Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stalowa Wola oraz III zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru usług produkcyjno – rzemieślniczych przy ul. Energetyków w rejonie Elektrowni Stalowa Wola – etap II.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stalowa Wola
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-22
  • Numer ogłoszenia639315-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639315-N-2018 z dnia 2018-10-22 r.

Gmina Stalowa Wola: Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stalowa Wola oraz III zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru usług produkcyjno – rzemieślniczych przy ul. Energetyków w rejonie Elektrowni Stalowa Wola – etap II.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, krajowy numer identyfikacyjny 830409086, ul. ul. Wolności  7 , 37-450   Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 156 433 456, e-mail dhofman@stalowawola.pl, rkozlowski@stalowawola.pl, faks 156 433 412.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.stalowawola.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W fomie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej, gońcem, kurierem, za pośrednictwem pełnomocnika lub osobiście.
Adres:
ul. Wolności 7, pokój nr 30, 37-450 Stalowa Wola

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stalowa Wola oraz III zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru usług produkcyjno – rzemieślniczych przy ul. Energetyków w rejonie Elektrowni Stalowa Wola – etap II.
Numer referencyjny: OKZ-V.271.65.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stalowa Wola oraz III zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru usług produkcyjno – rzemieślniczych przy ul. Energetyków w rejonie Elektrowni Stalowa Wola – etap II. 2. Zasadniczy zakres usługi obejmuje: 1.) zadania nr 1 obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, tj. Urząd Miasta Stalowej Woli, mieszczący się w Stalowej Woli przy ul. Wolności 9, przedmiotu zamówienia w następujących formach: a) zgromadzenie i analiza materiałów wyjściowych – planistycznych, b) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru obejmującego projekt zmiany studium, c) analiza złożonych wniosków do zmiany studium wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia, d) opracowanie projektu zmiany studium z uwzględnieniem uwag i wniosków Zamawiającego – wydruk (1 szt.) + wersja elektroniczna (w formie jpg. lub tif.) w kolorze, odpowiednio w skali uzgodnionej z Zamawiającym, e) prezentacja Zamawiającemu projektu zmiany studium w siedzibie Urzędu Miasta w Stalowej Woli lub przekazana w wersji elektronicznej na e-maila: mmorawska@stalowawola.pl, mpawusiak@stalowawola.pl - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, obejmująca obowiązkowo zakres określony w lit. b, c i d, f) wprowadzenie ewentualnych korekt wynikających z uwag i wniosków Zamawiającego, g) opracowanie: „Prognozy oddziaływania na środowisko do projektu zmiany studium” – zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, h) wydruk nowych ustaleń i prognozy do projektu zmiany studium oraz wersja elektroniczna na płycie CD w ilości uzgodnionej z Zamawiającym, i) udział projektanta w posiedzeniu nad ww. projektem Miejskiej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej przy Prezydencie Miasta Stalowej Woli (w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego), j) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień oraz ewentualna współpraca przy ponownym zaopiniowaniu - uzgodnieniu projektu zmiany studium, k) przekazanie projektu zmiany studium wraz z „Prognozą oddziaływania zmiany studium na środowisko” do wyłożenia do publicznego wglądu – wydruk (1 szt., rysunek w skali uzgodnionej z Zamawiającym) + wersja elektroniczna (rysunek w formacie jpg. lub tif. uzgodnionym z Zamawiającym, teksty w formacie doc., pdf.), l) udział projektanta w dyskusji publicznej (w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego) nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami, m) przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu zmiany studium w trakcie wyłożeń do publicznego wglądu, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym; n) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu zmiany studium wynikających z uwzględnienia przez Prezydenta Miasta Stalowej Woli uwag, o) na min. 2 tygodnie przed posiedzeniem komisji Rady Miejskiej przekazanie Zamawiającemu: - projektu zmiany studium, - prognozę oddziaływania na środowisko, - rozstrzygnięcia o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. - uzasadnienie i podsumowanie, o których mowa w art. 42 i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. p) ewentualny udział projektanta w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej poprzedzającej uchwalenie zmiany studium w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, q) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie zmiany studium w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską takiej konieczności lub w wyniku uwzględnienia przez Radę Miejską uwag – w przypadku wprowadzenia przez Radę Miejską zmian powodujących konieczność ponownego: zaopiniowania, uzgodnienia lub wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu, r) skompletowanie dokumentacji planistycznej celem przekazania do oceny przez Wojewodę, obejmującej oryginał dokumentacji planistycznej wraz ze wszystkimi załącznikami. 2) zadania nr 2 obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, tj. Urząd Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 9, przedmiotu zamówienia w następujących formach: a) zgromadzenie i analiza materiałów wyjściowych – planistycznych, b) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru projektu planu, c) analiza złożonych wniosków do zmiany planu wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia, d) opracowanie projektu zmiany planu z uwzględnieniem uwag i wniosków Zamawiającego – wydruk (1 szt.) + wersja elektroniczna (w formie jpg. lub tif.) w kolorze, odpowiednio w skali uzgodnionej z Zamawiającym, e) prezentacja Zamawiającemu projektu zmiany planu w siedzibie Urzędu Miasta w Stalowej Woli lub przekazana w wersji elektronicznej na e-maila: mmorawska@stalowawola.pl, mpawusiak@stalowawola.pl - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, obejmująca obowiązkowo zakres określony w lit. b, c i d, f) wprowadzenie ewentualnych korekt wynikających z uwag i wniosków Zamawiającego, g) opracowanie: „Prognozy oddziaływania na środowisko do projektu zmiany planu oraz „Prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu” – zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, h) wydruk nowych ustaleń i prognozy do projektu zmiany planu oraz wersja elektroniczna na płycie CD w ilości uzgodnionej z Zamawiającym, i) udział projektanta w posiedzeniu nad ww. projektem Miejskiej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej przy Prezydencie Miasta Stalowej Woli (w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego), j) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień oraz ewentualna współpraca przy ponownym zaopiniowaniu - uzgodnieniu projektu zmiany planu, k) przekazanie projektu zmiany planu wraz z „Prognozą oddziaływania zmiany planu na środowisko” do wyłożenia do publicznego wglądu – wydruk (1 szt., rysunek w skali uzgodnionej z Zamawiającym) + wersja elektroniczna (rysunek w formacie jpg. lub tif. Uzgodnionym z Zamawiającym, teksty w formacie doc., pdf.), l) udział projektanta w dyskusji publicznej (w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego) nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami, m) przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu zmiany planu w trakcie wyłożeń do publicznego wglądu, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym; n) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu zmiany planu wynikających z uwzględnienia przez Prezydenta Miasta Stalowej Woli uwag, o) na min. 2 tygodnie przed posiedzeniem komisji Rady Miejskiej przekazanie Zamawiającemu: - projektu zmiany planu, - prognozę oddziaływania na środowisko, - prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego spełniającej warunki określone w §11 rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - rozstrzygnięcia o których mowa w art. 20 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. - uzasadnienie, o którym mowa w art.15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - uzasadnienie i podsumowanie, o których mowa w art. 42 i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko p) ewentualny udział projektanta w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej poprzedzającej uchwalenie zmiany planu w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, q) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany planu w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską takiej konieczności lub w wyniku uwzględnienia przez Radę Miejską uwag – w przypadku wprowadzenia przez Radę Miejską zmian powodujących konieczność ponownego: zaopiniowania, uzgodnienia lub wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu, r) skompletowanie dokumentacji planistycznej celem przekazania do oceny przez Wojewodę, obejmującej oryginał dokumentacji planistycznej wraz ze wszystkimi załącznikami.

II.5) Główny kod CPV: 71400000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71410000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie: - Sporządzenie zmiany studium i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca winien wykonać minimum: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie b) Winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.: - główny projektant, który spełni przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i wykaże się doświadczeniem polegającym na należycie wykonanych co najmniej dwóch uchwalonych i opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian oraz co najmniej dwóch studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian - każdy obejmujący obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 1,0 ha; - specjalistę ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko – posiadającego, zgodnie z art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, niezbędne kwalifikacje do wykonania prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. - specjalistę ds. przygotowania prognozy skutków finansowych – osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w sporządzaniu prognoz skutków finansowych uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian – liczba prognoz, które sporządziła minimum 3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785); 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 poz. 184,1618 i 1634), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w tym zakresie. 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w tym zakresie. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres przewidzianych zmian obejmuje: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedzib)', zmianę formy prawnej itp; 2) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy w: następujących przypadkach: a) opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów wymaganych przepisami, do których przekazania był zobowiązany, b) nie uzyskania przez Wykonawcę, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opinii 1 uzgodnień od instytucji, organów i osób nie będących stronami umowy w terminach umożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia, c) zmiany warunków projektowania przez jednostki opiniujące, uzgadniające, d) przedłużenia terminu swoich czynności ponad przewidziane prawem terminy przez jednostki uzgadniające lub opiniujące, e) konieczności przeprowadzenia ponownego uzgadniania, opiniowania i wyłożenia do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego f) wstrzymania wykonania prac przez uprawnione organy, g) zmian prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu pracy 4) zmianę głównego projektanta przedstawionego w ofercie - Wykonawca może dokonywać zmiany tej osoby jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę na następujących warunkach: a) Wykonawca proponuje zmianę ww. osoby w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby, b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany ww. osoby, jeżeli uzna. że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić ww. osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. c) W przypadku zmiany ww. osoby, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pełnienia danej funkcji. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany. 3. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy wykonania umowy, z tym, że okres przesunięcia terminu wykonania umowy równy będzie, co najmniej okresowi trwania przyczyny opóźnienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-31, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pln
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych - Sanok
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI