Wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnictwa wielorodzinnego w Fałkowie zgodnie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnictwa wielorodzinnego w Fałkowie zgodnie z opracowanymi Audytami Energetycznymi Budynków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpoczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-11-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa "NASZ DOM" w Opocznie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-09
  • Numer ogłoszenia613885-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613885-N-2017 z dnia 2017-11-09 r.

Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa "NASZ DOM" w Opocznie: Wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnictwa wielorodzinnego w Fałkowie zgodnie z opracowanymi Audytami Energetycznymi Budynków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020, Oś Priorytetowa 6 „Rozwój miast”, Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa "NASZ DOM" w Opocznie, krajowy numer identyfikacyjny 000485167, ul. Partyzantów  45 , 26-300  Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (44)7361200, e-mail jan.medon@naszdomopoczno.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.naszdomopoczno.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółdzielnia
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.naszdomopoczno.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.naszdomopoczno.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę cenową należy złożyć/przesłać do w siedziby Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.11.2017 , do godz 10.00
Adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa "NASZ DOM" w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 45

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnictwa wielorodzinnego w Fałkowie zgodnie z opracowanymi Audytami Energetycznymi Budynków
Numer referencyjny: ZP.1.2017.REW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnictwa wielorodzinnego w Fałkowie, tj. dwóch budynków zlokalizowanych przy ul. Zamkowej 7 i 8 a także budynku zlokalizowanego przy ul. Glinianki 62 w Fałkowie. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: - Przygotowanie ścian do ocieplenia a. Usunięcie istniejącego na ścianach budynku ocieplenia ze styropianu /styropian grubości 6 cm z wyprawą, siatką i klejem – metoda lekko-mokra/ – ściany szczytowe b. Oczyszczenie podłoża /ściany szczytowe i elewacyjne/ c. Wykonanie próby odrywania d. Uszczelnienie pęknięć rys pianką lub klejem poliuretanowym na powierzchni ścian e. Demontaż obróbek blacharskich oraz innych urządzeń na elewacji i dachu - Ocieplenie stropu nad piwnicą a. Oczyszczenie i przeszlifowanie powierzchni stropu b. Zbicie luźnych lub słabo przylegających tynków c. Zmycie lub zeskrobanie resztek powłok malarskich d. Uzupełnienie i wyrównanie tynku e. Zagruntowanie podłoża f. Wykonanie próby odrywania g. Przyklejenie płyt wełny mineralnej /warstwa grubości 12 cm. λ = 0,04W/mK/ h. Zabezpieczenie rurociągów i ciepłociągów i. Uszczelnienie połączeń pianką lub klejem poliuretanowym j. Przeszlifowanie powierzchni k. Zaciągnięcie powierzchni płyt klejem z wtopieniem siatki włókna szklanego l. Zaciągnięcie powierzchni płyt II warstwą kleju m. Nałożenie tynku – powłoka końcowa ziarno 1,5mm, tynk- nanieść przy pomocy agregatu tynkarskiego - Ocieplenie stropodachu a. Wycięcie otworów w płycie dachu b. Przygotowanie podłoża do wdmuchania granulatu z wełny mineralnej o grubości 20 cm. c. Zamknięcie otworów i zamontowanie kominków wentylacyjnych d. Wykonanie pokrycia dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej gr 5,2 mm na osnowie z włókna szklanego lub innego uprzednio wykonanych otworów w płycie dachu - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej a. Wykucie ościeżnic b. Utylizacja zdemontowanej stolarki c. Montaż stolarki, okna z PCV o współczynniku nie gorszym niż λ = 1,6W/m2K, drzwi z aluminium lub z PCV (z aluminiowym kształtownikiem) o współczynniku nie gorszym niż λ = 1,5 W/m2K d. Wykonanie obróbek i przywrócenie wypraw - Drewniane daszki nad wejściami do klatek ze ścianką osłonową i orynnowaniem a. Wykonanie więźby drewnianej mocowanej do ściany i płyty wspornikowej nad wejściem b. Pokrycie blachą stalową powlekaną c. Wykonanie orynnowania d. Wykonanie ścianki osłonowej-zakotwionej wraz z wyprawą tynkiem żywicznym - Ocieplenie ścian elewacji wraz z wyprawą elewacyjną a. Przyklejenie płyt styropianowych EPS grubości 16 cm /o współczynniku λ = 0,04W/m2K / wg systemu Ceresit Cerethem Popular lub równoważne b. Zakołkowanie powierzchni zgodnie z systemem dociepleń Ceresit VWS Ekspres i PT c. Uszczelnienie płyt d. Wyrównanie powierzchni e. Zaciągnięcie powierzchni płyt styropianu klejem f. Wklejenie narożników i listew przyokiennych g. Zaciągnięcie powierzchni płyt styropianu II warstwą kleju i wtopieniu w niej siatki z włókna szklanego z jednoczesnym wzmocnieniem naroży i ościeży h. Nałożenie tynku z wyprawą o fakturze „kasza” – tynk silikatowy i. Zmontowanie zdemontowanych urządzeń j. Zamontowanie obróbek blacharskich Uwaga należy zastosować pełny system. Należy przewidzieć na wysokość 1,5 m ścian, cokół jak również wejściach do klatek należy przewidzieć system o podwyższonej odporności na udarność. - Wymianę obróbek blacharskich a. Wymiana parapetów zaokiennych. Parapety zaokienne z blachy powlekanej i muszą być montowane pod ościeżnicę b. Obróbki balkonów montowane pod izolacją poziomą ze spadkiem na zewnątrz- od ściany c. Odsłonięcie i zerwanie pasa nadrynnowego d. Demontaż rynny i rynchaków e. Demontaż rur spustowych f. Demontaż pasa podrynnowego g. Wykonanie wsporników dla nowego pasa h. Montaż pasa podrynnowego Wykonanie mocowań do gzymsu wraz z naprawą gzymsu. i. Montaż rynny wraz z rynhakami j. Montaż pasa nadrynnowego k. Montaż rur spadowych Wymianę uchwytów l. Wykonanie koszy zlewowych Wszystkie obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej grubości 0,55 mm /dotyczy ogniomurów, pasa podrynnowego, nadrynnowego i obudowy kanałów wentylacyjnych. Rynny i rury spustowe ocynkowane - Utrzymanie porządku na budowie i uprzątnięcie terenu oraz usunięcie (ewentualna utylizacja) odpadów a. Zabezpieczenie tereny budowy b. Ustawienie i utrzymanie na okres budowy kontenerów na odpady c. Sukcesywne sprzątanie terenu budowy d. Wywóz odpadów e. Utylizacja odpadów Podłączenie terenu budowy do mediów jak i koszt poboru mediów pokrywa wykonawca. Materiały metalowe z demontażu do przekazania inwestorowi Obmiar robót zamieszczono w zapytaniu ofertowym, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego, tj: http://www.naszdomopoczno.pl/. Wykonawca powinien m.in.: a) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych /nie gorszych/ od opisanych w zapytaniu ofertowym przedstawiając zamawiającemu atesty/deklaracje/stosowne karty używanych produktów b) wykonać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, przestrzegać przepisy aktualnie obowiązującego prawa budowlanego BHP oraz warunki bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja na roboty stanowiące przedmiot zamówienia wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru wykonanych robót. Uwaga: okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna nazwa własna, norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w niniejszym kryterium. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia – niespełnienia.
Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczył wpis do właściwego rejestru , np.: CEIDG, KRS, umowa spółki, lub inne
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w niniejszym kryterium. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia – niespełnienia.
Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczył polisę ubezpieczenia OC prowadzonej działalności na kwotę co najmniej wartości przedmiotu zamówienia a także wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10.000,00zł
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w niniejszym kryterium. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia – niespełnienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: posiadania uprawnień do wykonywania działalności, posiadania wiedzy i doświadczenia, posiadać odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia – niespełnienia. Zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej; 5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia ( zał nr 3 i 4), według formuły spełnienia – niespełnienia Z uwagi na powyższe, Zamawiający wymaga, aby wraz z Formularzem cenowo – ofertowym stanowiącym zał.nr 1 do zapytania ofertowego, w ofercie dostarczyć również: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał nr 2 do Zapytania ofertowego), Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( zał nr 3 do Zapytania ofertowego), Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej ( zał nr 4 do Zapytania ofertowego), Dokumenty stwierdzające spełnianie wymagań, Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy, tj. 1) wpis do właściwego rejestru , np.: CEIDG, KRS, umowa spółki, lub inne) 2) polisę ubezpieczenia OC prowadzonej działalności na kwotę co najmniej wartości przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone bez stosowania Ustawy Prawo zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone w oparciu o „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” i zasady konkurencyjności oraz upublicznione zgodnie z komunikatem Departamentu Polityki Regionalnej, Oddział Zarządzania RPOWŚ na lata 2014-2020
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji, różne budynki od 250 m2 do 2000 m2 - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji, różne budynki od 250 m2 do 2000 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI