Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolesławiec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-23
  • ZamawiającyGmina Bolesławiec
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00078951
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c41a772b-9ec4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00319221/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.gminaboleslawiec.pl/3501/594/postepowania-rowne-i-powyzej-130-000-zl.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: a.kusmierz@gminaboleslawiec.pl , urzadgminy@gminaboleslawiec.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Gmina Bolesławiec z siedzibą w Bolesławcu ul. Teatralna 1A reprezentowana przez Wójta Gminy,
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Renata Szewczyk (Urząd Gminy Bolesławiec, ul. Teatralna 1A, 59-700 Bolesławiec, telefon 075 732 32 21, e-mail urzadgminy@gminaboleslawiec.pl),
3) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- art. 18, art. 74 i art. 78 ustawy Pzp (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.),
4) Odbiorcą Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub wynikających z zawartej umowy,
5) podanie przez Pana/Panią/Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
7) posiada Pani/Pan/Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
8) ma Pan/Pani/Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.,
9) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) Pani/Pana/Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej,
11) Pani/Pana/Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.I.271.07.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec, w 4 miejscowościach: BRZEŹNIK, KRUSZYN ul. Grabowa, ul. Jarzębinowa, ŁAZISKA, NOWE JAROSZOWICE, w tym:
w tym:
1) Budowa oświetlenia drogowego (dz. nr 407) we wsi Brzeźnik
2) Budowa oświetlenia drogowego (dz. nr 30/2, 32/4) we wsi Kruszyn
3) Budowa oświetlenia drogowego (dz. nr 921/2, 921/1, 639/9, 638/2, 635) we wsi Kruszyn
4) Budowa oświetlenia drogowego (dz. nr 792/6) we wsi Łaziska
5) Budowa oświetlenia drogowego (dz. nr 203, 343) we wsi Nowe Jaroszowice.
2. Zakres zamówienia:
Opracowanie obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji istniejącego oświetlenia drogowego w 4 miejscowościach na terenie gminy Bolesławiec. Projektowane latarnie należy wyposażyć w oprawę ledową ze sterownikiem programowym umożliwiającym sterowanie wielkością natężenia oświetlenia.
Na nowych punktach świetlnych należy zainstalować oprawy typu ledowego o mocy nie większej niż 57 W i strumieniu świetlnym LED nie mniejszym niż 6850 lumenów o skuteczności świetlnej oprawy nie mniejszej niż 120 lm z 1 W*). *) Skuteczność świetlna opraw, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system.
Każda z nowych instalowanych opraw musi być wyposażona w urządzenie sterujące natężeniem oświetlenia z ustawieniem fabrycznym na obniżenie natężenia oświetlenia o 50% w godzinach od 23.00 do 5.00 rano.
Zastosowane oprawy powinny posiadać deklaracje zgodności CE wydane przez niezależne od producenta jednostki certyfikacyjne lub laboratoria akredytowane na terenie Unii Europejskiej.
Dostarczony towar musi pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta na terenie UE oraz reprezentować modele z bieżącej linii produkcyjnej. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu odnawialnego, demonstracyjnego lub powystawowego. Wszystkie oprawy i słupy oświetleniowe muszą pochodzić od tego samego producenta.
Wymagania dotyczące oprawy:
- Obudowa (korpus) oprawy wykonana jako wysokociśnieniowy odlew aluminiowy malowany proszkowo na wybrany kolor z ogólnodostępnej palety (preferowany szary) z uchwytem montażowym stanowiącym integralną część oprawy i wykonany tej samej technologii.
- Klosz - szyba hartowana płaska o udarności min. IK 09.
- Konstrukcja oprawy pozwalająca na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła (termiczne rozdzielenie pomiędzy układem zasilającym, a układem optycznym).
- Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie od 0° do 15° (montaż bezpośredni) lub od 0° do -15° (montaż na wysięgniku), uchwyt posiada dodatkowe zabezpieczenie zapobiegające przypadkowemu obróceniu oprawy na wysięgniku.
- Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej.
- Budowa oprawy pozwala na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego.
- Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła. Oprawa dwukomorowa z termicznym oddzieleniem komory osprzętu elektrycznego od komory optycznej.
- Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”.
- Napięcie znamionowe oprawy 230V+/- 5%, 50Hz, współczynnik mocy oprawy cos fi>=0,9,
- Oprawa powinna posiadać system regulacji ciśnienia wewnątrz oprawy zapobiegający kondensacji pary wodnej, jak i czujnik termiczny zapobiegający przegrzaniu oprawy.
- Trwałość źródeł LED nie mniej niż 100 000h, wartość strumienia świetlnego w tym okresie nie może być mniejsza niż 80% strumienia początkowego,
- Oprawa musi posiadać zabezpieczenia przed przepięciami o napięciu co najmniej 10 kV.
- Szczelność komory optycznej i elektronicznej powinna wynosić IP66.
- Temperatura barwowa LED w zakresie 4000K-4500K (neutralny biały) - dopuszczalne różnice +/- 5 % w wymaganym zakresie temperatury barwowej. Wymagany wskaźnik oddawania barw źródeł LED Ra>=70.
- Zastosowane materiały do budowy oświetlenia winny odpowiadać pod względem technicznym, użytkowym i eksploatacyjnym materiałom określonym w projekcie technicznym oraz posiadać atesty lub świadectwa jakości.
Dokumentacja projektowa obejmuje następujący zakres:
Oświetlenie drogowe:
1) sieć kablowa YAKY 4×16 mm2 o długości 1.250 m,
2) w rurach osłonowych 50 – 1.200 m,
3) słup na fundamencie prefabrykowanym stalowy ocynkowany h = 8 m z wysięgnikiem 1 ramiennym - 24 kpl.,
4) oprawa oświetleniowa ledową LED 57 W - 24 kpl.
w tym:
BRZEŹNIK dz. nr 407
Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o nowych pięć punktów świetlnych na słupach wysokości 8m wykonanych z blachy stalowej profilowanej z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 23.00 do 5.00. W słupach oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewody YDY 3x1,5mm2 750 V.
Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4x16mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 133.
KRUSZYN ul. Grabowa dz. nr 30/2, 32/4
Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o nowe dwa punkty świetlne na słupach wysokości 8m wykonanych z blachy stalowej profilowanej z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 – 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 23.00 do 5.00. W słupach oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewody YDY 3x1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4x16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego ulicy Wiązowej słup nr 1.
KRUSZYN ul. Jarzębinowa dz. nr 921/1, 921/2 / ul. Czeremchowa dz. nr 639/9, 638/2, 635
Droga gminna ul. Jarzębinowa dz. nr : 921 /1, 921/2
Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o siedem nowych punktów świetlnych na słupach wysokości 8m wykonanych z blachy stalowej profilowanej z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 23.00 do 5.00. W słupach oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewody YDY 3x1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4x16 mm2 dla latarń od nr 17/4 do 17/10 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 17/3 na ul. Leszczynowej.
Droga gminna ul. Czeremchowa dz. nr : 639/9, 638/2, 635 .
Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o siedem nowych punktów świetlnych na słupach wysokości 8m wykonanych z blachy stalowej profilowanej z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym.
Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 23.00 do 5.00. W słupach oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewody YDY 3x1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4x16 mm2 dla latarń od nr 4/1 do 4/7 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 4.
ŁAZISKA dz. nr 792/6
Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o nowy jeden punkt świetlny na słupie wysokości 8m wykonanych z blachy stalowej profilowanej z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym.
Na słupie należy zbudować oprawę ledową LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50% w godzinach od 23.00 do 5.00.
W słupie oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewody YDY 3x1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanej latarni wykonać kablem YAKXS 4x16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 111b.
NOWE JAROSZOWICE dz. nr 203, 343
Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej polega na uzupełnieniu oświetlenia o nowe dwa punkty świetlne na słupach wysokości 8m wykonanych z blachy stalowej profilowanej z wysięgnikiem 1-ramiennym 0,5m mocowanym na prefabrykowanym fundamencie betonowym.
Na słupach należy zbudować oprawy ledowe LED ED 6850 lm/740 O2 - 57 W ze sterownikiem programowym umożliwiającym obniżenie natężenia oświetlenia do 50%w godzinach od 23.00 do 5.00.
W słupach oświetleniowym od tabliczki bezpiecznikowej do oprawy układać przewody YDY 3 x 1,5mm2 750 V. Zasilanie projektowanych latarń wykonać kablem YAKXS 4x16 mm2 z istniejącego obwodu oświetleniowego słup nr 33.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny (100%).
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie i wskażą należycie wykonane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone roboty (zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegających na realizacji jednego zadania związanego z budową oświetlenia drogowego obejmującego niemniej niż 25 punktów oświetlenia drogowego (w ramach jednej umowy na realizację robót budowlanych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt 2 SWZ:
2.1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wg Zał. nr 7 „Doświadczenie zawodowe”;
Wykaz dotyczy zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia (patrz Rozdział VII pkt 2 ppkt 2.4.1. SWZ) tj. polegające na realizacji co najmniej jednego zadania związanego z budową oświetlenia drogowego obejmującego niemniej niż 25 punktów oświetlenia drogowego (w ramach jednej umowy na realizację robót budowlanych).
Wykonawca dołączy dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w Zał. nr 7 „Doświadczenie Zawodowe” zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów załączy inne dokumenty poświadczające spełnienie warunku.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru Zał. nr 5 (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – Zał. nr 4.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczenie swojej oferty wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące PLN 00/100) na okres związania ofertą.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu
92 8392 0004 2600 2017 2000 0040
UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.4. Wspólny udział wykonawców.
1.4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.4.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ppkt 1.1.1. (Zał. nr 2) oraz oświadczenie z ppkt 1.1.2. (Zał. nr 3) składa każdy (odrębnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy – Zał. nr 6.
1.4.4. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza to przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
1.4.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1.4.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
1.4.7. Wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne lub pełnomocnika.
1.4.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 3.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków) Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały określone w SWZ Rozdziale X. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkowania dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie biura, 2 x w miesiącu po 2 godz. - Bielany Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie biura, 2 x w miesiącu po 2 godz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI