Konserwacja wałów przeciwpowodziowych poprzez wykonanie jednokrotnego wykoszenia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja wałów przeciwpowodziowych poprzez wykonanie jednokrotnego wykoszenia wałów, likwidacja dziur bobrowych w korpusach wałów, na obszarze działania Zarządu Zlewni w Koszalinie: Nadzór Wodny w Kołobrzegu, Nadzór Wodny w Koszalinie, Nadzór Wodny w Sławnie – Etap I.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-19
  • Numer ogłoszenia638492-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638492-N-2018 z dnia 2018-10-19 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Koszalinie: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych poprzez wykonanie jednokrotnego wykoszenia wałów, likwidacja dziur bobrowych w korpusach wałów, na obszarze działania Zarządu Zlewni w Koszalinie: Nadzór Wodny w Kołobrzegu, Nadzór Wodny w Koszalinie, Nadzór Wodny w Sławnie – Etap I.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. Grzybowska   80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 515053460, , e-mail marta.kuchnowska@szczecin.rzgw.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
PGW Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 7, 75-736 Koszalin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych poprzez wykonanie jednokrotnego wykoszenia wałów, likwidacja dziur bobrowych w korpusach wałów, na obszarze działania Zarządu Zlewni w Koszalinie: Nadzór Wodny w Kołobrzegu, Nadzór Wodny w Koszalinie, Nadzór Wodny w Sławnie – Etap I.
Numer referencyjny: SZ.ZOZ.2.281.70.2018.BW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym wałów przeciwpowodziowych na terenie działania Zarządu Zlewni (dalej ZZ) w Koszalinie, poprzez wykonanie jednokrotnego wykoszenia pielęgnacyjnego oraz likwidacja dziur bobrowych w korpusach wałów. Zamówienie zostało podzielone na 3 części w zależności od terenów działania Nadzorów Wodnych podległych Zarządowi Zlewni w Koszalinie, a części na następujące obiekty: 1) Zadanie częściowe nr 1 – Nadzór Wodny Kołobrzeg: Obiekt 1: Wał przeciwpowodziowy lewy n/rz Parsętą w km 3+000-5+500, L=2,595km (obiekt wykonany w ramach POliS – „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe doliny rzeki Parsęty poniżej m. Osówko w tym m. Kołobrzegu, Karlina i Białogardu” – Budowa wałów przeciwpowodziowych chroniących tereny miejskie leżące między rzeką Parsętą, a Kanałem Drzewnym i ulicą 6 Dywizji Piechoty w Kołobrzegu”) 2) Zadanie częściowe nr 2 – Nadzór Wodny Koszalin: Obiekt 1: wały nad jeziorem Lubiatowo; nr.1 w km 0+000-2+276 nr.2 w km 0+000-0+991 (zadanie inwestycyjne: „Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad jeziorem Lubiatowo w km 0+000-2+276”) Obiekt nr 2: wał nad jeziorem Jamno – odcinek Unieście – Łazy w km 0+000-2+144 (zadanie inwestycyjne „ Modernizacja i odbudowa brzegów morskich, ochrona mierzei Jamneńskiej – wał nad jeziorem Jamno brzeg północno-wschodni”). 3) Zadanie częściowe nr 3 – Nadzór Wodny Sławno: Obiekt 1: wały przeciwpowodziowe n/rz Grabową; - lewy w km 0+000-14+600, L=14 600 m, - wał prawy 0+000-11+370 L=11 370 m. Obiekt 2: wały przeciwpowodziowe n/k Bagiennica; - wał lewy w km 5+840-7+910, 8+700-8+900 L=2 270 m, - wał prawy w km 2+050-4+340, 4+430-8+900, L=6 760 m. Obiekt 3: wały przeciwpowodziowe n/k Domasławickim; - wał lewy w km 0+000-1+114, L=1 114 m, - wał prawy w km 0+000-1+114, L=1 114 m.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45246400-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 35
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
35

II.9) Informacje dodatkowe: Termin stanowi kryterium oceny ofert w podziale: a) Część 1: Zadanie częściowe nr 1 - NW Kołobrzeg 40 pkt – otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy; 20 pkt - otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy 0 pkt - otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy b) Część 2 : Zadanie częściowe nr 2 - NW Koszalin 40 pkt – otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia umowy; 20 pkt - otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy 0 pkt - otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy c) Część 2 : Zadanie częściowe nr 3 - NW Sławno 40 pkt – otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy; 20 pkt - otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy 0 pkt - otrzyma wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługami polegającymi na wykonaniu konserwacji wałów przeciwpowodziowych lub innych powierzchni posiadających skarpy, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na kwotę nie mniejszą niż: - część I: 10 000zł brutto, - część II: 20 000zł brutto, - część III: 40 000zł brutto (W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość usług podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy); 2) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty polegającej na usuwaniu szkód po dzikich zwierzętach na wałach przeciwpowodziowych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie. 3) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24.09.20014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 ze zm.) w specjalności inżynierii hydrotechnicznej zgodnie z § 13 ust. 10 lub 11 ww. rozporządzenia lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, będącą członkiem regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub posiadającą zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r., poz. 65 z poźn.zm.). Osoby te powinny posiadać minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenia, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia - oświadczeń i dokumentów potwierdzających: 1.spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych przez Zamawiającego, w tym celu Wykonawca złoży: a)Wykaz wykonanych min. 2 usług polegających na konserwacji wałów przeciwpowodziowych lub innych powierzchni posiadających skarpy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na kwotę nie mniejsza niż: dla części I: 10 0000zł brutto; dla części II : 20 0000zł brutto; dla części III : 40 0000zł brutto - sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, b)Wykaz wykonanej min. 1 roboty polegającej na usuwaniu szkód po dzikich zwierzętach na wałach przeciwpowodziowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do ww. wykazów (załączniki nr 4 do SIWZ) należy dołączyć dowody, że usługi/roboty zostały wykonane należycie, w postaci: - referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz, którego usługi/roboty były wykonane lub są wykonywane, - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w wymienionych dokumentów to w przypadku usług dostarcza oświadczenie wykonawcy, a w przypadku robót inne dokumenty. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi/roboty były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. c) Wykaz osób do dyspozycji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony wg załącznika Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty i załączniki: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu oceny czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składa zobowiązanie Innego Podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 1.1 i 1.2. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1.1 i 1.2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, składa wraz z oferta zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodności z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 8.Kosztorys ofertowy w formie szczegółowej. 9.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, załączają oświadczenie w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Kopia złożonego dokumentu lub potwierdzenia wniesienia wadium złożonego zgodnie z Częścią IV pkt 1.3 – 1.4 12.Wykaz zatrudnionych podwykonawców Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert. Wykonawca samodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdziale II, Części V pkt3 pppkt.3.9 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących kwotach: a) Nadzór Wodny Kołobrzeg – zadanie częściowe nr 1 – 300,00 zł b) Nadzór Wodny Koszalin – zadanie częściowe nr 2 – 942,38 zł c) Nadzór Wodny Sławno – zadanie częściowe nr 3 – 5 864,20 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa podlega unieważnieniu w następujących przypadkach:jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 146 Ustawy, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego, 2)przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zwłaszcza związanych z wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i hydrologicznych (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne.) Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3)zmian w harmonogramie rzeczowo, co do kolejności wykonania poszczególnych części zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4)okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego, 5)zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia, w przypadku gdyby nie można wykonać przedmiotu umowy z uwagi na obowiązujące przepisy lub decyzje organów administracji publicznej , 6)zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia okoliczności, skutkujących tym, że wykonanie umowy okazałoby się niekorzystne lub niecelowe dla Zamawiającego, w szczególności jest to uzasadnione zaistnieniem trudnych warunków atmosferycznych, takimi jak niskie temperatury lub wysokie stany wód. 7)Zamawiający dopuszcza również możliwość zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w formie aneksu do umowy w zakresie osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (Przedstawiciela Zamawiającego, inspektora robót, kierownika robót). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany Przedstawiciela Wykonawcy - kierownika robót wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia z przedmiotu umowy wału przeciwpowodziowego (obiektu), wałów przeciwpowodziowych (obiektów)*, w przypadku pozyskania przez Zamawiającego środków finansowych na odbudowę lub przebudowę wału przeciwpowodziowego (obiektu), wałów przeciwpowodziowych (obiektów), co nie uprawnia Wykonawcy do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, co wymaga sporządzenia aneksu do umowy. O wyłączaniu z przedmiotu umowy wału przeciwpowodziowego (obiektu)*, wałów przeciwpowodziowych (obiektów)*Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w formie oświadczenia sporządzonego w formie pisemnej. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia z przedmiotu umowy wału przeciwpowodziowego (obiektu), wałów przeciwpowodziowych (obiektów)* w przypadku otrzymania decyzji właściwego miejscowo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, odnoszącej się do terenu wykonywanych prac, co nie uprawnia Wykonawcy do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu. O wyłączaniu z przedmiotu umowy wału przeciwpowodziowego (obiektu)*, wałów przeciwpowodziowych (obiektów)* Zamawiający powiadomi Wykonawcę, w formie oświadczenia sporządzonego w formie pisemnej. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, NIP: 527 282 56 16 ; REGON 368302575. Jednostka prowadząca postępowanie o udzielenie zamówienia: Zarząd Zlewni w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 7, 75-736 Koszalin, tel. 515 053 460 Strona internetowa: www. wodypolskie.bip.gov.pl e-mail: beata.wojciechowska@szczecin.rzgw.gov.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1) Zadanie częściowe nr 1 – Nadzór Wodny Kołobrzeg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt 1: Wał przeciwpowodziowy lewy n/rz Parsętą w km 3+000-5+500, L=2,595km (obiekt wykonany w ramach POliS – „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe doliny rzeki Parsęty poniżej m. Osówko w tym m. Kołobrzegu, Karlina i Białogardu” – Budowa wałów przeciwpowodziowych chroniących tereny miejskie leżące między rzeką Parsętą, a Kanałem Drzewnym i ulicą 6 Dywizji Piechoty w Kołobrzegu”).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie częściowe nr 2 – Nadzór Wodny Koszalin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt 1: wały nad jeziorem Lubiatowo; nr.1 w km 0+000-2+276 nr.2 w km 0+000-0+991 (zadanie inwestycyjne: „Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad jeziorem Lubiatowo w km 0+000-2+276”) Obiekt nr 2: wał nad jeziorem Jamno – odcinek Unieście – Łazy w km 0+000-2+144 (zadanie inwestycyjne „ Modernizacja i odbudowa brzegów morskich, ochrona mierzei Jamneńskiej – wał nad jeziorem Jamno brzeg północno-wschodni”).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie częściowe nr 3 – Nadzór Wodny Sławno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt 1: wały przeciwpowodziowe n/rz Grabową; - lewy w km 0+000-14+600, L=14 600 m, - wał prawy 0+000-11+370 L=11 370 m. Obiekt 2: wały przeciwpowodziowe n/k Bagiennica; - wał lewy w km 5+840-7+910, 8+700-8+900 L=2 270 m, - wał prawy w km 2+050-4+340, 4+430-8+900, L=6 760 m. Obiekt 3: wały przeciwpowodziowe n/k Domasławickim; - wał lewy w km 0+000-1+114, L=1 114 m, - wał prawy w km 0+000-1+114, L=1 114 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy cieśli, dekarzy - Warszawa, Nowy Dwór Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję ekipy cieśli, dekarzy. Prace na terenie Warszawy i Nowego Dworu Mazowieckiego. Budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI