Dostawa materiałów na potrzeby prowadzenia warztatów rękodzieła ludowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów na potrzeby prowadzenia warztatów rękodzieła ludowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Zakopane
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-12
  • Numer ogłoszenia559977-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559977-N-2019 z dnia 2019-06-12 r.

Gmina Miasta Zakopane: Dostawa materiałów na potrzeby prowadzenia warztatów rękodzieła ludowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Popularyzacja zakopiańskiego dziedzictwa kulturowego” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Działanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000, ul. ul. T. Kościuszki  13 , 34-500  Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 20 448, , e-mail przetargi@um.zakopane.pl, , faks 182 020 448.
Adres strony internetowej (URL): www.zakopane.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zakopane.pl w linku Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej - za pośrednictwe operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za poęrednictwem posłańca
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych pok 7 lub 8, Urząd Miasta Zakopane ul. Kosciuszki 13, 34-500 Zakopane

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów na potrzeby prowadzenia warztatów rękodzieła ludowego
Numer referencyjny: BZP.271.35.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa materiałów na potrzeby przeprowadzenia warsztatów rękodzieła ludowego. Zamawiający zastrzega ze wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów danego zadania na swój koszt, do siedziby budynku „Czerwony Dwór„ przy ul. Kasprusie 27 w Zakopanem. Przedmiot zamówienia obejmuje asortyment opisany w trzech zadaniach: Zadanie 1 -Materiały pasmanteryjne Igła do skóry – trójkątna – (komplet 3 igły) – 100 kpl Igła do koralików – 100 szt. Igła do hafu kolorowego (70,80) – (kpl) – 50 kpl Igła zwykła (komplet 19 szt.) - 27 kpl Igła do maszyny (komplet 80,90) – 20 kpl po 10 szt. Mulina – paleta kolorów – 600 pasemek (np. żółta jasna, żółta ciemna, zielona jasna, zielona, ciemna zieleń, niebieska, granatowy, jasna czerwona, ciemna czerwona, bordowa, pomarańczowa , różowa, cieniowane,….) Nożyczki Fiskars orange classic L – 30 szt. Nici lacet – czarna- 500 m – 2 szt. ( dwie szpulki) Naparstek – 100 szt. ( 50 szt. do skóry, 50 szt. całe) Nici białe – (60/ 80) – Talia / Ariadna – 10 op. x 10 szt. = 100 szt. Nici białe – ( 30) – Talia /Ariadna – 5 op. x 10 szt. = 50 szt. Nici białe – (kordonek /szpulka) - 20 szt. Nici czarne – (60/80) – 5 op. x 10 szt. = 50 szt. Nici czarne – ( 30 ) – 5 op. x 10 szt. = 50 szt. Nici czarne ( kordonek/ szpulka) – 20 szt. Tamborek – 50 szt. – (drewniany na śrubkę szerokość 2 cm. średnica 31 cm) Tamborek – 50 szt. - (drewniany na śrubkę szerokość 1 cm. średnica 30 cm) Tamborek – 50 szt. – ( drewniany na śrubkę szerokość 1 cm. średnica 20 cm) Importowany olej wazelinowy w olejarce z aplikatorem 100 ml – 20 szt. Koraliki i cekiny – różne kolory – 50 wzorów x 20 op. ( 1000 szt.) Nici – („Siutarz” ) – tasiemki cienkie 2mm do szycia ręcznego - różne kolory – 10 kolorów x 20 op. (Złoty, srebrny, czerwony, zielony, niebieski, czarny) Nici kolorowe – (talia 120 – 200 m) - 10 kolorów x 30 szt. (Złoty, srebrny, czerwony, zielony, niebieski, czarny) Druty – (komplet) drewniane – 50 kpl (35 cm - 4,5,6) Druty – (komplet) metalowe – 20 kpl (35 cm - 5 i 6) Druty – (komplet) plastik – 20 kpl ( 35 cm) Szydełko – (komplet) – 40 kpl (3,5 i 4) Wełna owcza biała – 5 kg Wełna owcza czarna – 5 kg Wełna owcza szara – 5 kg Wełna kolorowa – 30 motków Materiał bawełna biała – szer. 160 – 100 m Materiał bawełna czarna – ser. 160 – 50 m Materiał „ Merino” – 100 m – mix kolorów np.: (- czerwony – 20m, niebieski – 10 m, zielony – 20m, jasno zielony – 10m, żółty – 10m, beżowy – 10m,- kremowy/jasny – 20m) Materiał „Aksamit” – mix kolorów – 80 m (czerwony – 20m, niebieski /granat– 10 m, zielony – 15 m, jasno zielony – 10m, czarny 20m, bordowy 5m) Materiał „Żorżeta” – mix kolorów – 50 m (- czerwony – 10m, niebieski /granat– 10 m, zielony – 10 m, jasno zielony – 10m, pomarańczowy – 10m) Zadanie 2 - Materiały papiernicze Noże do papieru – 50 szt. Ręczniki papierowe duże – 50 szt. Płyn do mycia szyb (z alk.) – 15 szt. Pojemniki na wodę z pokrywką (stabilne) – wielorazowe 50 szt. Paletki do mieszania farb (białe) – 100 szt. Antyrama – format A4 – 800 szt. Antyrama – format A5 – 400 szt. Antyrama – format A3 – 50 szt. Antyrama – format B2 – 50 szt. Pędzel – 100 szt. średnich Pędzel - 50 szt. dużych Pędzel syntetyczny komplet – 50 kpl CD/DVD Marker czarny (0.4 mm,0.7 mm,1 mm) wodoodporny - 240 szt. Ołówek (średni) – 100 szt. Ołówek (twardy) – 100 szt. Kredka ołówkowa trójkątna (12 kolorów) – 50 kpl Pinezki zwykłe – 20 opakowań Pinezki beczułki – 20 opakowań Szpilki – 20 opakowań Pistolet do kleju – 5 szt. Pałeczki klejowe – 20 op. Marker gruby (zestaw kolorów 4) – 10 kpl Temperówka – 50 szt. Linijka zestaw – 10 szt. Linijka duża metalowa – 20 szt. Gumka do mazania – 50 szt. Farba plakatowa – zestaw 13 kolorów – 100 szt. Farba akrylowa – zestaw 10 kolorów – 50 szt. Farba akrylowa złota 120 m – 10 szt. Farba akrylowa srebrna 120m - 10 szt. Papier biały A4 – ryza - 10 szt. Papier biały A3 ryza – 10 szt. Papier pakowy – 105x126 – 100 arkuszy Taśma pakowa - przezroczysta – 48x60- 20 szt. Koszulki foliowe A4 – 200 szt. Podkładki do rysowania - format A2 – 100 szt. Drewniane szpatułki do mieszania farb – 100 szt. Długopis – czarny, niebieski, czerwony, zielony – 100 szt. Długopis – biały, srebrny – 20 szt. Taśma klejąca 2,4 cm – 30 szt. Taśma klejąca dwustronna – 30 szt. Folia przezroczysta / celofan – 100 szt. (100 /70) Klej magic – 50 szt. Patyczki do uszu – 10 op. Papier kolorowy – A4 – 50 szt. Rafia – różne kolory – 20 op. Kalka – biała lub żółta – (kopierpapier ) – A3 – 50 szt. Kalka – granatowa, czarna – 100 szt. Kalka kreślarska A3 – blok – 100 szt. Papier szary – 100 szt. Bibuła – zestaw kolorów – 500 szt. Gąbka do naczyń (duża) – 20 opakowań. Krepina – zestaw kolorów – 100 szt. Zadanie 3 -Materiały techniczne Cyna (60% - 90%) – 5 kg Druciki na szpulce – 50 szt. Drut ozdobny do kwiatów 1,4 dł. 40cm, waga 1kg; stalowy, prosty drut, malowany na zielono, pakowany w kartonowe pudełko – 4 kg Folia aluminiowa – 10 szt. Lakiero-bejca do drewna jasna – 2,5 l Lakiero-bejca do drewna ciemna – 2 l Deska/ podkładka (ok. A3) – 30 szt. Palnik gazowy – 4 szt. Gaz do palnika – 10 szt. Noże szewskie do skóry – 50 szt. Metal – blacha 0.8 żółta/mosiądz – 5 arkuszy Klej sylikonowy w tubce – 5 szt. Taśma klejąca żółta (pakowa) 10 szt. Dratwa cienka ( sznurek ) – 10 szt.

II.5) Główny kod CPV: 39500000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39227000-9
19435200-6
19435100-5
19432000-3
39241200-5
09211710-1
19280000-2
39227120-6
03115110-4
19212000-5
19220000-4
39241100-4
33763000-6
39831240-0
39298200-9
37821000-9
30194000-5
30192133-2
30192130-1
30192125-3
30192100-2
30197130-6
37822100-7
24910000-6
30237430-2
39292500-0
44812000-5
30197630-1
44424200-0
30192121-5
33770000-8
30199100-1
30199780-1
30199780-1
39224320-7
14714000-9
44333000-3
44174000-0
44820000-4
03419000-0
42310000-2
09122000-0
39541130-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-07-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy. Uwaga. Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cana ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60,00
Skrócenie terminu dostawy 20,00
Termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Zleceniobiorcy , chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp. W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach w przypadkach, gdy: - nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT z zastrzeżeniem ze zmianie ulegnie cena brutto oferty, cena netto pozostanie bez zmian - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia a lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, - siła wyższa - rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Zleceniobiorcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowana jest umowa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów na potrzeby przeprowadzenia warsztatów rękodzieła ludowego - Zadanie 1 -Materiały pasmanteryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów na potrzeby przeprowadzenia warsztatów rękodzieła ludowego. Zadanie 1 -Materiały pasmanteryjne Igła do skóry – trójkątna – (komplet 3 igły) – 100 kpl Igła do koralików – 100 szt. Igła do hafu kolorowego (70,80) – (kpl) – 50 kpl Igła zwykła (komplet 19 szt.) - 27 kpl Igła do maszyny (komplet 80,90) – 20 kpl po 10 szt. Mulina – paleta kolorów – 600 pasemek (np. żółta jasna, żółta ciemna, zielona jasna, zielona, ciemna zieleń, niebieska, granatowy, jasna czerwona, ciemna czerwona, bordowa, pomarańczowa , różowa, cieniowane,….) Nożyczki Fiskars orange classic L – 30 szt. Nici lacet – czarna- 500 m – 2 szt. ( dwie szpulki) Naparstek – 100 szt. ( 50 szt. do skóry, 50 szt. całe) Nici białe – (60/ 80) – Talia / Ariadna – 10 op. x 10 szt. = 100 szt. Nici białe – ( 30) – Talia /Ariadna – 5 op. x 10 szt. = 50 szt. Nici białe – (kordonek /szpulka) - 20 szt. Nici czarne – (60/80) – 5 op. x 10 szt. = 50 szt. Nici czarne – ( 30 ) – 5 op. x 10 szt. = 50 szt. Nici czarne ( kordonek/ szpulka) – 20 szt. Tamborek – 50 szt. – (drewniany na śrubkę szerokość 2 cm. średnica 31 cm) Tamborek – 50 szt. - (drewniany na śrubkę szerokość 1 cm. średnica 30 cm) Tamborek – 50 szt. – ( drewniany na śrubkę szerokość 1 cm. średnica 20 cm) Importowany olej wazelinowy w olejarce z aplikatorem 100 ml – 20 szt. Koraliki i cekiny – różne kolory – 50 wzorów x 20 op. ( 1000 szt.) Nici – („Siutarz” ) – tasiemki cienkie 2mm do szycia ręcznego - różne kolory – 10 kolorów x 20 op. (Złoty, srebrny, czerwony, zielony, niebieski, czarny) Nici kolorowe – (talia 120 – 200 m) - 10 kolorów x 30 szt. (Złoty, srebrny, czerwony, zielony, niebieski, czarny) Druty – (komplet) drewniane – 50 kpl (35 cm - 4,5,6) Druty – (komplet) metalowe – 20 kpl (35 cm - 5 i 6) Druty – (komplet) plastik – 20 kpl ( 35 cm) Szydełko – (komplet) – 40 kpl (3,5 i 4) Wełna owcza biała – 5 kg Wełna owcza czarna – 5 kg Wełna owcza szara – 5 kg Wełna kolorowa – 30 motków Materiał bawełna biała – szer. 160 – 100 m Materiał bawełna czarna – ser. 160 – 50 m Materiał „ Merino” – 100 m – mix kolorów np.: (- czerwony – 20m, niebieski – 10 m, zielony – 20m, jasno zielony – 10m, żółty – 10m, beżowy – 10m,- kremowy/jasny – 20m) Materiał „Aksamit” – mix kolorów – 80 m (czerwony – 20m, niebieski /granat– 10 m, zielony – 15 m, jasno zielony – 10m, czarny 20m, bordowy 5m) Materiał „Żorżeta” – mix kolorów – 50 m (- czerwony – 10m, niebieski /granat– 10 m, zielony – 10 m, jasno zielony – 10m, pomarańczowy – 10m)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39500000-7, 39227000-9, 19435200-6, 19435100-5, 19432000-3, 39241200-5, 09211710-1, 39227120-6, 19280000-2, 03115110-4, 19212000-5, 19220000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,98
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ryczałtowa za caość zamówienia danego zadania 60,00
Skrócenie terminu dostawy 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa materiałów na potrzeby przeprowadzenia warsztatów rękodzieła ludowego - Zadanie 1 -Materiały papiernicze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów na potrzeby przeprowadzenia warsztatów rękodzieła ludowego. Zadanie 2 - Materiały papiernicze Noże do papieru – 50 szt. Ręczniki papierowe duże – 50 szt. Płyn do mycia szyb (z alk.) – 15 szt. Pojemniki na wodę z pokrywką (stabilne) – wielorazowe 50 szt. Paletki do mieszania farb (białe) – 100 szt. Antyrama – format A4 – 800 szt. Antyrama – format A5 – 400 szt. Antyrama – format A3 – 50 szt. Antyrama – format B2 – 50 szt. Pędzel – 100 szt. średnich Pędzel - 50 szt. dużych Pędzel syntetyczny komplet – 50 kpl CD/DVD Marker czarny (0.4 mm,0.7 mm,1 mm) wodoodporny - 240 szt. Ołówek (średni) – 100 szt. Ołówek (twardy) – 100 szt. Kredka ołówkowa trójkątna (12 kolorów) – 50 kpl Pinezki zwykłe – 20 opakowań Pinezki beczułki – 20 opakowań Szpilki – 20 opakowań Pistolet do kleju – 5 szt. Pałeczki klejowe – 20 op. Marker gruby (zestaw kolorów 4) – 10 kpl Temperówka – 50 szt. Linijka zestaw – 10 szt. Linijka duża metalowa – 20 szt. Gumka do mazania – 50 szt. Farba plakatowa – zestaw 13 kolorów – 100 szt. Farba akrylowa – zestaw 10 kolorów – 50 szt. Farba akrylowa złota 120 m – 10 szt. Farba akrylowa srebrna 120m - 10 szt. Papier biały A4 – ryza - 10 szt. Papier biały A3 ryza – 10 szt. Papier pakowy – 105x126 – 100 arkuszy Taśma pakowa - przezroczysta – 48x60- 20 szt. Koszulki foliowe A4 – 200 szt. Podkładki do rysowania - format A2 – 100 szt. Drewniane szpatułki do mieszania farb – 100 szt. Długopis – czarny, niebieski, czerwony, zielony – 100 szt. Długopis – biały, srebrny – 20 szt. Taśma klejąca 2,4 cm – 30 szt. Taśma klejąca dwustronna – 30 szt. Folia przezroczysta / celofan – 100 szt. (100 /70) Klej magic – 50 szt. Patyczki do uszu – 10 op. Papier kolorowy – A4 – 50 szt. Rafia – różne kolory – 20 op. Kalka – biała lub żółta – (kopierpapier ) – A3 – 50 szt. Kalka – granatowa, czarna – 100 szt. Kalka kreślarska A3 – blok – 100 szt. Papier szary – 100 szt. Bibuła – zestaw kolorów – 500 szt. Gąbka do naczyń (duża) – 20 opakowań. Krepina – zestaw kolorów – 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30194000-5, 39241100-4, 33763000-6, 39831240-0, 39298200-9, 37821000-9, 30194000-5, 30192133-2, 30192130-1, 30192125-3, 30192100-2, 30197130-6, 37822100-7, 24910000-6, 30237430-2, 39292500-0, 44812000-5, 30197630-1, 44424200-0, 30192121-5, 33770000-8, 30199100-1, 30199780-1, 39224320-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ryczałtowa za caość zamówienia danego zadania 60,00
Skrócenie terminu dostawy 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa materiałów na potrzeby przeprowadzenia warsztatów rękodzieła ludowego - Zadanie 1 -Materiały techniczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów na potrzeby przeprowadzenia warsztatów rękodzieła ludowego. Zadanie 3 -Materiały techniczne Cyna (60% - 90%) – 5 kg Druciki na szpulce – 50 szt. Drut ozdobny do kwiatów 1,4 dł. 40cm, waga 1kg; stalowy, prosty drut, malowany na zielono, pakowany w kartonowe pudełko – 4 kg Folia aluminiowa – 10 szt. Lakiero-bejca do drewna jasna – 2,5 l Lakiero-bejca do drewna ciemna – 2 l Deska/ podkładka (ok. A3) – 30 szt. Palnik gazowy – 4 szt. Gaz do palnika – 10 szt. Noże szewskie do skóry – 50 szt. Metal – blacha 0.8 żółta/mosiądz – 5 arkuszy Klej sylikonowy w tubce – 5 szt. Taśma klejąca żółta (pakowa) 10 szt. Dratwa cienka ( sznurek ) – 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44174000-0, 14714000-9, 44333000-3, 44820000-4, 03419000-0, 42310000-2, 09122000-0, 39541130-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ryczałtowa za caość zamówienia danego zadania 60,00
Skrócenie terminu dostawy 20,00
Termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię - blacha ocynk 1,1-2,0 mm w kręgach lub taśmy - Skawina
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię - blacha ocynk 1,1-2,0 mm w kręgach lub taśmy. Gatunki od DX51D do S350 GD 1000 ton tylko nadwalcowania lub 2 gatunek - tylko tanie oferty, nie interesują mnie wysokie ceny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI