Druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) książki lub czasopisma...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) książki lub czasopisma posiadających numer ISBN lub ISSN, wraz z okładką kolorową, oprawą i dostawą dla WUJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Jagielloński
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-28
  • Numer ogłoszenia567049-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567049-N-2019 z dnia 2019-06-28 r.

Uniwersytet Jagielloński: Druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) książki lub czasopisma posiadających numer ISBN lub ISSN, wraz z okładką kolorową, oprawą i dostawą dla WUJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Gołębia  24 , 31-007  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 324 450, e-mail bzp@adm.uj.edu.pl, faks 124 324 451.
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.uj.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.uj.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie. Zgodnie z zapisami SIWZ.
Adres:
Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków, parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) książki lub czasopisma posiadających numer ISBN lub ISSN, wraz z okładką kolorową, oprawą i dostawą dla WUJ
Numer referencyjny: 80.272.209.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w tym zakresie.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PKT 3) SIWZ: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie usługi druku, oprawy i dostawy części książek i czasopism wydawanych przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (z numerami ISBN lub ISSN). Usługa obejmuje druk cyfrowy jednokolorowy (czarny) i wielokolorowy bloku (wnętrza) publikacji (wraz z surowcami i materiałami), druk kolorowy okładki oraz oprawę introligatorską. 1.1 Usługa obejmuje również dostarczenie do siedziby redakcji Wydawnictwa UJ w Krakowie (31-126), przy ul. Michałowskiego 9/2, poprawnie wykonanych egzemplarzy próbnych (1 zaokładkowany egzemplarz) oraz 5 egzemplarzy sygnalnych publikacji lub innych materiałów zleconych w ramach tego zamówienia, a także dostawę zatwierdzonych przez zamawiającego nakładów publikacji i innych materiałów do magazynów Wydawnictwa UJ, położonych w Krakowie (30-404), przy ul. Cegielnianej 4A.

II.5) Główny kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 261904,77
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
10

II.9) Informacje dodatkowe: PKT 4) SIWZ: 1. Zlecanie przez zamawiającego usługi będącej przedmiotem zamówienia będzie odbywało się sukcesywnie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, w trakcie trwania umowy, tj. w ciągu 8 miesięcy, liczonych od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. W przypadku wyczerpania się kwoty brutto przeznaczonej na realizację usługi przed upływem 8 miesięcy, umowa wygasa. 2. Zamawiający zastrzega, że termin realizacji zamówienia, określony w pkt 4)1SIWZ, może zostać wydłużony maksymalnie do 10 miesięcy jedynie w przypadku, gdy wartość umowy nie zostanie wyczerpana. 3. Termin wykonania konkretnego zlecenia będzie ustalany przez zamawiającego na podstawie terminów cząstkowych podanych w SIWZ dla poszczególnych etapów produkcji. 4. Szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnej usługi druku nakładu danej książki lub czasopisma został zawarty w pkt 3)4.10 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: PKT 5) SIWZ: 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: PKT 5) SIWZ: 3. Zdolność techniczna lub zawodowa – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
PKT 7.4 SIWZ: Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
PKT 7) SIWZ: 7.1 Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą. 7.1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postĘpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 7.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców; 7.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 7.1.1 powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. 7.3 Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu wykonawców biorących udział w postępowaniu i złożonych ofert. 7.3.1 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, składane w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego – po otwarciu ofert – wykaz wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody wskazujące na to, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. PKT 11) SIWZ: 4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 4.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 4.2 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 4.3 dowód wniesienia wadium. PKT 3) SIWZ: 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym dla oceny zgodności oferowanych usług z wymaganiami SIWZ oraz dla oceny oferty wykonawcy w kryterium oceny ofert, jakim jest „ocena techniczna”, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć próbkę, którą stanowią wydrukowane książki i inne materiały określone w pkt 3)5.1 SIWZ. Próbka musi być zgodna z zapisami pkt 3)5.1 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
PKT 9) SIWZ: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: 1.1 dla CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych); 1.2 dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 1.3 dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 1.4 dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia 60,00
Ocena techniczna 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z treścią SIWZ oraz załączonego dni niej wzoru umowy, a w szczególności zgodnie z postanowieniami par. 10.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
PKT 3)5 SIWZ: 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym dla oceny zgodności oferowanych usług z wymaganiami SIWZ oraz dla oceny oferty wykonawcy w kryterium oceny ofert, jakim jest „ocena techniczna”, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć próbkę, którą stanowią wydrukowane książki i inne materiały określone w pkt 3)5.1 SIWZ. Próbka musi być zgodna z zapisami pkt 3)5.1 SIWZ. 5.1 Próbka musi być wykonana na bardzo wysokim poziomie jakościowym i technicznym, przez co zamawiający rozumie próbkę spełniającą następujące parametry oraz wymagania: a) Poprawnie wykonana okładka offsetowa i cyfrowa, wysoka jakość pokrycia kolorów (brak uszkodzeń i zagięć, brak zabrudzeń, brak zamazań, brak plam, brak złego spasowania kolorów powodującego przesunięcie i nieostrość, brak apli z wyraźnymi smugami). b) Poprawnie wykonany blok publikacji (brak uszkodzeń, brak zabrudzeń, brak wad w zadruku, brak zamazań, brak zagięcia papieru, brak tzw. białek, brak brakujących stron). c) Poprawnie wykonana introligatorka książek (brak uszkodzeń, brak odklejających się okładek od bloku, brak nietrzymających big, brak odchodzącej folii od okładek, brak odchodzących i odpadających kartek po kilku otwarciach). d) Poprawnie wykonany druk materiału kolorowego w bloku książki na papierze offsetowym (brak niespasowania stron – rozchwiane kolumny tekstu, wady w zadruku, zamazania, zagięcia papieru, białka, brakujące strony, zabrudzenia, nieczytelność, rozmazanie, niespasowanie kolorów). e) Poprawnie wykonana introligatorka niciowana (brak nierówności szycia brak widocznie wychodzących nici/luźnych nici, brak przerwanych nici, brak rozdarcia lub zmarszczenia kartek w miejscach zszycia). f) Poprawnie wykonana oprawa twarda i broszurowa (brak niedopasowanej teczki, nierówno nałożonej okleiny, pobrudzeń, zagnieceń, niepoprawnie wykonanej wyklejki, źle dopasowanej lub postrzępionej kapitałki). 5.2 Dla każdej części zamówienia zamawiający wymaga przedstawienia próbki składającej się z materiałów wykonanych przez wykonawcę. W przypadku składania próbek do różnych części zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia tych samych próbek do różnych części zamówienia, o ile spełniają one wszystkie wymogi dotyczące danej części zamówienia. Wykonawca przygotowując próbkę powinien określić, do której części zamówienia i do jakiego wymogu dedykuje poszczególne książki. Dla części I: Próbka powinna zawierać nie mniej niż 4 pozycje książkowe w formacie B5, wykonane przez wykonawcę, o objętości minimum 100 stron każda (w tym co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron) i odpowiadać następującym wymaganiom: a) wnętrza (bloki) próbek muszą być wykonane technologią druku cyfrowego na papierze offsetowym lub powlekanym, b) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku offsetowego (zaznaczyć, które to pozycje); c) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku cyfrowego (zaznaczyć, które to pozycje); d) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk jednokolorowy ilustracji oraz tekstu (czarny) na papierze powlekanym, minimum 32 strony; e) co najmniej 1 pozycja musi zawierać zadruk wnętrza okładki jednokolorowy; f) co najmniej 1 pozycja musi zawierać okładkę ze skrzydełkami o szerokości minimum 10 cm każde; g) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie szyto-klejonej (blok szyty nićmi); h) co najmniej 2 pozycje muszą być wykonane w oprawie miękkiej klejonej; Dla części II: Próbka powinna zawierać nie mniej niż 4 pozycje książkowe w formacie B5, wykonane przez wykonawcę, o objętości minimum 100 stron każda (w tym co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron) i odpowiadać następującym wymaganiom: a) wnętrza (bloki) próbek muszą być wykonane technologią druku cyfrowego na papierze offsetowym lub powlekanym, b) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku offsetowego (zaznaczyć, które to pozycje); c) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku cyfrowego (zaznaczyć, które to pozycje); d) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk jednokolorowy ilustracji oraz tekstu (czarny) na papierze powlekanym, minimum 32 strony; e) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze offsetowym; f) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze powlekanym (kredowym); g) co najmniej 1 pozycja musi zawierać zadruk wnętrza okładki jednokolorowy; h) co najmniej 1 pozycja musi zawierać okładkę ze skrzydełkami o szerokości minimum 10 cm każde; i) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie szyto-klejonej (blok szyty nićmi); j) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie miękkiej klejonej; Dla części III: Próbka powinna zawierać nie mniej niż 4 pozycje książkowe w formacie B5, wykonane przez wykonawcę, o objętości minimum 100 stron każda (w tym co najmniej 1 pozycję o objętości powyżej 500 stron) i odpowiadać następującym wymaganiom: a) wnętrza (bloki) próbek muszą być wykonane technologią druku cyfrowego na papierze offsetowym lub powlekanym, b) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku offsetowego (zaznaczyć, które to pozycje); c) powinna zawierać co najmniej 2 pozycje z okładką wykonaną techniką druku cyfrowego (zaznaczyć, które to pozycje); d) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk jednokolorowy ilustracji oraz tekstu (czarny) na papierze powlekanym, minimum 32 strony; e) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze offsetowym; f) powinna zawierać co najmniej 1 pozycję zawierającą druk kolorowy, minimum 16 stron na papierze powlekanym (kredowym); g) co najmniej 1 pozycja musi zawierać zadruk wnętrza okładki jednokolorowy; h) co najmniej 1 pozycja musi zawierać okładkę ze skrzydełkami o szerokości minimum 10 cm każde; i) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie miękkiej szyto-klejonej (blok szyty nićmi); j) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie miękkiej klejonej; k) co najmniej 1 pozycja musi być wykonana w oprawie twardej, szytej; Zamawiający zastrzega, iż próbka, stanowiąca element oferty wykonawcy, nie spełniająca wymagań określonych w pkt 3)5 SIWZ, będzie stanowiła podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy przez zamawiającego jako nieodpowiadającej treści SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I (B5 zmniejszony) – format maksymalny po obcięciu 158x235 mm
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I (B5 zmniejszony) – format maksymalny po obcięciu 158x235 mm (w zależności od potrzeb zamawiającego część pozycji wydawniczych może być drukowa¬na w formacie mniejszym niż format maksymalny podany przez zamawiającego), w nakładzie od 50 egz. do 300 egz., oprawa miękka dla książek i czasopism z numerami ISBN lub ISSN, o następujących parametrach: a) blok – wnętrze książki lub czasopisma wykonane w druku jednokolorowym (czarnym); maksymalny format 158x235 mm; wnętrze książki lub czasopisma drukowane na papierze standardowym, lub papierze powlekanym, lub papierze o podwyższonym standardzie, lub papierze o wysokim standardzie, możliwe jest też drukowanie różnych fragmentów bloku na różnych papierach w ramach tego samego zlecenia (wg potrzeb zamawiającego, parametry różnych standardów papierów wskazanych w pkt 3)4 SIWZ); b) okładka kolorowa, kreda lub karton drukowany kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy), w części tytułów możliwe skrzydełka oraz jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. Okładka z folią błyszczącą lub matową w części nakładów uszlachetniona dodatkowo lakierem UV; c) oprawa broszurowa (miękka) – introligatorka klejona (najczęściej) lub szyto-klejona (blok szyty nićmi).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 104761,91
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia 60,00
Ocena techniczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 3.2 Część II (B5 zmniejszony) - format maksymalny po obcięciu 158x235 mm,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2 Część II (B5 zmniejszony) - format maksymalny po obcięciu 158x235 mm, w nakładzie od 50 egz. do 300 egz., (w zależności od potrzeb zamawiającego część pozycji wydawniczych może być drukowa¬na w formacie mniejszym niż format maksymalny podany przez zamawiającego), oprawa miękka dla książek i czasopism z numerami ISBN lub ISSN, o następujących parametrach: a) blok – wnętrze książki lub czasopisma wykonane w druku jednokolorowym (czarnym), a w części nakładów fragmenty lub całość w druku wielokolorowym; maksymalny format 158x235 mm; wnętrze książki lub czasopisma drukowane na papierze standardowym, lub papierze powlekanym, lub papierze o podwyższonym standardzie, lub papierze o wysokim standardzie, możliwe jest też drukowanie różnych fragmentów bloku na różnych papierach w ramach tego samego zlecenia (wg potrzeb zamawiającego, parametry różnych standardów papierów wskazanych w pkt 3)4 SIWZ); b) okładka kolorowa, kreda lub karton drukowany kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy). Introligatorka klejona (najczęściej) lub blok szyty nićmi, w części tytułów możliwe skrzydełka oraz jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. Okładka z folią błyszczącą lub matową w części nakładów uszlachetniona dodatkowo lakierem UV; c) oprawa broszurowa (miękka) - introligatorka klejona (najczęściej) lub szyto-klejona (blok szyty nićmi).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 109523,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia 60,00
Ocena techniczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: 3.3 Część III (B5 zmniejszony) - format maksymalny po obcięciu 158x235 mm,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3 Część III (B5 zmniejszony) - format maksymalny po obcięciu 158x235 mm, (w zależności od potrzeb zamawiającego część pozycji wydawniczych może być drukowa¬na w formacie mniejszym niż format maksymalny podany przez zamawiającego), w nakładzie od 50 egz. do 300 egz., oprawa miękka dla książek i czasopism z numerami ISBN lub ISSN, o następujących parametrach: a) blok – wnętrze książki lub czasopisma wykonane w druku jednokolorowym (czarnym), a w części nakładów fragmenty lub całość w druku wielokolorowym; maksymalny format 158x235 mm; wnętrze książki lub czasopisma drukowane na papierze standardowym, lub papierze powlekanym, lub papierze o podwyższonym standardzie, lub papierze o wysokim standardzie, możliwe jest też drukowanie różnych fragmentów bloku na różnych papierach w ramach tego samego zlecenia (wg potrzeb zamawiającego, parametry różnych standardów papierów wskazanych w pkt 3)4 SIWZ); b) oprawa – w części nakładów oprawa broszurowa (miękka) kolorowa, kreda lub karton drukowany kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy). Introligatorka klejona (najczęściej) lub blok szyty nićmi, w części tytułów możliwe skrzydełka oraz jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. Okładka z folią błyszczącą lub matową w części nakładów uszlachetniona dodatkowo lakierem UV. W części nakładów folia termokurczliwa nałożona na gotowe egzemplarze; c) oprawa – w części nakładów oprawa broszurowa (miękka), wysokiej klasy karton kolorowy barwiony w masie, drukowany kolorowo cyfrowo. Introligatorka klejona (najczęściej) lub blok szyty nićmi, w części tytułów możliwy jednokolorowy zadruk wewnętrznej strony okładki. W części nakładów folia termokurczliwa nałożona na gotowe egzemplarze; d) oprawa – w części nakładów oprawa twarda, okleina drukowana kolorowo cyfrowo lub offsetowo (przy nakładach powyżej 99 egz. istnieje możliwość wyboru rodzaju druku okładki przez zamawiającego: cyfrowy lub offsetowy), w części nakładów możliwa obwoluta, grzbiet zaokrąglony lub prosty (wg potrzeb zamawiającego), blok szyty nićmi. W części nakładów folia termokurczliwa nałożona na gotowe egzemplarze;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 47619,05
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia 60,00
Ocena techniczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sukcesywną dostawę materiałów biurowych - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sukcesywną dostawę materiałów biurowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI