IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T - termin realizacji zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dopuszczonym przez obowiązujące przepisy prawa zamówień publicznych w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnieniem, wynikającym z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymaniem realizacji Umowy przez Zamawiającego lub niemożliwością udostępnienia terenu w uzgodnionym terminie, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, c) z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, o liczbę dni od momentu zdarzenia do terminu umożliwiającego kontynuację prac, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia i wysokości wynagrodzenia na skutek wystąpienia dowolnej z następujących okoliczności: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, b) Jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: - ustawowej stawki podatku od towarów i usług - wówczas w zależności od okoliczności, czy stawka została podwyższona czy zmniejszona - zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy – tj. odpowiednio: zostać zwiększone lub obniżone; - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę - zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy. W/w udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawiać wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na wysokość wynagrodzenia wykonawcy; - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy. W/w udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawiać wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na wysokość wynagrodzenia wykonawcy. 3) inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zaistnienie innej okoliczności prawnej, technicznej lub ekonomicznej skutkującej niemożliwością wykonania Umowy, zgodnie z jej treścią, 4) inne zmiany w granicach dopuszczonych prawem zamówień publicznych, w tym zmiany nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e prawa zamówień publicznych. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie i sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu określającego przyczyny zmiany oraz zakres zmian. Warunkiem wprowadzenia zmian jest podpisanie przez strony aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zakres zmiany do Umowy będzie dostosowany do niezbędnych potrzeb wynikających z przyczyny uzasadniającej daną zmianę. W szczególności w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 1 termin wykonania Umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy w sposób należyty, zaś czas przedłużenia nie może być dłuższy niż okres trwania przeszkody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-25, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Serwis i remont pomp w pompowni w Tarnawie Dolnej. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni w Tarnawie Dolnej. Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych w Tarnawie Dolnej: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika, kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni ( pływaki, czujniki), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni, kontrola wzrokowa pompowni,kontrola sondy hydrostatycznej, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu, pomiary pomp, kontrola stanu prowadnic i stop sprzęgających, kontrola działania szafy sterowniczej (sterowanie ręczne i auto), sporządzenie dokumentacji dotyczącej wykonania prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Serwis i konserwacja dźwigu towarowo - osobowego na wieży ujęciowej – Zbiornik Wodny Świnna Poręba |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji dźwigu towarowo-osobowego na wieży ujęciowej. Do zakresu prac należą następujące czynności: kontrola zamykania wszystkich drzwi szybowych, kontrola działania wszystkich przycisków i wyświetlaczy, kontrola czystości kabiny, kontrola zamknięcia szafy sterowniczej i dojść konserwatorskich, sprawdzenie środków smarnych, sprawdzenie czystości podszybia, sprawdzenie napędu, sprawdzenie wszystkich systemów bezpieczeństwa i ogólnego stanu urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Serwis i konserwacja suwnic Zbiornik Wodny Świnna Poręba |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji suwnic Q=10T i Q=20t. Do zakresu prac należą następujące czynności: konserwacja i przegląd stanu toru jezdnego, podtorza i jego konstrukcji,konserwacja i przegląd konstrukcji mostu, wózka, ramy wciągarki, połączeń spawanych i skręcanych, przegląd stanu lin, łańcuchów, krążków, zbloczy i ich zamocowań, przegląd stanu haków nośnych, kół i rolek jezdnych, prowadzących i dociskowych,kontrola stanu tablic znamionowych dźwignicy oraz innych tablic suwnicy, przegląd stanu aparatury elektrycznej, przewodów, elementów sterowania i zasilania, kontrola stanu przekładni (wycieki, poziom oleju – uzupełnienie),przegląd stanu zderzaków, odbojów, łap oporowych, zgarniaczy, szczotek,kontrola funkcjonowania napędów jazdy mostem i wózkiem suwnicy, mechanizmów udźwigu i innych (obrotu wózka, ryglowania, wysięgu, działania chwytaków elektrohydraulicznych, elektromagnetycznych, podciśnieniowych, mechanicznych),przegląd wyłączników końcowych i krańcowych wszystkich mechanizmów (w razie potrzeby regulacja), przegląd elementów bezpieczeństwa – wyłączników STOP, blokad zerowych, blokad wejściowych i włazowych, wyłączników zbliżeniowych, zabezpieczeń przeciwwiatrowych, ograniczników obciążenia itp. (w razie potrzeby regulacja), kontrola oświetlenia i sygnalizacji, przegląd i konserwacja hamulców i zwalniaków (w razie potrzeby regulacja),smarowanie elementów i mechanizmów suwnicy zgodnie z planem konserwacji, dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku konserwacji, sprawdzenie terminów pomiarów stanu izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej suwnicy, wykonanie wszystkich zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego, oraz wszystkie czynności wymagane przez producenta, zawarte w DTR urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Serwis i konserwacja pomp w pompowni Zembrzyce i Jaszczurowa. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni w Zembrzycach i Jaszczurowej. Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych w Zembrzycach: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika, kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki, czujniki, elektrody), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wzrokowa pompowni, kontrola sond hydrostatycznych, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu, pomiary rezystancji w silnikach, sprawdzenie poprawności i działania oprogramowania systemu, kontrola działania szafy sterowniczej (ster. ręczne i auto.), sporządzenie dokumentacji dot. wykonania prac, sprawdzenie poprawności połączeń i zabezpieczeń, przegląd i konserwacja Sof Startów, kalibracja, czyszczeni wentylatorów, przegląd i pomiary pomp typu Amakan PA4 700-470/806 UTG1,pomiary i przegląd oprogramowania, czujników i zabezpieczeń pomp, sprawdzenie mocowania i szczelności pomp, sprawdzenie łożysk, zabezpieczeń, oleju, czujników temp. elektrod, oczyszczenie z zanieczyszczeń i sprawdzenie łańcucha wyciągowego, oraz lin Do zakresu prac należą następujące czynności w pompowni wód opadowych i przeciekowych Jaszczurowej: kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym, kontrola pracy pomp oraz stanu licznika,kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej, kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki, czujniki, elektrody), kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających, kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni, kontrola wzrokowa pompowni, kontrola sond hydrostatycznych, pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego, pomiar poboru prądu,pomiary rezystancji w silnikach, sprawdzenie poprawności i działania oprogramowania systemu,kontrola działania szafy sterowniczej (ster. ręczne i auto.), sporządzenie dokumentacji dot. wykonania prac,sprawdzenie poprawności połączeń i zabezpieczeń,przegląd i konserwacja Sof Startów, kalibracja, czyszczeni wentylatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Serwis czyszczarki krat w pompowni Zembrzyce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu czyszczarki krat w pompowni. Do zakresu prac należą następujące czynności: sprawdzenie działania wyłączników krańcowych, sprawdzenie lin stalowych w układzie lin, sprawdzenie mocowania lin stalowych, w przypadku uszkodzenia wymiana, sprawdzenie stanu łożysk nośnych, sprawdzenie nośnych połączeń śrubowych,sprawdzenie wózków jezdnych,sprawdzenie stanu oleju, wymiana, sprawdzenie stanu izolacji przewodów, kabli, silników, sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie pilota, wymiana akumulatorów, sprawdzenie działania aparatury łączeniowej sterującej,sprawdzenia układu zabezpieczenia, sterowania i sygnalizacji, sprawdzenie poprawności połączeń elementów urządzeń elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Serwis i przegląd agregatów prądotwórczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i przeglądu agregatów prądotwórczych. Do zakresu prac należą następujące czynności: 1. Wykonanie oględzin zewnętrznych: sprawdzenie czystości zespołu prądotwórczego, ewentualnie czyszczenie, zlokalizowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, ewentualnie naprawa, 2. Wykonanie oględzin układu paliwowego w zespole prądotwórczym: wymiana filtrów paliwa, sprawdzenie szczelności układu paliwowego, ewentualna naprawa, sprawdzenie układu tankowania, ewentualna naprawa, 3. Wykonanie oględzin układu chłodzenia w zespole prądotwórczym: sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego, ewentualnie uzupełnienie, sprawdzenie złączy elastycznych, ewentualnie wymiana, sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, ewentualna naprawa, sprawdzenie poprawności działania układu podgrzewania silnika, 4. Wykonanie oględzin y układu smarowania w zespole prądotwórczym, wymiana filtra oleju smarnego, sprawdzenie szczelności układu, 5. Wykonanie oględzin układu rozruchowego w zespole prądotwórczym: sprawdzenie stanu akumulatorów, sprawdzenie poziomu elektrolitów, ewentualnie uzupełnienie, sprawdzenie napięcia ładowania baterii,sprawdzenie stanu instalacji niskiego napięcia, sprawdzenie działania rozrusznika, 6. Wykonanie oględzin obwodów kontrolno-pomiarowych w zespole prądotwórczym: sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju, sprawdzenia czujnika temperatury płynu, sprawdzenie wskaźników i manometrów, prawdzenie układu sterowania i kontroli, 7. Wykonanie oględzin układu prądnicy w zespole prądotwórczym: kontrola izolacji uzwojeń prądnicy, sprawdzenie połączeń elektrycznych, sprawdzenie regulatora napięcia, 8. Wykonanie oględzin układu zasilania w powietrze w zespole prądotwórczym: sprawdzenie stanu filtrów powietrza, ewentualnie czyszczenie, sprawdzenie działania przepustnic powietrza, 9. Wykonanie sprawdzenia działania zespołu prądotwórczego: na biegu jałowym, ewentualne poprawki i regulacje, pod obciążeniem (jeżeli będzie możliwe). 10. Sporządzenie protokołu z przeglądu i serwisu agregatu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Serwis stacji UPS w budynku administracyjno-socjalnym w Świnnej Porębie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu zasilacza akumulatorowego UPS typu GF 360. Do zakresu prac należą następujące czynności: sprawdzenie warunków pracy urządzenia, klimatyzacja czyszczenie wnętrza urządzenia, czyszczenie wentylatorów, sprawdzenie okablowania wewnątrz urządzenia, sprawdzenie stanu izolacji zasilacza, sprawdzenie okablowania dochodzącego i wychodzącego z urządzenia, sprawdzenie stanu akumulatorów, pomiar parametrów zasilacza, sprawdzenie kondensatorów, testowanie urządzenia, diagnostyka komputerowa, sprawdzenie urządzenia pod obciążeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Przegląd i konserwacja zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu i konserwacji 8 szt. zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba. Do zakresu prac należą następujące czynności: przegląd i pomiary instalacji elektrycznej, przegląd instalacji hydraulicznej, przegląd stanu połączeń hydraulicznych i stanu mocowań, badanie, analiza stanu i czystości oleju, wymiana filtrów (potwierdzenie protokołem), przegląd zaworów, przegląd pomp, przegląd systemy i zabezpieczeń, sprawdzenie sterowania ręka, auto, sprawdzenie ciśnień, elektrozaworów, grzałek, czujników,wykonanie pełnych testów funkcjonalnych prawidłowości pracy układu podnoszenia i opuszczenia zasuw i segmentów w cyklu ręcznym i automatycznym, oraz przy użyciu agregatu spalinowego, przeprowadzenie kalibracja, sprawdzenia ciśnienia roboczego zaworów przelewowych, zaworów redukcyjnych w systemie sterowania, oraz ciśnienia na przekaźnikach zasilaczy, sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego, sprawdzenie stanu filtrów żeli absorpcyjnych, sporządzenie protokołów z wykonanych czynności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50511000-0, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
C - cena |
60,00 |
T -termin realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.