Dostawa 390 par trzewików specjalnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa 390 par trzewików specjalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Główna Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-21
  • Numer ogłoszenia597213-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597213-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.

Komenda Główna Policji: Dostawa 390 par trzewików specjalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, krajowy numer identyfikacyjny 12137497000000, ul. Puławska   148/150 , 02-642  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 6012044, 601 59 75, e-mail zamowieniakgp@policja.gov.pl, faks 226 011 857.
Adres strony internetowej (URL): www.policja.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Elektronicznie: za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https:/kgpolicja.ezamawiajacy.pl.

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie, Adres: Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. 0-22-601 32 04, w godz. 8.30-15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 390 par trzewików specjalnych
Numer referencyjny: 163/Ckt/20/ŁK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 390 par trzewikówspecjalnych, w ramach 2 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa 170 par trzewików specjalnychZadanie nr 2: Dostawa 220 par trzewików specjalnych

II.5) Główny kod CPV: 18832000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który: spełnianastępujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: sytuacji finansowej lubekonomicznej: a) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości niemniejszej niż 200 000,00 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który: spełnianastępujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lubzawodowej: a) posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym wykonania (dostarczenia) wokresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – to w tym okresie; łącznie minimum 200 par butów w ramachmaksymalnie 2 zamówień, z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 2miesiące;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 orazinformacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnychdokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich): 5.2. wcelu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:5.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celuwykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej: 6.1. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1 składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 lit. a, powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości codo treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się dowłaściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnychdokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podmiotów trzecich): 5.1 W celu wykazaniaspełnienia warunków udziału w postępowaniu: 5.1.1 wykazu wykonanych dostaw, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zalecaną treść wykazu stanowi Załączniknr 6 do SIWZ. 5.1.2 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowejpotwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowąWykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składaniaofert. W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę informacja od podmiotu, w którymWykonawca posiada rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową Wykonawcy poprzez określenie jedynie liczby cyfr widniejących nakoncie, zamiast jej pełnego ujawniania, Zamawiający przy ocenie spełnienia przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu uzna, iż Wykonawca przedstawiłpotwierdzenie dotyczące najniższej kwoty możliwej do zapisania przy użyciu ujawnionejliczby cyfr. W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przezpodmioty zagraniczne (np.: informacja z banku lub SKOK, itp.), Zamawiający dokonaprzeliczenia tych kwot na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu(informacja z banku lub SKOK).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy oprzynależności do grupy kapitałowej, 2. W celu wykazania, że oferowane dostawy bądźusługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wrazz ofertą: a) wzór oferowanego wyrobu w rozmiarze 42 EU)/ 8 (UK) lub większymoznakowany nazwą firmy. Wzór obuwia złożony przez Wykonawcę, z którym zostaniepodpisana umowa na dostawę trzewików specjalnych, staje się wzorem do umowy. Wprzypadku nie dołączenia wzorów oferowanych wyrobów w terminie składania ofert, ofertazostanie odrzucona. Uzupełnienie wzorów oferowanych przedmiotów zamówienia napodstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie ma zastosowania w prowadzonym postępowaniu.Zamawiający (przeprowadzający postępowanie) zastrzega sobie prawo do uszkodzeniaprzedłożonych w ofercie wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej. b)kartę katalogową produktu i/lub innych materiałów informacyjnych wydanych przezproducenta (w języku polskim), oświadczenia producenta/ wyników badań laboratoryjnychpotwierdzających zgodność parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresieużytych surowców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając celwpłaty, w wysokości: a) Zadanie 1 – 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) b) Zadanie 2 – 2500,00 zł (dwa i pół tysiąca złotych), 2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może byćwniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: − pieniądzu, − poręczeniachbankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, − gwarancjach bankowych, −gwarancjach ubezpieczeniowych, − poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którychmowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszonew pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowyZamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacjiWykonawca winien dołączyć do oferty): Komenda Główna Policji Narodowy Bank PolskiO/O Warszawa 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000 z dopiskiem: wadium Zadanie nr…., nrsprawy 128/Ckt/20/ŁK 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj.wadium musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej/w siedzibieZamawiającego lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składaniaofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w jednej z formokreślonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć: - w postacielektronicznej poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY” oryginału dokumentuwadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionychdo jego wystawienia (przedstawicieli Gwaranta) albo - w formie pisemnej. Oryginałgwarancji należy złożyć w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 wWarszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowowolnych od pracy, w godz. 09.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentuwadialnego do oferty. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przezprzedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jegoidentyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia inazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta dowypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającegow terminie związania ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej ofertywadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadiumlub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 9. Zamawiający zatrzymujewadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienieomyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybraniaoferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
K1 – Cena oferty brutto 50,00
K2 – Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu 40,00
K3 – Termin realizacji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian został zawarty w projekcie umowy - zał nr 3 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, któreZamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, niezostaną mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Dostawa 170 par trzewików specjalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Dostawa 170 par trzewików specjalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18832000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
K1 – Cena oferty brutto 50,00
K2 – Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu 40,00
K3 – Termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2: Dostawa 220 par trzewików specjalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 2: Dostawa 220 par trzewików specjalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18832000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
K1 – Cena oferty brutto 50,00
K2 – Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu 40,00
K3 – Termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę przemysłowego plotera frezującego CNC - Gocław
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę przemysłowego plotera frezującego CNC - zautomatyzowanej obrabiarki sterowej numerycznie do formatowania płyt (z systemem nestingującym) oraz frezowania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI