Roboty budowlane polegające na wymianie dźwigów osobowych w dwóch jednostkach administracyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na wymianie dźwigów osobowych w dwóch jednostkach administracyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-08-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-08
  • Numer ogłoszenia583758-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583758-N-2019 z dnia 2019-08-08 r.

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi: Roboty budowlane polegające na wymianie dźwigów osobowych w dwóch jednostkach administracyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00102289000000, ul. Al. Kościuszki  83 , 90-436  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 25 47 163, , e-mail przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl, , faks 042 25 47 181.
Adres strony internetowej (URL): www.lodzkie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lodzkie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lodzkie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi al. Kościuszki 83 90-436 Łódź, kancelaria pokój nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie dźwigów osobowych w dwóch jednostkach administracyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.48.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch dźwigów osobowych, na bazie istniejących szybów wraz ze wszystkimi wymaganymi instalacjami i systemami. Instalacje i systemy związane z wymianą dźwigów muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego, zwanego dalej UDT. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch częściach, tym samym, każdy z dźwigów będzie odrębnym zadaniem w przedmiocie umowy w zakresie odbioru i rozliczenia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, bądź na dwie części zamówienia. Część I zamówienia: Wymiana dźwigu osobowego w budynku Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi, zlokalizowanym przy ul. Brzóski 24. Stan istniejący - parametry dźwigu: • Rok budowy – 2002 • Numer ewidencyjny UDT – 311402491 • Numer fabryczny – P02E0256 • Rodzaj/typ – osobowy elektryczny • Udźwig nominalny – 450 kg • Liczba pasażerów – 6 osób • Wysokość podnoszenia – 30,61 m • Prędkość nominalna – 1,00 m/s / układ regulowanej prędkości dojazdu VVVF • Moc silnika – 6,5 kW • Rodzaj sterowania – zbiorcze góra – dół dla dwóch dźwigów pracujących w grupie BG15 - mikroprocesowe • Drzwi – 800 x 2000 • Wytwórca – PUHP PILAWA Elektromechanika Dźwigowa SERVICE LIFT • Liczba przystanków – 10 • Ciężar całkowity kabiny – 510 kg • Liny nośne – 4 szt. o średnicy 10 mm • Wymiary szybu i kabiny – załącznik nr 1 do OPZ Charakterystyka nowego dźwigu (dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych): • 1 dźwig osobowy z górną maszynownią i nowymi prowadnicami, • Liczba przystanków - 10 • Liczba dojść - 10 • Udźwig nominalny - min. 450 kg, • Liczba pasażerów - 6 osób • Prędkość nominalna - min. 1,00 m/s – płynnie regulowana • Wysokość podnoszenia - 30,61 m • Drzwi kabinowe automatyczne, otwarcie teleskopowe, wymiary 800 x 2000 mm, przystankowe o klasie odporności ogniowej min. EI30, wymagana odporność pożarowa w klasie B, wykończenie z blachy nierdzewnej szlifowanej, próbka blachy do zatwierdzenia przez Zamawiającego; • Zabezpieczenie drzwi kabinowych - kurtyna świetlna na całej wysokości drzwi; • Kabina metalowa, nieprzelotowa; • Ściany i sufit wykonane ze stali nierdzewnej, blacha grubości 1,5 mm, struktura do uzgodnienia; • Kabina wyposażona w kasetę dyspozycji umieszczoną na wysokości umożliwiającej korzystanie z poziomu wózka dla niepełnosprawnych – antywandal z piętrowskazywaczem cyfrowym na każdym przystanku; • Podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, niepalną, trudnościeralną (kolor do uzgodnienia); • Oświetlenie punktowe LED; • Wentylator – ukryty, cichobieżny; • Lustro – na całej szerokości ściany tylnej, na połowie wysokości kabiny, od połowy do sufitu; • Poręcz na ścianie tylnej, ze stali nierdzewnej; • Panel sterowy na całą wysokość kabiny, wyświetlacz LCD, przyciski klawiszowe okrągłe (nie sensorowe) muszą wystawać poza powierzchnię konsolety; • Informacja głosowa wewnątrz kabiny oraz gong zewnętrzny przyzywowy; • Oświetlenie awaryjne min. 2 godziny; • Dwustronna łączność głosowa ze służbami ratowniczymi; • Napęd – wciągarka (bezreduktorowa), z silnikiem elektrycznym regulowanym falownikiem (płynna regulacja prędkości); • Sterowanie elektroniczne mikroprocesowe, zbiorcze góra – dół, otwarcie drzwi szybowych na dojeździe kabiny do przystanku, system jazdy pożarowej oraz awaryjny zjazd dźwigu po zaniku napięcia do najniższego przystanku. Część II zamówienia: Wymiana dźwigu osobowego w budynku Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi, zlokalizowanym przy ul. Lodowej 97. Stan istniejący - parametry dźwigu: • Rok budowy / remontu dźwigu – 1974/2002 • Numer ewidencyjny UDT – 311402645 • Numer fabryczny – 209/Dz/2002 • Rodzaj/typ – osobowy (samoobsługowy) elektryczny z napędem regulowanym • Udźwig nominalny – 450 kg • Liczba pasażerów – 6 osób • Wysokość podnoszenia – 26,74 m • Prędkość nominalna – 1,0 m/s – płynnie regulowana • Moc silnika – 8,2 kW • Rodzaj sterowania – zbiorcze góra – dół • Drzwi – 900 x 2000 • Wytwórca – Dźwig Service Łódź • Liczba przystanków – 8 • Ciężar całkowity kabiny – 885 kg • Liny nośne – 4 szt. o średnicy 12 mm • Wymiary szybu i kabiny – załącznik nr 2 do OPZ Charakterystyka nowego dźwigu (dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych): • 1 dźwig osobowy z maszynownią i nowymi prowadnicami, • Liczba przystanków - 8 • Liczba dojść - 8 • Udźwig nominalny - min. 450 kg • Liczba pasażerów - 6 osób • Prędkość nominalna - min. 1,00 m/s – płynnie regulowana • Wysokość podnoszenia - 26,74 m • Drzwi kabinowe umożliwiające swobodny wjazd wózkiem inwalidzkim, automatyczne, otwarcie teleskopowe, wymiary 900 x 2000 mm, przystankowe o klasie odporności ogniowej min. EI30, wymagana odporność pożarowa w klasie B wykończenie z blachy nierdzewnej szlifowanej, próbka blachy do zatwierdzenia przez Zamawiającego; • Zabezpieczenie drzwi kabinowych - kurtyna świetlna na całej wysokości drzwi; • Kabina metalowa, nieprzelotowa; • Ściany i sufit wykonane ze stali nierdzewnej blacha grubości 1,5 mm, struktura do uzgodnienia; • Kabina wyposażona w kasetę dyspozycji umieszczoną na wysokości umożliwiającej korzystanie z poziomu wózka dla niepełnosprawnych – antywandal z piętrowskazywaczem cyfrowym na każdym przystanku; • Podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, niepalną, trudnościeralną (kolor do uzgodnienia); • Oświetlenie punktowe LED; • Wentylator – ukryty, cichobieżny; • Lustro – na całej szerokości ściany tylnej, na połowie wysokości kabiny, od połowy do sufitu; • Poręcz na ścianie tylnej, ze stali nierdzewnej; • Panel sterowy na całą wysokość kabiny, wyświetlacz LCD, przyciski klawiszowe okrągłe (nie sensorowe) muszą wystawać poza powierzchnię konsolety; • Informacja głosowa wewnątrz kabiny oraz gong zewnętrzny przyzywowy; • Oświetlenie awaryjne min. 2 godziny; • Dwustronna łączność głosowa ze służbami ratowniczymi; • Napęd – wciągarka (bezreduktorowa), z silnikiem elektrycznym regulowanym falownikiem (płynna regulacja prędkości); • Sterowanie elektroniczne mikroprocesowe, zbiorcze góra – dół, otwarcie drzwi szybowych na dojeździe kabiny do przystanku, system jazdy pożarowej oraz awaryjny zjazd dźwigu po zaniku napięcia do najniższego przystanku. VI. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: 1. Dostawa dwóch nowych dźwigów wraz z urządzeniami towarzyszącymi, spełniających wymagania zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (wymiary platformy, rodzaj drzwi, rodzaj wykończenia, oświetlenie, rodzaj przycisków, aparatura sterowania, max udźwig, ilość przystanków, itp.). 2. Wykonanie dokumentacji techniczno – ruchowej (DTR) dźwigów wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń. 3. Demontaż dwóch istniejących dźwigów osobowych, o nr fabrycznym P02E0256 i nr ewidencyjnym 311402491, oraz o nr fabrycznym 209/Dz/2002 i nr ewidencyjnym 311402645, wraz z ich utylizacją, oraz wyrejestrowaniem w UDT. 4. Wymiana istniejących dźwigów na fabrycznie nowe z roku 2019. 5. Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nowych urządzeń dźwigowych, wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych i nadaniem znaku CE dla nowych urządzeń. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla wymienionych dźwigów oraz dokumentacji niezbędnej do rejestracji dźwigu w UDT. Całość dokumentacji musi być sporządzona w języku polskim. 7. Uruchomienie dźwigów wraz z ich odbiorem przy udziale UDT, rejestracją, oraz uzyskaniem decyzji zezwalającej na eksploatację urządzeń wydaną przez UDT (wszelkie koszty związane z rejestracją urządzenia ponosi Wykonawca). 8. Udzielenie co najmniej 5-letniej gwarancji na zainstalowane urządzenia. 9. W ramach przyjętego zamówienia należy przeprowadzić szkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów. 4. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby osoby (tzw. pracownicy fizyczni) wykonujące wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację robót tj. prac związanych z demontażem i montażem urządzenia dźwigowego, będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043). 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawienie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących przedmiotowe roboty budowlane związane z realizacja zamówienia: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy o pracę zawartą z pracownikiem, o którym mowa powyżej. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,(tj. w szczególności bez: adresów i nr PESEL pracowników). Informacje, takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do informowania w formie pisemnej o ewentualnej zmianie lub zastępstwie osoby wykonującej czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (np. w razie choroby, urlopu, innych nieprzewidzianych okoliczności) niezwłocznie, jednak nie później niż przed rozpoczęciem pracy przez nową osobę. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany pracowników, jeżeli swoim postępowaniem stwarzają oni zagrożenie dla bezpieczeństwa i zgodnej z umową realizacji zlecenia. 11. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców, jak za swoje własne. 12. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) STWiOR – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Projekt umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: • 45111300 – 1 – Roboty rozbiórkowe; • 42416100 – 6 – Windy; • 45313100 – 5 – Instalowanie wind; • 45310000 – 3 – Roboty instalacyjne elektryczne; • 42961000 – 0 – System sterowania i kontroli Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.

II.5) Główny kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
42416100-6
45310000-3
42961000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-16

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz należycie zrealizowanej, potwierdzonej stosownym dokumentem (np. referencjami), co najmniej: • Cześć I przedmiotowego zamówienia: jednej roboty budowlanej/jednej umowy, której przedmiotem były roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego, którą Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – załącznik nr 5 do SIWZ; • Część II przedmiotowego zamówienia: jednej roboty budowlanej/jednej umowy, której przedmiotem były roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego, którą Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca przestępujący do realizacji części I oraz części II przedmiotowego zamówienia przedstawi Zamawiającemu ww. wykaz należycie zrealizowanej jednej roboty budowlanej/jednej umowy o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz należycie zrealizowanej, potwierdzonej stosownym dokumentem (np. referencjami), co najmniej jednej roboty budowlanej/jednej umowy, której przedmiotem była wymiana dźwigu osobowego, którą Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na urządzenie dźwigowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego w Łódzkim Urzędzie Celno-Skarbowym w Łodzi zlokalizowanym przy ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana dźwigu osobowego w budynku Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi zlokalizowanym przy ul. Brzóski 24. Stan istniejący - parametry dźwigu: • Rok budowy – 2002 • Numer ewidencyjny UDT – 311402491 • Numer fabryczny – P02E0256 • Rodzaj/typ – osobowy elektryczny • Udźwig nominalny – 450 kg • Liczba pasażerów – 6 osób • Wysokość podnoszenia – 30,61 m • Prędkość nominalna – 1,00 m/s / układ regulowanej prędkości dojazdu VVVF • Moc silnika – 6,5 kW • Rodzaj sterowania – zbiorcze góra – dół dla dwóch dźwigów pracujących w grupie BG15 - mikroprocesowe • Drzwi – 800 x 2000 • Wytwórca – PUHP PILAWA Elektromechanika Dźwigowa SERVICE LIFT • Liczba przystanków – 10 • Ciężar całkowity kabiny – 510 kg • Liny nośne – 4 szt. o średnicy 10 mm • Wymiary szybu i kabiny – załącznik nr 1 do OPZ Charakterystyka nowego dźwigu (dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych): • 1 dźwig osobowy z górną maszynownią i nowymi prowadnicami, • Liczba przystanków - 10 • Liczba dojść - 10 • Udźwig nominalny - min. 450 kg, • Liczba pasażerów - 6 osób • Prędkość nominalna - min. 1,00 m/s – płynnie regulowana • Wysokość podnoszenia - 30,61 m • Drzwi kabinowe automatyczne, otwarcie teleskopowe, wymiary 800 x 2000 mm, przystankowe o klasie odporności ogniowej min. EI30, wymagana odporność pożarowa w klasie B, wykończenie z blachy nierdzewnej szlifowanej, próbka blachy do zatwierdzenia przez Zamawiającego; • Zabezpieczenie drzwi kabinowych - kurtyna świetlna na całej wysokości drzwi; • Kabina metalowa, nieprzelotowa; • Ściany i sufit wykonane ze stali nierdzewnej, blacha grubości 1,5 mm, struktura do uzgodnienia; • Kabina wyposażona w kasetę dyspozycji umieszczoną na wysokości umożliwiającej korzystanie z poziomu wózka dla niepełnosprawnych – antywandal z piętrowskazywaczem cyfrowym na każdym przystanku; • Podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, niepalną, trudnościeralną (kolor do uzgodnienia); • Oświetlenie punktowe LED; • Wentylator – ukryty, cichobieżny; • Lustro – na całej szerokości ściany tylnej, na połowie wysokości kabiny, od połowy do sufitu; • Poręcz na ścianie tylnej, ze stali nierdzewnej; • Panel sterowy na całą wysokość kabiny, wyświetlacz LCD, przyciski klawiszowe okrągłe (nie sensorowe) muszą wystawać poza powierzchnię konsolety; • Informacja głosowa wewnątrz kabiny oraz gong zewnętrzny przyzywowy; • Oświetlenie awaryjne min. 2 godziny; • Dwustronna łączność głosowa ze służbami ratowniczymi; • Napęd – wciągarka (bezreduktorowa), z silnikiem elektrycznym regulowanym falownikiem (płynna regulacja prędkości); • Sterowanie elektroniczne mikroprocesowe, zbiorcze góra – dół, otwarcie drzwi szybowych na dojeździe kabiny do przystanku, system jazdy pożarowej oraz awaryjny zjazd dźwigu po zaniku napięcia do najniższego przystanku Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45313100-5, 45111300-1, 42416100-6, 45310000-3, 42961000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na urządzenie dźwigowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego w Łódzkim Urzędzie Celno-Skarbowym w Łodzi, zlokalizowanym przy ul. Lodowej 97, 93-232 Łódź
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana dźwigu osobowego w budynku Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi, zlokalizowanym przy ul. Lodowej 97. Stan istniejący - parametry dźwigu: • Rok budowy / remontu dźwigu – 1974/2002 • Numer ewidencyjny UDT – 311402645 • Numer fabryczny – 209/Dz/2002 • Rodzaj/typ – osobowy (samoobsługowy) elektryczny z napędem regulowanym • Udźwig nominalny – 450 kg • Liczba pasażerów – 6 osób • Wysokość podnoszenia – 26,74 m • Prędkość nominalna – 1,0 m/s – płynnie regulowana • Moc silnika – 8,2 kW • Rodzaj sterowania – zbiorcze góra – dół • Drzwi – 900 x 2000 • Wytwórca – Dźwig Service Łódź • Liczba przystanków – 8 • Ciężar całkowity kabiny – 885 kg • Liny nośne – 4 szt. o średnicy 12 mm • Wymiary szybu i kabiny – załącznik nr 2 do OPZ Charakterystyka nowego dźwigu (dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych): • 1 dźwig osobowy z maszynownią i nowymi prowadnicami, • Liczba przystanków - 8 • Liczba dojść - 8 • Udźwig nominalny - min. 450 kg • Liczba pasażerów - 6 osób • Prędkość nominalna - min. 1,00 m/s – płynnie regulowana • Wysokość podnoszenia - 26,74 m • Drzwi kabinowe umożliwiające swobodny wjazd wózkiem inwalidzkim, automatyczne, otwarcie teleskopowe, wymiary 900 x 2000 mm, przystankowe o klasie odporności ogniowej min. EI30, wymagana odporność pożarowa w klasie B wykończenie z blachy nierdzewnej szlifowanej, próbka blachy do zatwierdzenia przez Zamawiającego; • Zabezpieczenie drzwi kabinowych - kurtyna świetlna na całej wysokości drzwi; • Kabina metalowa, nieprzelotowa; • Ściany i sufit wykonane ze stali nierdzewnej blacha grubości 1,5 mm, struktura do uzgodnienia; • Kabina wyposażona w kasetę dyspozycji umieszczoną na wysokości umożliwiającej korzystanie z poziomu wózka dla niepełnosprawnych – antywandal z piętrowskazywaczem cyfrowym na każdym przystanku; • Podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, niepalną, trudnościeralną (kolor do uzgodnienia); • Oświetlenie punktowe LED; • Wentylator – ukryty, cichobieżny; • Lustro – na całej szerokości ściany tylnej, na połowie wysokości kabiny, od połowy do sufitu; • Poręcz na ścianie tylnej, ze stali nierdzewnej; • Panel sterowy na całą wysokość kabiny, wyświetlacz LCD, przyciski klawiszowe okrągłe (nie sensorowe) muszą wystawać poza powierzchnię konsolety; • Informacja głosowa wewnątrz kabiny oraz gong zewnętrzny przyzywowy; • Oświetlenie awaryjne min. 2 godziny; • Dwustronna łączność głosowa ze służbami ratowniczymi; • Napęd – wciągarka (bezreduktorowa), z silnikiem elektrycznym regulowanym falownikiem (płynna regulacja prędkości); • Sterowanie elektroniczne mikroprocesowe, zbiorcze góra – dół, otwarcie drzwi szybowych na dojeździe kabiny do przystanku, system jazdy pożarowej oraz awaryjny zjazd dźwigu po zaniku napięcia do najniższego przystanku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45313100-5, 45111300-1, 42416100-6, 45310000-3, 42961000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na urządzenie dźwigowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wapiennych wewnętrznych - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wapiennych wewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI