Dostawa 5 400 sztuk koców z mikrofibry i 5 400 sztuk toreb z surówki bawełnianej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa 5 400 sztuk koców z mikrofibry i 5 400 sztuk toreb z surówki bawełnianej na potrzeby badania BGD oraz 1 900 sztuk toreb z surówki bawełnianej i 1 900 opakowań herbat na potrzeby badania EU SILC
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-03-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Statystyczny w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-27
  • Numer ogłoszenia518614-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 518614-N-2019 z dnia 2019-02-27 r.

Urząd Statystyczny w Warszawie: Dostawa 5 400 sztuk koców z mikrofibry i 5 400 sztuk toreb z surówki bawełnianej na potrzeby badania BGD oraz 1 900 sztuk toreb z surówki bawełnianej i 1 900 opakowań herbat na potrzeby badania EU SILC
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 33152400000000, ul. 1 Sierpnia  21 , 02-134  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 464 22 50, , e-mail r.rutkowski@stat.gov.pl, , faks 22 846 78 33.
Adres strony internetowej (URL): http://warszawa.stat.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Urząd Statystyczny w Warszawie, ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 5 400 sztuk koców z mikrofibry i 5 400 sztuk toreb z surówki bawełnianej na potrzeby badania BGD oraz 1 900 sztuk toreb z surówki bawełnianej i 1 900 opakowań herbat na potrzeby badania EU SILC
Numer referencyjny: WAW-FA.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część 1: Dostawa 5 400 sztuk koców z mikrofibry: a. dostawa w marcu - do 29 marca 2019 r. – 1350 szt. b. dostawa w czerwcu – do 13 czerwca 2019 r. – 1350 szt., c. dostawa we wrześniu - do 13 września 2019 r. – 1350 szt., d. dostawa w listopadzie - do 29 listopada 2019 r. – 1350 szt. Dostawa do siedziby Urzędu oraz oddziałów terenowych w ilościach wskazanych w SIWZ. Część 2: Dostawa 5 400 szt. toreb z surówki bawełnianej z jednostronnym nadrukiem w kolorze czarnym: „Urząd Statystyczny w Warszawie” wraz z kolorowym logo Urzędu (torby o wymiarach ok. 38 x 41 cm z dwoma uszami o długości ok. 70 x 2,5 cm).: a. dostawa w marcu -do 29 marca 2019 r. – 1350 szt. b. dostawa w czerwcu – do 13 czerwca 2019 r. – 1350 szt., c. dostawa we wrześniu - do 13 września 2019 r. – 1350 szt., d. dostawa w listopadzie - do 29 listopada 2019 r. – 1350 szt. Dostawa do siedziby Urzędu oraz oddziałów terenowych w ilościach wskazanych w SIWZ. Dostawa 1 900 szt. toreb z surówki bawełnianej z jednostronnym nadrukiem w kolorze czarnym: „Urząd Statystyczny w Warszawie” wraz z kolorowym logo Urzędu (torby o wymiarach ok. 30 x 35 cm z dwoma uszami o długości ok. 65 x 2,5 cm). a. dostawa w kwietniu - do 1 kwietnia 2019 r. – 1900 szt. Część 3: Dostawa 1 900 opakowań herbat ekspresowych w kartonie po 90 szt., pakowanych w papierowych kopertkach. a. dostawa w kwietniu - do 1 kwietnia 2019 r. – 1900 szt.

II.5) Główny kod CPV: 39511000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18936000-9
15860000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 263900,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-03-29   lub zakończenia: 2019-11-29
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-03-29 2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Oceniając zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy, zamawiający stawia minimalny warunek dotyczący doświadczenia wykonawcy, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw o wartości, co najmniej: 1). 70 000 zł brutto każda – dla części 1 zamówienia, podobnego przedmiotu umowy, za który uznaje się dostawy: ręczników bawełnianych, bambusowych lub z tkanin mieszanych, narzut, koców, obrusów, tkanin dekoracyjnych, firan, zasłon. 2). 9 000 zł brutto każda – dla części 2 zamówienia, podobnego przedmiotu umowy, za który uznaje się dostawy: worków z surówki bawełnianej, lnu, juty lub innych włókien naturalnych lub sztucznych, toreb z surówki bawełnianej, lnu, konopi i innych włókien naturalnych lub sztucznych z wyłączeniem produktów foliowych lub papierowych. 3). 20 000 zł brutto każda – dla części 3 zamówienia, podobnego przedmiotu umowy, za który uznaje się dostawy: różnego rodzaju herbat, kawy, suszu owocowego, suszu roślinnego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (składa się je wraz z formularzem oferty).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (składa się je wraz z formularzem oferty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto ofert - Cześć 1 60,00
Bezpieczeństwo użytkowania Część 1 40,00
Cena brutto ofert - Cześć 2 60,00
Estetyka i funkcjonalność - Część 2 40,00
Cena brutto ofert - Cześć 3 60,00
Walory jakościowe herbaty - Część 3 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa 5 400 sztuk koców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymiary koca powinny być nie mniejsze niż 150 cm x 200 cm. Brzegi koca powinno zabezpieczać obszycie nie większe niż 1 cm. 2. Materiał: mieszanka poliestru i nylonu (mikrofibra), z dopuszczalną domieszką bawełny (koce żakardowe). Gramatura: min. 300 gr/m2, dopuszczalna tolerancja dolnej granicy gramatury 5% (zgodnie z polską normą PN-EN 14697: 2007). 3. Kolorystyka: jednobarwna, pastelowa (kremowa, żółta, niebieska, zielona, pomarańczowa), bez wzorów w innych kolorach. W dostawie dopuszcza się mix kolorów i wzorów. 4. Dopuszczalne są wzory dekoracyjne w postaci wytłoczenia (figury geometryczne np. romby, koła itp. lub „esy-floresy”). Niedopuszczalne są motywy świąteczne lub okolicznościowe, jak np.: gwiazda betlejemska, gałązki choinki, wiosenne bazie oraz napisy. Każdy koc powinien być wykonany z jednego kawałka tkaniny bez doszywanych bordiur, falbanek itp. 5. Pranie koca – wodne (mechaniczne) w temperaturze nie niższej niż 30 stopni Celsjusza a informacja o sposobie prania musi znajdować się na wszytej metce. 6. Koc powinien być w kształcie rulonu z papierową banderolą, lub przewiązany wstążką, opakowany w bezbarwny celofan. Dopuszcza się kształt kostki przewiązanej wstążką opakowanej w bezbarwny celofan lub torbę wykonaną ze sztywnej bezbarwnej folii. 7. Koc musi być bezpieczny dla zdrowia użytkowników, tj. wykonany wyłącznie z materiałów nieszkodliwych dla zdrowia, ma być wolny od substancji szkodliwych m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39511000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 187300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-29
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Bezpieczeństwo użytkowania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa 5 400 szt. toreb o wymiarach ok. 38 x 41 cm oraz 1 900 szt. toreb o wymiarach ok. 30 x 35 cm
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Torby z surówki bawełnianej z jednostronnym nadrukiem w kolorze czarnym: „Urząd Statystyczny w Warszawie” wraz z kolorowym logo Urzędu. Projekt grafiki umieszczony na torbach zostanie przekazany Wykonawcy drogą elektroniczną do wyboru w następujących plikach: .cdr, .eps, .ai, .png, .pdf, .jpg i musi być przed realizacją przedmiotu umowy za-akceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego: 1. Kolor naturalny surówki, tj. écru - jasna, żółtawobrązowa barwa - przybliżone współrzędne barw: RGB [0-255] (245, 245, 220) lub CMYK [0–100%](0, 0, 10%, 4%). 2. Wymiary: a) zbliżony do 38 x 41 cm (szer. x wys.) z dwoma uszami o długości ok. 70 x 2,5 cm i jednostronnym kolorowym nadrukiem czarnym: „Urząd Statystyczny w Warszawie” wraz z kolorowym logo Urzędu; b) zbliżony do 30 x 35 cm (szer. x wys.) z dwoma uszami o długości ok. 65 x 2,5 cm i jednostronnym kolorowym nadrukiem czarnym: „Urząd Statystyczny w Warszawie” wraz z kolorowym logo Urzędu. 3. Grafika umieszczona w polu nadruku ok. 20 x 15 cm. Projekt grafiki zostanie przekazany Wykonawcy drogą elektroniczną do wyboru w następujących plikach: .cdr, .eps, .ai, .png, .pdf, .jpg i musi być przed realizacją przedmiotu umowy zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Gramatura min. 140g/m2, dopuszczalna tolerancja dolnej granicy gramatury 5%. 5. Torby muszą być bezpieczne dla zdrowia użytkowników, tj. wykonane wyłącznie z materiałów nieszkodliwych dla zdrowia, mają być wolne od substancji szkodliwych m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18936000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-29
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Estetyka i funkcjonalność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa 1 900 opakowań herbat po 90 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kolekcja (mix) herbat ekspresowych o smaku owocowym lub mieszanka herbat zwykłych i smakowych (np. z miętą, malinami, owocami leśnymi, mango, opuncją figową itp.). 2. Opakowanie kartonowe, obciągnięte folią, zawierające min. 90 saszetek zapakowanych w pojedyncze papierowe kopertki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15860000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-01
data zakończenia: 2019-04-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Walory jakościowe herbaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam Zegar Gloria wiszący - Łaskarzew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzedam Zegar Gloria wiszący. O zegarze nie posiadam żadnych informacji. Wszedłem w jego posiadanie po śmierci kolegi dziadka kiedy sprzątaliśmy po śmierci mieszkanie został znaleziony na strychu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI