Wykonanie prac zmierzających do podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. w Muzeum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac zmierzających do podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. w Muzeum Narodowym w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Narodowe w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-15
  • Numer ogłoszenia610012-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610012-N-2019 z dnia 2019-10-15 r.

Muzeum Narodowe w Warszawie: Wykonanie prac zmierzających do podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. w Muzeum Narodowym w Warszawie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 27599000000000, ul. Al. Jerozolimskie  3 , 00-495  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 211 031, e-mail dwronska@mnw.art.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mnw.art.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.mnw.art.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.mnw.art.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub przez posłańca / kuriera w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Muzeum Narodowe w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa pok. 260 (Dział Zamówień Publicznych)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac zmierzających do podniesienia poziomu bezpieczeństwa ppoż. w Muzeum Narodowym w Warszawie.
Numer referencyjny: 21/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Celem niniejszego opracowania jest uzyskanie systemu sterowania i monitorowania urządzeń czynnej ochrony przeciwpożarowej realizującego sterowania zgodnie ze scenariuszem rozwoju zdarzeń w czasie pożaru oraz możliwość weryfikowania aktualnego stanu elementów wykonawczych w oprogramowaniu do wizualizacji. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania możliwe będzie stworzenie grup sterowań urządzeniami wykonawczymi za pomocą sygnałów podawanych z wyjść central SSP, a także jednolitego systemu wizualizacji aktualnego stanu wybranych urządzeń np. klap odcinających w kanałach wentylacyjnych. Do osiągnięcia wymaganego celu należy zastosować system centrali sterująco-monitorującej FPM+ wraz z platformą integrującą GEMOS – oprogramowanie klasy PSIM (Phisical Security Information Management) Do systemu FPM+ będą przekazane sygnały z wyjść bezpotencjałowych central wykrywania pożaru SSP informujące o wykryciu zagrożenia pożarowego. Informacje te spowodują zadziałanie odpowiednich wyjść do sterowania urządzeniami aktywnej ochrony pożarowej zgodnie ze scenariuszem rozwoju zdarzeń w czasie pożaru. Podstawowymi elementami systemu FPM+ są: - sterownik MASTER Centralny sterownik, którego zadaniem jest nadzorowanie pracy sterowników lokalnych oraz wymiana informacji pomiędzy urządzeniami. Odpowiada on również za komunikację zewnętrzną z systemem wizualizacji. - sterownik e.USP Sterownik lokalny typu e.USP służy do przyjmowania sygnałów z urządzeń i systemów zewnętrznych oraz do sterowania urządzeniami i systemami zewnętrznymi. Wyposażony jest w 16 wejść, mogących pracować jako wejścia cyfrowe (nadzorowane, NO lub NC) lub jako wejścia analogowe. Sterownik e.USP wyposażony jest również w 8wyść przekaźnikowych Sterownik e.USP przystosowany jest do zasilania napięciem 12-48VDC. - sterownik e.LSK Moduł e.LSK przeznaczony jest do sterowania i nadzoru siłowników oraz innych urządzeń wyposażonych w interfejs MP-Bus. Takimi siłownikami mogą być: siłowniki przeciwpożarowych klap odcinających (np. BF24-TL-T-ST), siłowniki liniowe przepustnic powietrza w systemach klimatyzacji i wentylacji, oraz zaworów suwakowych (np. LH24A-MP, NM24A-MP, SM24A-MP, GM24AMP), siłowniki wieloobrotowe do przepustnic i żaluzji (np. LU24A-MP), zawory z siłownikiem do instalacji wodnych (np. LV24A-MP-TPC, NVC24A-MPTPC), siłowniki do zaworów instalacji wodnych (np. LR24A-MP), regulatory VAV (np. LMV-D3-MP), regulatory ciśnienia powietrza (np. VRP-M) Oprócz urządzeń pracujących w standardzie MP-BUS, moduł e.LSK może również sterować i nadzorować urządzenia analogowe, np. siłowniki przeciwpożarowych klap odcinających. Do współpracy z tego typu urządzeniami moduł e.LSK należy połączyć z modułem SKC-A. Do modułu można podłączyć maksymalnie 16 siłowników. - obudowy podcentral Obudowy wyposażone w zasilacz pożarowy do zasilania sterowników e.USP i e.LSK. Obudowa posiada zainstalowany certyfikowany zasilacz buforowy przeznaczony do zasilania urządzeń pożarowych wymagających zasilenia pożarowego z otrzymaniem awaryjnym. - zasilacz SKC-A Moduł SKC-A służy do nadzorowania pracy urządzeń analogowych, sterowanych przez podanie sygnału napięciowego 24VDC lub 230VAC. Takimi urządzeniami mogą być np. siłowniki przeciwpożarowych klap odcinających. Moduł SKC-A przystosowany jest do współpracy z modułami LSK, LSK24 i e.LSK. Moduł występuje w 2 wersjach w zależności od napięcia pracy urządzeń: Wersja 230V – dla urządzeń zasilanych napięciem sieciowym ~230VAC Wersja 24V – dla urządzeń zasilanych napięciem 24VDC Do wizualizacji stanu systemu FPM+ przewidziano komputer klasy PC z oprogramowaniem GEMOS Light. Zestawienie elementów do sterowania: Centrale wentylacyjno-klimatyzacyjne LP Kondygnacja Skrzydło Oznaczenie Lokalizacja 1 Poddasze I NW 1.1 Strych 2 Poddasze II NW 1.2 Strych 3 Poddasze III W2 Strych 4 Poddasze III N2 Strych 5 Poddasze IV N5 Strych 6 Poddasze IV NW 0.2 Strych 7 Poddasze IV NW 2.2 Strych 8 Poddasze IV NW 4 Strych 9 Poddasze V W1 Strych 10 Poddasze V N1 Strych 11 Poddasze V N3 Strych 12 Poddasze V W3 Strych 13 Poddasze VI System 14.3-2 Strych 14 Poddasze VI System 14.2 Strych 15 Poddasze VI NW 2.3 Strych 16 Poddasze VI System 14.1 Strych 17 Poddasze VI System 14.3-1 Strych 18 Dach IV NW 0.1 Dach Przeciwpożarowe klapy odcinające w kanałach wentylacji LP Kondygnacja Skrzydło Oznaczenie Typ siłownika Zasilanie 1 Parter III N0.2/P/S.C./2 BF230 230 2 Parter III W0.2/P/S.C./2 BF230 230 3 Parter V N0.1/P/S.C./1 BF230 230 4 Parter V W0.1/P/S.C./1 BF230 230 5 Poddasze I N1.1/PO/ST/1 BF230 230 6 Poddasze I N1.1/PO/ST/2 BF230 230 7 Poddasze I W1.1/PO/ST/1 BLF230 230 8 Poddasze I W1.1/PO/ST/2 BLF230 230 9 Poddasze II N1.2/PO/ST/1 BLF230 230 10 Poddasze II N1.2/PO/ST/2 BF230 230 11 Poddasze II N1.2/PO/ST/3 BLF230 230 12 Poddasze II N1.2/PO/ST/4 BLF230 230 13 Poddasze II N1.2/PO/ST/5 BF230 230 14 Poddasze II W1.2/PO/ST/1 BLF230 230 15 Poddasze II W1.2/PO/ST/2 BF230 230 16 Poddasze II W1.2/PO/ST/3 BLF230 230 17 Poddasze II W1.2/PO/ST/4 BLF230 230 18 Poddasze II W1.2/PO/ST/5 BF230 230 19 Poddasze IV N0.2/PO/S.T./1 BF230 230 20 Poddasze IV W0.2/PO/S.T./1 BF230 230 21 Poddasze IV N2.2/PO/ST/1 BF230 230 22 Poddasze IV N2.2/PO/ST/2 BF230 230 23 Poddasze IV W2.2/PO/ST/1 BF230 230 24 Poddasze IV W2.2/PO/ST/2 BF230 230 25 Poddasze IV N2.3/PO/ST/1 BF230 230 26 Poddasze VI N2.3/PO/ST/2 BF230 230 27 Poddasze VII N2.3/PO/ST/3 BF230 230 28 Poddasze VI N2.3/PO/ST/4 BF230 230 29 Poddasze VI N2.3/PO/ST/5 BF230 230 30 Poddasze VI W2.3/PO/ST/1 BF230 230 31 Poddasze VI W2.3/PO/ST/2 BF230 230 32 Poddasze VII W2.3/PO/ST/3 BF230 230 33 Poddasze VI W2.3/PO/ST/4 BF230 230 34 Poddasze VI W2.3/PO/ST/5 BF230 230 35 Poddasze VI N14.1/PO/ST/1 BLF230 230 36 Poddasze VI N14.1/PO/ST/2 BLF230 230 37 Poddasze VI W14.1/PO/ST/1 BLF230 230 38 Poddasze VI W14.1/PO/ST/2 BLF230 230 39 Poddasze VI W14.1/PO/ST/3 BLF230 230 40 Poddasze VI N14.3-1/PO/ST/1 BLF230 230 41 Poddasze VI W14.3-1/PO/ST/1 BLF230 230 42 Poddasze VI W14.3-1/PO/ST/2 BLF230 230 43 Poddasze VI W14.3-1/PO/ST/3 BLF230 230 44 Poddasze VI N14.2/PO/ST/1 BLF230 230 45 Poddasze VI N14.2/PO/ST/2 BLF230 230 46 Poddasze VI W14.2/PO/ST/1 BLF230 230 47 Poddasze VI W14.2/PO/ST/2 BLF230 230 48 Poddasze VI W14.2/PO/ST/3 BLF230 230 49 Poddasze VI N14.3-2/PO/ST/1 BLF230 230 50 Poddasze VI N14.3-2/PO/ST/2 BLF230 230 51 Poddasze VI W14.3-2/PO/ST/1 BLF230 230 52 Poddasze VI W14.3-2/PO/ST/2 BLF230 230 Zestawienie podstawowych elementów systemu: LP Element Typ Ilość 1 Centrala sterująca FPM+ Master FPM-M-00-06A-17Ah 1 2 Obudowa uniwersalna 4-polowa, zasilacz 12A, wer.A FPM-U-4-12-18-A-G 6 3 Moduł e.USP FPM-EUSP 4 4 Moduł e.LSK FPM-ELSK 6 5 Moduł SKC-A FPM-SKC-A-230-230 52 6 Akumulator 12V 18Ah 12 7 Gemos – wersja Light LIC-PSIM-0002 1 8 Stacja robocza DELL Precision Tower 3420 XCTO KOM-VOL-DELL_3420XCTO 1 9 Monitor DELL P2419H 23,8” LED 16:9 1920x1080 MON-VOL-DELL_P2419H 2 10 Switch 24x10/100/1000 GS728TP-100EUS 1 11 Zasilacz UPS GTM R/T 3kVA 1 12 Moduł baterii do zasilacza UPS GTBP RT72V69 2 13 Przewód HDGs PH90 3x2,5 114 14 Przewód YDY 3x1,5 707 15 Przewód HTKSHekw PH90 1x2x1 894 16 Przewód YnTKSYekw 1x2x1 707 17 Przewód HDGs PH90 2x1 967 18 Przewód YnTKSY 1x2x1 1539 19 Materiały montażowe – trasy kablowe E90 komplet 1 20 Materiały montażowe – trasy kablowe zwykłe komplet 1 Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem. W dalszej części prac należy wykonać: Instalacje sterowań wyłączeniem urządzeń wentylacji pożarowej, drzwi rozsuwnych w salach wystawowych, urządzeń instalacji alarmowej optyczno-akustycznej oraz zjazdu wind na poziom ewakuacji. Zadanie to obejmuje: - sterowanie windą administracyjną (klatka K1), - sterowanie automatycznymi drzwiami przesuwnymi w Galerii Sztuki Starożytnej, - sterowanie linią sygnalizacyjną 1szt. Dla Galerii Sztuki Starożytnej, - sterowanie oddymianiem 1 szt dla klatki schodowej K3 przy Galerii Sztuki Starożytnej. Zestawienie Podstawowych elementów niezbędnych do wykonania zadania : 1. Akumulator 12V 18Ah szt. 2 2. Moduł e.USP FPM-EUSP szt. 2 3. Obudowa uniwersalna 4-polowa, zasilacz 12A, wer.A FPM-U-4-12-18-A-G' szt. 1 4. Przewód HDGs 2x1 PH90 182 m 5. Przewód HDGs 3x2,5 PH90' 104 m 6. Przewód HTKSHekw 1x2x1 PH90 52 m 7. Przewód YnTKSY 1x2x1mm2 83m Kolejną częścią zadania jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru SSP poprzez montaż centrali nowej generacji oraz wykonanie systemu wizualizacji do nowoprojektowanego systemu sygnalizacji pożaru. W zadaniu tym należy wykonać: - montaż centrali POLON 6000, zasilanie z lokalnego układu 230V, - podłączenie czujki dymu i jednego ROP, dołączenie do systemu FPM+, monitoringu SSP i wizualizacji. - wizualizacja POLON 6000 będzie zrealizowana w oprogramowaniu AXXON INTELLECT służącym aktualnie do wizualizacji central alarmowych GALAXY Zestawienie ważniejszych elementów systemu: 1. Akumulator 12V 40Ah MB12400 szt. 2 2. Czujka optyczna dymu DOR-4046 szt. 1 3. Gniazdo czujki G-40 szt. 1 4. Moduł 2 linii dozorowych bez przetwornicy MLD-62 szt. 1 5. Moduł 2 linii dozorowych z przetwornicą MLD-61 szt. 1 6. Moduł drukarki POLON 6000 MD-60 szt. 1 7. Moduł Intellect do systemu Polon6000 (prot. MODBUS) SW-INPP6K-RTL szt .1 8. Moduł operatora (Gł. panel sterowniczy) PSO-60 PSO60 POLON szt. 1 9. Moduł wyjść przekaźnikowych (4pk) MPK60 szt. 2 10. Moduł zasilacza 300W POLON 6000 MZ-60-300 szt. 1 11. Obudowa (drzwi z otworem na panel) OM-62 szt. 1 12. Pojemnik akumulatorów rezerwowych (do 92 Ah) OA-62 szt. 1 13. Ramka maskująca do ROP RM-60-R szt. 1 14. Ręczny ostrzegacz pożaru ROP-4001M szt. 1 Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem. UWAGA: Projekt zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45343000-3
45312200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-01-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał się posiadaniem koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. usługi ochrony mienia realizowane w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe Zamawiający będzie oceniał warunek w formule spełnia - nie spełnia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (usługi ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczeń technicznych) na sumę gwarancyjną co najmniej: 300.000,00 zł
Informacje dodatkowe Zamawiający będzie oceniał warunek w formule spełnia - nie spełnia
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że: - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi elektronicznego zabezpieczenia obiektów muzealnych podlegających pod Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub innych obiektach posiadających zabezpieczenia dzieł sztuki podlegających pod Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. - dysponuje co najmniej 5 osobami, w tym: • dwoma pracownikami którzy posiadają zaświadczenia Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra kultury • jednym pracownikiem który posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie projektowania i instalacji systemów : Zettler Expert ZX , Polon 6000, FPM+, GALAXY Dimension, AXXON Intellect. • dwoma pracownikami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV Ponadto: wszystkie osoby, które realizować będą roboty w imieniu wykonawcy muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie oceniał warunek w formule spełnia - nie spełnia
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda, na wezwanie o którym mowa w pkt. 2 powyżej, następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zalecany wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz); 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zalecany wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda, na wezwanie, następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zalecany wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz);, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zalecany wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz); 3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Dowód wniesienia wadium - kserokopia. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BGK 83 1130 1017 0020 1460 6320 0001 , z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony – znak sprawy 21/2019”. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy załączyć do oferty. 6. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 11 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI