Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PIELĘGNACJA ZIELENI NISKIEJ I WYSOKIEJ, URZĄDZANIE I UTRZYMYWANIE ZADRZEWIEŃ I ZAKRZEWIEŃ W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU MIKOŁOWSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MIKOŁOWIE Z SIEDZIBĄ W ŁAZISKACH GÓRNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277736893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CHOPINA 8
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2244 499
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pzd.mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolowski.dobrybip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PIELĘGNACJA ZIELENI NISKIEJ I WYSOKIEJ, URZĄDZANIE I UTRZYMYWANIE ZADRZEWIEŃ I ZAKRZEWIEŃ W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU MIKOŁOWSKIEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28267f51-92cb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000971/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pielęgnacja zielni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej kancelaria@pzd.mikolowski.pl2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz w regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy oraz do komunikacji wynosi 150MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 upzp przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, innych informacji, dokumentów lub oświadczeń przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę przekazania na ePUAP.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów innych niż oferta i załączniki do oferty za pomocą poczty elektronicznej na adres: kancelaria@pzd.mikolowski.pl .8. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych, informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: kancelaria@pzd.mikolowski.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą: a) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO;b) w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej przez Panią/Pana z Powiatowym Zarządem Dróg w Mikołowie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom podmiotów:- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz.1843)- do podmiotów publicznych na zasadach obowiązujących w przepisach prawa - do podmiotów świadczących usługi prawne oraz informatyczne na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Mikołowie.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z zasadami archiwizacji dokumentów w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mikołowie.5. Informacje o prawach osoby, której dane osobowe dotyczą a) posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania;b) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym niezbędnym do dalszego procedowania przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.ZP.3211.04.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie A: Mechaniczne i ręczne koszenie traw w pasie drogowym na terenie gminy Mikołów, Łaziska Górne, Wyry- koszenie mechaniczne na powierzchni ok. 267648,00m2,- koszenie ręczne na powierzchni ok. 417801,00m2,- zebranie w stosy i utylizacja ok. 417801,00m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość dodatkowego sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie B: Mechaniczne i ręczne koszenie traw w pasie drogowym na terenie gmin Orzesza i Ornontowic oraz Wyry-Gostyń (ul. Rybnicka i Miarowa), Mikołów-Bujaków (ul. Chudowska i ul. Dworcowa)- koszenie mechaniczne na powierzchni ok. 493410,0m2,- koszenie ręczne na powierzchni ok. 175275,0m2,- zebranie w stosy i utylizacja ok. 175275,0m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość dodatkowego sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie C: Pozostałe prace związane z utrzymaniem zieleni w pasie drogowym na terenie Powiatu Mikołowskiego- przycinka krzewów żywopłotu, pow. ok. 57120,00m2,- usuwanie młodych i kilkuletnich odrostów, pow. ok. 5000,00m2,- podniesienie skrajni drogowej, w istniejącym drzewostanie ok. 100 drzew,- przycinka koron drzew – usuniecie martwych i połamanych konarów, ok.100 drzew
4.2.6.) Główny kod CPV: 77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość dodatkowego sprzetu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie D: Prace sanitarno – pielęgnacyjne koron drzew o szczególnych walorach przyrodniczych wykonywane metodą alpinistyczną, rosnących w pasie drogowym na terenie Powiatu Mikołowskiego- prace sanitarno – pielęgnacyjne, metodą alpinistyczną ok. 15drzew
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość dodatkowego sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie E: Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym na terenie Powiatu Mikołowskiego w liczbie 57 drzew
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość dodatkowego sprzętu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dla zadania A,B,C,D,E,F CENA: 60pkt. Cj= 60pkt.C n - najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez oferentówCx - cena przedstawiona przez badanego oferenta Cj = Cn / Cx x 60pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60pktDla zadania A,B,C,D,E ILOŚĆ DODATKOWEGO SPRZĘTU 40pkt.Is = 40pkt.kosa spalinowa min. 3KM (dotyczy zadania A, B)nożyce spalinowe do żywopłotów (dotyczy zadania C)piła spalinowa (dotyczy zadania E)rębak (dotyczy zadania D) 0pkt. – za 0 sprzętu dodatkowego 10pkt. – za 1 sprzęt dodatkowy 20pkt. – za 2 sprzęty dodatkowe30pkt. – za 3 sprzęty dodatkowe40pkt. – za 4 sprzęty dodatkoweMaksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt. 1a,2a,3a,4a,5a,6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania A,B,C,D,EW O = Cj x 0,60+ IsW O – wskaźnik oceny oferty zadania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie F: Nasadzenia drzew i krzewów- nasadzenia drzew, 248szt,- nasadzenia krzewów, 50szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania F TERMIN REALIZACJI ZADANIA Tr 40pkt.Tr = 40pkt.do dnia 30-09-2021r. – 40pkt.do dnia 30-11-2021r. – 0pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt.6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania FWo= Cj x 0,60 + TrW O – wskaźnik oceny oferty zadania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dla zadania F TERMIN REALIZACJI ZADANIA Tr 40pkt.Tr = 40pkt.do dnia 30-09-2021r. – 40pkt.do dnia 30-11-2021r. – 0pkt.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40pktOcena oferty w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w pkt.6a formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ)W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami Zamawiający posłuży się następującym wzorem:Dla zadania FWo= Cj x 0,60 + TrW O – wskaźnik oceny oferty zadania4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4