„Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzic

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiebodzice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-02-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZGK Świebodzice Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-12
  • Numer ogłoszenia512053-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512053-N-2020 z dnia 2020-02-12 r.

ZGK Świebodzice Sp. z o.o.: „Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: ZGK Świebodzice Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22127150000000, ul. ul. Strzegomska  30 , 58-160  Świebodzice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 669 610, e-mail zgk@zgk.swiebodzice.pl, faks 746 669 610.
Adres strony internetowej (URL): www.zgk.swiebodzice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.zgk.swiebodzice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zgk.swiebodzice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
ZGK Świebodzice Sp. z o. o. ul. Strzegomska 30 58-160 Świebodzice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice”
Numer referencyjny: ZGK-ZP-02/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Świebodzice, które polega na: A. Pielęgnacji żywopłotów formowanych:  utrzymywanie krzewów we właściwym stanie zdrowotnym, estetycznym bezpiecznym dla otoczenia,  cięcie żywopłotów poprzez systematyczne strzyżenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, w okresie wegetacyjnym od maja do października,  bieżące czyszczenie żywopłotów z chwastów, liści i innych zanieczyszczeń z jednoczesnym ich wywożeniem,  systematyczne, w miarę potrzeby podlewanie żywopłotów,  systematyczne, w miarę potrzeby, stosowanie chemicznych i mechanicznych środków ochrony roślin przed szkodnikami i chorobami przy pielęgnacji żywopłotów. B. Pielęgnacji i utrzymaniu krzewów ozdobnych:  utrzymanie krzewów we właściwym stanie estetycznym i zdrowotnym,  cięcie i formowanie krzewów ozdobnych z częstotliwością 2 razy w ciągu roku,  bieżące czyszczenie krzewów ozdobnych z chwastów, liści i gałęzi z jednoczesnym ich wywożeniem. C. Pielęgnacji różanek:  przygotowanie róż do okresu wiosennego i zimowego,  jednokrotne nawożenie w okresie wczesnowiosennym,  bieżące usuwanie chwastów natychmiast po ich pojawieniu się,  systematyczne, w miarę potrzeby podlewanie różanek,  systematyczne, w miarę potrzeby stosowanie mechanicznych i chemicznych środków ochrony roślin przed szkodnikami i chorobami. D. Pielęgnacji i utrzymaniu kwietników, rabat i gazonów:  przed nasadzeniem roślin, naczynia należy zdezynfekować (odkazić) środkami odkażającymi w celu zabezpieczenia roślin przed zarażeniem chorobami posezonowymi (np. bakterioza),  we wszystkich miejscach, rabatach i gazonach, w których będą nasadzane rośliny należy, uzupełnić i zastosować odpowiednie podłoże i nawóz w zależności do gatunku roślin,  nasadzenia wiosenne należy wykonać w okresie od dnia15, ale nie później niż do 31 marca kwiatami wiosennymi z donic (bratki itp.) w ilości 25 do 30 szt. na m2, kwiaty mają być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko podjęły fazę kwitnienia,  nasadzenia letnie należy wykonać w okresie od 15 maja do 5 czerwca, w ilości 25 do 30 szt. na m2 ,  przed nasadzeniem letnim należy usunąć z rabat i gazonów nasadzenia wiosenne (bratki itp) i po uzupełnieniu podłoża i zastosowaniu odpowiedniego nawożenia, rabaty i gazony należy nasadzić kwiatami na sezon letni,  materiał nasadzeniowy (kwiaty) musi być najwyższej jakości, dobrze wynawożony, pozbawiony wszelkich objawów chorobowych i żerowania szkodników (mszyce, wciornastek itp.). Rośliny muszą być krępe, zwarte, dobrze rozkrzewione, o krótkich międzywęźlach, zwisające o zwisie minimum od 20 do 30 cm kwiaty mają być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko podjęły fazę kwitnienia,  rośliny do nasadzania rabat i gazonów wymieszane takie jak: pelargonie rabatowe i pelargonie zwisające w różnych kolorach, surfinie w różnych kolorach, bluszcze w różnych kolorach (nie więcej niż 20 %), begonia (nie więcej niż 15 %) oraz różne inne rośliny rabatowe zwisające, takie które będą się dobrze zachowywać w sezonie i nie przerwą kwitnienia,  kana rośliny kontenerowane w pojemnikach o średnicy 25–30 cm, wysokość rośliny ponad donicą 55–60 cm, rozrośnięta. Roślina w momencie wysadzania ma być z pąkiem, tak aby szybko rozpoczęła kwitnienie już w miesiącu czerwcu. Kanami należy nasadzić skwer przy Pl. Jana Pawła II, Krzyż Milenijny,  obsadzenie 5 kręgów w Parku Miejskim kwiatami typu niecierpek i kana. Zakres prac obejmuje uzupełnienie podłoża wraz z nawożeniem wolnouwalniającym, przekopanie, posadzenie kana z donic o śr. 45 cm (mocno ukorzenione z zalążkami pęków 40 szt., niecierpek sunpatiens 300 szt., wraz z podlewaniem, nawożeniem, usuwaniem przekwitów w miesiącu od czerwca do października,  gazony metalowe w centrum miasta należy obsadzić kwiatami rabatowymi min 8 szt.,w okresie jesiennym gazony należy obsadzać wrzosami min 6 szt.,  ilość nasadzeńkanami skwerów, 50-60 szt. na jeden sezon, (bez parku),  Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania nasadzeń roślin wykradzionych oraz roślin zniszczonych przez anomalie pogodowe (przymrozki, gradobicie, wichury itp.) do 30% nasadzeń na własny koszt. E. Przygotowaniu i pielęgnacji nasadzeń w skrzynkach zaokiennych 40cm i 50 cm:  kwiaty (pelargonie koloru czerwonego) w skrzynkach zaokiennych muszą być rozrośnięte, zwis ok 40-50 cm minimum 4–5 szt. na skrzynkę. Rośliny muszą być krępe, rozkrzewione, zwarte o krótkich międzywęźlach, posadzone w dobrej jakości podłożu z zastosowaniem odpowiedniego nawozu (gdyż ma to wpływ na jakość i siłę na wzrost roślin w sezonie),  wystawianie kwiatów w skrzynkach zaokiennych należy do zadań Wykonawcy,  po wstawieniu kwiatów w skrzynkach w okna należy dodatkowo zastosować nawóz wolno uwalniający się o odpowiednim NPK na okres działania 5–6 miesięcy, F. Przygotowaniu i utrzymaniu ampli na latarniach:  naczynia (ample) na latarnie na 1 kpl. składają się dwa naczynia, które należy obsadzić minimum 20 roślinami (sadzonkami kwiatowymi -pelargonie w kolorze wyznaczonym przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia),  donice o średnicy 35 cm na latarnie należy obsadzić minimum 8 roślinami,  wymienione naczynia należy wypełnić odpowiednim podłożem dla danego gatunku roślin, obsadzić materiałem nasadzeniowym (kwiatami) najwyższej jakości, dobrze wynaworzonym, pozbawionych wszelkich objawów chorobowych i żerowania szkodników(mszyce, wciornastek itp.). Rośliny mają być krępe, zwarte, dobrze rozkrzewione, o krótkich międzywęźlach,  w chwili zakładania kwiatów w amplach na latarniach, zwis roślin powinien wynosić ok.40–50 cm,  zakładanie kwiatów w amplach na latarniach należy do zadań Wykonawcy,  kwiaty muszą być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko przyjęły fazę kwitnienia,  utrzymanie ampli we właściwym stanie estetycznym,  systematyczne i bieżące podlewanie kwiatów w amplach wraz z nawożeniem nawozami rozpuszczalnymi w wodzie mające wpływ na ładne kwitnienie kondycję sadzonek w zależności od potrzeb w danej chwili, G. Przygotowaniu, obsadzeniu i pielęgnacji kwiatów na wielopoziomowych wieżach kwiatowych:  nasadzone kwiaty w wieżach należy wystawić w miesiącu maju, w fazie rozrośniętej przykrywające całkowicie naczynia umieszczone na poszczególnych poziomach wieży,  ustawienie kwiatów w wieżach należy do zadań Wykonawcy,  naczynia należy wypełnić odpowiednim podłożem dla danego gatunku roślin, obsadzić materiałem nasadzeniowym (kwiatami) najwyższej jakości, dobrze wynaworzonym, pozbawionych wszelkich objawów chorobowych i żerowania szkodników (mszyce, wciornastek itp.). Rośliny mają być krępe, zwarte, dobrze rozkrzewione, o krótkich międzywęźlach,  wszystkie kwiaty mają być w początkowej fazie kwitnienia z mocno zainicjowanymi pąkami kwiatowymi, tak aby szybko przyjęły fazę kwitnienia,  Wykonawca zobowiązany jest do nasadzenia skradzionych roślin, jak również roślin zniszczonych przez anomalie pogodowe (przymrozki, gradobicie, huragan itp.) do 30 % na własny koszt,  wieże kwiatowe należy obsadzić pelargonią długopędową zwisającą w kolorze wyznaczonym przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia w ilości minimum 120 do 140 szt sadzonek potrzebnych do obsadzenia jednej wierzy,  utrzymanie wież kwiatowych w należytym stanie estetycznym,  systematyczne i bieżące podlewanie kwiatów w wieżach kwiatowych wraz z nawożeniem nawozami rozpuszczalnymi w wodzie mające wpływ na ładne kwitnienie i kondycję sadzonek w zależności od potrzeb w danej chwil,  zmiana nasadzeń może nastąpić na zlecenie Zamawiającego do 5 miesięcy przed sezonem letnich nasadzeń lub za zgodą obu stron, G1 Po sezonie do dnia 31 października obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie terenów do okresu zimowego poprzez ich uporządkowanie i przekopanie ziemi na rabatach i w gazonach. G2 Do obowiązków Wykonawcy należy również zdjęcie wszystkich kwiatów z skrzynek zaokiennych, konstrukcji, naczyń wież kwiatowych i amplach oraz zmagazynowanie naczyń na własnym terenie. H. Pielęgnacji i utrzymaniu trawników:  bieżące utrzymanie trawników, skarp i rowów przydrożnych w czystości,  koszenie trawników w parkach, rowach przydrożnych, skarpach i trawników przyulicznych,  na bieżąco należy wygrabić i wywieźć skoszoną trawę, I. Obsadzanie, dosadzanie (uzupełniania) i utrzymywanie klombów przy ul. Złotej. 2.Gałęzie i odpady organiczne, odpady powstałe po cięciu i czyszczeniu żywopłotów, odpady organiczne powstałe po formowaniu krzewów ozdobnych Wykonawca usunie (utylizuje) na własny koszt. 3. Nasadzenia naczyń ampli, skrzynek zaokiennych i wież ma być wykonane najpóźniej w miesiącu marcu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w/w naczyń w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - zdolność zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu terenów zieleni miejskiej, które trwały co najmniej 10 miesięcy (w ramach jednego kontraktu), o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz załączy dowody, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zdolność techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) minimum jednym samochodem samowyładowczym typu wywrotka, b) minimum jednym samochodem kontenerowym lub skrzyniowym, c) minimum jedną samojezdną kosiarką z koszem, d) minimum trzema kosami spalinowymi żyłkowymi, e) minimum dwoma nożycami spalinowymi do żywopłotów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług, spełniający wymagania określone w pkt 4.1. pp.2) lit. c) tiret pierwszy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykaz narzędzi, spełniający wymagania określone w pkt 4.1. pp.2) lit. c) tiret drugi, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego oraz dowody opłacenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do j grupy kapitałowej. 4. Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Aspekt środowiskowy 20,00
Termin płatności 10,00
Czas reakcji od zgłoszenia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian działowych - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę murowanie ścian działowych - około 155 m2. Murowanie silką 12. Ewentualnie 1/3 do zrobienia 8 - jeszcze do dogadania. Proszę o ofertę z materiałem i bez. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI