Opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-09-26
  • ZamawiającySZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-18
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00400204
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01327337-5232-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00276128/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Skład i łamanie Gazety SGH (7 numerów)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/409297

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/409297

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.

2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Bartłomiej Perzyński, email: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.

4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/.

5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:

1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;

2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.

6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB w formatach: .pdf a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.

7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:

1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,

2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za pośrednictwem poczty e-mail: dzl@sgh.waw.pl. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.

9. Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.

10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

11. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.

12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zakładce "Pomoc" Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.51.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład i przygotowanie do druku czasopisma „Gazeta SGH. Pismo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (ISSN 1644-2237)”, tj.:

1) opracowanie graficzne, skład i łamanie czasopisma zgodnie z layoutem czasopisma „Gazeta SGH” wypracowanym w trzech ostatnich numerach Gazety SGH (jesień 2022, zima 2023, wiosna 2023). Numery te, w wersji PDF dostępne są na stronie: https://gazeta.sgh.waw.pl/archiwum

2) przygotowanie autorskiego projektu grafiki okładki czasopisma związanego z tematem numeru/tematem z okładki oraz związanych z grafiką okładkową ilustracji do artykułu (temat numeru) w konsultacji z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawienia trzech koncepcji/ propozycji graficznych okładki oraz ilustracji do artykułu (tematu numeru);

3) przygotowanie autorskich ilustracji do przynajmniej pięciu innych artykułów w każdym numerze drukowanym w konsultacji z Zamawiającym.

2. Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy (dalej „wzór umowy”), stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822300-5 - Usługi składania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Podobne zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy, w tym ceny, terminu obowiązywania, harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, czasu realizacji poszczególnych etapów, osób skierowanych do realizacji zamówienia, ich wykształcenia, kompetencji i doświadczenia oraz może obejmować swoim zakresem:

1) opracowanie graficzne, skład i łamanie czasopisma zgodnie z layoutem czasopisma „Gazeta SGH” wypracowanym w trzech ostatnich numerach Gazety SGH (jesień 2022, zima 2023, wiosna 2023);

2) przygotowanie autorskiego projektu grafiki okładki czasopisma związanego z tematem numeru/tematem z okładki oraz związanych z grafiką okładkową ilustracji do artykułu (temat numeru) w konsultacji z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawienia trzech koncepcji/propozycji graficznych okładki oraz ilustracji do artykułu (tematu numeru);

3) przygotowanie autorskich ilustracji do przynajmniej pięciu innych artykułów w każdym numerze drukowanym w konsultacji z Zamawiającym.

2. Zamówienia podobne, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) Ustawy Pzp, będą udzielone pod warunkiem wyczerpania kwoty maksymalnej umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.

3. Wartość udzielonych zamówień nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria:

1) Cena (C) 60 %

2) Jakość próbek czasopism (P) 20 %

3) Jakość wykonanego zadania (J) 20 %

2. Cena = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 60

3. W kryterium „Jakość próbek czasopism” (P):

1) W kryterium Zamawiający punktować będzie przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SWZ uszczegółowione w rozdziale VI ust. 2 - 3 SWZ.

2) W przypadku przedstawienia większej liczby przykładów niż wymagana, np. w przypadku pliku zawierającego całe czasopismo, w przypadku gdy artykuł zawiera więcej niż 2 ilustracje, itp. – Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zaznaczenia, które przykłady wskazuje jako właściwe do oceny i przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert. W przypadku braku oznaczenia wskazującego, który przykład podlega ocenie, dany przykład nie zostanie uwzględniony i zostanie przyznanych 0 punktów.

3) Punkty będą przyznawane według kryteriów jakościowych dotyczących składu tekstu i ilustracji graficznych opisanych szczegółowo w rozdziale XVII ust. 3 pkt 3) SWZ.

4. W kryterium „Jakość wykonanego zadania” (J) Zamawiający przyzna punkty w poniżej podany sposób:

Ocenie podlegać będą przekazane wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) SWZ, tj. projekt grafiki wykonany zgodnie ze wskazanymi w załączniku nr 8 do SWZ wytycznymi, jako plik produkcyjny w formacie PDF – maksymalnie do 20 pkt., zgodnie z podkryteriami opisanymi szczegółowo w rozdziale XVII ust. 4 SWZ.

5. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się w rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbek czasopism (P)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonanego zadania (J)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi (1 usługa rozumiana jako jedna umowa/zamówienie), z których każda polegała na składzie i opracowaniu graficznym, w tym opracowywaniu plików w grafice rastrowej oraz wektorowej, w pełnym kolorze (Adobe inDesign, Photoshop, Adobe Illustrator) czasopism o objętości minimum 80 stron środka + 4 stron okładki.

UWAGA I – Za czasopismo Zamawiający uważa publikację o charakterze ciągłym posiadającą ISSN, ukazującą się drukiem lub w PDF co najmniej 4 razy w roku i mającą objętość co najmniej 80 stron środka oraz 4 strony okładki.

UWAGA II – Zamawiający przez wykonanie jednej usługi rozumie skład i opracowanie graficzne jednego tytułu/czasopisma posiadającego swój numer ISSN. Jedna usługa to jeden numer ISSN.

b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby o doświadczeniu odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:

b1) 2 osoby dedykowane do składu i przygotowania do druku, każda legitymująca się:

- bardzo dobrą znajomością programów z pakietu Adobe: InDesign, Photoshop, Illustrator;

- bardzo dobrą znajomością rozszerzonej wersji programu Acrobat (edycja plików, konwersja, korekta);

- znajomością zasad składu i łamania czasopism zgodnie z zasadami składu i łamania tekstów w języku polskim i zasadami składu i łamania tekstów w języku angielskim;

- umiejętnością projektowania czasopism;

- umiejętnym i zgodnym z zasadami łączeniem tekstu z grafiką;

- umiejętnością wykonywania rysunków, tabel, wzorów;

- znajomością zasad redakcji technicznej;

- umiejętnością odczytywania znaków korektorskich i posługiwania się nimi;

- znajomością zasad typografii i technologii poligraficznych;

- umiejętnością przygotowania materiałów składowych do druku i gruntowaną wiedzą na temat różnych technik druku;

- znajomością zasad i praktyczną umiejętnością konwersji i zapisu w formatach przeznaczonych do internetu;

- niezbędnym doświadczeniem na stanowisku operatora DTP/redaktora technicznego z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat liczonych do upływu terminu składania ofert.

b2) 1 osobę posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie przy wykonywaniu projektów graficznych i ilustracji do czasopism w okresie ostatnich 5 lat liczonych od terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:

a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ,

b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp*,

* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XV ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) – 6) Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail dzl@sgh.waw.pl następujące dokumenty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ;

b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawcy:

1) W celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert pn. „Jakość próbek czasopism” składają z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci przykładów wykonanych autorskich opracowań graficznych (wykonanych specjalnie na potrzeby ilustracji okładki czasopisma i artykułu w czasopiśmie) oraz przykładów składu artykułów, które zostały opublikowane w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w czasopismach posiadających ISSN w języku polskim. Przykłady muszą pochodzić z czasopism, które nie będą zawierały jakichkolwiek treści (w tym zdjęć) niezgodnych z prawem, zagrażających prawom osób trzecich, naruszających dobre obyczaje, dyskryminujących ze względu na rasę, płeć, wiek, orientację seksualną, narodowość, niepełnosprawność, naruszających w jakikolwiek sposób godność ludzką, propagujących przemoc lub nienawiść, o charakterze erotycznym lub pornograficznym;

2) W celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert pn. „Jakość wykonanego zadania” składają z ofertą przedmiotowy środek dowodowy w postaci projektu grafiki wykonanego zgodnie ze wskazanymi w załączniku nr 8 do SWZ wytycznymi, jako plik produkcyjny w formacie PDF o wymiarach 19 x 19 cm. Autor projektu grafiki zostanie wskazany w wykazie osób, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 7) lit. b) SWZ, jako osoba skierowana do realizacji zamówienia, pod rygorem nie przyznania punktów w tym kryterium.

2. W odniesieniu do ust. 1 pkt 1) powyżej Wykonawca złoży wraz z ofertą próbki czasopism (w formacie PDF, w kolorze), które łącznie będą prezentowały:

1) 2 przykłady okładek czasopisma, w których głównymi elementami ilustracyjnymi (zajmującym powyżej 50 procent powierzchni) są autorskie grafiki ilustracyjne,

2) 2 przykłady składu artykułów w czasopiśmie wykonanego przez Wykonawcę, każdy z artykułów został zilustrowany przynajmniej dwoma (2) różnymi autorskimi ilustracjami graficznymi nawiązującymi do treści zawartej w artykule,

3) stopkę redakcyjną, w której będzie informacja, kto składał (jaka firma) czasopismo i kto wykonywał projekty graficzne.

3. Przez autorskie ilustracje graficzne Zamawiający rozumie grafiki przygotowane specjalnie na potrzeby ilustracji składanego przez oferenta czasopisma (nie mogą to być gotowe ilustracje dostępne w płatnych i bezpłatnych bazach oraz programach graficznych) i przygotowane przez osobę, którą wykonawca będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia. Osoba ta zostanie wskazana w wykazie osób, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 7) lit. b) SWZ, jako skierowana do realizacji zamówienia, pod rygorem nie przyznania punktów w odpowiednim podkryterium.

4. Próbki czasopism, o których mowa w ust. 1 pkt 1), wykonawcy składają w formacie PDF, w kolorze, do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale XI ust. 4 SWZ.

5. Projekt graficzny, o którym mowa w ust. 1 pkt 2), wykonawcy składają jako plik produkcyjny w formacie PDF, do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale XI ust. 4 i 5 SWZ.

6. Próbki, o których mowa w ust. 1 nie podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 Ustawy Pzp.

7. Niezłożenie próbek, o których mowa w ust. 1 będzie skutkowało przyznaniem „0” punktów w kryterium „Jakość próbek czasopism” lub „Jakość wykonanego zadania”. Próbki złożone po terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert w kryterium „Jakość próbek czasopism” lub „Jakość wykonanego zadania”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Formularzem ofertowym) za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11 SWZ, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1 SWZ, tj.:

1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 3 do SWZ);

2) przedmiotowe środki dowodowe (próbki czasopism), o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SWZ - w formie dokumentów elektronicznych podpisanych przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;

3) przedmiotowe środki dowodowe (projekt graficzny), o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) SWZ – jako plik produkcyjny w formacie PDF;

4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;

/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/

5) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);

6) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

7) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);

8) zobowiązanie podmiotu trzeciego (opcjonalnie);

9) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (opcjonalnie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.

2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.

4. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.

5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów.

6. Na podstawie art. 60 Ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań przedmiotu zamówienia przez wykonawcę wykazującego się dysponowaniem osobami wskazanymi w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:

1) zmiany terminu realizacji poszczególnych etapów, o których mowa w rozdziale III ust. 2 OPZ, z przyczyn niezawinionych przez Strony. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uzasadnienie oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiana terminu ma bezpośredni wpływ na prawidłową realizację Umowy;

2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany obowiązywania Umowy poprzez możliwość jej wydłużenia o maksymalnie 12 miesięcy w stosunku do terminu wskazanego w § 2 ust. 1 Wzoru umowy w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub braku wyczerpania kwoty maksymalnej Umowy określonej w § 6 ust. 1 Wzoru umowy;

3) w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej.

2. Zamawiający, w przypadku gdy czas trwania Umowy przekroczy okres 12 miesięcy, przewiduje możliwość zmiany wysokości cen jednostkowych lub wynagrodzenia Wykonawcy za realizację etapów, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:

1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług;

2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207.);

3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342, z późn. zm.) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.

3. Dopuszcza się zmianę wysokości cen jednostkowych lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego. Nowe wynagrodzenie obowiązuje od dnia zawarcia aneksu do Umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmiany wynagrodzenia i różnic po waloryzacji. Wzrost liczony jest wyłącznie w stosunku do zakresu pozostającego do wykonania po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

4. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli zmiana cen materiałów i kosztów przekroczy 10% w stosunku do cen i kosztów w chwili zawarcia Umowy.

5. Maksymalną wartością zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający, w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia jest zmiana o 10% w stosunku do wysokości wynagrodzenia z chwili zawarcia aneksu.

6. W przypadku wystąpienia sytuacji określonej w ust. 3 zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych GUS za rok poprzedni, opublikowany w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

7. Zmiana wynagrodzenia może być dokonana nie częściej niż raz na miesiąc.

8. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się w Załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI