WYKONANIE INSTALACJI C.O. I C.W.U. W LOKALACH W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 180

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE INSTALACJI C.O. I C.W.U. W LOKALACH W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 180 WE WROCŁAWIU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyExpert Dom Zarządzanie Nieruchomościami Seweryn Chwałek
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00257827
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE INSTALACJI C.O. I C.W.U. W LOKALACH W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 180 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Expert Dom Zarządzanie Nieruchomościami Seweryn Chwałek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932202682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawowa 15/9, 50-018 Wrocław

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-018

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 517519087

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@expertdom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.expertdom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wspólnota MieszkaniowaWspólnota Mieszkaniowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie nieruchomościami

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Expert Dom Sp. z o. o., KRS 0000410346, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kościuszki 180 we Wrocławiu, NIP 8992388128

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021817851

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Stawowa 15/13

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-018

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.9.) Numer telefonu: 517519087

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@expertdom.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.expertdom.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE INSTALACJI C.O. I C.W.U. W LOKALACH W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 180 WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a934fbda-042b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1 Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kościuszki 180 we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu: ul. Stawowa 15/9, 50-018 Wrocław, e-mail: biuro@expertdom.pl. Dane są przetwarzane w imieniu Wspólnoty przez Expert Dom Sp. z o.o., któremu Wspólnota powierzyła sprawowanie czynności zarządu nieruchomością
wspólną (dane kontaktowe jak wyżej). Przetwarzanie danych osobowych będzie następowało na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem powyższego ogłoszenia. 1.2 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji. 1.3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz innych właściwych przepisów prawa. 1.4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy i świadczeń z nią związanych przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i świadczeń z nią związanych. 1.5. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 1.6. Przetwarzane dane osobowe nie będą służyły do podejmowania zautomatyzowanych
decyzji oraz profilowania. 1.7.Osobie, której dane dotyczą przysługuje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b,c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P1/2022/Kos180

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji:
a) centralnego ogrzewania (c.o.) w lokalach:
Mieszkania nr 3, 5, 6, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Lokal użytkowy nr 1, 2
b) ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) w lokalach:
Mieszkania nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Lokal użytkowy nr 1, 2
w budynku przy ul. Kościuszki 180 we Wrocławiu, realizowanych w ramach inwestycji pt. Montaż centralnego ogrzewania,
ciepłej i zimnej wody użytkowej wraz z wydzieleniem pomieszczenia na węzeł cieplny w kamienicy przy ul. Kościuszki 180
we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji (ponad okres 36 miesięcy)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa) Wykonawca składając ofertę musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą
od zaoferowanej ceny; przy czym w chwili zawarcia umowy wykonawca będzie musiał przedstawić dokumenty
potwierdzające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia w kwocie odpowiadającej zaoferowanej cenie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony formularz oferty – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ;
2)Kserokopia polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia
zgodnie z wymogami SWZ;
3) Potwierdzenie wpłaty wadium zgodnie z SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ;
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy);
6) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć "podwykonawcom" wg wzoru określonego
w załączniku nr 3 do SWZ;
7) Kosztorysy ofertowe;
8) Kopię umowy albo inny dokument potwierdzający zawarcie
konsorcjum bądź też spółki cywilnej, wg wymogów SWZ (jeżeli dotyczy);
9) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł. 2) Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kościuszki 180 we Wrocławiu ING BANK ŚLĄSKI: 55 1050 1575 1000 0092 9102 7937 tytułem: Wadium w przetargu na wykonanie instalacji.
3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (przed upływem tego terminu musi nastąpić uznanie
w/w rachunku.
4) Wykonawca, który nie wniesie wadium w w/w terminie zostanie przez Zamawiającego wykluczony z
ubiegania się o udzielenie zamówienia.
5) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium przelewem na rachunek bankowy z którego dokonano wpłaty wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Jeżeli ofertę składa kilka podmiotów łącznie wraz z ofertą należy przedłożyć kopię umowy albo inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum bądź też spółki cywilnej podpisane przez wszystkich partnerów albo wspólników przy
czym termin na który zawarto umowę konsorcjum nie może być krótszy niż oferowany okres gwarancji liczonej od daty bezusterkowego odbioru robót budowlanych. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy PZP dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy wg art. 455 PZP, w szczególności wskazując następujący zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) przedmiotu zamówienia ze względu na aktualizację rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. W takim przypadku strona inicjująca takie zmiany przedstawia projekt zmian
zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o - konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar. Projekt taki wymaga akceptacji Zamawiającego; 2) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 4) terminu
wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; 5) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych np. intensywnych opadów deszczu uniemożliwiających prowadzenie robót przez okres dłuższy niż 7 dni, c) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. 6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w Ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw. W razie spełnienia przesłanek określonych w Ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie
ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, możliwe będzie aneksowanie zawartej umowy bez konieczności
wcześniejszego przewidywania przedmiotowych zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 13:40

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 13:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uruchomienie nowej piły łańcuchowej firmy Kraft&dele- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uruchomienie nowej piły łańcuchowej firmy Kraft&dele. Nie chce się uruchomić po raz pierwszy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI