„Serwis, przeglądy, konserwację urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Serwis, przeglądy, konserwację urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu – Zbiornik Wodny Świnna Poręba”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-11
  • Numer ogłoszenia607697-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607697-N-2019 z dnia 2019-10-11 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: „Serwis, przeglądy, konserwację urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu – Zbiornik Wodny Świnna Poręba”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): www.wodypolskie.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - składanie ofert odbywa się za pośrednictwem w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie – Zarząd Zlewni w Żywcu, ul. Bracka 30, 34-300 Żywiec, dziennik podawczy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Serwis, przeglądy, konserwację urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu – Zbiornik Wodny Świnna Poręba”
Numer referencyjny: 1727/ZZZ/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu, przeglądu i konserwacji urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zbiornika Wodnego w Świnnej Porębie. Postępowanie przetargowe podzielone jest na 8 części: Część 1 Serwis i remont pomp w pompowni w Tarnawie Dolnej. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni w Tarnawie Dolnej. Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych w Tarnawie Dolnej: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika, kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki, czujniki), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni, kontrola wzrokowa pompowni, kontrola sondy hydrostatycznej, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo - prądowego,pomiar poboru prądu, pomiary pomp, kontrola stanu prowadnic i stop sprzęgających, kontrola działania szafy sterowniczej (sterowanie ręczne i auto), sporządzenie dokumentacji dotyczącej wykonania prac. Część 2 Serwis i konserwacja dźwigu towarowo - osobowego na wieży ujęciowej – Zbiornik Wodny Świnna Poręba. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji dźwigu towarowo-osobowego na wieży ujęciowej. Do zakresu prac należą następujące czynności: kontrola zamykania wszystkich drzwi szybowych, kontrola działania wszystkich przycisków i wyświetlaczy, kontrola czystości kabiny, kontrola zamknięcia szafy sterowniczej i dojść konserwatorskich, sprawdzenie środków smarnych, sprawdzenie czystości podszybia,sprawdzenie napędu, sprawdzenie wszystkich systemów bezpieczeństwa i ogólnego stanu urządzenia. Część nr 3 Serwis i konserwacja suwnic Zbiornik Wodny Świnna Poręba.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji suwnic Q=10T i Q=20t. Do zakresu prac należą następujące czynności: konserwacja i przegląd stanu toru jezdnego, podtorza i jego konstrukcji, konserwacja i przegląd konstrukcji mostu, wózka, ramy wciągarki, połączeń spawanych i skręcanych, przegląd stanu lin, łańcuchów, krążków, zbloczy i ich zamocowań, przegląd stanu haków nośnych, kół i rolek jezdnych, prowadzących i dociskowych, kontrola stanu tablic znamionowych dźwignicy oraz innych tablic suwnicy, przegląd stanu aparatury elektrycznej, przewodów, elementów sterowania i zasilania, kontrola stanu przekładni (wycieki, poziom oleju – uzupełnienie), przegląd stanu zderzaków, odbojów, łap oporowych, zgarniaczy, szczotek,kontrola funkcjonowania napędów jazdy mostem i wózkiem suwnicy, mechanizmów udźwigu i innych (obrotu wózka, ryglowania, wysięgu, działania chwytaków elektrohydraulicznych, elektromagnetycznych, podciśnieniowych, mechanicznych), przegląd wyłączników końcowych i krańcowych wszystkich mechanizmów (w razie potrzeby regulacja), przegląd elementów bezpieczeństwa – wyłączników STOP, blokad zerowych, blokad wejściowych i włazowych, wyłączników zbliżeniowych, zabezpieczeń przeciwwiatrowych, ograniczników obciążenia itp. (w razie potrzeby regulacja), kontrola oświetlenia i sygnalizacji, przegląd i konserwacja hamulców i zwalniaków (w razie potrzeby regulacja), smarowanie elementów i mechanizmów suwnicy zgodnie z planem konserwacji, dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku konserwacji, sprawdzenie terminów pomiarów stanu izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej suwnicy, wykonanie wszystkich zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego, oraz wszystkie czynności wymagane przez producenta, zawarte w DTR urządzenia. Część 4 Serwis i konserwacja pomp w pompowni Zembrzyce i Jaszczurowa. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni w Zembrzycach i Jaszczurowej. Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych w Zembrzycach: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika, kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki, czujniki, elektrody), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wzrokowa pompowni, kontrola sond hydrostatycznych, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu, pomiary rezystancji w silnikach, sprawdzenie poprawności i działania oprogramowania systemu, kontrola działania szafy sterowniczej (ster. ręczne i auto.), sporządzenie dokumentacji dot. wykonania prac, sprawdzenie poprawności połączeń i zabezpieczeń,przegląd i konserwacja Sof Startów, kalibracja, czyszczeni wentylatorów, przegląd i pomiary pomp typu AmakanPA4 700-470/806 UTG1, pomiary i przegląd oprogramowania, czujników i zabezpieczeń pomp, sprawdzenie mocowania i szczelności pomp, sprawdzenie łożysk, zabezpieczeń, oleju, czujników temp. elektrod, oczyszczenie z zanieczyszczeń i sprawdzenie łańcucha wyciągowego, oraz lin. Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych Jaszczurowej: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika, kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki, czujniki, elektrody), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni, kontrola wzrokowa pompowni, kontrola sond hydrostatycznych, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu, pomiary rezystancji w silnikach, sprawdzenie poprawności i działania oprogramowania systemu, kontrola działania szafy sterowniczej (ster. ręczne i auto.),sporządzenie dokumentacji dot. wykonania prac,sprawdzenie poprawności połączeń i zabezpieczeń, przegląd i konserwacja Sof Startów, kalibracja, czyszczeni wentylatorów. Część 5 Serwis czyszczarki krat w pompowni Zembrzyce. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu czyszczarki krat w pompowni. Do zakresu prac należą następujące czynności: sprawdzenie działania wyłączników krańcowych, sprawdzenie lin stalowych w układzie lin, sprawdzenie mocowania lin stalowych, w przypadku uszkodzenia wymiana, sprawdzenie stanu łożysk nośnych, sprawdzenie nośnych połączeń śrubowych, sprawdzenie wózków jezdnych, sprawdzenie stanu oleju, wymiana, sprawdzenie stanu izolacji przewodów, kabli, silników, sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie pilota, wymiana akumulatorów, sprawdzenie działania aparatury łączeniowej sterującej, sprawdzenia układu zabezpieczenia, sterowania i sygnalizacji, sprawdzenie poprawności połączeń elementów urządzeń elektrycznych. Część 6 Serwis i przegląd agregatów prądotwórczych. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i przeglądu agregatów prądotwórczych. Do zakresu prac należą następujące czynności: Wykonanie oględzin zewnętrznych: prawdzenie czystości zespołu prądotwórczego, ewentualnie czyszczenie, zlokalizowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, ewentualnie naprawa.Wykonanie oględzin układu paliwowego w zespole prądotwórczym: wymiana filtrów paliwa, sprawdzenie szczelności układu paliwowego, ewentualna naprawa, sprawdzenie układu tankowania, ewentualna naprawa. Wykonanie oględzin układu chłodzenia w zespole prądotwórczym: sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego, ewentualnie uzupełnienie, sprawdzenie złączy elastycznych, ewentualnie wymiana, sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, ewentualna naprawa, sprawdzenie poprawności działania układu podgrzewania silnika. Wykonanie oględzin y układu smarowania w zespole prądotwórczym: wymiana filtra oleju smarnego, sprawdzenie szczelności układu. Wykonanie oględzin układu rozruchowego w zespole prądotwórczym: sprawdzenie stanu akumulatorów, sprawdzenie poziomu elektrolitów, ewentualnie uzupełnienie,sprawdzenie napięcia ładowania baterii, sprawdzenie stanu instalacji niskiego napięcia, sprawdzenie działania rozrusznika. Wykonanie oględzin obwodów kontrolno-pomiarowych w zespole prądotwórczym: sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju, sprawdzenia czujnika temperatury płynu,sprawdzenie wskaźników i manometrów, sprawdzenie układu sterowania i kontroli. Wykonanie oględzin układu prądnicy w zespole prądotwórczym: kontrola izolacji uzwojeń prądnicy, sprawdzenie połączeń elektrycznych, sprawdzenie regulatora napięcia. Wykonanie oględzin układu zasilania w powietrze w zespole prądotwórczym: sprawdzenie stanu filtrów powietrza, ewentualnie czyszczenie, sprawdzenie działania przepustnic powietrza. Wykonanie sprawdzenia działania zespołu prądotwórczego: na biegu jałowym, ewentualne poprawki i regulacje, pod obciążeniem (jeżeli będzie możliwe). Sporządzenie protokołu z przeglądu i serwisu agregatu Część 7 Serwis stacji UPS w budynku administracyjno-socjalnym w Świnnej Porębie. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu zasilacza akumulatorowego UPS typu GF 360. Do zakresu prac należą następujące czynności: sprawdzenie warunków pracy urządzenia, klimatyzacja czyszczenie wnętrza urządzenia, czyszczenie wentylatorów, sprawdzenie okablowania wewnątrz urządzenia, sprawdzenie stanu izolacji zasilacza, sprawdzenie okablowania dochodzącego i wychodzącego z urządzenia, sprawdzenie stanu akumulatorów, pomiar parametrów zasilacza, sprawdzenie kondensatorów, testowanie urządzenia, diagnostyka komputerowa, sprawdzenie urządzenia pod obciążeniem. Część 8 Przegląd i konserwacja zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu i konserwacji 8 szt. zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba. Do zakresu prac należą następujące czynności: przegląd i pomiary instalacji elektrycznej, przegląd instalacji hydraulicznej, przegląd stanu połączeń hydraulicznych i stanu mocowań, badanie, analiza stanu i czystości oleju, wymiana filtrów (potwierdzenie protokołem), przegląd zaworów, przegląd pomp, przegląd systemy i zabezpieczeń, sprawdzenie sterowania ręka, auto, sprawdzenie ciśnień, elektrozaworów, grzałek, czujników, wykonanie pełnych testów funkcjonalnych prawidłowości pracy układu podnoszenia i opuszczenia zasuw i segmentów w cyklu ręcznym i automatycznym, oraz przy użyciu agregatu spalinowego, przeprowadzenie kalibracja, sprawdzenia ciśnienia roboczego zaworów przelewowych, zaworów redukcyjnych w systemie sterowania, oraz ciśnienia na przekaźnikach zasilaczy, sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego, sprawdzenie stanu filtrów żeli absorpcyjnych, sporządzenie protokołów z wykonanych czynności.

II.5) Główny kod CPV: 50511000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50800000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-04

II.9) Informacje dodatkowe: UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: dla oferty częściowej nr 1 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł. brutto każda), dla oferty częściowej nr 2 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy dźwigów towarowo-usługowych (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda), dla oferty częściowej nr 3 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy suwnic (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 15 000, 00 zł. brutto każda), dla oferty częściowej nr 4 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł. brutto każda), dla oferty częściowej nr 5 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy prowadzone na pompowniach (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł. brutto każda), dla oferty częściowej nr 6 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy agregatów prądotwórczych (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł. brutto każda), dla oferty częściowej nr 7 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy systemów awaryjnego zasilania (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł. brutto każda), dla oferty częściowej nr 8 – co najmniej 2 serwisy lub naprawy w zakresie hydrauliki siłowej (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł. brutto każda). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia, to jest: dla oferty częściowej nr 1 – osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. dla oferty częściowej nr 2 – osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. dla oferty częściowej nr 3 – osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. dla oferty częściowej nr 4 – osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. dla oferty częściowej nr 5 – Zawiewający nie wymaga kwalifikacji. dla oferty częściowej nr 6 – osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. dla oferty częściowej nr 7 – osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. dla oferty częściowej nr 8 – osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług zawierający informacje dotyczące tematu, okresu realizacji, rodzaju oraz załącza dowody określające należyte wykonanie usług. Dowodami są: poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wymagania ogólne: 1) Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia i być sporządzona zgodnie z postanowieniami SIWZ. Zamawiający zaleca przy sporządzaniu oferty korzystanie z wzorów formularzy stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 2) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę dla danej części zamówienia. Złożenie większej liczby ofert dla danej części zamówienia lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę dla danej części zamówienia. 3) Ofertę należy sporządzić ściśle według wymagań niniejszej SIWZ. 4) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób trwały na komputerze, maszynie do pisania lub odręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie. 5) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 6) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ, w szczególności dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia z postępowania lub spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego należy składać w formie pisemnej. 7) Kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ppkt 6, należy składać w formie pisemnej poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 9) Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 10) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 11) Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, musi być złożone w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć, w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. 12) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów (inne niż pełnomocnictwo) muszą być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13) Informacje składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. – o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2018., poz. 419), co do których wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2018, poz. 1986, ze zm.). 2. Na ofertę składają się: 1) Formularz Oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2) Kosztorysy Ofertowe zgodny z treścią Załączników Nr 8a do 8h do SIWZ, 3) Oświadczenie Własne Wykonawcy zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu – o ile dotyczy 5) Pełnomocnictwo – o ile dotyczy. 3. Oferta wspólna: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opieczętowanej kopercie lub opakowaniu z wyraźnym napisem: „Oferta na przetarg nieograniczony nr 1727/ZZZ/2019 „Serwis, przeglądy, konserwację urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu – Zbiornik Wodny Świnna Poręba - część …….”. 5. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były oznaczone kolejnym numerem i połączone ze sobą w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie oferty. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
C - cena 60,00
T - termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dopuszczonym przez obowiązujące przepisy prawa zamówień publicznych w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnieniem, wynikającym z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymaniem realizacji Umowy przez Zamawiającego lub niemożliwością udostępnienia terenu w uzgodnionym terminie, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, c) z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, o liczbę dni od momentu zdarzenia do terminu umożliwiającego kontynuację prac, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia i wysokości wynagrodzenia na skutek wystąpienia dowolnej z następujących okoliczności: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, b) Jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: - ustawowej stawki podatku od towarów i usług - wówczas w zależności od okoliczności, czy stawka została podwyższona czy zmniejszona - zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy – tj. odpowiednio: zostać zwiększone lub obniżone; - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę - zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy. W/w udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawiać wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na wysokość wynagrodzenia wykonawcy; - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy. W/w udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawiać wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na wysokość wynagrodzenia wykonawcy. 3) inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zaistnienie innej okoliczności prawnej, technicznej lub ekonomicznej skutkującej niemożliwością wykonania Umowy, zgodnie z jej treścią, 4) inne zmiany w granicach dopuszczonych prawem zamówień publicznych, w tym zmiany nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e prawa zamówień publicznych. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie i sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu określającego przyczyny zmiany oraz zakres zmian. Warunkiem wprowadzenia zmian jest podpisanie przez strony aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zakres zmiany do Umowy będzie dostosowany do niezbędnych potrzeb wynikających z przyczyny uzasadniającej daną zmianę. W szczególności w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 1 termin wykonania Umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy w sposób należyty, zaś czas przedłużenia nie może być dłuższy niż okres trwania przeszkody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Serwis i remont pomp w pompowni w Tarnawie Dolnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni w Tarnawie Dolnej. Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych w Tarnawie Dolnej: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika, kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni ( pływaki, czujniki), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni, kontrola wzrokowa pompowni,kontrola sondy hydrostatycznej, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu, pomiary pomp, kontrola stanu prowadnic i stop sprzęgających, kontrola działania szafy sterowniczej (sterowanie ręczne i auto), sporządzenie dokumentacji dotyczącej wykonania prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: Serwis i konserwacja dźwigu towarowo - osobowego na wieży ujęciowej – Zbiornik Wodny Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji dźwigu towarowo-osobowego na wieży ujęciowej. Do zakresu prac należą następujące czynności: kontrola zamykania wszystkich drzwi szybowych, kontrola działania wszystkich przycisków i wyświetlaczy, kontrola czystości kabiny, kontrola zamknięcia szafy sterowniczej i dojść konserwatorskich, sprawdzenie środków smarnych, sprawdzenie czystości podszybia, sprawdzenie napędu, sprawdzenie wszystkich systemów bezpieczeństwa i ogólnego stanu urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.


Część nr: 3 Nazwa: Serwis i konserwacja suwnic Zbiornik Wodny Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji suwnic Q=10T i Q=20t. Do zakresu prac należą następujące czynności: konserwacja i przegląd stanu toru jezdnego, podtorza i jego konstrukcji,konserwacja i przegląd konstrukcji mostu, wózka, ramy wciągarki, połączeń spawanych i skręcanych, przegląd stanu lin, łańcuchów, krążków, zbloczy i ich zamocowań, przegląd stanu haków nośnych, kół i rolek jezdnych, prowadzących i dociskowych,kontrola stanu tablic znamionowych dźwignicy oraz innych tablic suwnicy, przegląd stanu aparatury elektrycznej, przewodów, elementów sterowania i zasilania, kontrola stanu przekładni (wycieki, poziom oleju – uzupełnienie),przegląd stanu zderzaków, odbojów, łap oporowych, zgarniaczy, szczotek,kontrola funkcjonowania napędów jazdy mostem i wózkiem suwnicy, mechanizmów udźwigu i innych (obrotu wózka, ryglowania, wysięgu, działania chwytaków elektrohydraulicznych, elektromagnetycznych, podciśnieniowych, mechanicznych),przegląd wyłączników końcowych i krańcowych wszystkich mechanizmów (w razie potrzeby regulacja), przegląd elementów bezpieczeństwa – wyłączników STOP, blokad zerowych, blokad wejściowych i włazowych, wyłączników zbliżeniowych, zabezpieczeń przeciwwiatrowych, ograniczników obciążenia itp. (w razie potrzeby regulacja), kontrola oświetlenia i sygnalizacji, przegląd i konserwacja hamulców i zwalniaków (w razie potrzeby regulacja),smarowanie elementów i mechanizmów suwnicy zgodnie z planem konserwacji, dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku konserwacji, sprawdzenie terminów pomiarów stanu izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej suwnicy, wykonanie wszystkich zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego, oraz wszystkie czynności wymagane przez producenta, zawarte w DTR urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.


Część nr: 4 Nazwa: Serwis i konserwacja pomp w pompowni Zembrzyce i Jaszczurowa.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni w Zembrzycach i Jaszczurowej. Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych w Zembrzycach: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika, kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki, czujniki, elektrody), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wzrokowa pompowni, kontrola sond hydrostatycznych, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu, pomiary rezystancji w silnikach, sprawdzenie poprawności i działania oprogramowania systemu, kontrola działania szafy sterowniczej (ster. ręczne i auto.), sporządzenie dokumentacji dot. wykonania prac, sprawdzenie poprawności połączeń i zabezpieczeń, przegląd i konserwacja Sof Startów, kalibracja, czyszczeni wentylatorów, przegląd i pomiary pomp typu Amakan PA4 700-470/806 UTG1,pomiary i przegląd oprogramowania, czujników i zabezpieczeń pomp, sprawdzenie mocowania i szczelności pomp, sprawdzenie łożysk, zabezpieczeń, oleju, czujników temp. elektrod, oczyszczenie z zanieczyszczeń i sprawdzenie łańcucha wyciągowego, oraz lin Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych Jaszczurowej: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika,kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki, czujniki, elektrody), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni, kontrola wzrokowa pompowni, kontrola sond hydrostatycznych, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu,pomiary rezystancji w silnikach, sprawdzenie poprawności i działania oprogramowania systemu,kontrola działania szafy sterowniczej (ster. ręczne i auto.), sporządzenie dokumentacji dot. wykonania prac,sprawdzenie poprawności połączeń i zabezpieczeń,przegląd i konserwacja Sof Startów, kalibracja, czyszczeni wentylatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.


Część nr: 5 Nazwa: Serwis czyszczarki krat w pompowni Zembrzyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu czyszczarki krat w pompowni. Do zakresu prac należą następujące czynności: sprawdzenie działania wyłączników krańcowych, sprawdzenie lin stalowych w układzie lin, sprawdzenie mocowania lin stalowych, w przypadku uszkodzenia wymiana, sprawdzenie stanu łożysk nośnych, sprawdzenie nośnych połączeń śrubowych,sprawdzenie wózków jezdnych,sprawdzenie stanu oleju, wymiana, sprawdzenie stanu izolacji przewodów, kabli, silników, sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie pilota, wymiana akumulatorów, sprawdzenie działania aparatury łączeniowej sterującej,sprawdzenia układu zabezpieczenia, sterowania i sygnalizacji, sprawdzenie poprawności połączeń elementów urządzeń elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.


Część nr: 6 Nazwa: Serwis i przegląd agregatów prądotwórczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i przeglądu agregatów prądotwórczych. Do zakresu prac należą następujące czynności: 1. Wykonanie oględzin zewnętrznych: sprawdzenie czystości zespołu prądotwórczego, ewentualnie czyszczenie, zlokalizowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, ewentualnie naprawa, 2. Wykonanie oględzin układu paliwowego w zespole prądotwórczym: wymiana filtrów paliwa, sprawdzenie szczelności układu paliwowego, ewentualna naprawa, sprawdzenie układu tankowania, ewentualna naprawa, 3. Wykonanie oględzin układu chłodzenia w zespole prądotwórczym: sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego, ewentualnie uzupełnienie, sprawdzenie złączy elastycznych, ewentualnie wymiana, sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, ewentualna naprawa, sprawdzenie poprawności działania układu podgrzewania silnika, 4. Wykonanie oględzin y układu smarowania w zespole prądotwórczym, wymiana filtra oleju smarnego, sprawdzenie szczelności układu, 5. Wykonanie oględzin układu rozruchowego w zespole prądotwórczym: sprawdzenie stanu akumulatorów, sprawdzenie poziomu elektrolitów, ewentualnie uzupełnienie, sprawdzenie napięcia ładowania baterii,sprawdzenie stanu instalacji niskiego napięcia, sprawdzenie działania rozrusznika, 6. Wykonanie oględzin obwodów kontrolno-pomiarowych w zespole prądotwórczym: sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju, sprawdzenia czujnika temperatury płynu, sprawdzenie wskaźników i manometrów, prawdzenie układu sterowania i kontroli, 7. Wykonanie oględzin układu prądnicy w zespole prądotwórczym: kontrola izolacji uzwojeń prądnicy, sprawdzenie połączeń elektrycznych, sprawdzenie regulatora napięcia, 8. Wykonanie oględzin układu zasilania w powietrze w zespole prądotwórczym: sprawdzenie stanu filtrów powietrza, ewentualnie czyszczenie, sprawdzenie działania przepustnic powietrza, 9. Wykonanie sprawdzenia działania zespołu prądotwórczego: na biegu jałowym, ewentualne poprawki i regulacje, pod obciążeniem (jeżeli będzie możliwe). 10. Sporządzenie protokołu z przeglądu i serwisu agregatu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.


Część nr: 7 Nazwa: Serwis stacji UPS w budynku administracyjno-socjalnym w Świnnej Porębie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu zasilacza akumulatorowego UPS typu GF 360. Do zakresu prac należą następujące czynności: sprawdzenie warunków pracy urządzenia, klimatyzacja czyszczenie wnętrza urządzenia, czyszczenie wentylatorów, sprawdzenie okablowania wewnątrz urządzenia, sprawdzenie stanu izolacji zasilacza, sprawdzenie okablowania dochodzącego i wychodzącego z urządzenia, sprawdzenie stanu akumulatorów, pomiar parametrów zasilacza, sprawdzenie kondensatorów, testowanie urządzenia, diagnostyka komputerowa, sprawdzenie urządzenia pod obciążeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.


Część nr: 8 Nazwa: Przegląd i konserwacja zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu i konserwacji 8 szt. zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba. Do zakresu prac należą następujące czynności: przegląd i pomiary instalacji elektrycznej, przegląd instalacji hydraulicznej, przegląd stanu połączeń hydraulicznych i stanu mocowań, badanie, analiza stanu i czystości oleju, wymiana filtrów (potwierdzenie protokołem), przegląd zaworów, przegląd pomp, przegląd systemy i zabezpieczeń, sprawdzenie sterowania ręka, auto, sprawdzenie ciśnień, elektrozaworów, grzałek, czujników,wykonanie pełnych testów funkcjonalnych prawidłowości pracy układu podnoszenia i opuszczenia zasuw i segmentów w cyklu ręcznym i automatycznym, oraz przy użyciu agregatu spalinowego, przeprowadzenie kalibracja, sprawdzenia ciśnienia roboczego zaworów przelewowych, zaworów redukcyjnych w systemie sterowania, oraz ciśnienia na przekaźnikach zasilaczy, sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego, sprawdzenie stanu filtrów żeli absorpcyjnych, sporządzenie protokołów z wykonanych czynności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C - cena 60,00
T -termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania prac ogrodniczych. W zakresie m.in. nasadzenia, wysypanie korą. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Realizacja na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI