Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Zakopane
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Zakopane
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-06
  • Numer ogłoszenia557752-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557752-N-2019 z dnia 2019-06-06 r.

Gmina Miasta Zakopane: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Zakopane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000, ul. ul. T. Kościuszki  13 , 34-500  Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 20 448, , e-mail przetargi@um.zakopane.pl, , faks 182 020 448.
Adres strony internetowej (URL): www.zakopane.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zakopane.pl w linku Zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zakopane.pl w linku Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej - za pośrednictwe operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za poęrednictwem posłańca
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych pok 7 lub 8, Urząd Miasta Zakopane ul. Kosciuszki 13, 34-500 Zakopane

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Zakopane
Numer referencyjny: BZP.271.32.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego: Zadanie 1: wzdłuż drogi ul. Kotelnica, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Kotelnica”; Zadanie 2: wzdłuż drogi ul. Rybkówka, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Rybkówka”; Zadanie 3: wzdłuż drogi ul. Oberconiówka, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Oberconiówka”; Zadanie 4: wzdłuż drogi ul. Gawlaki, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Gawlaki”; Zadanie 5: wzdłuż drogi ul. Mrowce, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Mrowce”; Zadanie 6: wzdłuż drogi ul. Balzera przy ul. Chłabówka Górna, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Balzera-Chłabówka Górna”. DLA WSZYSTKICH ZADAŃ ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZASTOSOWANIA SŁUPÓW ALUMINIOWYCH Z WYSIĘGNIKIEM ŁUKOWYM ANADOWANYCH W KOLORZE SZARYM – POWIERZCHNIA SZLIFOWANA. W ZAKRES PRZEDMIOTOWEGO ZAMÓWIENIA DLA WSZYSTKICH ZADAŃ WCHODZĄ RÓWNIEŻ: URUCHOMIENIE, PRÓBY, NIEZBĘDNE POMIARY I BADANIA. Zadanie 1: ul. Kotelnica: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35 mm2. Oświetlenie uliczne należy zasilić z istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia poprzez ułożenie linii kablowej od istniejącego słupa linii do lampy oświetleniowej oznaczonej jako L1. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 7m + wysięgnik 1,0m - 12 szt. Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0m - 1 szt. Oprawa oświetleniowa typu 16LEDS 700mA 36W - 13 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 560 m Zadanie 2: ul. Rybkówka: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2. Zabudowa skrzyni sterowania oświetleniem obok istniejącego słupa oraz odcinek linii kablowej od SKO do lampy nr L2.1. Ułożenie odcinka linii kablowej od istniejącej oprawy do projektowanej lampy nr L1.1 Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 0,6 m - 5 szt. Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,5 m - 1 szt. Oprawy oświetleniowa typu 16 LEDS 700 mA 36 W - 6 szt. Skrzynia SKO (wyposażona) + fundament - 1 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 206m Skrzynia 1P - 1 szt. Zadanie 3: ul. Oberconiówka: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2. Zabudowa skrzyni oświetlenia na istniejącym słupie nr 506 oraz ułożenie odcinków linii kablowych zasilających oświetlenie od słupa nr 506 do lamy nr L3.1, od słupa na dz. nr 25/3 obr. 111 do słupa oświetlenia ulicznego nr L1.1 oraz od słupa na dz. nr 25/3 obr. 111 do słupa oświetlenia ulicznego nr L 2.1. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0 m - 13 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 55 W - 14 szt. Skrzynia SKO - 1 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 516m Skrzynia 1P - 1 szt. Zadanie 4: ul. Gawlaki: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2 oraz zabudowa skrzyni oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zasilić z szafy licznikowej zabudowanej obok złącza kablowego na działce nr 332. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0 m - 36 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 55 W - 36 szt. Skrzynia SKO - 1 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 1344m Skrzynia 1P - 1 szt. Zadanie 5: ul. Mrowce: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2. Oświetlenie uliczne należy zasilić z istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia poprzez ułożenie linii kablowej od słupa linii do lampy oświetleniowej L1. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0 m - 17szt. Oprawy oświetleniowa typu 16LEDS 700 mA36 W - 17 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 626 m Zadanie 6: ul. Balzera – Chłabówka Górna: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2. Budowa odcinka linii kablowej pomiędzy istniejącą skrzynią oświetlenia ulicznego a lampą nr L1. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik jednoramienny 1,5 m - 13 szt. Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik dwuramienny 1,5 m - 2 szt. Oprawy oświetleniowa typu 40 LEDS 700 mA 87 W - 5 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 53 W - 7 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 600 mA 46 W - 5 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 529 UWAGA! ZMIANA!: Wykonanie zadania nr 6 ul. Balzera – Chłabówka Górna zmiana w stosunku do dokumentacji projektowej polegająca na pominięciu zabudowy słupa oznaczonego jako L4. Dodatkowo dla zadania nr 6 ul. Balzera – Chłabówka Górna na wszystkich zabudowanych słupach należy zamontować podwójne gniazdo hermetyczne na wysokości 5m wraz z oprzewodowaniem i uruchomieniem.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231400-9
45310000-3
45311200-2
45314310-7
45316100-6
45231000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: (warunek dotyczy każdego z 6 zadań) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci oświetlenia drogowego. potwierdzone dowodami określającymi czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; - Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.; - kierownika robot posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie umożliwiającej kierowanie robotami objętymi zamówieniem w ww. specjalności, legitymującego się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy. UWAGA ! Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ust.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej siwz) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. (Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty). 2. Wykaz osób (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6a do niniejszej siwz) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 2. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu (na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do niniejszej siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4. Do oferty załączyć wyceniony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kosztorys załączony do siwz przez Zamawiającego, który będzie traktowany jako Tabela Elementów Rozliczeniowych(TER) Suma wartość robót wykazana w kosztorysie ofertowym - TER musi odpowiadać cenie oferty. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy do oferty kosztorysu ofertowego zwanego TER zostanie odrzucona. TER będzie załącznikiem do umowy i będzie służyła do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że wykonawca bez zgody zamawiającego, nie może dopisywać sobie pozycji których nie ma we wzorze kosztorysu ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla zadania 1 - ul. Kotelnica – 2 500,00 PLN - dla zadania 2 - ul. Rybkówka – 1 000,00 PLN - dla zadania 3 - ul. Oberconiówka – 2 500,00 PLN - dla zadania 4 - ul. Gawlaki – 6 000,00 PLN - dla zadania 5 - ul. Mrowce – 3 000,00 PLN - dla zadania 6 - ul. Balzera-Chłabówka Górna – 3 000,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościo-wo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr:85124047481111000048718666 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu BZP.271.32.2019 zadania. Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.06.2019 r. do godz. 1200.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.06.2019 r. do godz. 1200 w Biurze Zamówień Publicznych pok. nr 7 lub 8 (parter).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto za całość usług 60,00
Wydłużony okres gwarancji a wykonane roboty 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp. W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1. Zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionych w ofercie, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, lub na jego żądanie akceptującego nowego kierownika budowy lub robót. 2. Przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu robót, b) przekazania dokumentów budowy (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, lub innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, d) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu, lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na trenie budowy. 3. Przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, za zgodą Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych i przepisów o zamówieniach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych przez Wykonawcę i potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji i obowiązującymi normami, trwających przynajmniej nieprzerwalnie przez okres 5 dni. c) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, d) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, e) siły wyższej, 4. Zmiany wysokości wynagrodzenia: a) Na wskutek rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy, b) W przypadkach zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zamawiający informuje ze zmianie może ulec tylko kwota brutto kwota netto oferty pozostaje bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Kotelnica, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Kotelnica”;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: ul. Kotelnica: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35 mm2. Oświetlenie uliczne należy zasilić z istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia poprzez ułożenie linii kablowej od istniejącego słupa linii do lampy oświetleniowej oznaczonej jako L1. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 7m + wysięgnik 1,0m - 12 szt. Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0m - 1 szt. Oprawa oświetleniowa typu 16LEDS 700mA 36W - 13 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 560 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231400-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45316100-6, 45231000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość usług 60,00
Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Rybkówka, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Rybkówka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2: ul. Rybkówka: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2. Zabudowa skrzyni sterowania oświetleniem obok istniejącego słupa oraz odcinek linii kablowej od SKO do lampy nr L2.1. Ułożenie odcinka linii kablowej od istniejącej oprawy do projektowanej lampy nr L1.1 Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 0,6 m - 5 szt. Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,5 m - 1 szt. Oprawy oświetleniowa typu 16 LEDS 700 mA 36 W - 6 szt. Skrzynia SKO (wyposażona) + fundament - 1 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 206m Skrzynia 1P - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231000-5, 45231400-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45316100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość usług 60,00
Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Oberconiówka, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Oberconiówka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3: ul. Oberconiówka: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2. Zabudowa skrzyni oświetlenia na istniejącym słupie nr 506 oraz ułożenie odcinków linii kablowych zasilających oświetlenie od słupa nr 506 do lamy nr L3.1, od słupa na dz. nr 25/3 obr. 111 do słupa oświetlenia ulicznego nr L1.1 oraz od słupa na dz. nr 25/3 obr. 111 do słupa oświetlenia ulicznego nr L 2.1. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0 m - 13 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 55 W - 14 szt. Skrzynia SKO - 1 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 516m Skrzynia 1P - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231000-5, 45231400-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45316100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość usług 60,00
Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Gawlaki, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Gawlaki”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4: ul. Gawlaki: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2 oraz zabudowa skrzyni oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zasilić z szafy licznikowej zabudowanej obok złącza kablowego na działce nr 332. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0 m - 36 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 55 W - 36 szt. Skrzynia SKO - 1 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 1344m Skrzynia 1P - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231000-5, 45231400-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45316100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość usług 60,00
Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Mrowce, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Mrowce”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4: ul. Gawlaki: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2 oraz zabudowa skrzyni oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zasilić z szafy licznikowej zabudowanej obok złącza kablowego na działce nr 332. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik 1,0 m - 36 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 55 W - 36 szt. Skrzynia SKO - 1 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 1344m Skrzynia 1P - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231000-5, 45231400-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45316100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość usług 60,00
Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Balzera przy ul. Chłabówka Górna, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa sieci oświetlenia wzdłuż drogi ul. Balzera-Chłabówka Górna”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6: ul. Balzera – Chłabówka Górna: Zabudowa słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35mm2. Budowa odcinka linii kablowej pomiędzy istniejącą skrzynią oświetlenia ulicznego a lampą nr L1. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik jednoramienny 1,5 m - 13 szt. Słup oświetleniowy 8m + wysięgnik dwuramienny 1,5 m - 2 szt. Oprawy oświetleniowa typu 40 LEDS 700 mA 87 W - 5 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 700 mA 53 W - 7 szt. Oprawy oświetleniowa typu 24 LEDS 600 mA 46 W - 5 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 529
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231000-5, 45231400-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45316100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość usług 60,00
Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2 - Niedźwiedź
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI