„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r. – II postępowan

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r. – II postępowanie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPniewy
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-08-29
  • ZamawiającySkarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00312658
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.
– II postępowanie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Pniewy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.
– II postępowanie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1491a9da-1fb7-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00173788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie planowych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-pniewy/wykonanie-planowanych-remontow-w-nadlesnictwie-pniewy-w-2022-r---ii-postepowanie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
11.3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
11.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
11.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 22.1 Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy
ul. Turowska 1, 62-045 Pniewy
tel. 61 29-36-420
e-mail: pniewy@poznan.lasy.gov.pl

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl
22.2 Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
22.3 Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Dalsza część w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 22.13 Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.4.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. Zadanie 1 – Wymiana Pieca w leśniczówce Duszniki i Wielonek

Prace wchodzące w zakres Zadania 1 to w szczególności:
• demontaż istniejących urządzeń cieplnych
• wytyczenie trasy przewodów, wykonanie bruzd oraz otworów w ścianie i stropach pod rurociągi
• montaż nowych urządzeń c.o. zgodnych z normą PN-EN 303-5:2012-2
• montaż armatury
• wykonanie regulacji instalacji grzewczej
• wykonanie izolacji cieplnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 4.10. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP.
4.11. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.10. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia określone w SWZ oraz usługi podobne do nich. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 4.10. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.10. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.11. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków technicznych, przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 4.10. będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Pniewy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Kosztorysy ofertowe
sporządzone na formularzach załączonych do dokumentacji projektowej (zał. Nr 6 do
SWZ ). Kosztorysy ofertowe nie stanowią części oferty i nie muszą być składane wraz z ofertą

16.2 Wykonawca w Kosztorysie ofertowym określi ceny jednostkowe netto oraz wartości
netto dla wszystkich podanych i opisanych tam pozycji, a następnie wyliczy podatek
VAT i ostateczną wartość brutto, Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać
zmian do Kosztorysu ofertowego, Cena oferty winna obejmować całkowity koszt
wykonania zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu
zamówienia, w szczególności Dokumentów Wykonawcy, Robót, dostaw i usług oraz
usunięcia wad i zapewnienia gwarancji jakości, a w tym koszty bezpośrednie
(robocizny, materiałów, sprzętu i transportu), koszty pośrednie, podatki zgodnie z
obowiązującym prawem, inne podobnego rodzaju obciążenia, koszty organizacji robót
oraz wszelkie ryzyka i zysk Wykonawcy.

Koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia, których w KOSZTORYSIE nie
ujęto w odrębnych pozycjach, Wykonawca powinien ująć w cenach jednostkowych
pozycji opisanych w Formularzu, KOSZTORYS OFERTOWY, o którym mowa powyżej
należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej ściśle według kolejności pozycji
wyszczególnionych we wzorze. Wykonawca określi kwoty (wartości) netto dla
wszystkich pozycji wymienionych w Formularzu

16.3 Wartość brutto wykazaną w Kosztorysie ofertowym po zsumowaniu Wykonawca
przeniesie do Formularza „Oferta",
16.4 W razie jakichkolwiek wątpliwości wynikających np. z błędów w sumowaniu
poszczególnych elementów rozliczeniowych, przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę
Cena Oferty po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w rozumieniu PZP,
16.5 Wykonawca powinien wyliczyć Cenę oferty brutto tj. wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości przewidzianej ustawowo. Cenę łączną należy podać w złotych w kwocie brutto w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem w Kosztorysie Ofertowym (załącznik nr 6 do SWZ) zastosowanej stawki podatku VAT.

Więcej w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.2. Zadanie 2 – Wykonanie kapitalnego remontu leśniczówki w Klemensowie

Prace wchodzące w zakres Zadania 2 to w szczególności:
• Demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych
• Demontaż starych przewodów elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach
• Demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewodów elektrycznych podtynkowych, gniazdek elektrycznych).
• Montaż instalacji elektrycznych podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych zapewniającej możliwość rozdziału energii na część administracyjną (kancelaria leśnictwa) i mieszkalną
• Montaż opraw oświetleniowych
- Montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia )
- Montaż tablicy wnękowej w ścianie (nową tablicę przystosowaną do montażu dwóch liczników należy zamontować w ścianie, w której należy zamontować nowe wyłączniki nadprądowe oraz różnicowoprądowe)
• Wykonanie pomiarów powykonawczych
• Uzupełnienie tynków ( bruzd po instalacjach, odparzeń , drobnych ubytków)
• Gruntowanie powierzchni ścian preparatami gruntującymi
• Wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej na powierzchni ścian
• Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian w kolorze pastelowym
• Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym
• Osadzenie kratek wentylacyjnych wywiewnych powietrza
• budową systemu kominowego, jednociągowego z wentylacją, z wkładem ceramicznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442110-1 - Malowanie budynków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 4.10. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP.
4.11. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.10. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia określone w SWZ oraz usługi podobne do nich. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 4.10. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.10. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.11. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków technicznych, przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 4.10. będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Pniewy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Kosztorysy ofertowe
sporządzone na formularzach załączonych do dokumentacji projektowej (zał. Nr 6 do
SWZ ). Kosztorysy ofertowe nie stanowią części oferty i nie muszą być składane wraz z ofertą

16.2 Wykonawca w Kosztorysie ofertowym określi ceny jednostkowe netto oraz wartości
netto dla wszystkich podanych i opisanych tam pozycji, a następnie wyliczy podatek
VAT i ostateczną wartość brutto, Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać
zmian do Kosztorysu ofertowego, Cena oferty winna obejmować całkowity koszt
wykonania zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu
zamówienia, w szczególności Dokumentów Wykonawcy, Robót, dostaw i usług oraz
usunięcia wad i zapewnienia gwarancji jakości, a w tym koszty bezpośrednie
(robocizny, materiałów, sprzętu i transportu), koszty pośrednie, podatki zgodnie z
obowiązującym prawem, inne podobnego rodzaju obciążenia, koszty organizacji robót
oraz wszelkie ryzyka i zysk Wykonawcy.

Koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia, których w KOSZTORYSIE nie
ujęto w odrębnych pozycjach, Wykonawca powinien ująć w cenach jednostkowych
pozycji opisanych w Formularzu, KOSZTORYS OFERTOWY, o którym mowa powyżej
należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej ściśle według kolejności pozycji
wyszczególnionych we wzorze. Wykonawca określi kwoty (wartości) netto dla
wszystkich pozycji wymienionych w Formularzu

16.3 Wartość brutto wykazaną w Kosztorysie ofertowym po zsumowaniu Wykonawca
przeniesie do Formularza „Oferta",
16.4 W razie jakichkolwiek wątpliwości wynikających np. z błędów w sumowaniu
poszczególnych elementów rozliczeniowych, przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę
Cena Oferty po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w rozumieniu PZP,
16.5 Wykonawca powinien wyliczyć Cenę oferty brutto tj. wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości przewidzianej ustawowo. Cenę łączną należy podać w złotych w kwocie brutto w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem w Kosztorysie Ofertowym (załącznik nr 6 do SWZ) zastosowanej stawki podatku VAT.

Więcej w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.3. Zadanie 3 – Remont budynków gospodarczych w leśnictwie Ostrolesie i Wituchowo

Prace wchodzące w zakres Zadania 3 to w szczególności:
• wykonanie podcinki murów i zamontowania izolacji poziomej odcinającej możliwość zawilgocenia murów nad powierzchnią terenu i tynków zewnętrznych, dodatkowo wykonanie opaski przy budynku (Ostrolesie),
• Przeprowadzenie badania sprawdzającego instalacji elektrycznej (Ostrolesie),
• wymiana aluminiowej instalacji elektrycznej nie spełniającej obecnych standardów (Ostrolesie),
• sprawdzenie poprawności działania instalacji odgromowej, naprawa bądź wymiana instalacji odgromowej na budynku gospodarczym (Wituchowo),
• naprawa rynien i rur spustowych na budynku gospodarczym (Wituchowo),
• odnowa elewacji całego budynku - uzupełnić tynki zewnętrzne (Wituchowo),
• wymiana bramy wjazdowej do części garażowej (Wituchowo),
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (Wituchowo),
• pomalowanie elewacji budynku (Wituchowo).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442110-1 - Malowanie budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 4.10. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP.
4.11. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.10. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia określone w SWZ oraz usługi podobne do nich. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 4.10. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.10. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia, o których mowa w pkt 4.11. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków technicznych, przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 4.10. będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Pniewy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Kosztorysy ofertowe
sporządzone na formularzach załączonych do dokumentacji projektowej (zał. Nr 6 do
SWZ ). Kosztorysy ofertowe nie stanowią części oferty i nie muszą być składane wraz z ofertą

16.2 Wykonawca w Kosztorysie ofertowym określi ceny jednostkowe netto oraz wartości
netto dla wszystkich podanych i opisanych tam pozycji, a następnie wyliczy podatek
VAT i ostateczną wartość brutto, Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać
zmian do Kosztorysu ofertowego, Cena oferty winna obejmować całkowity koszt
wykonania zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu
zamówienia, w szczególności Dokumentów Wykonawcy, Robót, dostaw i usług oraz
usunięcia wad i zapewnienia gwarancji jakości, a w tym koszty bezpośrednie
(robocizny, materiałów, sprzętu i transportu), koszty pośrednie, podatki zgodnie z
obowiązującym prawem, inne podobnego rodzaju obciążenia, koszty organizacji robót
oraz wszelkie ryzyka i zysk Wykonawcy.

Koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia, których w KOSZTORYSIE nie
ujęto w odrębnych pozycjach, Wykonawca powinien ująć w cenach jednostkowych
pozycji opisanych w Formularzu, KOSZTORYS OFERTOWY, o którym mowa powyżej
należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej ściśle według kolejności pozycji
wyszczególnionych we wzorze. Wykonawca określi kwoty (wartości) netto dla
wszystkich pozycji wymienionych w Formularzu

16.3 Wartość brutto wykazaną w Kosztorysie ofertowym po zsumowaniu Wykonawca
przeniesie do Formularza „Oferta",
16.4 W razie jakichkolwiek wątpliwości wynikających np. z błędów w sumowaniu
poszczególnych elementów rozliczeniowych, przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę
Cena Oferty po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w rozumieniu PZP,
16.5 Wykonawca powinien wyliczyć Cenę oferty brutto tj. wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości przewidzianej ustawowo. Cenę łączną należy podać w złotych w kwocie brutto w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem w Kosztorysie Ofertowym (załącznik nr 6 do SWZ) zastosowanej stawki podatku VAT.

Więcej w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował co najmniej 1 robotę budowlane polegające na:
a) Zadanie 1 – wymianie instalacji CO za minimum 10 000,00 zł brutto,
b) Zadanie 2 – remoncie obiektu kubaturowego za minimum 200 000,00 zł brutto,
c) Zadanie 3 – remoncie obiektu kubaturowego za minimum 20 000,00 zł brutto,
b. Zamawiający nie określa warunku w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka Zadań (części) to może przedstawić na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia jedną lub kilka robót dla większej liczby Zadań, z zastrzeżeniem, że wartość przedstawionej roboty lub robót nie może być niższa niż suma wartości przyporządkowanych poszczególnym Zadaniom, w których Wykonawca będzie ubiegał się o zamówienie. W przypadku warunku w odniesieniu do sytuacji finansowej, Wykonawca przystępując do więcej niż jednego Zadania wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż suma wartości przyporządkowanych Zadaniom, w których Wykonawca będzie ubiegał się o zamówienie.
8.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10.
8.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
8.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
8.5 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.3 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 PZP. Na podstawie:
1) art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
2) art. 109 ust. 1 pkt 5) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów,
3) art. 109 ust. 1 pkt 7) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał, istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.

7.4 Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.5 Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 PZP lub art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, i 7 PZP, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art. 110 ust. 2 pkt 1)-3) PZP. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa wyżej, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
Więcej w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących obronie bezpieczeństwa narodowego. Na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1444 z późn. zm. - „KK”),
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),
c) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,
d) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
e) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
f) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 KK, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d KK, lub przestępstwo skarbowe,
g) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
Więcej w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a) dla Zadania I – 300,00 zł,
b) dla Zadania II – 2800,00 zł,
c) dla Zadania III – 500,00 zł,
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP nr 65 1020 4128 0000 1402 0035 0538 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonanie planowanych remontów w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r. część ………. ” Wniesienie wadium
w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
12.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
12.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
12.7 Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
8.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Więcej w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

19.1 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
17.6 Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 00:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe -Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe (szyba=0,5) z obróbką i utylizacją. Zakres: a) 1465 (545+920)x1400; b) 1480(925+555)x1400+860x2180(1323+858)+885X1400. u+r=545X140+555X1400 Pozostałe=r Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI