Wykonanie remontu węzłów cieplnych, instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu węzłów cieplnych, instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach trzech placówek oświatowych położonych na terenie Dzielnicy Śródmieście w Warszawie (znak sprawy ZP- 8/18).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-08
  • Numer ogłoszenia527234-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 527234-N-2018 z dnia 2018-03-08 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście: Wykonanie remontu węzłów cieplnych, instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach trzech placówek oświatowych położonych na terenie Dzielnicy Śródmieście w Warszawie (znak sprawy ZP- 8/18).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. Nowogrodzka  43 , 00-691   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 93 93, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 94 85.
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu.
Adres:
00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu węzłów cieplnych, instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach trzech placówek oświatowych położonych na terenie Dzielnicy Śródmieście w Warszawie (znak sprawy ZP- 8/18).
Numer referencyjny: ZP-8/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone jest na trzy części: CZĘŚĆ 1 - Remont węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie. CZĘŚĆ 2 - Remont węzła cieplnego i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Edelmana 2 (dawniej ul. Lewartowskiego) w Warszawie. CZĘŚĆ 3 - Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie.

II.5) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1220051,71
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-25 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia /dotyczy każdej części zamówienia/. Wymagany termin wykonania zamówienia: 1. rozpoczęcie wykonania zamówienia nastąpi od dnia 25 czerwca 2018 r., 2. wykonanie I etapu robót bez regulacji instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 24 sierpnia 2018r. 3. wykonanie II etapu robót - regulacja instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 30 listopada 2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: dot. CZĘŚCI 1 - Remont węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmującego wykonanie lub remont węzła cieplnego. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł. (brutto). dot. CZĘŚCI 2 - Remont węzła cieplnego i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Edelmana 2 (dawniej ul. Lewartowskiego) w Warszawie. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmującego wykonanie lub remont węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 400.000,00 zł. (brutto). dot. CZĘŚCI 3 - Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmującego wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł. (brutto).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w części IV pkt 3 SIWZ/Części III.1.3) ogłoszenia - odpowiednio dla danej części, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ( bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 2 SIWZ składa każdy wykonawca). 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia mogą łącznie spełniać warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego. 4) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 5 SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach innych podmiotów musi, zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016r. poz. 1126) złożyć w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty, które potwierdzą, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy każdej części zamówienia. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmniejszenia wartości zamówienia o wartość robót zaniechanych lub zmiany terminu realizacji zamówienia o liczbę dni równą liczbie dni w trakcie których roboty nie mogły być wykonywane z powodu konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) zmniejszenia wartości zamówienia o wartość robót zaniechanych lub zmiany terminu realizacji zamówienia o liczbę dni przerwy w realizacji zamówienia spowodowanej ujawnieniem w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 3) zmniejszenia wartości zamówienia poprzez ograniczenie jego zakresu z powodu ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, 4) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 5) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) w przypadku zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 7) zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 8) zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 9) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 10) działania siły wyższej. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1. Remont węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy remontu węzła cieplnego - technologia i automatyka w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonany dnia 29 września 2017 r. przez SAN PRO, Warszawa, ul. Dzieci Warszawy 17C/15. Autorami opracowania są: mgr inż. Paweł Popielarski, inż. Jarosław Chmiel. 2) Projekt budowlano-wykonawczy remontu węzła cieplnego - instalacje elektryczne w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonany dnia 29 września 2017 r. przez SAN PRO, Warszawa, ul. Dzieci Warszawy 17C/15. Autorami opracowania są: mgr inż. Wojciech Grossman, mgr inż. Kazimierz Krasuski. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna remontu węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonaną dnia 29 września 2017 r. przez SAN PRO, Warszawa, ul. Dzieci Warszawy 17C/15. Autorem opracowania jest mgr inż. Wojciech Grossman. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża sanitarna remontu węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonaną dnia 29 września 2017 r. przez SAN PRO, Warszawa, ul. Dzieci Warszawy 17C/15. Autorem opracowania jest mgr inż. Paweł Popielarski. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót, które są jedynie elementem pomocniczym i nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar dla remontu węzła cieplnego - technologia i automatyka w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonany dnia 12 listopada 2017 r. przez SAN PRO, Warszawa, ul. Dzieci Warszawy 17C/15. Autorem opracowania jest B. Godlewski. 2) Przedmiar dla remontu węzła cieplnego branża elektryczna w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonany dnia 29 września 2017 r. przez Rafała Szulim. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 / część 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m. in.: ETAP I: - demontaż instalacji węzła cieplnego z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji węzła cieplnego wraz z instalacją elektryczną i automatycznej regulacji, - roboty budowlane w pomieszczeniu węzła cieplnego, w tym: instalacja wentylacji, instalacja wod.-kan., elektryczna, posadzki, naprawa tynków, malowanie pomieszczenia, wymiana drzwi. ETAP 2: - wykonanie regulacji na gorąco węzła cieplnego. UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zlecenia Veolii Energia S.A. nadzoru i odbioru węzła cieplnego wraz z poniesieniem opłat za w/w czynności. 2. Zastosowane w projekcie urządzenia zostały uzgodnione, zgodnie z prawem energetycznym, z operatorem systemu przesyłowego Veolia Energia S.A. Zmiany urządzeń są dopuszczalne pod warunkiem uzgodnienia ich z Veolia Energia S.A. Dla ułatwienia ewentualnego wyboru innych urządzeń, w projekcie zamieszczono ich karty doboru. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 6 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 6 osób. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - w szczególności prace związane z wykonaniem: a) 2 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych (roboty malarskie, tynkarskie, posadzkarskie i stolarskie); b) 3 osoby do wykonywania robót sanitarnych (demontaż i montaż instalacji węzła cieplnego); c) 1 osoba do wykonywania robót elektrycznych (zasilenie urządzeń w węźle cieplnym). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust.4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 / część 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45300000-0, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 236022,56
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-25
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia /dotyczy każdej części zamówienia/. Wymagany termin wykonania zamówienia: 1. rozpoczęcie wykonania zamówienia nastąpi od dnia 25 czerwca 2018 r., 2. wykonanie I etapu robót bez regulacji instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 24 sierpnia 2018r. 3. wykonanie II etapu robót - regulacja instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 30 listopada 2018r.


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ 2. Remont węzła cieplnego i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Edelmana 2 (dawniej ul. Lewartowskiego) w Warszawie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont węzła cieplnego i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Edelmana 2 (dawniej ul. Lewartowskiego) w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy węzła cieplnego tom I wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany dnia 12 kwietnia 2017 r. przez SM STUDIO, Warszawa, ul. Książkowa 7b/504. Autorami opracowania są: mgr inż. Eleonora Stolarczyk, mgr inż. Mariusz Jarząbek. 2) Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy węzła cieplnego tom II przebudowa węzła cieplnego, technologia i automatyka w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany dnia 12 kwietnia 2017 r. przez SM STUDIO, Warszawa, ul. Książkowa 7b/504. Autorami opracowania są: mgr inż. Małgorzata Olesińska, mgr inż. Krystyna Chudziej. 3) Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy węzła cieplnego tom III przebudowa węzła cieplnego, instalacje elektryczne w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany dnia 26 kwietnia 2017 r. przez SM STUDIO, Warszawa, ul. Książkowa 7b/504. Autorami opracowania są: Zbigniew Winiarek, Waldemar Lasek. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu węzła cieplnego i wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonaną dnia 12 kwietnia 2017 r. przez SM STUDIO, Warszawa, ul. Książkowa 7b/504. Autorem opracowania jest mgr inż. Małgorzata Sujak. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót, które są jedynie elementem pomocniczym i nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar dla przebudowy węzła cieplnego i wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany dnia 12 kwietnia 2017 r. przez SM STUDIO, Warszawa, ul. Książkowa 7b/504. Autorem opracowania jest mgr inż. M. Sujak. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 / część 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m. in.: ETAP I: - demontaż instalacji centralnego ogrzewania z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur polipropylenowych, - izolacja instalacji, - roboty poinstalacyjne związane z wymianą instalacji c.o. oraz naprawa i pomalowanie tynków za grzejnikami (nie ujęte w dokumentacji), wykonanie obudów instalacji i grzejników, - demontaż instalacji węzła cieplnego z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji węzła cieplnego wraz z instalacją elektryczną i automatycznej regulacji, - roboty budowlane w pomieszczeniu węzła cieplnego, w tym: instalacja wentylacji, instalacja wod.-kan., posadzki, naprawy tynków, malowanie pomieszczenia, wymiana drzwi. ETAP 2: - wykonanie regulacji na gorąco instalacji c.o. i węzła cieplnego. UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zlecenia Veolii Energia S.A. nadzoru i odbioru węzła cieplnego wraz z poniesieniem opłat za w/w czynności. 2. Zastosowane w projekcie urządzenia zostały uzgodnione, zgodnie z prawem energetycznym, z operatorem systemu przesyłowego Veolia Energia S.A. Zmiany urządzeń są dopuszczalne pod warunkiem uzgodnienia ich z Veolia Energia S.A. Dla ułatwienia ewentualnego wyboru innych urządzeń, w projekcie zamieszczono ich karty doboru. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 6 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 6 osób. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - w szczególności prace związane z wykonaniem: a) 1 osoba do wykonywania robót ogólnobudowlanych (roboty malarskie, tynkarskie, posadzkarskie i stolarskie); b) 4 osoby do wykonywania robót sanitarnych (demontaż i montaż instalacji c.o. oraz węzła cieplnego); c) 1 osoba do wykonywania robót elektrycznych (zasilenie urządzeń w węźle cieplnym). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust.4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 / część 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45300000-0, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 654918,05
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-25
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia /dotyczy każdej części zamówienia/. Wymagany termin wykonania zamówienia: 1. rozpoczęcie wykonania zamówienia nastąpi od dnia 25 czerwca 2018 r., 2. wykonanie I etapu robót bez regulacji instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 24 sierpnia 2018r. 3. wykonanie II etapu robót - regulacja instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 30 listopada 2018r.


Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ 3. Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie, zgodnie z: 1.Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania dla istniejącego Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie, wykonany dnia 31 października 2017 r. przez PRECYZJA, Warszawa, ul. Rembelińska 20 lok. 166. Autorami opracowania są: mgr inż. Agnieszka Gregorowicz, inż. Alicja Lisiecka, mgr inż. Tomasz Michalicki. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przy demontażu i montażu instalacji centralnego ogrzewania dla Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie branża sanitarna i budowlana, wykonaną dnia 31 października 2017 r. przez PRECYZJA, Warszawa, ul. Rembelińska 20 lok. 166. Autorami opracowania są: mgr inż. Agnieszka Gregorowicz. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót, które są jedynie elementem pomocniczym i nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar - demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania dla istniejącego Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie branża sanitarna, wykonany dnia 31 października 2017 r. przez PRECYZJA, Warszawa, ul. Rembelińska 20 lok. 166. Autorem opracowania Rafał Szulim. 2) Przedmiar - remont sal po robotach instalacyjnych w budynku Przedszkola nr 19 przy ul. Śniadeckich 12 w Warszawie branża budowlana, wykonany dnia 31 października 2017 r. przez PRECYZJA, Warszawa, ul. Rembelińska 20 lok. 166. Autorem opracowania Rafał Szulim. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 / część 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m. in.: ETAP I: - roboty rozbiórkowe, demontażowe, zabezpieczające i wykończeniowe, - wymiana instalacji c.o. (rurociągi stalowe), - izolacja rurociągów (wełna mineralna w folii aluminiowej), - wymiana grzejników (stalowe płytowe i konwektorowe wolnostojące z krótką stopką) - wymiana zaworów, - wymiana odpowietrzników, - wykonanie próby szczelności, - montaż tulei stalowych (przejście przez strop - p.poż.), - wymiana obudów grzejnikowych wraz z siedziskami i poduszkami, - naprawa tynków, - malowanie ścian i sufitów (farby lateksowe), - malowanie lamperii lakierem wodnym, - uzupełnienie glazury w miejscach zdemontowanych grzejnikach, - uzupełnienie terakoty w miejscach prowadzenia instalacji. ETAP 2: - wykonanie regulacji na gorąco instalacji c.o. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 4 osób. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - w szczególności prace związane z wykonaniem: a) 2 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych (roboty murarskie, malarskie, tynkarskie i stolarskie - malowanie pomieszczeń, obudowy grzejników i siedzisk); b) 2 osoby do wykonywania robót sanitarnych (wymiana instalacji centralnego ogrzewania); 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust.4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 / część 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45300000-0, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 329111,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-25
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia /dotyczy każdej części zamówienia/. Wymagany termin wykonania zamówienia: 1. rozpoczęcie wykonania zamówienia nastąpi od dnia 25 czerwca 2018 r., 2. wykonanie I etapu robót bez regulacji instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 24 sierpnia 2018r. 3. wykonanie II etapu robót - regulacja instalacji c.o. i węzłów nastąpi do dnia 30 listopada 2018r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI