Zakup sprzetu do ratownictwa wodno-lodowego na potrzeby działań prowadzonych przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup sprzetu do ratownictwa wodno-lodowego na potrzeby działań prowadzonych przez WOPR Oddział w Skierniewicach na rzecz ochrony środowiska i bezpieczeństwa nad wodą
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział w Skierniewicach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-30
  • Numer ogłoszenia615232-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615232-N-2019 z dnia 2019-10-30 r.

Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział w Skierniewicach: Zakup sprzetu do ratownictwa wodno-lodowego na potrzeby działań prowadzonych przez WOPR Oddział w Skierniewicach na rzecz ochrony środowiska i bezpieczeństwa nad wodą
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Zakup sprzetu do ratownictwa wodno-lodowego na potrzeby działań prowadzonych przez WOPR Oddział w Skierniewicach na rzecz ochrony środowiska i bezpieczeństwa nad wodą
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział w Skierniewicach, krajowy numer identyfikacyjny 10014659700000, ul. ul.Prusa  6a , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 601205106, e-mail motylewski_bernard@interia.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.woprskierniewice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.woprskierniewice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak w formie pisemnej
Adres:
Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział w Skierniewicach, 96-100 Skkierniewice ul. B. Prusa 6a

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzetu do ratownictwa wodno-lodowego na potrzeby działań prowadzonych przez WOPR Oddział w Skierniewicach na rzecz ochrony środowiska i bezpieczeństwa nad wodą
Numer referencyjny: Nie
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup sprzętu do ratownictwa wodno-lodowego na potrzeby działań prowadzonych przez WOPR Oddział w Skierniewicach na rzecz ochrony środowiska i bezpieczeństwa nad wodą" UWAGA !!! - szczegółowa i obowiązująca specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie : www.woprskierniewice.pl Sprzęt do ratownictwa wodno-lodowego kpl. : I - system ratowniczy woda-lód 1 szt., II - lekki ponton ratowniczy 1- szt., III - kajaki rat. z wyposażeniem 2 szt., IV - przyczepa do transportu typu TWIN 1 szt., V - bezzałogowy statek powietrzny typu DRON 1 szt.. Sprzęt do ratownictwa wodno-lodowego kpl. złożony z: I- system ratowniczy woda-lód który ma: - dawać możliwość podjęcia akcji ratowniczej minimum trzem zespołom 1-3 osobowym ratowników wodnych jednocześnie. - umożliwić prowadzenie działań ratowniczych, ewakuacyjnych i patrolowych w warunkach wodno-lodowych i wodnych niezależnie od siebie minimum dwóm zespołom ratowniczym z wykorzystaniem zarówno silnika motorowego jak i wioseł. system ratowniczy woda-lód ma składać się z minimum trzech urządzeń ratowniczych: 1 urządzenie - ma być mobilnym całorocznym urządzeniem ratowniczym przeznaczonym do działań ratowniczych, patrolowych i ewakuacyjnych w warunkach wodno-lodowych, wodnych, w których głównym czynnikiem utrudniającym dotarcie do poszkodowanego jest załamywanie i dryfowanie lodu lub długa droga wodna pomiędzy stałym brzegiem, lodem a poszkodowanym. 1 urządzenie(specjalistyczne sanie lodowe lub katamaran) ma dawać możliwość: - podjęcia akcji ratowniczej zarówno pojedynczemu ratownikowi jaki i zespołowi ratowników złożonych z 2-3 osób. - prowadzenia działań ratowniczych, ewakuacyjnych i patrolowych w warunkach wodno-lodowych i wodnych z wykorzystaniem zarówno silnika motorowego jak i wioseł. - prowadzenia akcji ewakuacyjnych w warunkach wodno-lodowych. - ruchu w stronę lodu „bezpiecznego” dzięki funkcji niszczenia lodu o słabej nośności. - redukcja wyporności pływaków zwiększająca ich zanurzenie umożliwia pracę śruby napędowej podczas niszczenia i topienia lodu. - pokonywania wody o nurcie do 8 km/h, nienośnej struktury lodowej oraz lodu twardego na dystansie kilku kilometrów. - niszczenia lodu zagrażającego ratownikowi – punktowo . - wyjazdu z wody na lód nośny. - łatwego dotarcia ratownika ze sprzętem ratowniczym do akwenu, oraz błyskawicznego montażu, gwarantującego prawie natychmiastowe podjęcie akcji ratowniczej. 2 urządzenie - ma być mobilnym całorocznym urządzeniem ratowniczym przeznaczonym do działań ratowniczych, patrolowych i ewakuacyjnych w warunkach wodno-lodowych i wodnych w których głównym czynnikiem utrudniającym dotarcie do poszkodowanego jest załamywanie lodu lub długa droga wodna pomiędzy stałym brzegiem, lodem a poszkodowanym. 2 urządzenie ( specjalistyczna łódź wiosłowo- motorowa z płozami lodowymi) ma dawać możliwość: - podjęcia akcji ratowniczej zarówno pojedynczemu ratownikowi jaki i zespołowi ratowników złożonych z 2-3 ratowników. - prowadzenia działań ratowniczych, ewakuacyjnych i patrolowych w warunkach wodno-lodowych i wodnych z wykorzystaniem zarówno silnika motorowego jak i wioseł. - prowadzenia akcji ewakuacyjnej w warunkach wodno-lodowych i wodnych - ruchu w stronę lodu „bezpiecznego” dzięki funkcji niszczenia lodu o słabej nośności z wykorzystaniem płóz lodowych - wyjazdu z lodu nośnego do wody z wykorzystaniem płóz lodowych - łatwego dotarcia ratownika ze sprzętem ratowniczym do akwenu, oraz błyskawiczny montaż, gwarantujący prawie natychmiastowe podjęcie akcji ratowniczej. – chwytu osoby poszkodowanej za zamontowaną na stałe linę zaburtową na obu burtach. – szybkiego dodatkowego zabezpieczenia silnika za pomocą linki stalowej nierdzewnej do zamontowanych na stale na rufie dwóch punktów zaczepowych 3 urządzenie - ma być skutecznym urządzeniem ratowniczym przeznaczonym do działań ratowniczych i ewakuacyjnych w warunkach wodno-lodowych na pograniczu lodu nośnego i wodny. 3 urządzenie ( specjalistyczna deska lodowa o dodatniej pływalności) ma dawać możliwość: - podjęcia akcji ratowniczej zespołowi ratowników złożonych z 2-3 ratowników. - prowadzenia działań ratowniczych, ewakuacyjnych w warunkach wodno-lodowych na pograniczu lodu nośnego i wodny. - ruchu w stronę lodu „bezpiecznego” dzięki funkcji niszczenia lodu o słabej nośności z wykorzystaniem płóz lodowych - wjazdu z lodu nośnego do wody oraz z wody na lód nośny z wykorzystaniem siły mięśni ratowników i liny asekuracyjnej - łatwoego dotarcia ratownika ze sprzętem ratowniczym do akwenu, oraz błyskawicznego montażu, gwarantującego prawie natychmiastowe podjęcie akcji ratowniczej. II. lekki ponton ratowniczy który ma: - umożliwiać sprawne działania na wodach zafalowanych, stojących i płynących z uwzględnieniem braku możliwości slipowania w dogodnych warunkach - możliwe przenoszenie pontonu w miejsca, do których dotarcie na przyczepie jest utrudnione. - umożliwiać działania ratownicze, ewakuacyjne, poszukiwawcze oraz patrolowe z możliwością zastosowaniem min. 4 zmiennych miejsc ustawienia konsoli sternika na pokładzie. - możliwość składania konsoli sterowniczej w trakcie transportu, celem obniża środek ciężkości zestawu na przyczepie oraz ułatwia rozładunek i załadunek Sań Lodowy na przyczepie TWINN. - podwójne dno wykonane z laminatu PE z pokładem antypoślizgowym - głębokie V dna – umożliwiające prowadzenie działań na akwenach zafalowanych III. 2 szt. kajaków ratowniczych z wyposażeniem które maj umożliwiać sprawne działania ratownicze, ewakuacyjne, poszukiwawcze oraz patrolowe na rzekach. IV - przyczepa do transportu typu TWIN która: - ma umożliwić całoroczny jednoczesny transport oraz wodowanie na niższym poziomie (II - lekkiego pontonu ratowniczego z silnikiem) oraz na wyższym poziomie (I - systemu ratowniczego woda-lód 1 urządzenia). V - bezzałogowy statek powietrzny typu DRON. - do wykorzystania podczas profesjonalnych działań związanych z bezpieczeństwem, poszukiwaniem ludzi, ratownictwem wodnym Bezzałogowy statek powietrzny (DRON) ma posiadać aplikację ta optymalizującą lot w celu poprawy osiągów wraz z dodatkową aparatura sterująca z własnym ekranem i dodatkowymi funkcjami z możliwością gromadzenia danych. Zapewnia bezpieczne połączenie z dronem i jego wewnętrznym nośniku przechowywania danych za pomocą wpisanego hasła które ma umożliwić logowanie, zarządzanie jego funkcjami i zapobiegać wyciekom ważnych informacji.

II.5) Główny kod CPV: 35112000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 18:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-11-26 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI