Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” ( znak sprawy ZP- 2/20 )

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” ( znak sprawy ZP- 2/20 )
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaLicytacja elektroniczna
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-16
  • Numer ogłoszenia502112-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502112-N-2020 z dnia 2020-01-16 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście: Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” ( znak sprawy ZP- 2/20 )
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny 15259663001080, ul. Nowogrodzka  43 , 00-691  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 93 93, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 94 85.
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być złożony w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu
Adres:
00-691 Warszawa ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” ( znak sprawy ZP- 2/20 )
Numer referencyjny: ZP-2/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całokształtu działań określonych szczegółowo w umowie, zmierzających do realizacji wydruku dziesięciu wydań gazety Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy pt. „Życie Śródmieścia” w 2020 roku. Każde z dziesięciu wydań w nakładzie 40.000 egzemplarzy oraz dystrybucji każdego z dziesięciu wydań do ok. 130 punktów znajdujących się na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej”. Zamawiający na stronie internetowej http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html zamieścił „INSTRUKCJĘ DLA WYKONAWCÓW – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej” wraz z załącznikami.

II.5) Główny kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 120370,36
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2.Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Niezwłocznie po otwarciu wniosków Zamawiający zamieści na stronie internetowej na której publikowane są informacje dotyczące niniejszego postępowania wykaz wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji – wykazu wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z wnioskiem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej i wykonawcy złożą dokumenty potwierdzające umocowanie do samodzielnego reprezentowania wspólników ( np. umowę spółki lub uchwałę wspólników). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt. 1 Instrukcji składa każdy wykonawca). 3) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 3 Instrukcji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczony na stronie internetowej www.srodmiescie.warszawa.pl wraz z załącznikami. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. Wykonawcy samodzielnie dokonują rejestracji konta do aktualnej wersji platformy aukcyjnej, na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl . Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło Wykonawca nadaje samodzielnie w trakcie rejestracji konta. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: a) Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 2000/XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10; b) W przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 przeglądarka internetowa Internet Explorer 10.0 lub nowsza z możliwością obsługi Active X. Dla komputerów zaopatrzonych w system XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. Dla komputerów z systemem Windows 10 przeglądarka Internet Explorer 11 z obsługa Active X lub Firefox z obsługa Javy, siła szyfrowania 128 bit; c) Podłączenie do Internetu min. 512 Kb/s (zalecane łącze szerokopasmowe). Inne niż wyżej wymienione systemy operacyjne (m.in. Linux, iOS itd.) oraz przeglądarki (m.in. Google Chrome, Opera, Safari, Maxthon itd.) nie są dedykowane do obsługi Marketplanet OnePlace. Korzystanie z innych systemów operacyjnych, przeglądarek i/lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy.”
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1. W trakcie licytacji Wykonawca licytuje kwotę jednostkową tj. cenę brutto za wydruk wraz z dystrybucją jednego wydania gazety. 2. Minimalna wysokość postąpień –100,00 zł 3. Cena wywoławcza: 13.000,00 zł brutto (cena brutto za wydruk wraz z dystrybucją jednego wydania gazety ). 4. Liczba etapów licytacji elektronicznej: 1. 5. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert). Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 30 minut. Zamawiający zamknie licytację po 30 minutach od otwarcia licytacji. 8. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto za wydruk wraz z dystrybucją jednego wydania gazety ). 9. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. 10. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy (załącznik nr 3 do instrukcji) zamieszczony został w ogłoszeniu o zamówieniu oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.srodmiescie.warszawa.pl 11. Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 30 minut

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2020-01-28 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 13.02.2020 r. o godzinie 10:00. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej, z tym że termin ten nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert).
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 13.02.2020 r. o godzinie 10:30 Zamawiający zamknie licytację, po 30 minutach od otwarcia licytacji. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda pod adresem internetowym http://aukcje.um.warszawa.pl nazwę oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
UMOWA NR ŚRÓ/WKP/B/IX/1/1/2/ /2020/ / zawarta w dniu ............................ 2020 r. w Warszawie pomiędzy Miastem Stołecznym Warszawą, z siedzibą w Warszawie, przy pl. Bankowym 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 5252248481, REGON 015259640, zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym”, w imieniu którego działają: Aleksander Ferens – Burmistrz Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, pełnomocnictwo Nr GP-OR.0052.1739.2019 z dnia 11 kwietnia 2019 r., oraz – Zastępca Burmistrza Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, pełnomocnictwo a ............................ Podstawą zawarcia umowy jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej (znak sprawy ZP......../19), zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W postępowaniu nie zastosowano klauzul społecznych, o których mowa w Zarządzeniu Nr 1243/2015r. Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 1 września 2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m.st. Warszawy i wybranych jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy. § 1 1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia całokształtu działań określonych szczegółowo w § 2, mających na celu realizację wydruku 10 wydań gazety Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy pt. „Życie Śródmieścia” (Nr ISSN 2544-7106) w 2020 roku oraz dystrybucji każdego z 10 wydań do punktów znajdujących się na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy określonych w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dopisania do Załącznika nr 1 pięciu nowych punktów znajdujących się na terenie Dzielnicy Śródmieście w trakcie trwania umowy. 3. Każde z wydań drukowane będzie w nakładzie 40.000 egz. 4. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia 2020 r. § 2 1. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do: a) Wydruku 10 wydań gazety pt. „Życie Śródmieścia” w 2020 r. b) Wydruku każdego z 10 wydań w następujący sposób: 12 stron tekstu, zszytych w 2 miejscach metalowymi zszywkami, wydrukowanych na papierze LWC o następujących parametrach: błysk nie mniejszy niż 40%, gramatura nie niższa niż 60 g, białość nie niższa niż 80% w formacie 280 mm x 410 mm w tolerancji (+–) 5%, wydruk w kolorze 4+4 w nakładzie 40.000 egzemplarzy. c) Dostarczenie po dokonaniu wydruku każdego wydania czyli każdorazowo 40.000 egzemplarzy wydrukowanej gazety pt. „Życie Śródmieścia” do punktów określonych w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 2. Termin wydruku każdego z 10 wydań gazety pt. „Życie Śródmieścia” będzie zrealizowany w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów w formie pliku do wydruku na wskazany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej:............ 3. Potwierdzeniem wydruku każdego z 10 wydań gazety będzie protokół odbioru nakładu dokonany przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika w siedzibie Zamawiającego, przed dostarczeniem do punktów, o którym mówi ust. 1 pkt. c. 4. Dostarczenie każdego z 10 wydań gazety pt. „Życie Śródmieścia” do punktów określonych w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy będzie zrealizowane w ciągu 2 dni po dokonaniu wydruku. 5. Potwierdzeniem dostarczenia, o którym mowa w ust. 4, będzie dostarczenie Zamawiającemu karty obiegowej zawierającej wykaz punktów, o których mowa w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy oraz podpisy i ewentualne pieczątki osób odbierających gazetę w danym punkcie. Karta obiegowa zostanie dostarczona Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu dystrybucji, o której mowa w ust. 4. § 3 1. Zadania, które nie zostały wymienione w § 2 będą uzgadniane i realizowane w ścisłej współpracy obu stron. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że usługa zostanie wykonana na wysokim poziomie graficznym i z należytą starannością. § 4 1. Wykonawca oświadcza, że spełnia wszystkie określone prawem wymogi oraz posiada wiedzę, doświadczenie i środki umożliwiające wykonanie umowy. 2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania umowy osobie trzeciej, w części lub całości, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe z winy Wykonawcy w związku z wykonaniem niniejszej umowy i zobowiązany będzie do ich naprawienia w pełnej wysokości. 4. W przypadku jakichkolwiek przeszkód w wykonaniu umowy Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego. § 5 1. Wykonawcy za wykonanie czynności wskazanych w § 1 i 2 przysługuje wynagrodzenie w łącznej wysokości ...................zł brutto (słownie złotych: .............). 2. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w 10 transzach. 3. Wynagrodzenia płatne w 10 równych transzach każda w kwocie .... zł (słownie złotych: ....) brutto, 9 transz płatnych każdorazowo po wykonaniu czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i 2, 21 dni od przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury, złożonej w kancelarii Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie, na konto wskazane przez Wykonawcę. Transza 10, grudniowa, w kwocie .... zł (słownie złotych: …...) brutto płatna po wykonaniu czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i 2, będzie realizowana po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury najpóźniej do 28 grudnia 2020 r. 4. Kwota, o której mowa w ust. 1, zabezpieczona jest w załączniku Dzielnicy Śródmieście do budżetu m.st. Warszawy na 2020 r. w dz. 750 rozdz. 75075 § 4300 (budżet zadaniowy – B/IX/1/1/2). 5. Wykonawca wystawi fakturę dla: Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481. Odbiorca: Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa. 6. Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 7. Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze rachunek bankowy jest zamieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze zm.). Wykonawca oświadcza, iż znane mu są zasady rozliczeń i konsekwencji podatkowych związanych z koniecznością dokonywania płatności przez taki rachunek. 8. W przypadku dokonania zmian numeru rachunku bankowego, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia (w formie pisemnej lub elektronicznej) o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie dwóch dni od dnia dokonania zmiany oraz zaktualizowania danych zawartych w wykazie, o którym mowa w art. 96b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług. 9. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 10. Wystawiając fakturę, Wykonawca wskaże numer umowy, na podstawie której została wykonana usługa. 11. Wykonawca nie może dokonać cesji/faktoringu żadnych praw i obowiązków wynikających z umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej zgody Miasta st. Warszawy. 12. Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż Miasto st. Warszawa, dokonując płatności za wykonane usługi/zakupione towary, stosuje mechanizm podzielonej płatności. 13. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT. § 6 1. W przypadku opóźnienia wydruku/dystrybucji pojedynczego wydania za każdy dzień roboczy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20% wynagrodzenia określonego jako „transza” w § 5 ust 3. 2. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia kary umownej przysługującej Zamawiającemu z kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie umowy, a jeżeli potrącenie to nie będzie możliwe, Wykonawca zapłaci kary umowne w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do zapłaty przyjmującego formę noty księgowej. 3. W przypadku opóźnienia wykonania wydruku/dystrybucji przekraczającego 14 dni roboczych, wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub części umowy. Zamawiający, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o wystąpieniu okoliczności uzasadniających odstąpienie od umowy, może odstąpić od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu na wykonanie umowy w całości lub w części. 4. Strony ustalają, że niezależnie od kary umownej, o której mowa w ust. 1, Zamawiający będzie mógł dochodzić odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 5. Strony ustalają, że ewentualne szkody wyrządzone przez Wykonawcę w majątku Zamawiającego mogą być przez Zamawiającego potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. § 7 Wykonawca oświadcza, że zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, wyczerpuje wszelkie roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu określonego w § 1. § 8 Do spraw nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Kodeksu Cywilnego. § 9 Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie właściwy sąd cywilny dla siedziby Zamawiającego. § 10 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 2) działania siły wyższej. 2. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. § 11 Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść niniejszej umowy, w szczególności dane go identyfikujące (gdy jest osobą fizyczną ograniczone do imienia, nazwiska ewentualnie imienia, nazwiska i firmy – jeżeli umowę zawiera w ramach prowadzenia działalności gospodarczej), przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia podlegają udostępnieniu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz.1429). § 12 Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO), dla których Administratorem Danych Osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora Danych Osobowych określone w przepisach RODO także w zakresie dotyczącym danych osobowych Wykonawcy. § 13 1. Strony zobowiązują się do wzajemnego niezwłocznego informowania się o każdorazowej zmianie swoich danych wskazanych w osnowie umowy pod rygorem uznania za nieważne czynności prawnych zdziałanych przy zastosowaniu danych drugiej strony pierwotnie zamieszczonych w jej treści. 2. Dla skutecznej realizacji postanowienia niniejszej umowy strony oświadczają, że dopuszczają możliwość przekazywania wszelkich dokumentów i oświadczeń woli pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną lub bezpośrednio, za potwierdzeniem odbioru i wskazują następujące adresy poczty elektronicznej oraz numery kontaktowe telefonów: 1) Wykonawca: 2) Zamawiający: § 14 Umowa zostaje zawarta w dniu podpisania przez obie strony. § 15 Umowa wygasa z upływem okresu, na jaki została zawarta. § 16 Przy zawieraniu umowy zachowano zasady celowości, gospodarności i rzetelności. § 17 Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: dwóch dla Zamawiającego, jednym dla Wykonawcy. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA Załącznik nr 1 do Umowy Nr ŚRÓ/WKP/B/IX/1/1/2/ /2020/ / z dnia 2020 r. Lista punktów dystrybucji gazety „Życie Śródmieścia” Lp. Nazwa Adres Nakład Lokalizacje Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy 1. Urząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy – siedziba główna ul. Nowogrodzka 43 - 4600 2. Punkt koordynatora współpracy Urzędu z mieszkańcami Starego i Nowego Miasta oraz Mariensztatu ul. Świętojańska 17, lok. 9 - 200 3. Wydział Wspólnot Mieszkaniowych ul. Mokotowska 55 - 100 4. Wydział Sportu i Spraw Społecznych ul. Nowy Świat 39 - 400 5. Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich ul. Kruczkowskiego 2 - 1000 Jednostki nadzorowane Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy 1. Biblioteka Publiczna ul. Marszałkowska 9/15 - 400 2. Dom Kultury Śródmieście ul. Smolna 9 - 2000 3. Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty ul. Smolna 10 a - 200 4. Międzyszkolny Ośrodek Sportowy nr 3 im. Janusza Kusocińskiego ul. Międzyparkowa 4 - 200 5. Młodzieżowy Dom Kultury „Muranów” im. Cypriana Kamila Norwida ul. Stawki 10 - 200 6. Młodzieżowy Dom Kultury im. Władysława Broniewskiego ul. Łazienkowska 7- 200 7. Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Polna 7 a -5000 8. Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego ul. Konwiktorska 3/5 - 400 9. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 11 Al. Jerozolimskie 30 lok. 5, III piętro - 100 10. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 12 ul. Dzielna 1 a - 100 11. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1 ul. Złota 9 - 100 12. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście ul. Szwoleżerów 5 - 200 13. Zarząd Terenów Publicznych ul. Podwale 23 -100 Filie Biblioteki Publicznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy 1. Czytelnia Naukowa nr VII ul. Świętojańska 5 - 400 2. Wypożyczalnia Nr 5 ul. Ludna 9 - 400 3. Wypożyczalnia Nr 7 ul. Mokotowska 26 - 400 4. Wypożyczalnia Nr 9 ul. Nowosielecka 20 - 400 5. Wypożyczalnia Nr 31 ul. Marszałkowska 83 - 400 6. Wypożyczalnia Nr 36 ul. Nowy Świat 47 a - 400 7. Wypożyczalnia Nr 43 ul. Świętojańska 5 - 400 8. Wypożyczalnia Nr 50 Al. Jerozolimskie 42 - 400 9. Wypożyczalnia Nr 53 ul. Anielewicza 2 - 400 10. Wypożyczalnia Nr 54 ul. Marszałkowska 9/15 - 400 11. Wypożyczalnia Nr 67 ul. Browarna 4 - 400 12. Wypożyczalnia Nr 70 Al. Ujazdowskie 37 - 400 13. Wypożyczalnia Nr 74 ul. Anielewicza 2 – edukacyjna - 400 14. Wypożyczalnia Nr 79 ul. Śliska 3 - 400 15. Wypożyczalnia Nr 81 ul. Przechodnia 2 - 400 16. Wypożyczalnia Nr 97 ul. Czerniakowska 178 a - 400 17. Wypożyczalnia Nr 105 ul. Dzika 4 - 400 18. Biblioteka dla Dzieci Nr 1 ul. Wilcza 14 - 400 19. Biblioteka dla Dzieci Nr 6 ul. Dzika 4 - 400 20. Biblioteka dla Dzieci Nr 10 ul. Anielewicza 2 - 400 21. Biblioteka dla Dzieci Nr 19 ul. Litewska 11/13 - 400 22. Biblioteka dla Dzieci Nr 23 ul. Nowy Świat 47 a - 400 23. Biblioteka dla Dzieci Nr 24 ul. Świętojańska 5 - 400 24. Biblioteka dla Dzieci Nr 28 ul. Browarna 4 - 400 25. Biblioteka dla Dzieci Nr 38 ul. Śliska 3 - 400 26. Biblioteka dla Dzieci Nr 39 ul. Przechodnia 2 - 400 27. Biblioteka dla Dzieci Nr 44 ul. Górnośląska 1- 400 Szkoły Podstawowe 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Wilcza 53 - 200 2. Szkoła Podstawowa Nr 12 ul. Górnośląska 45- 200 3. Szkoła Podstawowa Nr 29 ul. Fabryczna 19 - 200 4. Szkoła Podstawowa Nr 32 ul. Lewartowskiego 2 - 200 5. Szkoła Podstawowa Nr 34 ul. Kruczkowskiego 12 b - 200 6. Szkoła Podstawowa Nr 41 ul. Drewniana 8 - 200 7. Szkoła Podstawowa Nr 48 ul. Sempołowskiej 4 - 200 8. Szkoła Podstawowa Nr 75 ul. Niecała 14 - 200 9. Szkoła Podstawowa Nr 158 ul. Ciasna 13 - 200 10. Szkoła Podstawowa Nr 203 ul. Ks. Skorupki 8 - 200 11. Szkoła Podstawowa Nr 210 ul. Karmelicka 13 - 200 12. Szkoła Podstawowa Nr 211 ul. Nowy Świat 21 a - 200 13. Szkoła Podstawowa Nr 220 ul. Jana Pawła II 26 a - 200 Przedszkola 1. Przedszkole Nr 1 ul. Grzybowska 12/14 a - 200 2. Przedszkole Nr 2 ul. Orla 11 - 200 3. Przedszkole Nr 3 ul. Grzybowska 7 - 200 4. Przedszkole Nr 4 ul. Elektoralna 15/17 - 200 5. Przedszkole Nr 5 ul. Okrąg 6 b - 200 6. Przedszkole Nr 6 ul. Śniegockiej 4/6 - 200 7. Przedszkole Nr 7 ul. Sowa 4 - 200 8. Przedszkole Nr 8 ul. Karmelicka 3 b - 200 9. Przedszkole Nr 9 ul. Dzielna 5a - 200 10. Przedszkole Nr 10 ul. Nowolipki 10 a - 200 11. Przedszkole Nr 11 ul. Dubois 3 - 200 12. Przedszkole Nr 12 ul. Niska 9 - 200 13. Przedszkole Nr 13 ul. Schillera 6a - 200 14. Przedszkole Nr 14 ul. Senatorska 14 - 200 15. Przedszkole Nr 16 ul. Górskiego 5 - 200 16. Przedszkole Nr 17 pl. Dąbrowskiego 10 - 200 17. Przedszkole Nr 19 ul. Śniadeckich 12 - 200 18. Przedszkole Nr 20 ul. Sempołowskiej 2 a - 200 19. Przedszkole Nr 21 ul. Marszałkowska 27/35 a - 200 20. Przedszkole Nr 23 ul. Czerniakowska 128 - 200 21. Przedszkole Nr 24 ul. Drewniana 10/16 - 200 22. Przedszkole Nr 25 ul. Boya-Żeleńskiego 4 a - 200 23. Przedszkole Nr 26 ul. Nowowiejska 1/3 - 200 24. Przedszkole Nr 30 ul. Rozbrat 10/14 - 200 25. Przedszkole Nr 31 ul. Krucza 19 - 200 26. Przedszkole Nr 32 ul. Nowogrodzka 17 - 200 27. Przedszkole Nr 33 ul. Wilcza 63 - 200 28. Przedszkole Nr 34 ul. Plater 25 - 200 29. Przedszkole Nr 35 ul. Górskiego 1 - 200 30. Przedszkole Nr 36 ul. Nowy Świat 41 a - 200 31. Przedszkole Nr 38 pl. Bankowy 3/5 - 200 32. Przedszkole Nr 41 ul. Kruczkowskiego 12 b - 200 33. Przedszkole Nr 42 ul. Agrykola 9 - 200 34. Przedszkole Nr 44 ul. Ludna 8 - 200 35. Przedszkole Nr 72 ul. Solidarności 72 a - 200 36. Przedszkole Nr 82 ul. Natolińska 2 - 200 37. Przedszkole Nr 122 ul. Solec 37 - 200 38. Przedszkole Nr 129 ul. Jazdów 10 b - 200 39. Przedszkole Nr 206 ul. Franciszkańska 7 - 200 40. Przedszkole Nr 208 ul. Dzielna 1 a - 200 Licea 1. II Liceum Ogólnokształcące ul. Myśliwiecka 6 -100 2. V Liceum Ogólnokształcące ul. Nowolipie 8 -100 3. IX Liceum Ogólnokształcące ul. Hoża 88 -100 4. XI Liceum Ogólnokształcące pl. Małachowskiego 1- 100 5. XV Liceum Ogólnokształcące ul. Klonowa 16- 100 6. XVII Liceum Ogólnokształcące ul. Elektoralna 5/7- 100 7. XVIII Liceum Ogólnokształcące ul. Smolna 30 -100 8. XXVII Liceum Ogólnokształcące ul. Polna 5 -100 9. XXXVII Liceum Ogólnokształcące ul. Świętokrzyska 1 -100 10. CLVII Liceum Ogólnokształcące ul. Świętokrzyska 18 a -100 11. LXII Liceum Ogólnokształcące ul. Konwiktorska 5/7 - 100 12. LVIII Liceum Ogólnokształcące ul. Górnośląska 31 -100 13. LXVII Liceum Ogólnokształcące ul. Hoża 11/15 -100 14. LXXV Liceum Ogólnokształcące ul. Czerniakowska 128 -100 15. LXXXI Liceum Ogólnokształcące ul. Miła 7 -100 16. LXXXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum Elektryczno-Elektroniczne Nr 1 ul. Konopczyńskiego 4 -100 Technika 1. Technikum Ekonomiczne Nr 1 ul. Stawki 10 -100 2. Technikum Gastronomiczno-Hotelarskie ul. Poznańska 6/8 -100 3. Technikum Poligraficzne ul. Stawki 14 -100 4. Technikum Architektoniczno-Budowlane ul. Przyrynek 9 -100 5. Technikum Budowlane Nr 1 ul. Górnośląska 31 -100 6. Technikum Kinematograficzno-Komputerowe ul. Polna 7 -100 Inne 1. Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 1 ul. Noakowskiego 6 -100 2. „Torwar” Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa ul. Górnośląska 9/11 - 100 3. „Torwar” Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa ul. Górnośląska 1 - 100 4. Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów ul. Wilcza 29 a, lok. 14 - 100 5. Kino Luna ul. Marszałkowska 28 - 100 6. Kawiarnia Paradox ul. Anielewicza 2 - 100 7. Wspólnota Mieszkaniowa Bracka 5 ul. Bracka 5 - 200 8. Okręg Warszawa Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej ul. Zielna 39 - 100

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 2) działania siły wyższej. 2. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl. Dlaczego moje dane są przetwarzane? • Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak długo będą przechowywane moje dane? 1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moich danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: • podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; • każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych? • Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; • nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; • wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; • Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; • Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; • dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.