„Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego w Łańcucie poprzez

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego w Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-30
  • Zamawiający"CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00208942
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego w Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego w Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97ebcfe-ebc8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany ze środków instrumentu REACT–EU w ramach działania 11.2 Rozwój OZE – REACT – EU Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.nr RPPK.11.02.00 – 18 – 0015/22 – 00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie eZamawiający, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox
w wersji wpieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java
w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32 - bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
d) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
3. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Centrum Medyczne w Łańcucie” Sp. z o. o.,
ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut;
• kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@cm-lancut.pl, telefonicznie – nr telefonu (17) 22 40 802, listownie na adres „Centrum Medyczne w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut (sekretariat), kontakt osobisty w siedzibie Zamawiającego;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania inwestycyjnego na roboty budowlane pod nazwą „Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego w Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”,
Znak sprawy: SZP/380/17/2022;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/17/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego Centrum Medycznego w Łańcucie poprzez montaż instalacji odnawialnych źródeł energii”. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1. Roboty budowlane i instalacyjne montażu paneli fotowoltaicznych:
1) Montaż modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy 455 w na dachu budynku w ilości 151 sztuk o łącznej mocy 68,7 kW.
2) Na dachu budynku Nr 4: ZPO należy zamontować odpowiednią konstrukcję wsporczą.
3) Projektuje się doposażenie modułów fotowoltaicznych w optymalizatory mocy, stosowane w przypadku możliwości wystąpienia częściowego zacienienia modułów dla uzyskania większej wydajności produkcji energii elektrycznej.
4) Montaż inwerterów fotowoltaicznych DC/AC o mocach 8 kW i 50 kW.
5) W celu odbioru energii z projektowanej instalacji fotowoltaicznej należy wykonać rozdzielnicę obiektową RPV oraz szafki z zabezpieczeniami po stronie DC.
6) Z rozdzielnicy RPV kablem YKXS 5 x 50mm2 należy wprowadzić wyprodukowaną energie do rozdzielni RT2.0 znajdującej się na poddaszu.
2. Roboty budowlane i instalacyjne montażu kolektorów słonecznych – instalację kolektorów należy podłączyć do istniejącej wymiennikowni, nie przewiduje się wymiany urządzeń istniejącej wymiennikowni. Dobrano 57 kolektorów płaskich, certyfikowanych o powierzchni czynnej pojedynczego kolektora nie mniejszej niż F=1,82m2. Łączna powierzchnia absorbera wynosi
103,74 m2.
3. Przebudowa istniejącego dwu – funkcyjnego węzła cieplnego o mocy 796,30 kW w budynku administracyjnym wraz z połączeniem z istniejąca instalacją. Prace obejmują przebudowę modułu centralnego ogrzewania i modułu c.w.u. wraz z pełną automatyką pogodową do prawidłowego działania węzła cieplnego. Przebudowany węzeł podłączony zostanie do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u. W ramach przebudowy węzła cieplnego przewidziano przebudowę istniejących rozdzielaczy obiegów grzewczych zlokalizowanych w pomieszczeniu kotłowni gazowej.

Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w specyfikacji służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych
w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań.
Dopuszcza się stosowanie przez Wykonawcę równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że:
• ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionej w dokumentacji projektowej,
• geometria, faktura, kolorystyka urządzeń i materiałów nie wpływa na przyjęte rozwiązanie architektoniczno-konstrukcyjne, nie prowadzą do zmiany rozwiązań projektowych,
• nie prowadzą do zmiany wyrazu architektonicznego obiektu, a co za tym idzie, zmiany projektu jako zapisu świadomego rozwiązania architektonicznego będącego wyrazem uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego i Projektanta, Wykonawca przestawi z wnioskiem o akceptację zamiennych rozwiązań porównanie parametrów na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania), obliczenia (np. rozkładu natężenia i luminancji oświetlenia, wytrzymałości konstrukcyjnej itp.) dla proponowanych produktów, Wykonawca uzyska akceptację Zamawiającego oraz Projektanta na zastosowanie proponowanych rozwiązań.
W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w dokumentacji technicznej, Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę oświadczenie potwierdza spełnianie przez niego warunków udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Cena 90 %
Gwarancja i rękojmia 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 57 Ustawy Pzp, tj.:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
II. Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 3B;
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 3B;
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych);
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi zgodnie z przepisami prawa Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w zakresie wymienionych poniżej specjalności budowlanych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej bez ograniczeń. Osoba ta powinna legitymować się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym przy realizacji – na stanowisku kierownika budowy lub kierownika – minimum jednym zadaniem obejmujących swym zakresem budowę, rozbudowę, nadbudowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości wykonanych robót, co najmniej 500 000,00 PLN brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest w niniejszej SWZ, stanowiące Załącznik Nr 3A do Specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4) Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest w niniejszej SWZ, stanowiące Załącznik Nr 3B do Specyfikacji.
2. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 3B;
3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik Nr 3B;
4. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych);
5. Zdolności technicznej lub zawodowej;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi zgodnie z przepisami prawa Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w zakresie wymienionych poniżej specjalności budowlanych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej bez ograniczeń. Osoba ta powinna legitymować się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym przy realizacji – na stanowisku kierownika budowy lub kierownika – minimum jednym zadaniem obejmujących swym zakresem budowę, rozbudowę, nadbudowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości wykonanych robót, co najmniej 500 000,00 PLN brutto.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) Dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych) – Załącznik Nr 5 zgodnie z zapisami rozdziału X pkt II ppkt. 3.
2) Dokumentów dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 6 – zgodnie z zapisami rozdziału X pkt II ppkt 4. niniejszej SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ŚRODKI DOWODOWE:
A. Podmiotowe środki dowodowe i wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wraz z ofertą Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia:
1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest w niniejszej SWZ, stanowiące Załącznik Nr 3A do Specyfikacji.
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4) Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest w niniejszej SWZ, stanowiące Załącznik Nr 3B do Specyfikacji.
B. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415):
1. Formularz ofertowy sporządzony, według wzoru określonego w załączniku do Specyfikacji – Załącznik Nr 1.
2. Formularz cenowy – Załącznik Nr 2.
3. Dowód wpłaty wadium – Załącznik Nr 7.
4. Wypełnione zgodnie z przedmiarami robót i dokumentacją projektową kosztorysy ofertowe wraz z zestawieniem materiałów, wyrobów oraz urządzeń – Załączniki do oferty.
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy tj. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
12 000,00 PLN/Słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100, do dnia 30 czerwca 2022 r. do godz. 12.30.
Forma oraz sposób wpłaty wadium została określona w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w Załączniku Nr 4 tj. w projektowanych postanowieniach umowy
w paragrafie 17

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-30 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych:
1. Stosownie do treści art. 95 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy:
a) kierownika budowy w specjalności budowlanej;
b) osób wykonujących prace elektryczne i elektroenergetyczne związane z przedmiotem zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wymaganie dotyczy zarówno Wykonawcy jak i podwykonawców.
Dokumenty potwierdzające zatrudnianie osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 438 ust. 2 pkt 1 Ustawy mogą to być w szczególności:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika lub
2) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy
o pracę lub
3) poświadczona za zgodność z oryginałem kopia umowy o pracę zatrudnionego pracownika lub
4) inne dokumenty
– zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy
o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
2. Pracodawcą tych osób musi być: Wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszony zgodnie z przepisami Ustawy – Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kogoś, kto wytnie otwór okrągły w szafce łazienkowej - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kogoś, kto wytnie otwór okrągły w szafce łazienkowej. Szafka jest niewielka, więc mogę podwieźć na miejsce, żeby było wygodnie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI