Zmiana sposobu ogrzewania w 47 lokalach mieszkalnych należących Gminy Miasto Koł

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zmiana sposobu ogrzewania w 47 lokalach mieszkalnych należących Gminy Miasto Kołobrzeg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającyKOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00121472
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania w 47 lokalach mieszkalnych należących Gminy Miasto Kołobrzeg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 474 71

1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ktbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu ogrzewania w 47 lokalach mieszkalnych należących Gminy Miasto Kołobrzeg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be8eca4a-bb1c-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z treścią SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) administratorem i podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem
jest Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o
2) kontakt do inspektora danych osobowych – magdakazaryn@ktbs.pl.
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego,
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOIZ/04/2022/ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA 47 LOKALI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1264337,64 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem pieca gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania ( kondensacyjny) oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych, rozbiórkę starej instalacji centralnego ogrzewania wraz piecami w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
CZĘŚĆ NR 1 – zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiący załącznik nr 8 A do SWZ oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6 A. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót mają charaktery pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią załącznik nr 7 A do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 499637,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1
Cena (C)
80 %
2
Okres gwarancji (G)
10 %
3
Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy (K)
10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem pieca gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania ( kondensacyjny) oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych, rozbiórkę starej instalacji centralnego ogrzewania wraz piecami w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
CZĘŚĆ NR 2 - zmiana sposobu ogrzewania w 24 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący załącznik nr 8 B do SWZ oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6 B. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót mają charaktery pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią załącznik nr 7 B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1
Cena (C)
80 %
2
Okres gwarancji (G)
10 %
3
Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy (K)
10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane tożsamą z przedmiotem zamówienia polegająca na: ( budowa, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego zamkniętą komorą spalania (kondensacyjny) wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w lokalach mieszkalnych) w co najmniej 10 lokalach mieszkalnych. Zamawiający dopuszcza możliwość, realizacji robót budowlanych na podstawie różnych zleceń, umów (ogólna liczba nie może być mniejsza niż 10 lokali. )

CZĘŚĆ NR 1 – zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – 10 lokali mieszkalnych

CZĘŚĆ NR 2 - zmiana sposobu ogrzewania w 24 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – 10 lokali mieszkalnych
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych bez ograniczeń, lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego:

CZĘŚĆ NR 1 – zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych bez ograniczeń.

CZĘŚĆ NR 2 - zmiana sposobu ogrzewania w 24 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych bez ograniczeń
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 zespołami montażowymi, składającymi się z co najmniej 2 osób czyli każdy zespół składać się będzie z minimum 2 osób. Każda z osób posiadać będzie wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

CZĘŚĆ NR 1 – zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – 2 zespoły montażowe składające się z minimum 2 osób.

CZĘŚĆ NR 2 - zmiana sposobu ogrzewania w 24 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – 2 zespoły montażowe składające się z minimum 2 osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 PZP;
3) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – jako spełnienie warunku określonego w Rozdziale VI ust.2 pkt 1 lit. a) SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – jako spełnienie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit b) oraz c)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zgodnie z treścią SWZ rozdział X
1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:
CZĘŚĆ NR 1 – zmiana sposobu ogrzewania w 23 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – 10 000,00 zł
CZĘŚĆ NR 2 - zmiana sposobu ogrzewania w 24 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg – 10 000,00 zł

2. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na konto Kołobrzeskiego TBS Sp. z o.o. do dnia 28.04.2022 r. roku do godziny 10:00.
3. Wadium może być wniesione:
1) w pieniądzu przelewem na konto Kołobrzeskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - Bank PeKaO S.A. I O/ Kołobrzeg - nr konta: 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem „Wadium: DOIZ/04/2022/ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA 47 LOKALI”.
2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium przekazane w formie polecenia przelewu uważa się za zapłacone wtedy, gdy wpłynie na rachunek Zamawiającego w terminie do dnia 28.04.2022 roku, do godziny 10:00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z treścią SWZ - rozdział XVII pkt. 3
Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 1,5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ
b. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie z tymi postanowieniami.
c. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy).
d. Zamawiający dopuszcza możliwości zmian w umowie na podstawie art. 455 ust. 1, ust. 2 , ust. 3, ust. 4 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed podpisaniem umowy, wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu:
1) potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę kopie uprawnień, zgodnie z Rozdz. VI ust. 2, lit. b oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość złożonej oferty. Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3) kosztorysy robót osobno dla poszczególnych lokali mieszkalnych objętych zamówieniem dla części na którą wykonawca złożył ofertę. Kosztorys robót winien zawierać cały zakres prac wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz innych czynników cenotwórczych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę tynkarską - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę tynkarską. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługa w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w 2022 r. na terenie Gminy Miękinia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI