Roboty budowlane polegające na rewitalizacji oświetlenia na osiedlu Gen. Andersa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na rewitalizacji oświetlenia na osiedlu Gen. Andersa w Rzeszowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-09
  • Numer ogłoszenia554761-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554761-N-2018 z dnia 2018-05-09 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Roboty budowlane polegające na rewitalizacji oświetlenia na osiedlu Gen. Andersa w Rzeszowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest planowane do współfinansowania ze środków zewnętrznych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek  1 , 35064   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.erzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na rewitalizacji oświetlenia na osiedlu Gen. Andersa w Rzeszowie.
Numer referencyjny: CZ-I.271.43.111.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego ulic: 1) Kopaczewskiego - budowa sieci kablowej nN 230/400V wraz z latarniami oświetlenia ulicznego, szafką oświetlenia drogowego, likwidacja istniejącej linii energetycznej ziemnej ze słupami oświetleniowymi, 2) Ofiar Katynia - budowa sieci kablowej nN 230/400V wraz z latarniami oświetlenia ulicznego, szafką oświetlenia drogowego i złączem ZK-3, likwidacja istniejącej linii energetycznej ziemnej ze słupami oświetleniowymi oraz wymiana istniejących latarni na linii elektroenergetycznej ośw. 3) Spiechowicza - budowa sieci kablowej nN 3x230/400V wraz z latarniami oświetlenia ulicznego oraz likwidacja istniejącej linii elektroenergetycznej ziemnej ze słupami oświetleniowymi, 4) Sucharskiego - budowa sieci kablowej nN 3x230/400V wraz z latarniami oświetlenia ulicznego oraz likwidacja istniejącej linii elektroenergetycznej ziemnej ze słupami oświetleniowymi 5) Broniewskiego - budowa sieci kablowej nN 230/400V wraz z latarniami oświetlenia ulicznego i odcinki kabli elektroenergetycznych w granicach pasa drogowego pod dalsze oświetlenie ulic przyległych, likwidacja istniejącej linii elektroenergetycznej ziemnej ze słupami oświetleniowymi 6) Skubisza - budowy sieci kablowej nN 3x230/400V wraz z latarniami parkowymi oświetlenia ulicznego oraz likwidacja istniejącej linii elektroenergetycznej ziemnej ze słupami oświetleniowymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45314310-7
45315600-4
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w wysokości do: Część I zamówienia: 71 326,26 zł netto Część II zamówienia 152 748,70 zł netto Część III zamówienia: 82 123,92 zł netto Część IV zamówienia: 24 591,77 zł netto Część V zamówienia: 103 482,16 zł netto Część VI zamówienia: 151 279,46 zł netto 1) Określenie przedmiotu: zamawiający przewiduje na zadaniu pn.: Roboty budowlane polegające na rewitalizacji oświetlenia na osiedlu Gen. Andersa w Rzeszowie udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robot budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych 2) Zakres robót budowlanych: zamówienia będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w zakresie robót związanych z budową oświetlenia ulicznego. 3) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do: 1) termin rozpoczęcia prac – niezwłocznie po podpisaniu umowy, 2) termin zakończenia robót – 16.11.2018 r. 3) termin wykonania umowy – 30.11.2018 r. lub krótszym, jeżeli wykonawca zaproponuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert „termin realizacji”.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Część I zamówienia: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 350 m każde. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane *: - kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. c) Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 1.a musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunek określony w pkt 1.b wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2. Część II zamówienia: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 1000 m każde. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane *: - kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. c) Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 2.a musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunek określony w pkt 2.b wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Część III zamówienia: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 600 m każde. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane *: - kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. c) Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 3.a musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunek określony w pkt 3.b wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Część IV zamówienia a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 250 m każde. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane *: - kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. c) Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 4.a musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunek określony w pkt 4.b wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5. Część V zamówienia a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 600 m każde. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane *: - kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. c) Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 5.a musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunek określony w pkt 5.b wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Część VI zamówienia a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 1100 m każde. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane *: - kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV, - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych i kierowania zespołem. * Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. c) Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 6.a musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunek określony w pkt 6.b wykonawcy mogą spełniać łącznie UWAGA!!! Wykonawca może wskazać te same roboty budowlane oraz osoby na dane stanowisko dla więcej niż jednej części zamówienia, przy założeniu ze spełniają one wymagania postawione przez Zamawiającego dla każdej z części na których są wskazane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (określonych odpowiednio dla danej części w sekcji III.1.3.1.a, III.1.3.2.a,III.1.3.3.a, III.1.3.4.a, III.1.3.5.a, III.1.3.6.a ogłoszenia) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych odpowiednio dla danej części w sekcji III.1.3.1.b, III.1.3.2.b, III.1.3.3.b, III.1.3.4.b, III.1.3.5.b i III.1.3.6.b ogłoszenia), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena, tj. Oświadczenie wymagane w celu ustalenia ilości punktów w kryterium termin realizacji i okres rękojmi zqa wady - zawarte w druku OFERTA. 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp, 5. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej. Dodatkowo Zamawiający zaleca złożenie kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej na płycie CD sporządzonego w programie „Oferent” (dostępnym na stronie internetowej http://oferent.enfoglobe.pl/) lub w formacie umożliwiającym odczytanie, oraz edycję w programie Microsoft Excel. Złożenie kosztorysu w programie „Oferent” pozwoli Wykonawcom uniknąć błędów podczas sporządzania kosztorysu, polegających m. in.: na wskazaniu innych pozycji kosztorysowych, innych opisów pozycji kosztorysowych, innych podstaw wyceny, innych jednostek miar, innych ilości niż w przedmiarze, który stanowi podstawę wyceny, a tym samym umożliwi złożenie prawidłowego dokumentu zgodnie z wymaganiami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1) Część I zamówienia: 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych) 2) Część II zamówienia: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) 3) Część III zamówienia: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) 4) Część IV zamówienia: 1 000,00 PLN (tysiąc złotych) 5) Część V zamówienia: 6 000,00 PLN (sześć tysięcy złotych) 6) Część VI zamówienia: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres rękojmi za wady 30,00
termin realizacji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I zamówienia - Wykonanie oświetlenia ulicy Kopaczewskiego w Rzeszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: - demontaż 10 kpl istniejących latarni wraz z fundamentami oraz okablowaniem, - budowa 10 kpl latarni oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED i kablem YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości ok. 3200 m, na odcinku drogi długości ok 600 m, - budowa szafy wolnostojącej oświetleniowej 12 polowej SzO- Baranówka 3/2. Szafa dwukomorowa, w jednej komorze przewidziano układ pomiarowy, - wykonanie odcinka linii kablowej YAKY 4x70 mm2 o długości ok. 14 m zasilającego szafę SO- Baranówka 3/2, - wykonanie uziemienia ochronno - roboczego Fe/Zn 25x4 po trasie linii kablowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - dokumentacja techniczna dla części I zamówienia; - wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres rękojmi za wady 30,00
termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 1) termin rozpoczęcia prac – niezwłocznie po podpisaniu umowy, 2) termin zakończenia robót – 16.11.2018 r. 3) termin wykonania umowy – 30.11.2018 r. lub krótszym, jeżeli wykonawca zaproponuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert „termin realizacji”.


Część nr: 2 Nazwa: Część II zamówienia - Wykonanie oświetlenia ulicy Ofiar Katynia w Rzeszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: - demontaż 23 kpl istniejących latarni wraz z fundamentami oraz okablowaniem, - budowa 32 kpl latarni oświetlenia ulicznego (30 słupy dwuramienne oraz 2 jednoramienne) wraz z oprawami typu LED i kablem YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości ok. 4300 m, na odcinku drogi długości ok 2 104 m - budowa szafy wolnostojącej oświetleniowej 12 polowej SzO- Baranówka 10/2. Szafa dwukomorowa, w jednej komorze przewidziano układ pomiarowy. - wykonanie odcinka linii kablowej YAKY 4x70 mm2 o długości ok. 16m zasilającego szafę SO- Baranówka 10/2. - budowa złącza ZK-3 wolnostojącego w II klasie ochronności. - wykonanie uziemienia ochronno- roboczego Fe/Zn 25x4 po trasie linii kablowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - dokumentacja techniczna dla części II zamówienia; - wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres rękojmi za wady 30,00
termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do: 1) termin rozpoczęcia prac – niezwłocznie po podpisaniu umowy, 2) termin zakończenia robót – 16.11.2018 r. 3) termin wykonania umowy – 30.11.2018 r. lub krótszym, jeżeli wykonawca zaproponuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert „termin realizacji”.


Część nr: 3 Nazwa: Część III zamówienia - Wykonanie oświetlenia ulicy Spiechowicza w Rzeszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: - demontaż 17 kpl istniejących latarni wraz z fundamentami oraz okablowaniem, - budowa 19 kpl latarni oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED i kablem YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości ok. 2037 m, na odcinku drogi długości ok 1 213 m, - wykonanie uziemienia ochronno- roboczego Fe/Zn 25x4 po trasie linii kablowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - dokumentacja techniczna dla części III zamówienia; - wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres rękojmi za wady 30,00
termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do: 1) termin rozpoczęcia prac – niezwłocznie po podpisaniu umowy, 2) termin zakończenia robót – 16.11.2018 r. 3) termin wykonania umowy – 30.11.2018 r. lub krótszym, jeżeli wykonawca zaproponuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert „termin realizacji”.


Część nr: 4 Nazwa: Część IV zamówienia - Wykonanie oświetlenia ulicy Sucharskiego w Rzeszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: - demontaż 5 kpl istniejących latarni wraz z fundamentami oraz okablowaniem, - budowa 6 kpl latarni oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED i kablem YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości ok. 876 m, na odcinku drogi długości ok 465 m. - wykonanie uziemienia ochronno- roboczego Fe/Zn 25x4 po trasie linii kablowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - dokumentacja techniczna dla części IV zamówienia; - wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres rękojmi za wady 30,00
termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do: 1) termin rozpoczęcia prac – niezwłocznie po podpisaniu umowy, 2) termin zakończenia robót – 16.11.2018 r. 3) termin wykonania umowy – 30.11.2018 r. lub krótszym, jeżeli wykonawca zaproponuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert „termin realizacji”.


Część nr: 5 Nazwa: Część V zamówienia - Wykonanie oświetlenia ulicy Broniewskiego w Rzeszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: - demontaż 23 kpl istniejących latarni wraz z fundamentami oraz okablowaniem, - budowa 24 kpl latarni oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED i kablem YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości ok. 3350 m, na odcinku drogi długości ok 1 254 m, - wykonanie uziemienia ochronno- roboczego Fe/Zn 25x4 po trasie linii kablowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - dokumentacja techniczna dla części V zamówienia; - wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres rękojmi za wady 30,00
termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do: 1) termin rozpoczęcia prac – niezwłocznie po podpisaniu umowy, 2) termin zakończenia robót – 16.11.2018 r. 3) termin wykonania umowy – 30.11.2018 r. lub krótszym, jeżeli wykonawca zaproponuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert „termin realizacji”.


Część nr: 6 Nazwa: Część VI zamówienia - Wykonanie oświetlenia ulicy Skubisza w Rzeszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót: - demontaż 54 kpl istniejących latarni parkowych wraz z fundamentami oraz okablowaniem, - budowa 55 kpl latarni oświetlenia parkowego wraz z oprawami typu LED i kablem YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości ok. 4395 m, na odcinku drogi długości ok 2 245 m, - wykonanie uziemienia ochronno- roboczego Fe/Zn 25x4 po trasie linii kablowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - dokumentacja techniczna dla części VI zamówienia; - wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45314310-7, 45315600-4, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres rękojmi za wady 30,00
termin realizacji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do: 1) termin rozpoczęcia prac – niezwłocznie po podpisaniu umowy, 2) termin zakończenia robót – 16.11.2018 r. 3) termin wykonania umowy – 30.11.2018 r. lub krótszym, jeżeli wykonawca zaproponuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert „termin realizacji”.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż klimatyzacji - Chałupki
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż klimatyzacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI