Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyMuzeum Narodowe w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00232365
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwronska@mnw.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cd57ae0-2cbb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016549/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.mnw.art.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem danych osobowych wskazanych w złożonych ofertach jest Muzeum Narodowe
w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa;
b. z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez e-mail iodo@mnw.art.pl;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 36/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki

Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki w celu modernizacji i rozbudowy systemu zabezpieczeń technicznych SSWIN.

Zakres zadania:
Wykonanie systemu SSWIN Galaxy Dimension dla następujących obszarów Gmachu Głównego MNW: Magazyn Tkanin, Magazyn Szkła i Ceramiki, Magazyny Starożytności, Magazyn Szt. Współczesnej (poziom -1) oraz w wybrane pomieszczenia techniczne.
W projekcie systemu zastosowano rozwiązania techniczne z wykorzystaniem centrali Galaxy Dimension G3, oraz oprogramowania do wizualizacji AXXON INTELLECT (rozbudowa istniejącego systemu).
Z uwagi na specyfikę obiektu wskazana jest wizja lokalna.
Zestawienie podstawowych elementów systemu:
1. Centrala alarmowa Galaxy Dimension 520 C520-D 1 szt.
2. Interfejs sieci ethernet TCP/IP; UDP E080 V4 1 szt.
3. Koncentrator z zasilaczem Power RIO PRO P026 PRO 9 szt.
4. Koncentrator RIO bez obudowy A158 6 szt.
5. Akumulator EP 17-12 10 szt.
6. Klawiatura LCD MK7 CP037 1 szt.
7. Czujka PIR z antymaskingiem IS3016A - 18 szt.
8. Uniwersalny uchwyt SMB-10C - 18 szt.
9. Czujka dualna PIR+MW z antymaskingiem kurtynowa (uchwyt w komplecie)Viewguard 33440 - 4 szt.
10. Sufitowa lustrzana czujka ruchu PIR+MW z antymaskingiem DT8320AF4 - 7 szt.
11. Czujka zbicia szyby z antymaskingiem AD 800-AM - 6 szt.
12. Czujka magnetyczna MC470 - 53 szt.
13 .Sygnalizator wewnętrzny optyczno-akustyczny SO/PICCOLO/WR/G3 - 1 szt.
14. Szafa wisząca dzielona 10U 600x500mm 49K10P5003P - 1 szt.
15. Panel wentylacyjny 2-wentylatorowy z termostatem 49K2VT - 1 szt.
16. Panel krosowy 19" BKT,modularny na 24xRJ45,ekranowany, 1U, czarny, wymienne pola opisowe KK_11305113_01.21 - 1 szt.
17. Moduł BKT RJ45 kat.5e, nieekranowany, keystone, beznarzędziowy KK_11331011_01.21 -16 szt.
18.Przełącznik 24-portowy 10/100/1GBaseT, 2x RJ45/SFP combo (1G), 2x SFP+ (1G/10G)
OS6360-24 - 1 szt.
19. Listwa zasilająca 19" 5x230V z wyłącznikiem 49BP5 - 1 szt.
20. Zasilacz UPS 1000VA/900W, 3x7Ah, 410mm KR PRO 1000 R -1 szt.
21. RACK MOUNT KIT dla UPS 1000VA - 1 szt.
22. Kabel RJ45-RJ45 U/UTP kat.5e PVC szary 2m (patchcord) -16 szt.
23. Rozszerzenie licencji AXXON INTELLECT o 1 centralę alarmową SW-INP-CGI-RTL 1 kpl.
24. Kabel magistralny CABTPHF/2X2/WH/100 - 312m.
25. Kabel YTDY 6x0,5 - 1872m
26. Kabel N2XH-J 3x2.5 - 1 kpl.
27. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowy 15x30, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m)
WDKH-15030LGR - 1352 m.
28. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowy 60x90, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m)
WDKH-60090LGR - 624 m.
29. Peszel ochronny karbowany z pilotem 16/11 - 62m.
30. Materiały instalacyjne - 1 kpl

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wskazanej w ofercie ceny
brutto (kryterium ceny) oraz zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia (termin realizacji zamówienia)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

Wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów;
Zakres zadania:
Wykonanie detekcji wycieków dla następujących obszarów Gmachu Głównego MNW: Magazyn Tkanin, Magazyn Szkła i Ceramiki, Magazynach Starożytności, Magazyn Sztuki Zdobniczej, oraz w wybranych pomieszczeniach technicznych.
Z uwagi na istniejący w obiekcie systemem w projekcie detekcji wycieku zastosowano centralę alarmową typu Galaxy Dimension 520, Do wizualizacji zastosowano oprogramowanie AXXON INTELLECT.
Z uwagi na specyfikę obiektu wskazana jest wizja lokalna.
Zestawienie podstawowych urządzeń systemu.

1.Centrala alarmowa Galaxy Dimension 520 C520-D - 1szt.
2. Moduł Ethernet E080 - 1szt.
3. Koncentrator z zasilaczem Power RIO PRO P026 PRO - 8 szt.
4. Koncentrator RIO bez obudowy A158 - 8 szt.
5. Akumulator EP 17-12 - 10szt.
6. Moduł monitorowania akumulatorów A079 -1szt.
7 .Klawiatura LCD MK7 CP037 -1szt.
8. Czujka uniwersalna XD-2 - 80 szt.
9. Sonda zalania do czujki uniwersalnej AXD-200 FPX-1 - 80 szt.
10. Rozszerzenie licencji AXXON INTELLECT o 1 centralę alarmową SW-INP-CG-RTL 1kpl.
11. Kabel magistralny CABTPHF/2X2/WH/100 - 364 m.
12. Kabel YTDY 6x0,5 - 1716 m.
13. Kabel N2XH-J 3x2.5 komplet.
14. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowa 15x30, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m) WDKH-15030LGR - 748,8 m .
15. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowa 60x90, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m) WDKH-60090LGR - 832 m.
16. Peszel ochronny karbowany z pilotem 16/11 - 52 m.
17. Materiały instalacyjne - 1kpl

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wskazanej w ofercie ceny
brutto (kryterium ceny) oraz zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia (termin realizacji zamówienia)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania potwierdzenia spełnienia poniższych warunków udziału
w postepowaniu:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów dot. części 1 oraz 2:
- Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał się posiadaniem koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. usługi ochrony mienia realizowane
w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221) – dotyczy części 1 i 2.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
posiadania wiedzy i doświadczenia. tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zrealizowali co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem (usługi elektronicznego zabezpieczenia obiektów muzealnych podlegających pod Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub innych obiektach posiadających zabezpieczenia dzieł sztuki podlegających pod Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za robotę odpowiadającą swoją wartością przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem ww. roboty o wartości co najmniej 200 000 zł brutto; Dotyczy części 1 oraz części 2.

Dotyczy części 1:
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. dysponuje co najmniej 5 osobami, w tym:

- Minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4,
- Minimum 1 osoba posiadająca zaświadczenie Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów
o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością
i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra kultury,
- Minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV,
- Minimum 1 osoba posiadająca zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie projektowania i instalacji systemów : Galaxy,
- Minimum 1 osoba posiadająca zaświadczenie o odbyciu szkoleń z systemu Stekop CM192,
- Minimum 1 osoba posiadająca certyfikat szkolenia z systemu Axxon Intellect.
- Minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych


Ponadto: wszystkie osoby, które realizować będą roboty w imieniu wykonawcy muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

Dotyczy części 2:

dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. dysponuje co najmniej 5 osobami, w tym:

- Minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4,
- Minimum 1 osoba posiadająca zaświadczenie Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra kultury,
- Minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV,
- Minimum 1 osoba posiadająca zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie projektowania i instalacji systemów : Galaxy,
- Minimum 1 osoba posiadająca certyfikat szkolenia z systemu Axxon Intellect,
- Minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

Ponadto: wszystkie osoby, które realizować będą usługę w imieniu wykonawcy muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: – aktualna koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. usługi ochrony mienia realizowane w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221).
- wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia następujących okoliczności:
a) wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska o wstrzymaniu robót w wyniku interwencji obywatela lub organizacji społecznej;
b) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, (np.: wichury, ulewy, śnieżyce, gradobicie) mogących spowodować zniszczenie robót lub konieczność wstrzymania robót ze względu na zachowanie reżimów technologicznych (temperatura, wilgotność);
c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;
d) zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia
(np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych);
e) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych;
f) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
g) zmian w przepisach podatkowych, w szczególności dotyczących ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT;
h) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu - Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 - Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 w Jaktorowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI