„Koszenie traw w pasach dróg gminnych oraz na obszarach placów zabaw, terenów rekreacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Koszenie traw w pasach dróg gminnych oraz na obszarach placów zabaw, terenów rekreacyjnych i innych terenów zielonych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w 2021 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzyce
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-25
  • ZamawiającyGmina Wielka Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016068
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Koszenie traw w pasach dróg gminnych oraz na obszarach placów zabaw, terenów rekreacyjnych i innych terenów zielonych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w 2021 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1

1.5.2.) Miejscowość: Szyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 124191701

1.5.8.) Numer faksu: +48 124191705

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wielka-wies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Koszenie traw w pasach dróg gminnych oraz na obszarach placów zabaw, terenów rekreacyjnych i innych terenów zielonych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w 2021 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d799fb5c-8241-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003395/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni- koszenie traw na terenach gminnych i poboczach dróg gminnych w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/gwielkawies/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej ug@wielka-wies.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako załącznik.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w ust. 2 adres email.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji, wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: .Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1,tel.12 419-17-01 e-mail: ug.@wielka-wies.pl2W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Stanisławem Kasprzykiem: e-mail: inspektorodo@wielka-wies.pl,Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:1) ustawa z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;2) ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych;3) ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów, w szczególności z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.1. Część I-„Koszenie traw w pasach dróg gminnych na łącznej długości 336 796 m”Przedmiotem zamówienia jest obustronne koszenie poboczy dróg oraz wykaszanie rowów przydrożnych znajdujących się w zarządzie gminy Wielka Wieś. Koszenie zasadniczo powinno zostać wykonane na szerokość 1 m od krawędzi jezdni lub pobocza, a w przypadku dróg polnych oraz dróg posiadających oddzielające jezdnie pasy zieleni lub wyspy należy skosić również te pasy zieleni i wyspy. Ponadto należy dokosić trawę przy urządzeniach technicznych drogi (znakach, pachołkach) oraz drzewach i krzewów w poboczu. Dopuszcza się pozostawienie skoszonej trawy na poboczach jedynie w przypadku jej zmielenia. Przez wykoszenie rowów przydrożnych rozumie się skoszenie oraz zebranie trawy z obu skarp oraz dna rowu.Wykaz dróg, ich długość oraz częstotliwość koszenia znajduje się w załączniku 1A. Łączna długość dróg, z uwzględnieniem częstotliwości wynosi 336 796 m.W ramach wykonywanych prac należy uwzględnić następujące uwagi:1) w miejscowości Bębło:• przy wykaszaniu poboczy na ul. Sportowej należy dostosować szerokość koszenia do sąsiadujących z drogą upraw, by ich nie zniszczyć, należy również uwzględnić koszenie sąsiadującej z drogą skarpy na wysokości boiska sportowego,• na ul. Pod Ciemną należy dostosować szerokość koszenia do wąskiego pobocza,2) w miejscowości Będkowice:• na ul. Wiosennej należy dostosować szerokość koszenia do wąskiego pobocza (zalecane koszenie ręczne),• w ramach koszenia ul. Akacjowej należy wykosić również teren wokół przepompowni, aż do chodnika przy ul. Browar,• w ramach koszenia ul. Bzowskich (od ostatniego domu do końca drogi) należy uwzględnić koszenie całości skarp sąsiadujących z drogą oraz całości pasa drogi,3) w miejscowości Biały Kościół:• w ramach koszenia ul. Rajskiej należy także wykosić obrzeża działki nr 400 oraz parkingu przycmentarnego,• przy wykaszaniu poboczy na ul. Św. Floriana należy uwzględnić koszenie całości skarpy sąsiadującej z drogą, na odcinku od skrzyżowania z ul. Skalską do remizy OSP,• w ramach koszenia ul. Willowej należy uwzględnić koszenie całości skarpy na odcinku od nieruchomości nr 23 do nieruchomości nr 27,• w ramach koszenia ul. Czereśniowej należy dostosować szerokość koszenia do wąskiego pobocza oraz uwzględnić koszenie całości skarpy sąsiadującej z drogą,• w ramach koszenia ul. Kresowej od ul. Pod Las należy uwzględnić koszenie całości skarp sąsiadujących z drogą oraz całości pasa drogi,• w ramach koszenia ul. Ks. Twardowskiego należy dostosować szerokość koszenia do wąskiego pobocza, należy również uwzględnić koszenie pobocza do ogrodzenia na wysokości Szkoły Podstawowej.4) w miejscowości Giebułtów:• w ramach koszenia ul. Orlich Gniazd należy uwzględnić koszenie obustronne poboczy wraz z pętlą autobusową i przyległą do niej skarpą, z wyłączeniem odcinka od ul. Łąkowej do nieruchomości nr 56, gdzie należy uwzględnić koszenie jednostronne,5) w miejscowości Modlnica:• w ramach koszenia ul. Św. Wojciecha na odcinku ok. 100 m, na wysokości domu nr 52, należy uwzględnić koszenie całości skarpy do ogrodzenia nieruchomości,• w ramach koszenia ul. św. Wojciecha, na wysokości przystanku koło kościoła, należy uwzględnić koszenie całości terenu zielonego aż do muru dworskiego,• w ramach koszenia ul. Kościelnej, należy uwzględnić koszenie całości skarpy oraz 1 m za ciągiem pieszym na odcinku ok. 112 m od skrzyżowania z ul. Św. Wojciecha,• przy wykaszaniu poboczy na ul. Bursztynowej należy uwzględnić koszenie do ogrodzenia a także narożną działkę gminną zlokalizowaną przy skrzyżowaniu ul. Bursztynowej z ul. Szydło,• w ramach koszenia ul. Polnej należy uwzględnić wykoszenie narożnika działki przy wyjeździe ze stacji BP,• w ramach koszenia ul. Lipowej na odcinku ok. 100 m, na wysokości domu nr 15, należy uwzględnić koszenie pasa zieleni do ogrodzenia,• w ramach koszenia ul. Akacjowej (tzw. „tunel” pomiędzy ul. Częstochowską a ul. Św. Wojciecha) należy uwzględnić koszenie pasa drogowego od jezdni do ogrodzeń,• w ramach koszenia ul. Szkolnej należy uwzględnić wykaszanie poboczy do ogrodzeń,• w ramach koszenia ul. Sportowej należy uwzględnić koszenie całości skarpy naprzeciwko wjazdu na teren szkoły 6) w miejscowości Modlniczka:• w ramach koszenia ul. Krakowskiej, na odcinku wzdłuż poligonu wojskowego, należy także wykosić trawę w pasie o szerokości ok. 1m za rowem przydrożnym,• w ramach koszenia ul. Krakowskiej na odcinku ok. 114 m, od tunelu pod obwodnicą Krakowa do ul. św. Faustyny należy wykosić całą skarpę do ogrodzeń nieruchomości,• w rejonie skrzyżowania ul. Wrzosy i ul. Krakowskiej należy wykosić małą wysepkę w rejonie skrzyżowania,• w ramach koszenia ul. Wrzosy należy kosić tereny zielone aż do ogrodzeń nieruchomości,• w ramach koszenia ul. Zielnej, w rejonie skrzyżowania z ul. Krakowską należy również wykosić trawę na publicznej dz. nr 572/3 w celu poprawienia odpowiedniej widoczności na skrzyżowaniu oraz w rejonie przejścia dla pieszych,7) w miejscowości Prądnik Korzkiewski:• na ul. Maszyckiej oraz ul. Kwietniowe Doły należy dostosować koszenie do wąskiego pobocza (zalecane koszenie ręczne),8) w miejscowości Szyce:• w ramach koszenia ul. Spacerowej, należy uwzględnić, iż jedno z poboczy jest wąskie i dostosować do niego koszenie (zaleca się koszenie ręczne),• w ramach koszenia ul. Alternatywy należy kosić pobocza aż do ogrodzeń nieruchomości,9) w miejscowości Tomaszowice:• w ramach koszenia ul. Ujazdowskiej należy uwzględnić, iż na jednym z poboczy znajduje się rów odwadniający pas drogowy i dostosować do niego technikę koszenie (zalecane koszenie ręczne),• w ramach koszenia poboczy przy ul. Krakowskiej należy uwzględnić koszenie terenu zielonego do ogrodzenia Dworu, na odcinku od ul. Podskalany do bramy wjazdowej Dworu,• w ramach koszenia ul. Spokojnej należy uwzględnić, iż na jednym z poboczy znajduje się rów odwadniający pas drogowy i dostosować do niego technikę koszenie (zalecane koszenie ręczne),10) W miejscowości Wielka Wieś:• W ramach koszenia ul. Centralnej należy uwzględnić koszenie całości skarpy sąsiadującej z drogą, do granicy upraw, na odcinku od numeru 60 do ulicy Słonecznej.11) W miejscowości Wierzchowie:• W ramach koszenia ul. Rogatka należy uwzględnić koszenie całych skarp sąsiadujących z drogą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa, bezpłatna powierzchnia [m2] koszenia terenów zielonych na terenie Gminy Wielka Wieś

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

według kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - „Koszenie traw na placach zabaw i terenach rekreacyjnych na łącznej powierzchni 682 419 m2”Przedmiotem zamówienia jest koszenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś.Wykaz terenów wraz z ich lokalizacją, powierzchnią i częstotliwością koszenia, znajduje się w załączniku 1B. Place zabaw i tereny rekreacyjne ujęte są w grupach nr I, II i III. Łączna powierzchnia koszenia tych terenów, z uwzględnieniem częstotliwości wynosi 682 419 m2.W ramach wykonywanych prac należy uwzględnić następujące uwagi:1) w zakresie placów zabaw:• wykoszenie terenu wewnątrz ogrodzenia,• wykoszenie dojścia do placu zabaw,• wykoszenie terenu wokół toalety przenośnej,• wykoszenie terenu wokół stojaków na rowery,• wykoszenie opaski o szerokości ok. 1 m po zewnętrznej stronie ogrodzenia,• wykoszenie terenu pomiędzy ogrodzeniem placu zabaw, a drogą gminną przy której się znajduje.Powierzchnia w/w prac jest uwzględniona w zestawieniu terenów (załącznik 1B)2) w zakresie terenów rekreacyjnych:• Bębło, ul. Krakowska (wokół stawu) – wykoszenie terenu wokół alejek, ławek, stojaków na rowery jak również po wewnętrznej stronie ogrodzenia (pomiędzy stawem a ogrodzeniem),• Bębło, ul. Łabajowa (punkt widokowy) – wykoszenie terenu przy parkingu, miejscach biwakowych oraz zbocza skał,• Będkowice, Rynek (centrum wsi) – wykoszenie terenu wokół Remizy OSP oraz pomiędzy nawierzchnią utwardzoną a ogrodzeniami prywatnych posesji,• Będkowice, ul. Widokowa (punkt widokowy) – wykoszenie terenu przy miejscach biwakowych oraz zbocza skał,• Biały Kościół (Otwarta Strefa Aktywności) – wykoszenie całego terenu w tym placu zabaw, siłowni plenerowej oraz murawy boiska. Boisko jest wykonana z trawy z rolki, otoczone bieżnią o nawierzchni poliuretanowej. Należy uwzględnić dobór odpowiedniej techniki koszenia oraz sprzętu.• Czajowice, ul. Łokietka (wokół stawu) – wykoszenie terenu wokół stawu, skarp stawu, alejek, siłowni plenerowej oraz stojaków na rowery,• Czajowice, ul. Dworska (wokół stawu) – wykoszenie terenu wokół stawu, skarp stawu, alejek oraz pozostałej nieużytkowanej części działki,• Czajowice, ul. Dworska (teren przy Orliku) – wykoszenie całości terenu wokół Orlika, parkingu przy Orliku oraz pobocza ul Kasztanowej, od jezdni do ogrodzenia na odcinku od parkingu przy Orliku do ul. Nad Stawem,• Modlnica, ul. Św. Wojciecha (kaplica) – wykoszenie terenu wokół kaplicy,• Modlniczka, Pl. Norbertanek (wokół stawu) – wykoszenie całości terenu wokół stawu, Skate Park-u, Street workout-u oraz skarp rowów melioracyjnych,• Modlniczka, ul. Dworska (teren koło kościoła) – wykoszenie skarp oraz terenu zielonego pomiędzy ul. Dworską oraz ul. Św. Faustyny a ogrodzeniem kościoła,• Tomaszowice, ul. Wspólna – wykoszenie terenu od ul. Wspólnej do ogrodzenia, ramki wokół zbiornika oraz całość terenu wokół tablicy ogłoszeń,• Tomaszowice, ul. Krakowska – wykoszenie skarpy naprzeciwko remizy OSP do ogrodzenia; od bramy wjazdowej na teren Dworu do posesji nr 76,• Prądnik Korzkiewski, ul. Ojcowska – wykoszenie części działki wokół amfiteatru oraz działki przeznaczonej pod boisko sportowe.• Szyce, Pl. Wspólnoty – wykoszenie terenu wokół budynków Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, wokół parkingu wraz z uwzględnieniem skarp oraz wokół boiska do siatkówki,• Wierzchowie Rynek – wykoszenie terenu wokół parkingu, wiaty biwakowej oraz wiaty przystankowej, terenu od nawierzchni utwardzonej parkingu po ogrodzenia właścicieli działek prywatnych oraz od nawierzchni utwardzonej placu zabaw do potoku wraz z jego skarpą, wykoszenie skarp i dna potoku obok studni na odcinku ok. 20 m w górę potoku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa, bezpłatna powierzchnia [m2] koszenia terenów zielonych na terenie Gminy Wielka Wieś

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

według kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- „Koszenie traw na innych gminnych terenach zielonych na łącznej powierzchni 115 156 m2”Przedmiotem zamówienia jest koszenie pozostałych terenów zielonych, znajdujących się w zarządzie Gminy Wielka Wieś.Wykaz terenów wraz z ich lokalizacją, powierzchnią i częstotliwością koszenia, znajduje się w załączniku 1B. Przedmiotowe pozostałe tereny zielone ujęte są w grupach nr IV i V. Łączna powierzchnia koszenia tych terenów, z uwzględnieniem częstotliwości wynosi 115 156 m2.W ramach wykonywanych prac należy uwzględnić następujące uwagi:• dopuszcza się pozostawienie skoszonej trawy na działkach z grupy V,• Modlniczka, ul. Św. Faustyny – wykoszenie terenu wokół Orlika oraz parkingu,• Modlniczka, ul. Wrzosy – wykoszenie terenu wokół parkingu,

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa, bezpłatna powierzchnia [m2] koszenia terenów zielonych na terenie Gminy Wielka Wieś

4.3.6.) Waga: 30

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

według kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2.Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:1).zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że a).wykonał w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 usługę utrzymania zieleni w zakresie koszenia traw o wartości minimum:• dla części 1: 20 tys. zł brutto,• dla części 2: 30 tys. zł brutto,• dla części 3: nie wymagana wartość W przypadku złożenia oferty na więcej części zamówienia - za spełnienie warunku dla wszystkich części Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę wykonanie co najmniej 1 usługi (zamówienia) o wartości równej lub większej od najwyższej wymaganej wartości spośród części, na które Wykonawca składa ofertę.b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:• dla części 1:o 1 (jedną) kosiarką bijakową boczną,o 1 (jedną) kosiarką bijakową z wysięgnikiem,o 2 (dwoma) kosami spalinowymi,• dla części 2:o 2 (dwoma) kosami spalinowymi,o 2 (dwoma) kosiarkami spalinowymi,• dla części 3:o 1 (jedną) kosą spalinową.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a). oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;- Zał. Nr 6 do SWZ. b).odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione w ust. 1 pkt 2 (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia) składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3.W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, wymienione w ust. 1 pkt 2 (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a).Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- Zał. Nr 5 do SWZ b). Dowody określające, czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa pod lit. a, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy c).Wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Zał. Nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z Zał. Nr 2 do SWZ.Oświadczenie powyższe stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z Zał. nr 3 do SWZ.Oświadczenia, o których mowa w ust. 2–4, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

21. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych które zostaną wprowadzone do umowy stanowiące załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-25 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://bip.malopolska.pl/gwielkawies/
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje wykonawcy do kompleksowego remontu balkonów - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje doświadczonego wykonawcy (firmy) do kompleksowego remontu 8 szt. balkonów o wym.3x1,2m w kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI