ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-22
  • Numer ogłoszenia606518-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606518-N-2019 z dnia 2019-10-22 r.

Powiatowy Zarząd Dróg: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Nazwa projektu lub programu:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 33096290100000, ul. Warcisława IV  16 , 78-400  Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3724360, e-mail sekretariat.pzd@powiat.szczecinek.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłka pocztowa,kurierska lub dostarczenie osobiste do Powiatowego Zarządu Dróg w Szczecinku ul. Warcisława IV 16
Adres:
sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Szczecinku ul. Warcisława IV 16 78-400 Szczecinek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
Numer referencyjny: PZD.2720.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
14


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021 1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu szczecineckiego w sezonach: 2019/2020 i 2020/2021 dla zadań od nr 1-13 oraz całoroczne utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Szczecinek w dwóch sezonach zimowych i dwóch sezonach letnich, tj. od 01.11.2019 r. do 31.10.2021 r. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, została określona w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, tj. wykaz odcinków dróg powiatowych do utrzymania wraz z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi, został określony w załącznikach nr: 9 i 9a do niniejszej SIWZ. 4. Kod CPV: 90620000-9 – usługi odśnieżania. 5. Kod CPV: 90620000-2 – usługi usuwania oblodzeń. 6. Kod CPV: 77.30.00.00-3 – usługi ogrodnicze. 7. Kod CPV: 90.60.00.00-3 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich; 8. Kod CPV: 90.61.00.00-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic.

II.5) Główny kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90620000-2
77300000-3
90600000-3
90610000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-01 2021-03-31
2019-11-01 2021-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 ustawy PZP; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku; c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (posiadanie, dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) potencjałem technicznym na określone zadanie, zgodnie z poniższą tabelą: Część I zadanie nr 1 Minimalne wymagania sprzętowe • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część II zadanie nr 2 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. • Pojazd gąsiennicowy – 1 szt. Część III zadanie nr 3 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 Część IV zadanie nr 4 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część V zadanie nr 5 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część VI zadanie nr 6 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 2 szt. • Posypywarka min. 6 t - 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt.. Część VII zadanie nr 7 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część VIII zadanie nr 8 • Samochód ciężarowy (min. DMC 16 t) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 10 t – 1 szt. Część IX zadanie nr 9 • Nośnik (min.100kM) z pługiem – 2 szt. • Posypywarka min. 6 t - 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt.. Część X zadanie nr 10 • Nośnik (min.100kM) z pługiem – 1 szt. • Posypywarka min. 6 t – 1 szt. Część XI zadanie nr 11 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 2 szt. • Posypywarka min. 6 t – 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt. Część XII zadanie nr 12 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 2 szt. • Posypywarka min. 6 t - 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt.. Część XIII zadanie nr 13 • Samochód ciężarowy (min. DMC 16 t) z pługiem 1 szt. • Posypywarka (min.10 t) – 1 szt. Część XIV zadanie nr 14 • min. 2 szt. jednostki sprzętowe, osiągające prędkość min 40 km/h, wyposażone w pługi; • min. 2 szt. piaskarki (min. 6 t); • zamiatarki uliczne – min. 2 szt. • zamiatarka chodników – min. 1 szt..
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 ustawy PZP; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku; c) zdolności technicznej lub zawodowej. Czę
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 ustawy PZP; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku; c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (posiadanie, dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) potencjałem technicznym na określone zadanie, zgodnie z poniższą tabelą: Część I zadanie nr 1 Minimalne wymagania sprzętowe • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część II zadanie nr 2 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. • Pojazd gąsiennicowy – 1 szt. Część III zadanie nr 3 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 Część IV zadanie nr 4 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część V zadanie nr 5 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część VI zadanie nr 6 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 2 szt. • Posypywarka min. 6 t - 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt.. Część VII zadanie nr 7 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 6 t - 1 szt. Część VIII zadanie nr 8 • Samochód ciężarowy (min. DMC 16 t) z pługiem 1 szt. • Posypywarka min. 10 t – 1 szt. Część IX zadanie nr 9 • Nośnik (min.100kM) z pługiem – 2 szt. • Posypywarka min. 6 t - 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt.. Część X zadanie nr 10 • Nośnik (min.100kM) z pługiem – 1 szt. • Posypywarka min. 6 t – 1 szt. Część XI zadanie nr 11 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 2 szt. • Posypywarka min. 6 t – 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt. Część XII zadanie nr 12 • Nośnik (min.100kM) z pługiem 2 szt. • Posypywarka min. 6 t - 2 szt. lub min. 10 t – 1 szt.. Część XIII zadanie nr 13 • Samochód ciężarowy (min. DMC 16 t) z pługiem 1 szt. • Posypywarka (min.10 t) – 1 szt. Część XIV zadanie nr 14 • min. 2 szt. jednostki sprzętowe, osiągające prędkość min 40 km/h, wyposażone w pługi; • min. 2 szt. piaskarki (min. 6 t); • zamiatarki uliczne – min. 2 szt. • zamiatarka chodników – min. 1 szt..
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w pkt 1), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 (zał. nr 2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie podstaw do wykluczenia tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj.: wykaz narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale 7 pkt 1 ppkt 2) lit. c) niniejszej SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 7a-e do SWIZ – „Wykaz narzędzi i urządzeń oferowanych do wykonania zamówienia” 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. 13 pkt 5 ppkt 1) niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. 8. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty; 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. 13 pkt 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia lub poprawienia lub złożenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w pkt 1), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 (zał. nr 2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie podstaw do wykluczenia tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj.: wykaz narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale 7 pkt 1 ppkt 2) lit. c) niniejszej SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 7a-e do SWIZ – „Wykaz narzędzi i urządzeń oferowanych do wykonania zamówienia” 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. 13 pkt 5 ppkt 1) niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. 8. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty; 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. 13 pkt 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia lub poprawienia lub złożenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Z Wykonawcą, którego oferta została uznana, jako oferta najkorzystniejsza w danej części w rozumieniu ustawy, zostanie zawarta umowa zgodnie ze Wzorem Umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 10 i 11 do SIWZ. 2.Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1)jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego – w każdym przypadku; 2)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub w przypadku następstwa prawnego; 3)dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie. 4) w przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 ustawy o prawo zamówień publicznych, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 5) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych zmuszających do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg ponad termin określony w Rozdz. 5 niniejszej SIWZ. 6)Osoba uprawniona do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp.; 7)Zmiany umowy, musza być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówienia publicznych, stanowiących m.in., że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8)Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu Stron w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg zadanie nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO ORAZ CAŁOROCZNE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK W SEZONACH 2019/2021
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90620000-2, 77300000-3, 90600000-3, 90610000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2021-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę przekazu monitoringu na telefon-Myślibórz
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę przekazu monitoringu na telefon. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI