Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Rzeszowa - 4 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-25
  • Numer ogłoszenia577465-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577465-N-2019 z dnia 2019-07-25 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Rzeszowa - 4 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000000, ul. Rynek  1 , 35-064  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Rzeszowa - 4 części
Numer referencyjny: CZ-I.271.70.192.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia która może zostać udzielona jednemu wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Rzeszowa z podziałem na 4 części: 1) część 1: Budowa oświetlenia ciągu pieszego łączącego ul. Leszka Czarnego z ul. Saską, 2) część 2: Budowa oświetlenia ciągu pieszego na ul. Osmeckiego (działka nr 362/4 obr. 213), 3) część 3: Budowa oświetlenia ul. Hoffmanowej na odcinku od Mochnackiego do garaży do ul. Sondeja, 4) część 4: Oświetlenie przejść dla pieszych ul. Błogosławionej Karoliny (koło przedszkola). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71321000-4
45314310-7
45315600-4
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w wysokości do: a) Część 1: 11 707,32 zł netto b) Część 2: 6 219,51 zł netto c) Część 3: 41 463,41 zł netto d) Część 4: 21 951,22 zł netto 1) Określenie przedmiotu: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 oraz ust. 1a Zamawiający przewiduje na zamówieniu, udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. 2) Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, w zakresie robót związanych z budową oświetlenia ulicznego. 3) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-13
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Określenie warunków dla 1 i 2 części zamówienia: a) W zakresie prac projektowych: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, b) W zakresie robót budowlanych: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na robotę budowlaną polegającą na na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 60 m każde, Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienia na dokumentację projektową i robotę budowlaną w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych usług i robót. c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia: - projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno - pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. 2. Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w sekcji III.1.3.1. mogą spełniać w następujący sposób: w pkt a) – jeden z wykonawców, w pkt. b) drugi z wykonawców, pkt. c) – mogą spełniać łącznie. 3. Określenie warunków dla 3 części zamówienia: a) W zakresie prac projektowych: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, b) W zakresie robót budowlanych: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 150 m każde, c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia: - projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno- pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. 4. Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w sekcji III.1.3.1. mogą spełniać w następujący sposób: w pkt a) – jeden z wykonawców, w pkt. b) drugi z wykonawców, pkt. c) – mogą spełniać łącznie. 5. Określenie warunków dla 4 części zamówienia: a) W zakresie prac projektowych: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, b) W zakresie robót budowlanych: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na robotę budowlaną polegającą na doświetleniu przejść dla pieszych. c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia: - projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno- pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. 6. Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w sekcji III.1.3.1. mogą spełniać w następujący sposób: w pkt a) – jeden z wykonawców, w pkt. b) drugi z wykonawców, pkt. c) – mogą spełniać łącznie. Uwaga: dotyczy wszystkich części: Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie, 2) zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostaną spełnione w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienia na dokumentację projektową i robotę budowlaną zarówno w ramach jednej umowy jak i oddzielnych umów na wykonanie tych usług i robót. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (określonych w sekcji III.1.3.1 a), III.1.3.3 a) i III.1.3.5. a) ogłoszenia) oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (określonych w sekcji: III.1.3.1 b), III.1.3.3 b) i III.1.3.5 b) ogłoszenia) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w sekcji: III.1.3.1 c), III.1.3.3 c) i III.1.3.5 c) ogłoszenia), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) Część 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2) Część 2 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 3) Część 3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 4) Część 4 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
wydajność opraw 46,00
okres rękojmi za wady 4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia ciągu pieszego łączącego ul. Leszka Czarnego z ul. Saską
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ciągu pieszego wykonanego z płyt betonowych łączącego ul. Leszka Czarnego z ul. Saską w Rzeszowie (dz. 380 obr. 219). Zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 90 m. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez MZD. Zasilenie projektowanych lamp nastąpi z istn. lampy nr 6 zlokalizowanej przy ul. Saskiej. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia parkowego będą prowadzone na działkach gminnych. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek ciągu pieszego nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Klasa oświetlenia S3 Zakres: Długość ciągu pieszego, dla jakiego należy wybudować oświetlenie ~ 90 m. 1) Oświetlenie należy wykonać jako wydzielone. 2) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się pieszym. 3) Oświetlenie ma być wykonane kablami ziemnymi YAKY 4x35 mm2. 4) Słupy oświetleniowe niskie (~ 3-4 m), metalowe, na fundamentach prefabrykowanych betonowych (wg dołączonej specyfikacji słupów). 5) Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową. 6) Przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn110, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE. 7) Dokładna liczba słupów oraz opraw oświetleniowych, a także szerokość rozmieszczenia lamp ma wynikać z obliczeń fotometrycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) Wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
wydajność opraw 46,00
okres rękojmi za wady 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oświetlenia ciągu pieszego na ul. Osmeckiego (działka nr 362/4 obr. 213),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ciągu pieszego wykonanego z kostki brukowej przy bloku na ul. Osmeckiego 3 w Rzeszowie (dz. 362/4 obr. 213). Zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 80 m. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Zasilenie projektowanych lamp nastąpi z istn. szafy oświetleniowej zlokalizowanych przy stacji trafo. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia parkowego będą prowadzone na działkach gminnych. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek ciągu pieszego nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Zakres: Długość ciągu pieszego, dla jakiego należy wybudować oświetlenie ~ 80 m. 1) Oświetlenie należy wykonać jako wydzielone. 2)Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się pieszym. 3) Oświetlenie ma być wykonane kablami ziemnymi YAKY 4x35 mm2. 4) Słupy oświetleniowe niskie (~ 4 m), metalowe, na fundamentach prefabrykowanych betonowych (wg dołączonej specyfikacji słupów). 5) Oprawy oświetleniowe LED z optyką parkowa (dookólną). Klasa oświetlenia drogi co najmniej S3. Oprawy należy umieścić pod koronami drzew. W razie potrzeby należy przyciąć kolidujące i zasłaniające gałęzie drzew. (wg dołączonej specyfikacji opraw). 6) Przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn110, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE. 7) Dokładna liczba słupów oraz opraw oświetleniowych, a także szerokość rozmieszczenia lamp ma wynikać z obliczeń fotometrycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
wydajność opraw 46,00
okres rękojmi za wady 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Hoffmanowej na odcinku od Mochnackiego do garaży do ul. Sondeja.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia: - ul. Hoffmanowej na odcinku od Jednostki Wojskowej do skrzyżowania z ul. Sondeja - ul. Sondeja na odcinku od istniejącej latarni przy budynku nr 4 do skrzyżowania z ul. Hoffmanową Należy wycenić te dwa odcinki osobno. Zakres zamówienia obejmuje odcinki o długościach odpowiednio: - ul. Hoffmanowej ~ 260 m - ul. Sondeja ~ 65 m Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Zasilanie projektowanych lamp nastąpi z istn. stacji transformatorowej „Hoffmanowa 2” z projektowanej szafy oświetleniowej zlokalizowanej przy tej stacji trafo. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia parkowego będą prowadzone na działkach gminnych i kolejowych. Teren objęty robotami budowlanymi jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną. Obecnie ten odcinek ciągu pieszego nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Klasa oświetlenia ul. Sondeja ME4. Klasa oświetlenia ul. Hoffmanowej S2. Zakres: Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych: - Ul. Hoffmanowej: 1) Oświetlenie należy wykonać jako wydzielone. 2) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się pieszym. 3) Oświetlenie ma być wykonane kablami ziemnymi YAKY 4x35 mm2. 4) Słupy oświetleniowe 8-9 m z wysięgnikami (wysokości poprzeć obliczeniami fotometrycznymi), metalowe, na fundamentach prefabrykowanych betonowych (wg dołączonej specyfikacji słupów). Odcinek parkingu tj. latarnie L1-L4 wykonać na słupach z wysięgnikami dwuramiennymi symetrycznymi z dwoma oprawami oświetleniowymi tj. 4 słupy, 8 opraw. Pozostałe latarnie z wysięgnikami jednoramiennymi z jedną oprawą. 5) Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową. 6) W razie potrzeby należy przyciąć kolidujące i zasłaniające gałęzie drzew. 7) Przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn110, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE. 8) Zasilanie z projektowanej szafy oświetleniowej z istniejącej stacji transformatorowej „Hoffmanowa 2” - Ul. Sondeja 1) Oświetlenie należy wykonać jako wydzielone. 2) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się pieszym. 3) Oświetlenie ma być wykonane kablami ziemnymi YAKY 4x35 mm2. 4) Słupy oświetleniowe 8-9 m z wysięgnikami jednoramiennymi (wysokości poprzeć obliczeniami fotometrycznymi), metalowe, na fundamentach prefabrykowanych betonowych (wg dołączonej specyfikacji słupów). 5) Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową. 6) Przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn110, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2 PE. 7) Zasilanie oświetlenia ulicy Sondeja wykonać z projektowanej latarni oświetleniowej L8 ul. Hoffmanowej, w przypadku nie uzyskania umowy użyczenia z PKP zasilanie wykonać z istniejącej latarni przy budynku nr 4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
wydajność opraw 46,00
okres rękojmi za wady 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Oświetlenie przejść dla pieszych ul. Błogosławionej Karoliny (koło przedszkola).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Bł. Karoliny w Rzeszowie (koło przedszkola). Należy wykonać doświetlenie trzech przejść dla pieszych. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym. Zakres zamówienia doświetlanych przejść dla pieszych obejmuje: - wykonanie zasilania projektowanych opraw kablem ziemnym, - montaż specjalnych konstrukcji słupowych typu „zebra”- 2szt dla każdego przejścia, - montaż opraw specjalistycznych typu „zebra” –2 szt. dla każdego przejścia. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z warunkami określonymi przez MZD. Należy zasilić projektowane lampy z istn. słupów oświetleniowych przy ul. Bł. Karoliny , które znajdują się w bliskim sąsiedztwie doświetlanych przejść dla pieszych. Roboty budowlane związane z wykonaniem doświetlenia przejść będą prowadzone w pasie drogowym. Należy dostosować organizację i bezpieczeństwo pracy właściwą dla prac na ruchliwych drogach. Zakres: Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych: Przejście nr 1. - wykonanie zasilania kablem YAKY 4x25 mm2 z najbliższej istniejącej latarni oświetleniowej nr 37, usytuowanej w pobliżu przejścia, - montaż specjalnych konstrukcji słupowych dedykowanych do oświetlania przejść dla pieszych typu „zebra”, - montaż opraw specjalistycznych typu „zebra” o optyce asymetrycznej na słupach j.w. wykonanych w technologii LED-owej, oprawy wyposażone w sterowniki sterowania oświetleniem (wg. specyfikacji) - dobór opraw oświetleniowych „zebra” potwierdzić obliczeniami fotometrycznymi, - wykonanie zasilania między „zebrami” podwiertem kablem ziemnym YAKY 4x25 mm2, - zabezpieczenie opraw „zebra” bezpiecznikami topikowymi normalnogabarytowych we wnękach słupowych, każda oprawa ma mieć niezależne indywidualne zabezpieczenie, Przejście nr 2. - wykonanie zasilania kablem YAKY 4x25 mm2 z najbliższej istniejącej latarni oświetleniowej nr 32, usytuowanej w pobliżu przejścia, - montaż specjalnych konstrukcji słupowych dedykowanych do oświetlania przejść dla pieszych typu „zebra”, - montaż opraw specjalistycznych typu „zebra” o optyce asymetrycznej na słupach j.w. wykonanych w technologii LED-owej, oprawy wyposażone w sterowniki sterowania oświetleniem (wg. specyfikacji) - dobór opraw oświetleniowych „zebra” potwierdzić obliczeniami fotometrycznymi, - wykonanie zasilania między „zebrami” podwiertem kablem ziemnym YAKY 4x25 mm2, - zabezpieczenie opraw „zebra” bezpiecznikami topikowymi normalnogabarytowych we wnękach słupowych, każda oprawa ma mieć niezależne indywidualne zabezpieczenie, Przejście nr 3. - wykonanie zasilania kablem YAKY 4x25 mm2 z najbliższej istniejącej latarni oświetleniowej nr 31, usytuowanej w pobliżu przejścia, - montaż specjalnych konstrukcji słupowych dedykowanych do oświetlania przejść dla pieszych typu „zebra”, - montaż opraw specjalistycznych typu „zebra” o optyce asymetrycznej na słupach j.w. wykonanych w technologii LED-owej, oprawy wyposażone w sterowniki sterowania oświetleniem (wg. specyfikacji) - dobór opraw oświetleniowych „zebra” potwierdzić obliczeniami fotometrycznymi, - wykonanie zasilania między „zebrami” podwiertem kablem ziemnym YAKY 4x25 mm2, - zabezpieczenie opraw „zebra” bezpiecznikami topikowymi normalnogabarytowych we wnękach słupowych, każda oprawa ma mieć niezależne indywidualne zabezpieczenie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 71321000-4, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
wydajność opraw 46,00
okres rękojmi za wady 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż sidingu wraz z dociepleniem - Raniżów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż sidingu wraz z dociepleniem. Jedna ściana ok. 6x4m z jednym oknem i skrzynka gazowa a druga ok 12x4m z jednym oknem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI