Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bochnia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bochnia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyGMINA BOCHNIA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00088102
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bochnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bochnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0925b3-a505-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039567/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bochnia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem Platformy pod adresem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://bochniagmina.ezamawiajacy.pl i formularza w zakładce „Korespondencja”. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem terminu wskazanego przez Zamawiającego. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@bochnia-gmina.pl (z wyłączeniem składania ofert) 3. Wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim w postaci elektronicznej, podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód podpis elektroniczny) przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, a następnie złożyć pod rygorem nieważności przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Gmina Bochnia przetwarza dane zawarte w ofertach albo we wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24 ze zm.). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Rozporządzenie ogólne”) mają charakter danych osobowych.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bochnia reprezentowana przez Wójta.
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: Gmina Bochnia, Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, poprzez email: ug@bochnia-gmina.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 14 690 11 20.
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem: Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, poprzez email: iod@iods.pl.
4. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c Rozporządzenia ogólnego, tj. przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy o zamówienie publiczne oraz do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na zadanie „Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bochnia” prowadzonym w trybie podstawowym, nr postępowania IFS.271.5.2022

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bochnia”, polegające na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectw gminy Bochnia: Baczków, Bessów, Bogucice, Brzeźnica, Buczyna, Cerkiew, Chełm, Cikowice, Damienice, Dąbrowica, Gawłów, Gierczyce, Gorzków, Grabina, Krzyżanowice, Łapczyca, Majkowice, Moszczenica, Nieprześnia, Nieszkowice Małe, Nieszkowice Wielkie, Ostrów szlachecki, Pogwizdów, Proszówki, Siedlec, Słomka, Stanisławice, Stradomka, Wola Nieszkowska, Zatoka, Zawada.
Obszar opracowania stanowi łącznie powierzchnię ok. 131 km2.
Przedmiot zamówienia należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych, na zasadach określonych w umowie, oraz w oparciu o Uchwałę nr XXIX/221/21 Rady Gminy Bochnia z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Bochnia
Zamawiający dopuszcza etapowe uchwalanie planu oraz podział na poszczególne obszary terenu gminy Bochnia – od 3 obszarów do 5 obszarów. Etapowanie planu na obszary ma celu usprawnienie planowania i uchwalania oraz dywersyfikację ryzyka związanego z nieprzewidzianymi zagrożeniami podczas prac planistycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium I - Cena – waga 60 %
Oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 60 % i liczbę 100.
2) Kryterium II - Doświadczenie Głównego Projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia – waga 30 %
W powyższym kryterium oceniane będzie doświadczenie zawodowe Głównego Projektanta wyznaczonego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia obejmujące sporządzenie w charakterze samodzielnego projektanta bądź kierownika zespołu projektowego co najmniej 2 uchwalonych i opublikowanych w dzienniku urzędowym miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian o powierzchni co najmniej 500 ha w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert.
Maksymalna liczba punków możliwa do uzyskania w tym kryterium to: 30
Punkty za kryterium zostaną przyznane według poniższej zasady:
a) 1 kompletny plan uchwalony i opublikowany – 0 punktów;
b) od 2 – 3 kompletnych planów uchwalonych i opublikowanych – 10 punktów;
b) od 4 – 6 kompletnych planów uchwalonych i opublikowanych – 20 punktów;
c) od 7 i więcej kompletnych planów uchwalonych i opublikowanych – 30 punktów;
3) Kryterium III – Czas reakcji Głównego Projektanta – waga 10 %
W powyższym kryterium oceniany będzie minimalny czas reakcji Głównego Projektanta w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby jego osobistego udziału w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego w siedzibie zamawiającego związanych z wykonaniem zamówienia.
Zamawiający przewidział, że czas reakcji nie może być dłuższy niż do 5 dni roboczych od otrzymania przez Głównego Projektanta informacji przekazanych przez Zamawiającego.
Ilość punktów za czas reakcji określa się według następujących zasad:
a) do 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia przez Głównego Projektanta – 0 punktów
b) do 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia przez Głównego Projektanta – 2 punkty
c) do 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia przez Głównego Projektanta – 5 punktów
d) do 1 dnia roboczego od otrzymania zgłoszenia przez Głównego Projektanta – 10 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta wyznaczonego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Głównego Projektanta

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w zakresie doświadczenia tj. że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu w granicach administracyjnych jednej gminy o powierzchni nie mniejszej niż 6500 ha każdy, który został uchwalony i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa;
b) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia dysponowaniem co najmniej:
- Głównym projektantem o następującym doświadczeniu i kwalifikacjach: osoba spełniająca jeden z warunków określonych w art.5 pkt 1 do 6 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2022.503 t.j. z dnia 2022.03.02),
mająca doświadczenie w sporządzaniu projektów planów miejscowych lub zmian planów, obejmującym sporządzenie, w charakterze samodzielnego projektanta bądź kierownika zespołu projektowego, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej:
• Jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany planu w granicach administracyjnych jednej gminy o powierzchni nie mniejszej niż 6500 ha, który został uchwalony i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 do SWZ, w oparciu o zamieszczony na Platformie wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, w zakresie dysponowania głównym projektantem skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w rozdziale VIII ust.3 Wykonawcy dołączają do oferty również oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1. zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która będzie podlegać waloryzacji w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych
właściwych organów - w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia w
tym:
a) wysokości stawki podatku od towarów i usług.
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
e) Każda ze Stron umowy, zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, gdy roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszony w ostatnim
komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego poprzedzającym wniosek o waloryzację, wzrośnie/spadnie o co
najmniej 5 punktów % względem wysokości tego wskaźnika za rok poprzedzający rok zawarcia Umowy
2. możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy lub poszczególnych etapów umowy wskazanych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowego stanowiącym załącznik do umowy, zgodnie z rzeczywistym okresem realizacji zadania, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) konieczności powtórzenia prac lub czynności o prace i czynności nie ujęte w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowego, wynikające z przyczyn proceduralnych, niezależnych od Wykonawcy w tym więcej niż dwukrotnego wyłożenia projektów planów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu;
2) działania siły wyższej,
3) wystąpienia okoliczności zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają dotrzymanie terminu;
4) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, które jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a którego nie można było przewidzieć na etapie składania oferty;
5) wystąpienia, w trakcie wykonywania umowy, zmian dotyczących warunków projektowania z powodu zmiany przepisów prawnych, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć w chwili jej zawierania;
6) istotnej zmiany stanowiska Zamawiającego;
7) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego.
8) konieczności uzyskania aktualnych dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
9) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
10) konieczności ponowienia procedury planistycznej w zakresie wyłożeń do publicznego wglądu, o wyłożenie do publicznego wglądu nie ujęte w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym, wynikające z przyczyn proceduralnych, niezależnych od Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 i ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI