Wykonanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2021 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrajewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta Grajewo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603836-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603836-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Burmistrz Miasta Grajewo: Wykonanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo, krajowy numer identyfikacyjny 52330100000000, ul. ul. Strażacka  , 19-200  Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 273 0 800, e-mail sekretariat@um.grajewo.pl, faks 86 273 0 803.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.um.grajewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Grajewo, 19 - 200 Grajewo, ul. Strażacka 6A

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2021 r.
Numer referencyjny: GK.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w mieście Grajewo w okresie 01.01.2021 – 31.12.2021 r., tj. pielęgnacja i bieżące utrzymanie wszystkich urządzonych obiektów i terenów zieleni miejskiej oraz terenów nieurządzonych stanowiących własność Miasta opisanych w pkt. 2. Szczegółowy zakres pielęgnacji zieleni miejskiej obejmuje: 1) konserwację i bieżące utrzymanie niżej wymienionych obiektów:a) parki położone na terenie miasta, w tym:- park Wolności przy ul. Strażackiej - 18.525 m ²- park przy ul. Nowickiego - 4.900 m 2- park przy Urzędzie Miasta - 5.340 m 2 - park i plac zabaw oraz teren wokół budynku nr 61B przy ul. Wojska Polskiego - 11.800m 2- park Solidarności w zakresie opisanym poniżej- plac zabaw przy ul. Książęcej wraz z terenem przyległym – ok. 2.000 m2,- plac zabaw za blokiem przy ul. Wiktorowo 60 wraz z terenem przyległym – ok. 1.000 m2,- plac zabaw na os. Centrum (za kościołem) wraz z terenem przyległym – ok. 1.000 m2, - plac zabaw Otwarta Strefa Aktywności przy ul. Nowo Osiedle,b) trawniki, skwery i zieleńce, w tym:- trawniki przy ul. Sportowej - 2.654 m2 - skwer na Pl. Niepodległości - 2.000 m2 - trawniki przy ul. Grunwaldzkiej - 669 m2- trawniki przy klubie Hades i parking trawiasty - 1.920 m2- trawniki przy scenie estradowej przy klubie Hades - 6.000 m2- zieleniec przy ul. Dwornej i Wilczewo - 836 m2- trawniki na os. Południe przy bloku Nr 3 - 1.500 m2- zieleniec przy ul. Dwornej i Wesołej - 630 m2- trawniki przy ul. Mickiewicza - 1.400 m2- trawniki przy ul. Konstytucji 3-go Maja i Nowo Osiedle - 400 m2- trawniki przy ul. Targowej - 500 m2- trawniki przy ul. 9 PSK - 4.200 m2- trawniki przy ul. Wojska Polskiego w rejonie MDK oraz na skarpach przy schodach MDK wraz z krzewami i kwiatami - 1.800 m2- trawnik przy szalecie miejskim ul. Piłsudskiego - 100 m2- trawniki przy ul. Konstytucji 3 Maja pomiędzy ulicą a parkingiem TBS - 2.200 m2 - zieleniec i trawniki przy ul. Pułaskiego - 3.600 m2- skwer przy ul. Nowo Osiedle - 50 m2 - skwer przy ul. Popiełuszki i Kilińskiego - 50 m2 - skwer i trawniki przy przedszkolu Nr 6 na os. Południe - 850 m2 - trawniki przy ul. Ekologicznej - 2.500 m2 - trawniki przy ul. Ks Pęzy - 1.200 m2- trawniki przy ul. Konopnickiej, Łąkowej, Słonecznej, Kolejowej - 1.800 m2- trawniki przy ul. Dwornej - 2.000 m2- trawniki przy ul. Nowickiego i skrzyżowaniu z ul. Kilińskiego i Traugutta - 450 m2- trawniki przy ul. Kolejowej - 200 m2- trawniki przy ul. Inwestycyjnej - pow. ok. 800m2 - trawniki przy ul. Krasickiego (przy Przedszkolu Nr 2) - 200 m2- trawniki przy ul. Leśnej i Grzybowej - ok. 2.050 m2,- trawniki przy ul. Falewicza i Tabortowskiego - ok. 1.000 m2,- trawniki na os. 1000-lecia, przy parkingu i blokach nr 3, 4, 5, c) pozostałe miejskie tereny zieleni urządzonej, w tym m.in.:- tereny położone pomiędzy ul. Legionistów a torami PKP, na działce Nr 4603/1 - 20.000 m2 - tereny położone przy ul. Rtm. Konopki działki Nr 4598/6, 4598/7, 4598/8- boisko przy ul. Ks. Pęzy - 1.550 m2 - boisko za parkingiem na Oś. Centrum - 3.000 m2 Zakres robót przy obiektach, wymienionych w punkcie 1, polega na:a) utrzymaniu należytego stanu darni poprzez systematyczne koszenie, podlewanie i nawożenie, b) utrzymaniu czystości i porządku poprzez wygrabianie trawników, zbieranie i wywóz nieczystości,c) odsiewaniu trawy w miejscach wydeptanych - ok. 700 m2 d) opróżnianiu i utrzymaniu czystości dwóch przenośnych kabin WC (toaletowych) usytuowanych w parkach przy ul. Strażackiej oraz ul. Wojska Polskiego oraz utrzymaniu w czystości 1 automatycznej kabiny WC (toaletowej) usytuowanej w Parku Solidarności, e) opróżnianiu koszy na psie odchody oraz koszy na nieczystości usytuowane w Parku Solidarności - sukcesywnie w miarę napełnienia,f) zakupie karmy dla kaczek oraz uzupełnianiu 3 szt. kaczkomatów usytuowanych w Parku Solidarności – sukcesywnie w miarę potrzeb,g) kompleksowym – ciągłym oczyszczaniu stawów i rowów w Parku Solidarności z nadmiaru mułu, liści oraz innych zanieczyszczeń w miesiącach; od stycznia do końca czerwca oraz w miesiącach sierpień – wrzesień i listopad – grudzień, h) koszeniu trawy, utrzymaniu czystości i porządku na skarpach toru rowerowego Pumptrack w Parku Solidarności,i) nawożeniu i podlewaniu tuj rosnących w Parku Wolności, przed Urzędem Miasta oraz w rejonie Starostwa Powiatowego i Cmentarza Komunalnego, j) nasadzenie kwiatów i pielęgnacja rabat kwiatowych - prace polegają na wykonywaniu nasadzeń kwiatowych w ilości ok. 11.650 szt. w miesiącu maju, oraz ich pielęgnacji w okresie wegetacji. Sadzonki kwiatów zapewnia Miasto.Begonia stale kwitnąca czerwona i biała – 9.800 szt.Mrozy – 400 szt.Aksamitka wielokwiatowa – 1.000 szt.Petunia – 300 szt.Pelargonia ( pełny kwiat) – 100 szt.Wilec – 50 szt.Miejsca nasadzeń : - parki miejskie, skwer i trawniki na skrzyżowaniu dróg krajowych i przy Placu Niepodległości,- teren przed Urzędem Miasta, przy ul. Mickiewicza, Nowickiego,- zieleniec przed MDK (ul. Wojska Polskiego),- teren na os. Centrum (za kościołem),- teren na os. 1000 – lecia,- park przy ul. Wojska Polskiego,- park Wolności przy ul. Strażackiej- kwietniki i donice (mocowane również na słupach oświetleniowych). 2) utrzymanie właściwej estetyki terenów nieurządzonych stanowiących mienie miejskie:a) położonych pomiędzy Osiedlem Młodych, a ul. Kopernika na działkach nr 3963, 3964/9, 1611/6, 1607/3, 3962, 3961 i inne) - utrzymanie polega na wykaszaniu trawy, chwastów i zbieraniu śmieci, pielęgnacji drzewek posadzonych w latach ubiegłych.b) położonych na os. Centrum w sąsiedztwie parkingu za kościołem i bloków mieszkalnych na działce nr 1061/10, 1061/11 – utrzymanie polega na wykaszaniu trawy i chwastów oraz zbieraniu śmieci,c) zieleni przydrożnej nieurządzonej i rowów w pasach wszystkich dróg miejskich publicznych i wewnętrznych, w szczególności - przy ul. Konopnickiej, Łąkowej, Działkowej, Stefczyka, Kolejowej, Kwiatowej, Wiktorowo, Ekologicznej (od ul. Kopernika do ul. Wiktorowo i od ul. Elektrycznej do ul. Topolowej), Elektrycznej, ul. 9-ego PSK, Robotniczej, Grunwaldzkiej, Dwornej, Wyzwolenia, Lipowej, Rzemieślniczej, Wiejskiej, Ks. Pęzy (do ogródków działkowych i przepompowni ścieków), Książęcej, Wilczewo, Sienkiewicza, Wierzbowej, 11-go Listopada, Sadowej, Rolnej, Bocznej, Partyzantów, Wąskiej, Braci Świackich, Legionistów, Św. Jana Pawła II, Św. Józefa, Św. Marka, oraz drogi dojazdowej od ul. Kopernika do ROD im. H. Sawickiej - utrzymanie polega na wykaszaniu trawy i chwastów i zbieraniu śmieci, z tym, że pasy drogowe dróg gruntowych należy wykosić co najmniej 2 razy – do końca maja i do końca wegetacji roślin, a przy drogach o nawierzchni ulepszonej trawniki i rowy należy wykaszać na bieżąco stosownie do wzrostu traw i chwastów, nie rzadziej niż raz w miesiącu,d) położonych na os. Południe przy garażach przy łączniku ul. 9 Pułku Strzelców Konnych – działki nr 2042/9, 2043/14, 4417 – pow. ok. 1,5 ha – utrzymanie polega na sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów,e) położonych przy ul. Falewicza (od ul. 9 Pułku Strzelców Konnych) po obu stronach drogi – pow. ok. 1,5 ha – utrzymanie polega na sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów,f) położonych przy drodze DP1 oraz na os. Południe pomiędzy budynkami TBS, Zespołem Szkół ZawodowyCH i ul. Ekologiczną – łącznie pow. ok. 1,7 ha ( z wyłączeniem działek nr 2046/17, 2046/18) – utrzymanie polega na sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów w 2 okresach – do końca maja i do końca wegetacji roślin,g) terenów położonych pomiędzy zabudową jednorodzinną przy ul. Baczyńskiego, Pracowniczymi Ogrodami Działkowymi im. H. Sawickiej, a przepompownią ścieków i ul. Ks. Pęzy na działkach nr 853, 839, 855, 849 – utrzymanie polega na zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów,h) terenów położonych przy garażach na ul. Ekologicznej przy miejskiej oczyszczalni ścieków – utrzymanie polega na sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów, i) terenów położonych na os. Tysiąclecia pomiędzy blokami nr 3 , 4 i 4a, 5 i 6 – 1000 m2 - utrzymanie polega na sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów, j) wycinanie odrostów drzew i samosiejek na działce nr 47/1 przy ul. Grzybowej, nr 2337/4 i 2322/2 przy ul. Kolejowej róg ul. Stefczyka oraz na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Inwestycyjnej – sukcesywnie, w zależności od potrzeb,k) terenów położonych pomiędzy ul. Ekologiczną a kościołem pw. MBNP obsadzonych sadzonkami drzew - utrzymanie polega na sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów pomiędzy sadzonkami, l) położonych przy ul. Dwornej na działce nr 1242/39 ,oraz części działek nr 1242/38, 1242/37, 1242/61. ł) działki nr 4810/1- utrzymanie polega na sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów,3) Utrzymanie drzew i krzewów rosnących przy ulicach będących drogami miejskimi oraz na terenie parków, polegające na:a) dokonaniu cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów wskazanych przez pracownika Zamawiającego, - około 200 szt. drzew i krzewów rocznie oraz pokrywanie kosztu wynajmu pracy sprzętu (podnośnika),.b) sukcesywnym usuwaniu odrostów przy drzewach,c) utrzymaniu w obrębie drzew tzw. czarnego ugoru,d) wycince uszkodzonych drzew (powstałych na skutek ekstremalnych zjawisk atmosferycznych) położonych na terenach miejskich. 4) Pielęgnację żywopłotów znajdujących się :a ) przy klubie Hades - 150 mb b) Park przy ul. dr Tadeusza Nowickiego - 183 mbPielęgnacja żywopłotów polega na podcinaniu i formowaniu na bieżąco, utrzymywaniu tzw. czarnego ugoru w pasie żywopłotu, podlewaniu i nawożeniu żywopłotów. 5) Pielęgnację posadzonych w ostatnich 3 latach drzew i krzewów Pielęgnacja polega na okopywaniu drzew i utrzymaniu tzw. czarnego ugoru w obrębie drzew, podcinaniu, formowaniu, podlewaniu i nawożeniu.6) Oczyszczenie i odchwaszczenie alejek wykonanych z płytek chodnikowych i polbruku oraz alejek żwirowych w parkach i na zieleńcach w okresie letnim, a w okresie zimowym – odśnieżanie i posypywanie piaskiem. Powierzchnia alejek :a) skwer przy Pl. Niepodległości - 660 m 2b) park Wolności przy ul. Strażackiej - 2.950 m 2c) park przy ul. Nowickiego - 460 m 2d) park przy ul. Wojska Polskiego - 2.880 m 2e) skarpa przy cmentarzu komunalnym ul. Pułaskiego - 400 m 2f) park przy Urzędzie Miasta (z wyłączeniem placu i chodników przed budynkiem) - 800 m2 g) park Solidarności ( z wyłączeniem alejek żwirowych w miesiącach grudzień – kwiecień) – 3.720 m2 7) Renowację istniejących trawników, m.in.: w parkach, oraz ul. Grunwaldzkiej - ok 700 m28) Zakładanie nowych trawników jako uzupełnienie inwestycji drogowych:- ul. Wyzwolenia – prace będą polegały na uporządkowaniu terenu, wyrównaniu nawierzchni, nawiezieniu żyznej warstwy ziemi, wysiewie trawy, pielęgnacji – 700 m29) Posadzenie sadzonek drzew i krzewów na terenie miasta w zamian za wycięte drzewa i krzewy - przewiduje się nasadzenie w miejscach wyciętych drzew oraz uzupełnienie nasadzeń w parkach miejskich i ciągach dróg miejskich w ilości ok. 100 szt. Miasto zabezpieczy sadzonki drzew i krzewów.10) Zawieszenie na słupach oświetleniowych 10 kpl. kwietników i nasadzenie w nich oraz pielęgnowanie kwiatów w ilości ok. 25 szt. na jeden kwietnik – kwietniki oraz kwiaty dostarczy Zamawiający. 11) Remont ławek parkowych, tablic informacyjnych i urządzeń w parkach miejskich.Zakres prac obejmuje :a) remont ławek w tym zakup i uzupełnienie brakujących listew siedzisk i oparć oraz naprawę wraz z pomalowaniem - w okresie do 15 maja,b) remont tablic informacyjnych,c) konserwację, naprawę urządzeń placów zabaw i ich ogrodzeń oraz urządzeń siłowni zewnętrznych wraz z ewentualnym zakupem i wymianą uszkodzonych części – w miarę potrzeb, wraz z pomalowaniem w okresie do 15 maja,12) Roboty zapewniające utrzymanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym, w tym : a) utrzymanie trójkątów widoczności na skrzyżowaniach dróg, b) wycinanie gałęzi i krzewów oraz koszenie trawy i chwastów w pasach drogowych dróg miejskich,c) utrzymanie widoczności znaków drogowych przy ulicach miejskich.13) Dostarczenie, ustawienie 2 szt. choinek: przed Urzędem Miasta. Warunki wykonywania zamówienia:1. W celu zapewnienia właściwego wykonywania zamówienia Wykonawca skieruje do prac określonych zakresem umowy minimum 4 pracowników w okresie listopad – marzec oraz 8 pracowników w okresie kwiecień – październik, a także zapewni odpowiedni sprzęt i narzędzia.2. Wykonawca zapewni dla realizacji przedmiotu umowy wykwalifikowaną osobę do nadzoru, która będzie odpowiedzialna za fachowe wykonywanie pielęgnacji zieleni, w tym przestrzeganie terminów i jakości wykonywanych zabiegów agrotechnicznych i ogrodowych.3. Przedmiot umowy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zatwierdzonym przez Miasto harmonogramem prac sporządzonym w rozbiciu na miesiące.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla wykazania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, iż posiada wpis do właściwego rejestru obejmujący prowadzenie działalności w zakresie: a) transportu odpadów komunalnych,b) odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Grajewo,c) transportu nieczystości ciekłych, d) opróżniania zbiorników bezodpływowych na terenie miasta Grajewo.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla wykazania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie zawarte w druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla wykazania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie zawarte w druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ oraz złożył wykazy i oświadczenia według wzorów stanowiących załącznik Nr 2a, 2b i 2c do SIWZ, iż: a) dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie – zał. nr 2a b) dysponuje niezbędnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia – zał. nr 2bc) należycie wykonał zamówienia w okresie ostatnich 3 lat – zał. nr 2c.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł, słownie: dziesięć tysięcy, w formach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin płatności faktur 10,00
Doświadczenie 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip do prac glazurniczych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip do prac glazurniczych. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Termin rozpoczęcia prac od lipca. Praca na terenie Białegostoku. Proszę o kontakt mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI