracowanie merytoryczne, edytorskie oraz graficzne (przygotowanie do druku) publikacji/albumu prezentującej wybrane zagadnienia gosp oraz projekty dofinansowane z Fund Eur.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wspieranie i rozwój przedsiębiorczości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i opracowanie merytoryczne, edytorskie oraz graficzne (przygotowanie do druku) publikacji/albumu prezentującej wybrane zagadnienia gosp oraz projekty dofinansowane z Fund Eur.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c517f1f3-acb9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011362/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługa publikacji z dobrymi przykładami z wszystkich trzech Programów 0peracyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Europejski Fundusz Społeczny

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://parp.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest naPlatformie dostępnej na stronie internetowej: https://parp.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały dostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lubMac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf pakiet Office lub równoważny),6)Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu RadyMinistrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnychwymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnychwymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności wformatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt. pades, xades. Zamawiający zaleca przesyłanie plików wformacie .pdf. 7) Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dladokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES, b) dla dokumentóww formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES.Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik z podpisem, czyli 2 pliki. 4.Instrukcja korzystania z Platformy: 1) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych”Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału wpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedyWykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do systemu wprzypadku posiadania konta na Platformie; 2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji operatora, która może potrwać do24h (8h roboczych); 3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę; 4) Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa wSWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy,dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. 5) Zamawiający zalecawczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB. 6) Ewentualne wnioski owyjaśnienie treści SWZ, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. 7) Zamawiającywskazuje, że informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych, oznacza: a) szyfrowanie za pomocą protokołu TLS; b)formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8; c) wszelkie operacje opierają się oczas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy; d) pliki ofertywczytane, w sekcji Załączniki, przez Wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne są jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; e) oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. 8) Za datę wpływuoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych Administratorem danychjest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska81/83. Kontakt do administratora: adres e-mail biuro@parp.gov.pl lub listownie na wyżej podanyadres.2. Inspektor ochrony danych (IOD)Z IOD mogą się Państwo kontaktować we wszystkichsprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail iod@parp.gov.pl lub naadres siedziby Administratora.3. Cel i podstawy przetwarzania danychDane będą przetwarzane w celuwywiązania się z obowiązków prawnych, takich jak np. ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawozamówień publicznych, w związku z przeprowadzeniem postępowania przetargowego lub ofertowegooraz zawarcia i wykonania umowy. 4. Okres przechowywania danychCzas przechowywania danychuzależniony jest od zasad odnoszących się do źródeł finansowania umowy.5. Odbiorcy danychosobowychDane mogą być ujawnione następującym kategoriom odbiorców danych: a) osobom ipodmiotom na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych,b) organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lubdziałającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisówprawa, c) podmiotom świadczącym usługi niezbędne do realizacji przez PARP zadań, w tym partneromIT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne.6. Prawa osób, których danedotycząNa każdym etapie przetwarzania przez PARP danych, mają Państwo prawo do:a) dostępu doswoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez nas danych orazuzyskania kopii tych danych,b) modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będązachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;c) całkowitegousunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inneprzeciwskazania prawne, d) niepodlegania automatycznym decyzjom opartym na profilowaniu; e)wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofaniazgody);f) przeniesienia danych do innego Administratora, jeśli dane przetwarzane są w związku zudzieloną zgodą lub zawartą umową. Żądanie realizacji swoich praw mogą Państwo zrealizować zapośrednictwem wniosku (do pobrania bezpośrednio ze strony internetowej PARP, łącze do dokumentuznajduje się na dole strony w zakładce „Ochrona danych osobowych”) lub poprzez e-mail.Szczegółowe informacje ten temat dostępne są na stronie internetowej PARP, w zakładce „Ochrona danych osobowych”. Ponadto każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do organunadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).7.Jednocześnie Zamawiający informuje, że odbiorcą danych osobowych będzie także eB2B Sp. z o.o.,Al. Komisji Edukacji Narodowej 51 lok. U 21, 02-797 Warszawa, wpisana do Rejestru PrzedsiębiorcówKrajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w WarszawieXIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000288535, REGON:141119039, NIP: 951-223-07-07, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której PARP prowadzipostępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: p/82/DKM/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 84349,17 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu i opracowaniu merytorycznym, edytorskim oraz graficznym (przygotowanie do druku) publikacji/albumu prezentującej/prezentującego wybrane projekty dofinansowane z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79961000-8 - Usługi fotograficzne

79961300-1 - Specjalistyczne usługi fotograficzne

79962000-5 - Usługi obróbki zdjęć

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W każdym z kryteriów ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóchmiejsc po przecinku. Punkty otrzymane przez daną ofertę w każdym z kryteriów zostaną do siebiedodane. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 45,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja projektu rozkładówki publikacji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne - Zatrudnienie na umowę o pracę 1 osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 2,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozwiązania proekologiczne

4.3.6.) Waga: 3,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 3 usługi, każda o łącznej wartości zamówień co najmniej 70 000,00 zł brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi), z których każda polegała na przygotowaniu i opracowaniu merytorycznym, edytorskim oraz graficznym publikacji. b) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: co najmniej 4 osobami, które będą realizować zamówienie:1) Koordynatorem – osoba, która w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert koordynowała i nadzorowała realizację co najmniej 5 zamówień polegających między innymi na: opracowywaniu merytorycznym, edytorskim i graficznym publikacji, składzie i przygotowaniu publikacji do druku;2) osobą odpowiedzialną za opracowanie tekstów publikacji – osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu była odpowiedzialna za prace redaktorskie lub copywriterskie co najmniej 15 różnych publikacji o różnych tytułach o objętości co najmniej 15 stron każda;3) osobą odpowiedzialną za redakcję i korektę publikacji – osoba, która w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert wykonanie redakcji językowej i korekty stylistycznej w języku polskim co najmniej 15 różnych publikacji o różnych tytułach o objętości co najmniej 15 stron każda;4) osobą odpowiedzialną za skład techniczny i opracowanie graficzne publikacji oraz zapisanie jej odzwierciedlenia na DVD w formacie .pdf – osoba, która w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w wykonywaniu prac polegających na technicznym i graficznym przygotowaniu co najmniej 15 publikacji o objętości co najmniej 15 stron każda;UWAGA: Jedna osoba może pełnić wyłącznie jedną funkcję w zespole realizującym zadanie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wkluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących dokumentów:1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane;2) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy;3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wkluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.Wzory wykazów i oświadczeń przekazane zostaną Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa na wstępie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą składa:1) Formularz ofertowy, Zamawiający zaleca przygotowanie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zawierające w szczególności informacje:a) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Rozdziale X SWZ,b) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w Rozdziale XI SWZ,3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku wykonawcy, który wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o tym, których warunków dotyczą udostępniane przez inne podmioty zasoby, załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby.4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby.5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 uPzp, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza);7) w treści oferty Wykonawca przedstawi: materiały graficzne, które są wymienione w rozdziale XVIII, zgodnie z wymogami opisanymi tamże.8) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, w postaci elektronicznej;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych), przed upływem terminu składania ofert

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Warunek „zdolności technicznej lub zawodowej”, może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz usług, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 pkt 1 dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadkach świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 uPzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4)Zgodnie z art.117 ust. 4 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewidział zmiany umowy w § 11 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://parp.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena brutto zamówienia
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę projektor na 1 dobę- Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę projektor na 1 dobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.