Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiepołomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyGmina Niepołomice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00128005
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czeslaw.nowak@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f69215e-c096-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011213/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.niepolomice.eu; https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap I” – znak sprawy: ZP.271.12.2022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ocieplenie ścian zewnętrznych
Budynek w Niepołomicach, ul. Sosnowa 11
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianu o grubości minimum 15 cm. Metoda lekka, mokra, BSO – bez spoinowy system ociepleń. Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego λ=0,038 W/(mK). Dopuszcza się zmianę proponowanego materiału izolacyjnego przy założeniu, że wyznaczony w audycie współczynnik U zostanie zachowany.
2) zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Zagórzu 73, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianu o grubości minimum 15 cm. Metoda lekka, mokra, BSO – bez spoinowy system ociepleń. Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego λ=0,038 W/(mK). Dopuszcza się zmianę proponowanego materiału izolacyjnego przy założeniu, że wyznaczony w audycie współczynnik U zostanie zachowany.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego– bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą – 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Zakrzowie nr 49, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianu o grubości minimum 15 cm. Metoda lekka, mokra, BSO -bez spoinowy system ociepleń. Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego min. λ=0,038 W/(mK). Dopuszcza się zmianę proponowanego materiału izolacyjnego przy założeniu że wyznaczony w audycie współczynnik U zostanie zachowany.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Niepołomicach, ul. Ples 8
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianu o grubości minimum 15 cm. Metoda lekka, mokra, BSO -bez spoinowy system ociepleń. Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego min. λ=0,038 W/(mK). Dopuszcza się zmianę proponowanego materiału izolacyjnego przy założeniu że wyznaczony w audycie współczynnik U zostanie zachowany.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Ochmanowie 70, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianu o grubości minimum 15 cm. Metoda lekka, mokra, BSO -bez spoinowy system ociepleń. Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego min. λ=0,038 W/(mK). Dopuszcza się zmianę proponowanego materiału izolacyjnego przy założeniu że wyznaczony w audycie współczynnik U zostanie zachowany.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający ma prawo odstąpić od części umowy bez konieczności zapłaty wynagrodzenia przewidzianego w umowie oraz przewidzianych w niej kar umownych z powodu wycofania się właściciela nieruchomości (beneficjenta programu) z udziału w programie lub w przypadku śmierci właściciela nieruchomości lub nagłej poważnej choroby właściciela nieruchomości (skutkującej utratą przytomności, świadomości, etc. trwającej dłużej niż 3 miesiące od daty zawarcia niniejszej umowy) do chwili rozpoczęcia przez Wykonawcę prac budowlanych w budynku stanowiącym Przedmiot Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia podobne będą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w szczególności polegających na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku, ociepleniu stropu, ociepleniu dachu, wymianie instalacji ogrzewania, wymianie drzwi i okien, wymianie kotła c.o. oraz wykonaniu innych robót towarzyszących wchodzących w zakres robót przedsięwzięć niskoemisyjnych.
Wartość zamówień uzupełniających: 94 000,00 zł, co stanowi 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60
Długość okresu gwarancji i rękojmi - 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ocieplenie podłogi poddasza
Budynek w Niepołomicach, ul. Zabierzowska 34
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) ocieplenie podłogi na poddaszu warstwą podwójną warstwą wełny mineralnej lub styropianu o grubości łącznej (warstwa górna+dolna) minimum 22 cm docieplenia +folia paroizolacyjna. Na wykonanej warstwie ocieplenia ułożyć płyty typ OSB /gr. min 18mm/- na legarach. Współczynnik przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ=0,038 W/(mK). Dopuszcza się zmianę proponowanego materiału izolacyjnego przy założeniu że wyznaczony w audycie współczynnik U zostanie zachowany.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Zagórzu 73, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) ocieplenie podłogi na poddaszu podwójną warstwą wełny mineralnej lub styropianu o grubości łącznej (warstwa górna+dolna) minimum 22 cm docieplenia +folia paroizolacyjna. Na wykonanej warstwie ocieplenia ułożyć płyty typ OSB /gr. min 18mm/-na legarach. Współczynnik przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ=0,038 W/(mK). Dopuszcza się zmianę proponowanego materiału izolacyjnego przy założeniu że wyznaczony w audycie współczynnik U zostanie zachowany.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą – 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający ma prawo odstąpić od części umowy bez konieczności zapłaty wynagrodzenia przewidzianego w umowie oraz przewidzianych w niej kar umownych z powodu wycofania się właściciela nieruchomości (beneficjenta programu) z udziału w programie lub w przypadku śmierci właściciela nieruchomości lub nagłej poważnej choroby właściciela nieruchomości (skutkującej utratą przytomności, świadomości, etc. trwającej dłużej niż 3 miesiące od daty zawarcia niniejszej umowy) do chwili rozpoczęcia przez Wykonawcę prac budowlanych w budynku stanowiącym Przedmiot Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia podobne będą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w szczególności polegających na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku, ociepleniu stropu, ociepleniu dachu, wymianie instalacji ogrzewania, wymianie drzwi i okien, wymianie kotła c.o. oraz wykonaniu innych robót towarzyszących wchodzących w zakres robót przedsięwzięć niskoemisyjnych.
Wartość zamówień uzupełniających: 10 000,00 zł, co stanowi 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60
Długość okresu gwarancji i rękojmi - 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Montaż kotła gazowego
Budynek w Niepołomicach, ul. Zabierzowska 34
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego (dopuszcza się zamianę na jednofunkcyjny z zasobnikiem po uzgodnieniu z mieszkańcem
i inspektorem nadzoru) wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji cwu oraz wykonaniem nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Zagórzu 73, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego (dopuszcza się zamianę na jednofunkcyjny z zasobnikiem po uzgodnieniu z mieszkańcem
i inspektorem nadzoru) wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji cwu oraz wykonaniem instalacji c.o. wraz z grzejnikami.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą – 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Staniątkach 227A, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
2) montaż kotła gazowego jednofunkcyjnego z zasobnikiem (dopuszcza się zamianę na dwufunkcyjny po uzgodnieniu z mieszkańcem i inspektorem nadzoru) wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji cwu oraz c.o., oraz wymiana grzejników wraz z montażem zaworów termostatycznych.
3) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Podłężu 290A, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji cwu oraz c.o., wymiana grzejników wraz z montażem zaworów termostatycznych.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Niepołomicach, ul. Trudna 2
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) montaż kotła gazowego jednofunkcyjnego z zasobnikiem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji cwu na parterze i piętrze oraz wykonanie nowej instalacji c.o., wraz z montażem grzejników z zaworami termostatycznymi.
2) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg
i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

Budynek w Staniątkach 514, gm. Niepołomice
W ramach tego zadania przewidziane są do wykonania następujące roboty budowlane:
1) montaż kotła gazowego jednofunkcyjnego z zasobnikiem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji cwu na parterze i piętrze oraz wykonanie nowej instalacji c.o., wraz z montażem grzejników z zaworami termostatycznymi. (dopuszcza się zamianę na dwufunkcyjny po uzgodnieniu z mieszkańcem i inspektorem nadzoru)
2) Wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2·K o wymiarach dostosowanych do istniejącej otworu drzwiowego
3) Zamówienie obejmuje również:
a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
b) organizację ruchu kołowego i pieszego – bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych,
c) organizację zaplecza budowy,
d) dokumentację powykonawczą - 3 kpl. (2 w wersji papierowej,
1 w wersji elektronicznej);
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ – załącznik do SWZ,
b) audyt energetyczny budynku – załącznik do SWZ.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (OPZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający ma prawo odstąpić od części umowy bez konieczności zapłaty wynagrodzenia przewidzianego w umowie oraz przewidzianych w niej kar umownych z powodu wycofania się właściciela nieruchomości (beneficjenta programu) z udziału w programie lub w przypadku śmierci właściciela nieruchomości lub nagłej poważnej choroby właściciela nieruchomości (skutkującej utratą przytomności, świadomości, etc. trwającej dłużej niż 3 miesiące od daty zawarcia niniejszej umowy) do chwili rozpoczęcia przez Wykonawcę prac budowlanych w budynku stanowiącym Przedmiot Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia podobne będą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w szczególności polegających na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku, ociepleniu stropu, ociepleniu dachu, wymianie instalacji ogrzewania, wymianie drzwi i okien, wymianie kotła c.o. oraz wykonaniu innych robót towarzyszących wchodzących w zakres robót przedsięwzięć niskoemisyjnych.
Wartość zamówień uzupełniających: 94 500,00 zł, co stanowi 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60
Długość okresu gwarancji i rękojmi - 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( jeśli dotyczy)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument „Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie zmiany terminów jej wykonania w przypadkach:
1) zmiany wynikającej z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
2) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
3) konieczności wykonania robót zamiennych, zamówień dodatkowych lub wykonania niezbędnych przyłączy do budynku;
4) zmiany spowodowanej przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości, na skutek czego wydano Wykonawcy polecenie wstrzymania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
5) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;
6) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy oferta złożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy.
Z powodu ograniczenia ilości znaków możliwych do zamieszczenia, pozostałe postanowienia dotyczace zmian w umowie zostały zamieszczone w dokumentacji postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferte nalezy złożyć za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI