Dostawy worków papierowych wentylowych, klejonych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy worków papierowych wentylowych, klejonych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-29
  • Numer ogłoszenia579708-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579708-N-2019 z dnia 2019-07-29 r.

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy: Dostawy worków papierowych wentylowych, klejonych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 27542000330000, ul. ul. Złotoryjska  89 , 59-220  Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 505 500, , e-mail inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl, , faks 768 505 501.
Adres strony internetowej (URL): www.imn.legnica.pl
Adres profilu nabywcy: https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://imn-legnica.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy, ul. Złoyoryjska 89, 59-220 Legnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy worków papierowych wentylowych, klejonych
Numer referencyjny: ZMŚ/01/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy do Instytutu Metali Nieżelaznych Oddział Legnica worków papierowych – wentylowych, klejonych. Miejsce dostawy: Zakład Materiałów Ściernych ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice (teren Huty Miedzi Głogów II). Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część I obejmuje dostawę worków 25 kg, typu WK 2/40 x 40 x 14,5 w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², bez nadruku i z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 700 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 233 000 szt. worków rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich). Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt. Część II obejmuje dostawę worków 50 kg, typu WK 2/50 x 58 x 13, w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 360 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 120 000 szt. rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich); Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt. Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę. Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (drogą elektroniczną, bądź na płycie CD) lub za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub w innej formie wcześniej uzgodnionej między Zamawiającym a Wykonawcą. Udostępnienie projektu nadruku przed złożeniem oferty możliwe jest na wniosek wykonawcy. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt kliszy polimerowej dla wzoru nadruku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu oraz termin dostawy. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania. Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi maksymalnie do 30 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia w miejsce dostawy. Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa, tj. transport oraz ubezpieczenie, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu palet drewnianych na których umieszczone są dostarczane worki. Wobec powyższego w cenę worka należy wliczyć cenę palety drewnianej. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 36 miesięcy. Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu.

II.5) Główny kod CPV: 18930000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18930000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
36

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia wymienione w SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia wymienione w SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenia wymienione w SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa worków 25 kg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I obejmuje dostawę worków 25 kg, typu WK 2/40 x 40 x 14,5 w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², bez nadruku i z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 700 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 233 000 szt. worków rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich). Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt. Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę. Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (drogą elektroniczną, bądź na płycie CD) lub za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub w innej formie wcześniej uzgodnionej między Zamawiającym a Wykonawcą. Udostępnienie projektu nadruku przed złożeniem oferty możliwe jest na wniosek wykonawcy. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt kliszy polimerowej dla wzoru nadruku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu oraz termin dostawy. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania. Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi maksymalnie do 30 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia w miejsce dostawy. Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa, tj. transport oraz ubezpieczenie, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu palet drewnianych na których umieszczone są dostarczane worki. Wobec powyższego w cenę worka należy wliczyć cenę palety drewnianej. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 36 miesięcy. Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy, dostawy w maksymalnej ilości, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania Umowy maksymalnie o 3 miesiące. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie minimum 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą zapłaty za dostarczony Zamawiającemu towar stanowić będzie faktura VAT, którą Wykonawca zobowiązuje się wysłać w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia partii towaru. Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu będzie potwierdzana dokumentem dostawy, który ma obowiązek sporządzić Wykonawca. Na podstawie dokumentu dostawy potwierdzonego podpisem pod względem merytorycznym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18930000-7, 18930000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa worków 50 kg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II obejmuje dostawę worków 50 kg, typu WK 2/50 x 58 x 13, w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m², z nadrukiem w jednym kolorze; w ilości około 360 000 szt. w okresie trwania umowy; tj. ok. 120 000 szt. rocznie (natężenie ilości zamówienia wzrasta w okresach letnich); Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 45 000 szt. Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę. Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (drogą elektroniczną, bądź na płycie CD) lub za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub w innej formie wcześniej uzgodnionej między Zamawiającym a Wykonawcą. Udostępnienie projektu nadruku przed złożeniem oferty możliwe jest na wniosek wykonawcy. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt kliszy polimerowej dla wzoru nadruku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu oraz termin dostawy. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania. Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi maksymalnie do 30 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia w miejsce dostawy. Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa, tj. transport oraz ubezpieczenie, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu palet drewnianych na których umieszczone są dostarczane worki. Wobec powyższego w cenę worka należy wliczyć cenę palety drewnianej. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 36 miesięcy. Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy, dostawy w maksymalnej ilości, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania Umowy maksymalnie o 3 miesiące. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie minimum 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą zapłaty za dostarczony Zamawiającemu towar stanowić będzie faktura VAT, którą Wykonawca zobowiązuje się wysłać w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia partii towaru. Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu będzie potwierdzana dokumentem dostawy, który ma obowiązek sporządzić Wykonawca. Na podstawie dokumentu dostawy potwierdzonego podpisem pod względem merytorycznym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18930000-7, 18930000-7, 18930000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię kable miedziane lub aluminiowe - Oława
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię kable miedziane lub aluminiowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI