Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w 2020 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Olsztyn
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-14
  • Numer ogłoszenia621901-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621901-N-2019 z dnia 2019-11-14 r.

Gmina Olsztyn: Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w 2020 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, krajowy numer identyfikacyjny 51074236200000, ul. pl. Jana Pawła II  1 , 10-101  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5273111 wew. , 325, e-mail przetargi@olsztyn.eu, faks 895 349 375.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.olsztyn.eu
Adres profilu nabywcy: http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/uslugi/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/uslugi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/uslugi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 w wyznaczonym terminie lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego pok. 402) na adres jn.
Adres:
Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn, pok. 402.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w 2020 roku.
Numer referencyjny: ZP.271.1.80.2019.c
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na dwie części zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie opinii (w formie operatów szacunkowych) o wartości nieruchomości dla różnych celów oraz o wartości praw związanych z nieruchomościami dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa w 2020 roku /Kod CPV: 70000000-1/. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie operatów szacunkowych dotyczących nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych oraz lokali mieszkalnych i niemieszkalnych na terenie miasta Olsztyna wraz z dokonywaniem oceny aktualności sporządzonych operatów szacunkowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który został podzielony na 2 (dwie) części: A. Część I - sporządzanie operatów szacunkowych dot. określenia wartości nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w roku 2020, B. Część II - sporządzanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości lokali mieszkalnych i niemieszkalnych łącznie z pomieszczeniami przynależnymi do lokali i udziałem w nieruchomości wspólnej oraz w gruncie, położonych na terenie m. Olsztyna. 3. W wyniku realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu operaty szacunkowe wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2204 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 207, poz. 2109 ze zm.) oraz wykonane ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności. 4. Szczegółowy zakres prac objętych poszczególnymi częściami zamówienia określony został w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 70000000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-16
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-12-16

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Umowa na część I oraz część II zamówienia zostanie zawarta na okres: od dnia jej podpisania do dnia 16 grudnia 2022 r. 2. Realizacja zleceń objętych częścią I oraz częścią II zamówienia następować będzie sukcesywnie w terminie do dnia 18 grudnia 2020r. z zastrzeżeniem, że przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego Zamawiający może żądać oceny aktualności sporządzonego w ramach umowy operatu. 3. Termin realizacji odrębnych zleceń objętych częścią I oraz częścią II zamówienia zostanie przyjęty zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w ofercie, nie dłużej jednak niż 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zlecenia, co stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu odpowiednie dla danej części zamówienia: A. Warunki wymagane dla części I zamówienia dotyczące: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, tj.: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 100 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (w tym przynajmniej 15 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości zabudowanych), sporządzonych dla co najmniej 3 różnych celów (rodzajów) wycen, takich jak: a) operaty sporządzone w celu sprzedaży nieruchomości na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, b) operaty sporządzone w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów lub trwałego zarządu, z uwzględnieniem wartości udziałów, c) operaty sporządzone w celu zbycia (w tym na poprawę warunków zagospodarowania) lub zamiany, darowizny, wykupu, oddania w trwały zarząd, lub przekazania w formie aportu wnoszonego do spółki, regulacji stanu prawnego nieruchomości, itp. d) operaty sporządzone w celu ustalenia wartości służebności gruntowych (np. przechodu i przejazdu, nawisu, itp.) lub służebności przesyłu, e) operaty sporządzone w celu przekazania w trwały zarząd dróg wewnętrznych, f) operaty sporządzone w celu ustalenia wysokości odszkodowania za grunt przejęty z mocy prawa pod inwestycję drogową, g) operaty sporządzone w celu ustalenia wysokości odszkodowania za zmniejszenie wartości nieruchomości lub za szkody powstałe wskutek realizacji inwestycji celu publicznego. Uwaga! Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu poprzez zrealizowanie w/w liczby operatów szacunkowych w ramach jednego zamówienia lub w ramach kilku odrębnych zamówień, w których łączna liczba i zakres wykonanych operatów szacunkowych spełniać będą wymagania Zamawiającego określone powyżej dla części I zamówienia. Zamawiający uzna tylko takie usługi, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców. 2) Zdolności technicznej lub zawodowej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części I zamówienia, tj.: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje 2 osobami, które będą odpowiedzialne za realizację usługi objętej częścią I zamówienia, posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. dwie osoby, które będą sporządzały operaty szacunkowe objęte częścią I zamówienia muszą posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami lub inne równoważne uprawnienia odpowiadające wyżej wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. B. Warunki wymagane do realizacji części II zamówienia dotyczące: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, tj.: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 80 operatów szacunkowych dotyczących wyceny lokali (w tym przynajmniej 5 operatów określających wartość lokali niemieszkalnych). Uwaga! Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu poprzez zrealizowanie w/w liczby operatów szacunkowych w ramach jednego zamówienia lub w ramach kilku odrębnych zamówień, w których łączna liczba i zakres wykonanych operatów szacunkowych spełniać będą wymagania Zamawiającego określone powyżej dla części II zamówienia. Zamawiający uzna tylko takie usługi, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców 2) Zdolności technicznej lub zawodowej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części II zamówienia, tj.: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi objętej częścią II zamówienia, posiadającą kwalifikacje i uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. jedna osoba, która będzie sporządzała operaty szacunkowe objęte częścią II zamówienia musi posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami lub inne równoważne uprawnienia odpowiadające wyżej wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia (część I + część II), Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej osób skierowanych do realizacji zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 różnymi osobami, które będą wykonywać operaty szacunkowe, posiadającymi wymagane powyżej uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia polegającą na sporządzaniu opinii o wartości nieruchomości dla różnych celów oraz wartości praw związanych z nieruchomościami, w myśl art. 23 ust. 5 ustawy Pzp, w przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, warunki udziału dotyczące zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy w poszczególnych częściach zamówienia nie podlegają sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się łączną wymaganą liczbą i zakresem wykonanych operatów szacunkowych spełniających wymagania Zamawiającego określone powyżej dla poszczególnych części zamówienia, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się łączną wymaganą liczbą i zakresem wykonanych operatów szacunkowych spełniających wymagania Zamawiającego, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia i polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się łączną wymaganą liczbą i zakresem wykonanych operatów szacunkowych spełniających wymagania Zamawiającego, przy czym w przypadku ubiegania się o udzielenie części I zamówienia, Zamawiający dopuszcza sumowanie jedynie w zakresie wymaganych rodzajów (celów) wycen.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie będzie wymagał dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, ponieważ za wystarczające uznane będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z wymaganiami rozdz. VI ust. 3 SIWZ - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i zakresu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane; 2) Dowody określające, czy usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 1) zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone (Zamawiający uzna tylko takie usługi, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców); 3) Oświadczenie Wykonawcy na temat kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób skierowanych do realizacji zamówienia, które będą sporządzały operaty szacunkowe objęte poszczególnymi częściami zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu przyznania punktacji w kryterium pn. „Doświadczenie osoby/osób wykonujących operaty szacunkowe”, Wykonawca składa informację zawierającą wykaz operatów szacunkowych wykonanych przez osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia w odpowiedniej części zamówienia - wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 4a do SIWZ - dla części I zamówienia oraz nr 4b do SIWZ - dla części II zamówienia, 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których jest mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i ust. 1b pkt. 3 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia dotyczącego tego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w oryginale w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osoby/osób wykonujących operaty szacunkowe 30,00
Termin wykonania jednorazowego zlecenia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany do umowy zawartej w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym szczegółowo we wzorach umowy w sprawie zamówienia publicznego w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, o których jest mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-26, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 3. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”). Dane te mogą dotyczyć tak samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający w rozdz. XXIII SIWZ informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych. 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 26.11.2019r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Sporządzanie operatów szacunkowych dot. określenia wartości nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w roku 2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część I - Sporządzanie operatów szacunkowych dot. określenia wartości nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w roku 2020 w następującym zakresie: 1) Określenie wartości nieruchomości gruntowej niezabudowanej dla różnych celów – przewidywane sporządzenie: 315 operatów szacunkowych (280 operatów dla Gminy Olsztyn + 35 operatów dla Skarbu Państwa), 2) Określenie wartości nieruchomości gruntowej wraz z nakładami (np. nawierzchnia, ogrodzenie, nasadzenia, mur oporowy, itp.) lub zabudowanej garażem, budynkiem gospodarczym o powierzchni zabudowy do 30 m2 lub stacją TRAFO, itp. (należy wyodrębnić wartość gruntu oraz jego części składowe) - przewidywane sporządzenie: 39 operatów szacunkowych (35 operatów dla Gminy Olsztyn + 4 operaty dla Skarbu Państwa), 3) Określenie wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem lub zespołem budynków o powierzchni użytkowej do 500 m2 dla różnych celów - przewidywane sporządzenie: 10 operatów szacunkowych dla Gminy Olsztyn, 4) Określenie wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem lub zespołem budynków o powierzchni użytkowej powyżej 500 m2 dla różnych celów - przewidywane sporządzenie: 5 operatów szacunkowych dla Gminy Olsztyn, 5) Określenie wartości lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, łącznie z pomieszczeniami przynależnymi do lokali i z udziałem w nieruchomości wspólnej oraz w gruncie dodatkowym niezbędnym do racjonalnej obsługi budynku (należy wyodrębnić wartość lokalu i gruntu) – przewidywane sporządzenie: 4 operatów szacunkowych dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa, 6) Dokonanie oceny aktualności operatów szacunkowych – przewidywane sporządzenie: 22 ocen aktualności (20 ocen dla operatów sporządzonych dla potrzeb Gminy Olsztyn + 2 oceny aktualności dla operatów dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią I zamówienia określony został w SIWZ. 3. Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia (część I i/lub część II).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 82400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób wykonujących operaty szacunkowe objęte częścią I zamówienia 30,00
Termin wykonania jednorazowego zlecenia (obejmującego wykonanie do 5 operatów /włącznie/) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Umowa na część I zamówienia zostanie zawarta na okres: od dnia jej podpisania do dnia 16 grudnia 2022 r. W tym okresie powinny zakończyć się postępowania przed samorządowym kolegium odwoławczym, sądem powszechnym lub innymi organami w sprawach, w których wykorzystany będzie operat szacunkowy sporządzony przez Wykonawcę. 2. Realizacja zleceń objętych częścią I zamówienia następować będzie sukcesywnie w terminie do dnia 18 grudnia 2020r. z zastrzeżeniem, że przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego Zamawiający może żądać oceny aktualności sporządzonego w ramach umowy operatu. 3. Termin realizacji odrębnych zleceń objętych częścią I zamówienia zostanie przyjęty zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w ofercie, nie dłużej jednak niż 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zlecenia, co stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdz. XIV SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: Część II - Sporządzanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości lokali mieszkalnych i niemieszkalnych łącznie z pomieszczeniami przynależnymi do lokali i udziałem w nieruchomości wspólnej oraz w gruncie, położonych na terenie m. Olsztyna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część II - Sporządzanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości lokali mieszkalnych i niemieszkalnych łącznie z pomieszczeniami przynależnymi do lokali i udziałem w nieruchomości wspólnej oraz w gruncie, położonych na terenie m. Olsztyna w następującym zakresie: 1) Określenie wartości lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, łącznie z pomieszczeniami przynależnymi do lokali i udziałem w nieruchomości wspólnej, przy wykorzystaniu istniejącej inwentaryzacji, dla przewidywanej ilości 230 lokali. Z wyżej wymienionej ilości należy wyodrębnić wartość gruntu wchodzącego w skład nieruchomości wspólnej oraz wartość lokalu, 2) Dla wskazanych przez Zamawiającego budynków - nie więcej niż 8 budynków, Wykonawca sporządzi operat szacunkowy dotyczący określenia wartości gruntu niezbędnego do ich racjonalnej obsługi, to jest dla celu innego niż zbycie w ułamkowych częściach wraz z lokalem (np. dla potrzeb regulacji stanu prawnego nieruchomości lub zbycia w ułamkowych częściach, itp.), 3) Dla wskazanych przez Zamawiającego lokali – nie więcej niż 2 lokale, Wykonawca sporządzi operat szacunkowy dotyczący określenia wartości lokalu wraz z wyceną nakładów poniesionych przez najemcę na adaptację części wspólnych budynku w związku z przebudową, nadbudową lub rozbudową lokalu, 4) Dokonanie oceny aktualności operatów szacunkowych – przewidywane nie więcej niż 20 ocen aktualności. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią II zamówienia określony został w SIWZ. 3. Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia (część I i/lub część II zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 51000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osoby wykonującej operaty szacunkowe objęte częścią II zamówienia 30,00
Termin wykonania jednorazowego zlecenia (obejmującego wykonanie do 10 operatów /włącznie/) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Umowa na część II zamówienia zostanie zawarta na okres: od dnia jej podpisania do dnia 16 grudnia 2022 r. 2. Realizacja zleceń objętych częścią II zamówienia następować będzie sukcesywnie w terminie do dnia 18 grudnia 2020r. z zastrzeżeniem, że przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego Zamawiający może żądać oceny aktualności sporządzonego w ramach umowy operatu. 3. Termin realizacji odrębnych zleceń objętych częścią II zamówienia zostanie przyjęty zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w ofercie, nie dłużej jednak niż 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zlecenia, co stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdz. XIV SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Młynary
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI