Poprawa efektywności energetycznej obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa efektywności energetycznej obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej - etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAkademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-19
  • Numer ogłoszenia575967-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575967-N-2019 z dnia 2019-07-19 r.

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej: Poprawa efektywności energetycznej obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej - etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, realizowanego na podstawie umowy nr RPLU.05.02.00-06-0086/17-00 z dnia 20.11.2018 r. oraz środków własnych Zamawiającego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej, krajowy numer identyfikacyjny 32783000025000, ul. ul. Akademicka  2 , 21-500  Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 428 712, e-mail zamowienia@awf-bp.edu.pl, faks 833 428 712.
Adres strony internetowej (URL): http://www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-30tys-plus
Adres profilu nabywcy: www.awf-bp.edu.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-30tys-plus

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.awf-bp.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Filia Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2, pok. 128 (Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej obiektów Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej - etap I
Numer referencyjny: SZP – 371/429/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę efektywności energetycznej obiektów AWF Filia w Białej Podlaskiej: hali gimnastycznej, hali lekkoatletycznej, łącznika przy hali lekkoatletycznej. Zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji solarnej przewidzianej do realizacji w etapie drugim. 2. Na przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, składa się następujący zakres rzeczowy robót: 1) Termomodernizacja budynku hali gimnastycznej - zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej (z pominięciem instalacji solarnej przewidzianej w etapie drugim), w tym min: a) docieplenie ścian zewnętrznych:  wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek,  przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z uzupełnieniem ubytków,  przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,  docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm;, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,  docieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. 2 cm;, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,  umocowanie listew cokołowych aluminiowych,  wzmocnienie listwami aluminiowymi miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie),  obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych,  wykonanie połączenia strefy okapowej i szczytowej dachu z elementami odwodnienia i elewacją. b) wykonanie wypraw lub okładzin cokołu odpornych na warunki atmosferyczne (z tynków mozaikowych):  rozebranie wykładziny ściennej z płytek (cokoły),  docieplenie cokołów styropianem ekstrudowanym grub. 14 cm (XPS 300),  osiatkowanie cokołów siatką z włókien sztucznych - pod tynki mozaikowe,  tynki dekoracyjne (mozaikowe), o gotowej konsystencji odpornej na wpływy atm., gr. 2,0 mm. c) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych:  rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku,  rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,  rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,  wyprofilowanie (ukształtowanie) pasa okapowego, z dostosowaniem do nowego położenia rynien,  montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy stalowej powlekanej,  montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12-15 cm z blachy stalowej powlekanej,  obróbki blacharskie podokienników zewnętrznych, murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy powlekanej d) wykonanie opaski z kostki przy budynku celem odprowadzenia wód opadowych:  rozebranie opaski betonowej przy budynku,  obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,  opaska wokół budynku szer. 0,70 m z kostki brukowej betonowej szarej, o grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ułożona ze spadkiem od budynku. e) wymiana okien i drzwi zewnętrznych,  wykucie z muru ościeżnic stalowych okiennych o pow. ponad 2 m2 wraz z demontażem skrzydeł okiennych,  wykucie z muru ościeżnic drzwiowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych,  montaż okien aluminiowych o pow. ponad 2.0 m2, wsp. okna u=0,9W/m2K,  montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, wsp. drzwi u=0,9W/m2K,  wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji. f) remont instalacji centralnego ogrzewania:  wymiana istniejących rurociągów wraz z izolacją na nowe,  montaż zaworów regulacyjnych instalacji c.o.,  montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych oraz przygrzejnikowych zaworów odcinających powrotnych,  montaż systemu pomiaru i zarządzania energią. 2) Termomodernizacja budynku hali lekkoatletycznej - zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej (z pominięciem instalacji solarnej przewidzianej w etapie drugim), w tym min: a) docieplenie ścian zewnętrznych:  wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek,  przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z uzupełnieniem ubytków,  przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,  docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm;, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,  docieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. 2 cm;, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,  umocowanie listew cokołowych aluminiowych,  wzmocnienie listwami aluminiowymi miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie),  obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych,  wykonanie połączenia strefy okapowej i szczytowej dachu z elementami odwodnienia i elewacją. b) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych:  rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku,  rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,  rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,  wyprofilowanie (ukształtowanie) pasa okapowego, z dostosowaniem do nowego położenia rynien,  montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy stalowej powlekanej,  montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12-15 cm z blachy stalowej powlekanej,  obróbki blacharskie podokienników zewnętrznych, murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy powlekanej c) wykonanie niezbędnych napraw elewacji:  wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji. d) odkrycie i osuszenie ścian fundamentowych (wykopy):  roboty ziemne – wykopy,  osuszenie ścian fundamentowych,  zasypanie wykopów z zagęszczaniem gruntu warstwami. e) uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowych piwnic i cokołu:  przygotowanie powierzchni pionowych betonowych pod uszczelnienia – gruntowanie,  wysokoelastyczna polimerowo – bitumiczna izolacja powierzchni pionowych poddanych działaniu wilgoci lub niezalegającej wody pochodzącej z gruntu – do uszczelnień zewnętrznych części budynków stykających się z gruntem, grubość warstwy po wyschnięciu min. 3,0 mm. f) docieplenie ścian piwnic i cokołu:  docieplenie ścian piwnic i cokołów płytami polistyrenowymi (styropianowymi) XPS 300. g) wykonanie opaski z kostki przy budynku celem odprowadzenia wód opadowych (zabezpieczenie przed zawilgoceniem):  rozebranie istniejących opasek,  wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z opłatą za wysypisko,  uzupełnienie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. h) wykonanie wypraw lub okładzin cokołu odpornych na wpływy atmosferyczne:  zerwanie okładzin cokołów z masy lastrykowej,  osiatkowanie cokołów siatką z włókien sztucznych - pod tynki mozaikowe,  tynki dekoracyjne (mozaikowe), o gotowej konsystencji odpornej na wpływy atm., gr. 2,0 mm. i) wymiana drzwi zewnętrznych:  wykucie z muru ościeżnic drzwiowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych,  montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, wsp. drzwi u=0,9W/m2K. j) remont instalacji centralnego ogrzewania:  wymiana istniejących rurociągów wraz z izolacją na nowe,  montaż zaworów regulacyjnych instalacji c.o.,  montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych oraz przygrzejnikowych zaworów odcinających powrotnych,  montaż systemu pomiaru i zarządzania energią. 3) Termomodernizacja łącznika - zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej (z pominięciem instalacji solarnej przewidzianej w etapie drugim), w tym min: a) docieplenie ścian zewnętrznych:  wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek,  przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z uzupełnieniem ubytków,  przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,  docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm;, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,  docieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. 2 cm;, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,  umocowanie listew cokołowych aluminiowych,  wzmocnienie listwami aluminiowymi miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie),  obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych,  wykonanie połączenia strefy okapowej i szczytowej dachu z elementami odwodnienia i elewacją. b) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych:  rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku,  rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,  rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,  wyprofilowanie (ukształtowanie) pasa okapowego, z dostosowaniem do nowego położenia rynien,  montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy stalowej powlekanej,  montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12-15 cm z blachy stalowej powlekanej,  obróbki blacharskie podokienników zewnętrznych, murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy powlekanej. c) docieplenie ścian fundamentowych i cokołu:  docieplenie ścian piwnic i cokołów płytami polistyrenowymi (styropianowymi) XPS 300. d) uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej:  częściowe rozebranie istniejących nawierzchni celem odkopania ścian fundamentowych,  wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z opłatą za wysypisko,  uzupełnienie nawierzchni przy budynku z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. e) wykonanie wypraw lub okładzin cokołu odpornych na wpływy atmosferyczne:  zerwanie okładzin cokołów z masy lastrykowej,  osiatkowanie cokołów siatką z włókien sztucznych - pod tynki mozaikowe,  tynki dekoracyjne (mozaikowe), o gotowej konsystencji odpornej na wpływy atm., gr. 2,0 mm. f) wymiana okien PCV:  wykucie z muru ościeżnic okiennych PCV,  montaż okien z kształtowników z wysokoudarowego PCW, wsp. okna u=0,9W/m2K,  wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z opłatą za wysypisko - wywiezienie i utylizacja okien z demontażu. g) docieplenie stropodachu:  renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej - przygotowanie podłoża - w części krytej papą,  izolacje cieplne z wełny mineralnej twardej grub. 15+10 cm poziome z płyt klejonych lepikiem asfaltowym na gorąco do podłoża - w części krytej papą,  pokrycie dachów papą termozgrzewalną poliestrową, modyfikowaną SBS dwuwarstwowe (papa podkładowa i nawierzchniowa) - na izolacji z wełny mineralnej twardej,  częściowe odkrycie dachu (w części łącznika pokrytego blachą) celem wykonania izolacji stropu z wełny mineralnej - ponowne zakrycie po wykonaniu robót,  izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej grub. 15+10 cm poziome z płyt układanych na sucho - w części krytej blachą. h) remont instalacji centralnego ogrzewania:  wymiana istniejących rurociągów wraz z izolacją na nowe,  montaż zaworów regulacyjnych instalacji c.o.,  montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych oraz przygrzejnikowych zaworów odcinających powrotnych,  montaż systemu pomiaru i zarządzania energią. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ponadto innych koniecznych robót, w tym min.: 1) uzupełnienie tynków i powłok malarskich po wykonywanych przekuciach, obrobienie i pomalowanie ościeży po wymianie stolarki wyprofilowanie okapów, zdystansowanie rynien i rur spustowych w związku ze zmiana usytuowania lica elewacji, dopasowanie połączeń rur spustowych z instalacją deszczową, przełożenie kostki betonowej przy budynkach wraz z docięciem do elewacji, demontaż i ponowny montaż wraz z dopasowaniem po wykonaniu robót - elementów instalacji odgromowej, tablic elektrycznych i innych elementów mocowanych do elewacji, 2) zdystansuje od ściany o grubość docieplenia istniejący daszek łukowy nad wejściem do łącznika, o konstrukcji stalowej pokryty poliwęglanem, wsparty na słupach stalowych, 3) skuje istniejące okładziny cokołów z lastryko oraz płytek ceramicznych oraz wykona/uzupełni tynki uzupełniające cementowo – wapienne, 4) wykona naprawy elewacji w miejscach zarysowań, usunie uszkodzone i odstające tynki oraz uzupełni brakujące tynki cementowo – wapienne na elewacjach, 5) zdemontuje na czas wykonywania robót i ponownie zamontuje instalacje i urządzenia odgromowe, mocowane do ścian i dachu, zainstaluje punkty kontrolne przy każdym zwodzie pionowym, 6) zdemontuje i ponownie zamocuje po wykonaniu robót inne urządzenia i instalacje mocowane do ścian i dachów (np. kamery), 7) wykona niezbędne naprawy gzymsów, 8) zdemontuje i ponownie zainstaluje po wykonaniu robót kraty okienne w piwnicy hali lekkoatletycznej oraz w piwnicy i na parterze łącznika, 9) umocuje w licu elewacji kratki wentylacyjne, czerpnie powietrza, zawory czerpalne i inne elementy, 10) dostosuje do nowego położenia lica ściany ogrodzenie agregatu chłodniczego z siatki w ramie stalowej przy budynku hali lekkoatletycznej (drobne prace spawalnicze, polegające na skróceniu ogrodzenia), 11) wykona wymianę drzwi zewnętrznych aluminiowych w hali gimnastycznej i lekkoatletycznej w taki sposób, że większe skrzydło drzwiowe będzie posiadać otwór w świetle przejścia (ościeżnicy) nie mniejszy niż 90x200 cm, a w razie potrzeby wykona niezbędne rozkucia otworu i wbuduje nowe nadproża, 12) odtworzy po rozbiórkach przylegające do budynków nawierzchnie z kostki betonowej, 13) w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej wykona właściwe połączenia zewnętrznych elementów elewacji i dachów zmienione w wyniku prac dociepleniowych w tym min: nowe obróbki blacharskie (poszerzenie), szczegóły strefy okapowej i szczytowej, np. wykonanie desek okapowych i podkonstrukcji pod mocowanie rynien, połączenie rur spustowych z kanalizacją deszczową itp., 14) uporządkuje teren po wykonaniu robót i odtworzy zieleń niską oraz zniszczone w wyniku wykonywania prac budowlanych drzewa i krzewy. 4. W wycenie robót budowlanych należy uwzględnić ponadto: 1) zabezpieczenie na czas trwania robót - budynków, instalacji oraz elementów zagospodarowania terenu takich jak zieleń niska, drzewa i krzewy, drogi dojazdowe i ciągi komunikacyjne, a w przypadku ich uszkodzenia odtworzenie do stanu pierwotnego, 2) wykonanie niezbędnych rusztowań, deskowań i pomostów wraz z kosztami ich pracy i obsługi, 3) wykonanie niezbędnych przebić przez przegrody dla instalacji oraz bruzd, wraz z ich zaprawieniem, 4) wykonanie przebić przez przegrody, uzupełnienie ubytków, wykończenie powierzchni, 5) wykonanie w razie potrzeby dokumentacji technicznych i innych opracowań, niezbędnych do realizacji robót, 6) właściwe przygotowanie podłoży do wykonania robót (np. usunięcie pozostałości zapraw, glonów i brudu, mycie elewacji, gruntowanie, usunięcie odstających powłok lub tynków), 7) wykonanie tymczasowych zabezpieczeń placu budowy, oznakowania BHP i ppoż. podczas trwania budowy. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) opis przedmiotu zamówienia (z załączonym planem sytuacyjnym i opisem budowlanym), dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiący/a załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - Uwaga – W niniejszym postępowaniu wynagrodzenie za roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia a zawarte w nim zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów, wobec czego w niniejszym postępowaniu przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. 3) wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45332400-7
45331000-6
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie niniejszego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osoba - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych, 2) sanitarnej – co najmniej 1 osoba - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych, 3) elektrycznej – co najmniej 1 osoba - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych,  Zamawiający dopuszcza dysponowanie mniejszą ilością osób w przypadku, kiedy wskazana osoba posiada uprawnienia na więcej niż jedną spośród ww. specjalności. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać odpowiednie uprawnienia.  Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a) w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.  Uwaga dot. działu C ust. 2:  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.  W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000, 00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy, zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie: 1) zmiany terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 25a ust. 3 ustawy, przy czym w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22a ustawy, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego składając wniosek zawierający nazwę lub imię i nazwisko proponowanego podwykonawcy, jego dane kontaktowe oraz zakres przedmiotu umowy przewidzianego do realizacji z udziałem podwykonawcy. Do wniosku Wykonawca obowiązany jest dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty potwierdzające, iż proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powoływał się w ofercie na zasoby zmienianego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału lub wobec podwykonawcy, o którym mowa powyżej, zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastosowanie będą miały postanowienia § 7 ust. 5-15 umowy; (Zapis ma zastosowanie w przypadku wskazania w ofercie podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP.) 3) zmiany materiałów budowlanych i wyposażenia, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych i wyposażenia, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowlanego – na materiały i wyposażenie, posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem niezwiększenia ceny; 4) zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia i terminu zakończenia robót, w przypadku wystąpienia robót, o których mowa w § 10 umowy lub ograniczenia przez Zamawiającego umownego zakresu robót, o których mowa w § 8 ust. 5 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w rozdz. VI dział A ust. 1; 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów jeżeli dokumenty te sporządzone są języku obcym. 4) Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 i 3 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów). 2. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę minimum 200 000, 00 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy, zero groszy) – kopię opłaconej polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy (polisa potwierdzająca ubezpieczenie może obejmować cały okres realizacji zamówienia lub krótszy, pod warunkiem dostarczenia jej kopii na kolejny okres ubezpieczenia w czasie, na który zostanie zawarta umowa). 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zaś w 30% pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi. 4. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 5. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP. 6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do jego wniesienia w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 8.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1). administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Filia Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2; 2). kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Filia Biała Podlaska jest możliwy pod adresem email: iodo@awf.edu.pl, 3). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6). W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji danych, określonych w wytycznych dotyczących danego projektu; 7). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9). posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10). W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12). nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI