Odkryj pogranicze. Popularyzacja walorów dziedzictwa kulturowego i turystycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odkryj pogranicze. Popularyzacja walorów dziedzictwa kulturowego i turystycznego pogranicza poprzez wykonanie mapy zawierającego informacje o atrakcjach pogranicza polsko-słowackiego (Muszyny i Čirča)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMuszyna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odkryj pogranicze. Popularyzacja walorów dziedzictwa kulturowego i turystycznego pogranicza poprzez wykonanie mapy zawierającego informacje o atrakcjach pogranicza polsko-słowackiego (Muszyny i Čirča)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odkryj pogranicze. Popularyzacja walorów dziedzictwa kulturowego i turystycznego pogranicza poprzez wykonanie mapy zawierającego informacje o atrakcjach pogranicza polsko-słowackiego (Muszyny i Čirča)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0947cb30-fb44-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Opracowanie i druk mapy lokalizującej atrakcje pogranicza polsko-słowackiego (Muszyny i Čirča), 10 000 egz., w ramach mikroprojektu „Muszyna - Čirč rozwój i promocja walorów turystycznych pogranicza”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadania realizowane jest w ramach mikroprojektu „Muszyna - Čirč rozwój i promocja walorów turystycznych pogranicza” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Interreg V-A Polska - Słowacja 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
12.2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl
12.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
12.4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
12.5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Szczegółowe informacje dot. korespondencji opisano w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
24.2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.23.2021.
24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.23.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadania realizowane jest w ramach mikroprojektu „Muszyna - Čirč rozwój i promocja walorów turystycznych pogranicza” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Interreg V-A Polska - Słowacja 2014 – 2020.
Odkryj pogranicze. Popularyzacja walorów dziedzictwa kulturowego i turystycznego pogranicza poprzez wykonanie mapy zawierającego informacje o atrakcjach pogranicza polsko-słowackiego (Muszyny i Čirča). Wydawnictwo to służyć będzie poznaniu walorów materialnego i niematerialnego dziedzictwa kulturowego, przyrodniczego i historycznego pogranicza przez mieszkańców zaprzyjaźnionych miast Muszyny i Čirča oraz turystów.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę projektu graficznego, a następnie skład, przygotowanie do druku, druk i dostawa map lokalizujących atrakcje pogranicza polsko-słowackiego Gminy Muszyna i Čirča (SK). Nakład 10 000 egz., format B2- jedna karta składana do formatu mapy, okładki mapy stanowić będą powierzchnie widoczne po jej złożeniu, pokryta obustronnie folią - błysk, zadrukowana obustronnie w pełnym kolorze, papier co najmniej 115g/m², skala mapy: 1: 50 000 lub zbliżona, skala planu centrum Muszyny: 1:15 000 lub zbliżona. Mapa powinna posiadać numer ISBN. Zamówienie obejmuje: opracowanie merytoryczne, w tym tekstowe w języku polskim (z korektą polonistyczną), tłumaczenie na język słowacki, opracowanie graficzne, zakup mapy, prawa autorskie do opracowanej dokumentacji, aktualne zdjęcia, skład, łamanie, foliowanie, wydruk, falcowanie, dostawa gotowych materiałów do Zamawiającego. Materiał będzie zawierał z jednej strony mapę stanowiącą zobrazowanie przestrzeni terenu pogranicza Gminy Muszyna i Čirča poszerzony o przyległe tereny, wszystkie największe atrakcje: przyrodnicze, historyczne, kulturalne będą opisane w obrzeżach mapy. Mapa będzie zawierała plan centrum Muszyny. Mapa będzie zawierać podstawową infrastrukturę turystyczną: szlaki turystyczne piesze, rowerowe, narciarskie, atrakcje wodne (kąpieliska, baseny), miejsca szczególnie atrakcyjne w górach z powodów historycznych, przyrodniczych, a także zobrazowanie szlaku wodnego na granicznej rzece Poprad, legendę. Rewersem mapy będzie przewodnik po najciekawszych trasach pogranicza Gminy Muszyna i Čirča dla zmotoryzowanych, turystów pieszych, rowerowych, kajakowych. Mapa zawierała będzie aktualne zdjęcia atrakcji Gminy Muszyna i Čirča nawiązujących do opisów znajdujących się na mapie.
Zdjęcia wykorzystane w mapie muszą być wykonane profesjonalnie. Jakość zdjęć będzie weryfikowana pod względem jakości technicznej, właściwej dla zdjęć wykorzystywanych w publikacjach (min. ostrość, światło) i merytorycznej (zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu minimum 325 różnych zdjęć wykonanych w lokalizacjach przeznaczonych do umieszczenia na mapie, z których Zamawiający dokona wyboru minimum 65 zdjęć do umieszczenia w mapie.
Teksty i materiały graficzne (zdjęcia) umieszczone w mapie muszą być oryginalnymi utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a Wykonawcy przysługiwać muszą do tych utworów w całości i na wyłączność autorskie prawa majątkowe w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia i utwory te muszą być wolne od wad prawnych, nie naruszać praw osób trzecich oraz nie być ograniczone w żadnym zakresie.
Przygotowane przez Wykonawcę materiały informacyjne muszą uwzględniać dostęp dla osób
z niepełnosprawnościami. Mapa powinna być sporządzona zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. dysfunkcjami narządu wzroku). W szczególności chodzi o:
 zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu, czyli stosowanie możliwie często tytułów, akapitów i śródtytułów w tekście ułatwiających osobom z niepełnosprawnościami poruszanie się po nim (w tym stosowanie jednolitej i jasnej hierarchii nagłówków, np. tytuł artykułu: nagłówek poziom 1, akapit – nagłówek poziom 2, węższy fragment treści – nagłówek poziom 3);
 stosowanie czcionek bezszeryfowych, gładkich, bez ozdobników, z odpowiednimi przestrzeniami między każdą literą, bez cieniowania i bez szarości, unikanie kursywy;
 stosowanie prawidłowego kontrastu między tekstem a tłem (np. czarny tekst na białym tle dla tekstu podstawowego, dla nagłówków ewentualnie kolory o dużym kontraście) z dużymi i widocznymi znakami interpunkcyjnymi;
 czytelność czcionki: czcionka powinna być możliwie jak największa; ale należy to dostosować do koniecznej do umieszczenia na stronie liczby znaków, nagłówki powinny być większe od tekstu podstawowego o co najmniej 2 pkt;
 używanie prostych słów i zdań (unikanie języka fachowego, hermetycznego);
 unikanie: nadmiernego formatowania tekstu, dzielenia wyrazów, czysto ozdobnych elementów graficznych (zamiast tego stosowanie w ich miejsce prostych grafik informacyjnych), różnego kroju czcionki dla różnych elementów layoutu strony i treści podstawowych.
Ogólne zobowiązania Wykonawcy:
1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania mapy dostarcza Wykonawca tj. teksty, zdjęcia, mapa, tłumaczenie na język słowacki.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do korekty Zamawiającemu teksty, zdjęcia, grafiki, projekt graficzny, Zamawiający ma prawo dokonać, co najmniej 3 korekt przekazanych materiałów przez Wykonawcę. Zamawiający dokona każdej korekty w terminie do 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania materiałów do korekty przez Wykonawcę. Wykonawca dodatkowo wykona próbny wydruk projektu graficznego mapy który przedłoży Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji przed drukiem. W przypadku nie zaakceptowania przez Zamawiającego przedstawionego projektu graficznego oraz wydruków Wykonawca na własny koszt dokona niezbędnych zmian w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas transportu takie zabezpieczenie map, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu. Na każdym opakowaniu umieści tytuł mapy i liczbę egzemplarzy w paczce.
4. Wykonawca na swój koszt i swoim staraniem, dostarczy wydrukowane mapy do siedziby Zamawiającego w terminie do 40 dni roboczych liczonym od dnia podpisania umowy.
5. W terminie do 40 dni roboczych liczonym od dnia podpisania umowy Wykonawca ponadto dostarczy na adres e-mail Zamawiającego kultura@muszyna.pl pliki źródłowe ostatecznie zaakceptowanego projektu graficznego map w wersji elektronicznej w formacie CDR (w wersji max. X6), PSD, AI lub innym umożliwiającym ewentualny późniejszy dodruk map lub dalszą ich edycję i obróbkę.
6. W przypadku powierzenia przedmiotu umowy w określonym zakresie Podwykonawcom, Wykonawca za ich działania odpowiada tak jak za własne działania i zaniechania.
7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt prac objętych zadaniem zgodnie z zawartą umową. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
8. Wykonawca wykona przedmiot umowy na własny koszt i na własne ryzyko, zgodnie z podpisaną umową.
9. Wykonawca prac nie może w żadnym przypadku działać na szkodę Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony informacji uzyskiwanych i przekazywanych Zamawiającemu w związku z realizacją umowy, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić interesom Zamawiającego.
11. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami;
b) zapewnienie wykonywania prac przez pracowników posiadających wymagane kwalifikacje, pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe.
12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy zastosowaniu materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Zamawiającego.
13. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
14. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na mapach:
a) zintegrowane logo programu oraz nazwę funduszu, z którego współfinansowany jest projekt tj. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Nazwa funduszu: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego może stanowić część zintegrowanego logotypu, ale można ją także umieścić w dolnej części materiału lub dokumentu,
b) informację: „Wyłączną odpowiedzialność za zawartość niniejszej publikacji ponoszą jej autorzy i nie może być ona utożsamiana z oficjalnym stanowiskiem Unii Europejskiej oraz Związku Euroregion „Tatry”. / „Výhradnú zodpovednosť za obsah tejto publikácie nesú jej autori a nedá sa stotožniť s oficiálnym stanoviskom Európskej únie a Zväzku Euroregión „Tatry””, w języku polskim i języku słowackim,
c) informację: „Egzemplarz bezpłatny”/ „Nepredajné”, w języku polskim i języku słowackim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę. - 60,00 pkt
Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia - 40,00 pkt.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT)” oraz ,, Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Punktacja za doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie jeżeli osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała zadanie polegające na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto.
Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:

Wykonanie 1 opracowania w powyższym zakresie - 10 pkt
Wykonanie 2 - 3 opracowań w powyższym zakresie - 20 pkt
Wykonanie 4 - 5 opracowań w powyższym zakresie - 30 pkt
Wykonanie 6 i więcej opracowań w powyższym zakresie - 40 pkt

W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na opracowaniu tekstowym i graficznym materiałów promocyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto i zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba jest ich autorem.

Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach:
1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych obejmowały zadania o minimalnej wartości wskazanej przez Zamawiającego i/lub zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba była ich autorem,
2) nie wykazania doświadczenia osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.
UWAGA:
Dowody potwierdzające, że wykazane opracowania tekstowe i graficzne materiałów promocyjnych obejmowały zadania o minimalnej wartości wskazanej przez Zamawiającego, zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
D - liczba punktów otrzymana za kryterium doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi kryterium „Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
7.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
7.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy.

* Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie i w następujących warunkach wprowadzenia tych zmian termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 2 niniejszej umowy, może zostać przedłużony o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy i jeśli dotyczy o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa w:
a) siły wyższej - rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałej na skutek działania siły wyższej,
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji),
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
d) przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych.

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz załączniki stanowiące jej integralną część.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu - Podhale
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI